Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTęsiu toliau. Privažiuojamasis kelias (du keliai, tik antrasis nenaudojamas) nuo Klaipėdos stoties pietinio kelyno galo eina lygiagrečiai magistralinei linijai iki Tilžės g. pervažos. Prieš ją lieka tik vienas privažiuojamasis kelias, antrasis susijungia su pirmuoju. Už pervažos privažiuojamasis kelias išsišakoja.
Pradžioje ortofotonuotraukos. Šių dienų vaizdas.
Atvaizdas
1995 m. ortofotonuotrauka iš http://www.geoportal.lt. Rodykle pažymėjau kažkokį geležinkelių namą ties kelyno galu, gal kelio postą ar iešmininkų pastatą. Dabar jo nėra.
Atvaizdas
Didesnis mastelis.
Atvaizdas
Čia atsiskiria privažiuojamasis kelias nuo pagrindinio. Vaizdas Klaipėdos stoties link. Pietinis kelyno galas.
Atvaizdas
Vaizdas Rimkų link.
Atvaizdas
Kiek paėjus Rimkų link, vaizdas atgal. Kažkur čia kairėje turėjo būti tas aukščiau minėtas kelio postas ar iešmininkų pastatas.
Atvaizdas
Stoties riba. Vaizdas Rimkų link. Tolumoje matosi antrasis privažiuojamasis kelias, atsiskiriantis nuo pirmojo.
Atvaizdas
Ties ta vieta, kur atsiskiria antrasis privažiuojamasis kelias. Klaipėdos link.
Atvaizdas
Ten pat, į priešingą pusę, Rimkų link.
Atvaizdas
Dar kiek paėjus Rimkų link.
Atvaizdas
Klaipėdos link.
Atvaizdas
Tikžės g. pervaža, vaizdas Klaipėdos stoties link.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrįžtu atgal ir einu Nr. 2 pažymėtu keliu. Vaizdas pervažos link, stovint ant minėto kelio.
Atvaizdas
Kelias netrukus įeina į įmonės teritoriją.
Atvaizdas
Vaizdas pro vartus.
Atvaizdas
Vaizdas per tvorą einant keliu, ortofotonuotraukoje pažymėtu Nr. 3.
Atvaizdas
Irgi pro tvorą.
Atvaizdas
Einu pažiūrėti buvusios atšakos Nr. 4. Rimkų link, dešinėn suka atšaka, pažymėta Nr. 3. Tiesiai eina privažiuojamasis kelias.
Atvaizdas
Kiek paėjus juo pirmyn. Kažkur čia buvo atšakos Nr.4 iešmas.
Atvaizdas
Atšaka ėjo į tuos sandėlius.
Atvaizdas
Rimkų link.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kiek paėjus pirmyn.
Atvaizdas
Ten pat, vaizdas atgal.
Atvaizdas
Atšaka dešinėn.
Atvaizdas
Deja, nenaudojama. Veda į požeminę dar vokiečių laikų (lygtai) saugyklą. Daržovių?
Atvaizdas
Atvaizdas
Šulutės plento link (matosi pervaža).
Atvaizdas
Vaizdas atgal.
Atvaizdas
Ties Šilutės plento pervaža.
Atvaizdas
Tęsinys bus.
Comment
-
Tęsiu toliau. Privažiuojamieji keliai į pietvakarius už Šilutės pl. pervažos. Ortofotonuotrauka.
Vaizdas pervažos link perėjus į kitą Šilutės pl. pusę. Dešinėn sukanti atšaka - į "Klaipėdos energijos" katilinę.
Ja pirmiausiai ir pasivaikščiojau. Ant atšakos, pervažos link.
Deja, atšaka nenaudojama.
Einu pirmyn.
Dar kiek paėjus. Per geležinkelio atšaką dar pavasarį važinėjo traktoriai ir stumdė žemę.
Vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi "Klaipėdos energijos" tvora ir vartai.
Vaizdas pro vartus.
Comment
-
Grįžtu atgal ir einu kitu keliu, kuris išsišakoja į du prasilenkimui ar vagonų sukaupimui iš įmonių teritorijų, paskirstymui atvežus iš stoties. Seniau dešiniau tiesiai uosto ėjo geležinkelio linija, kuri jungė uosto geležinkelius su stotimi. Ji išardyta pastačius Draugystės stotį.
Einu kairiuoju keliu, vaizdas atgal.
Kiek paėjus, tolumoje matosi dešinysis kelias ir už posūkio jie sueina į vieną.
Grįžtu atgal ir einu dešiniuoju keliu.
Kiek paėjus.
Vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus. Kaip minėjau, abu keliai sueina į vieną.
Vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Paskutinis taisė Al1; 2016.12.01, 17:37.
Comment
-
Dar kiek paėjus pirmyn geležinkelis išsišakoja į tris atšakas. Pirmiausia eisiu atšaka kairėn.
Vaizdas atgal.
Atšaka kairėn veda į skaldos ir žvyro pakrovimo aikštelę.
Toliau einu centrine atšaka.
Kiek paėjus.
Dar kiek paėjus.
Vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn. Geležinkelis atvedė į statybinės įmonės teritoriją.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Vaizdas atgal. Grįžtu.
Paskutinis taisė Al1; 2016.12.01, 17:43.
Comment
-
-
Ten kur dozatoriai bent jau anksčiau buvo du keliai palei sandėlius, sovietmečiu kažkokia statybų komplektavimo valdyba ar kažkas panašaus, jei neklystu. Keliai daug metų buvo nenaudojami iki dabartinių krovos darbų prieš metus ar kelis.
Kelias į uostą buvo tiesia linija nuo Šilutės pl. pervažos iki Minijos g. pervažos, ir kreivė link Žvejybos uosto. Tarp Taikos pr. ir Minijos g. buvo du ar trys keliai. O kelio likučiai, kreivė-aklikelis nuo Nemuno g iki beveik Minijos g. išbuvo iki kokių 2000-ųjų, plius minus kelis metus.
Comment
-
Tęsiu toliau. Privažiuojamasis kelias tarp Vilniaus pl., Šilutės pl. ir Svajonės g. Šis kelias nuo Tilžės g. pervažos eina lygiagrečiai magistralinei linijai, o už Vilniaus pl. viaduko per geležinkelį ima sukti į dešinę į pramoninę teritoriją.
Šių dienų ortofotonuotrauka. Geležinkelio atšaka baigiasi ten, kur baigiasi ir brūkšninė linija, žyminti geležinkelį.
1995 m. ortofotonuotrauka iš http://www.geoportal.lt. Geležinkelio atšaka baigėsi maždaug ten, kur pažymėta rodykle apačioje.
Padidinta dalis Svajonės g. įmonių teritorijoje. Bėgiai matosi.
Vaizdas Klaipėdos stoties link netoli Vilniaus pl. viaduko ir pėsčiųjų tilto.
Vaizdas į priešingą pusę.
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Geležinkelio atšaka vis tolsta nuo magistralinės linijos. Kaip matyti, ji nėra naudojama.
Comment
-
Toliau einu atšaka.
Kiek paėjus.
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Gerokai paėjus pirmyn. Priekyje matosi pervaža.
Ten pat, vaizdas atgal.
Ties pervaža, vaizdas atgal.
Ten pat, vaizdas pirmyn. Atšaka įeina į techninėmis dujomis prekiaujančios įmonės teritoriją.
Einu pėsčiųjų taku palei dujomis prekiaujančios įmonės tvorą. Kai tvora pasibaigia, prasideda perkasta teritorija. Sena šilumos trasa per buvusį geležinkelį.
O geležinkelio atšaka baigiasi dujomis prekiaujančios įmonės teritorijoje. Yra palyginti nauja rampa. Bet nepaisant to, geležinkelis nenaudojamas
Su privažiuojamaisiais keliais iš Klaipėdos stoties pietinio galo baigta. Toliau bus privažiuojamieji keliai iš Rimkų į šiaurę.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.02, 18:02.
Comment
-
Tęsiu toliau. Privažiuojamieji keliai iš Rimkų stoties šiaurinio galo (tik dalis, tiek, kiek spėjau).
Šių dienų ortofotonuotrauka. Skaitmenimis pažymėjau tuos kelius, kurių nuotraukos bus žemiau. Dešinėje apačioje kampe - Rinkų pervaža, kad būtų lengviau orientuotis.
Lyginant su 1995 m. ortofotonuotrauka, didžiausi pokyčiai - atsiradęs keliais Nr. 1 (UAB "Mestilla, pastatyta nuo nulio), ir apleistas kelias Nr. 4 (jis yra, tik nenaudojamas).
Pradedu maždaug ties Švepelių g. žiedu. Vaizdas Klaipėdos (šiaurės) link.
Vaizdas Rimkų link. Privažiuojamasis keliai ateina iš Rimkų iš abiejų pusių magistralinio kelio (tarpstotis Rimkai - Klaipėda).
Gerokai paėjus pirmyn. Kelias dešinėn - Nr. 1 į UAB "Mestilla" teritoriją.
Vaizdas atgal, Rimkų link.
Perėjus į kairę pusę nuo magistralinio kelio, "Mestillos" kelio link.
Einu "Mestillos" keliu.
Kiek paėjus.
Ten pat, vaizdas atgal.
Dar arčiau priėjus.
Grįžtu atgal ir einu privažiuojamuoju keliu, lygiagrečiu magistraliniam. Vaizdas "Mestillos" link.
Zagro Unimog manevrinis automobilis su kombinuota eiga.
Kaip matyti ortofotonuotraukoje, "Mestillos" teritorijoje keliai užsuka dešinėn.
Paskutinis taisė Al1; 2016.12.06, 19:51.
Comment
-
Dar kartą pakartoju nuotrauką, kuri buvo aukščiau esančiame pranešime. Keliai palei magistralinę liniją į Klaipėdą - privažiuojamieji. Kiek už atšakos į "Mestillą", privažiuojamasis kelias išsišakoja į du. Antrajame stovi "Mestillai" skirtos cisternos.
Cisterna iš arčiau.
Paėjus toliau į šiaurę, maždaug ties stovinčių cisternų galu. Vaizdas Klaipėdos link.
Dar kiek paėjus. Klaipėdos link. Šitie du keliai tarybiniais laikais buvo nutiesti aptarnauti "Klaipėdos energijos" Lypkių rajoninei katilinei.
Ten pat, vaizdas atgal.
Einu pirmyn.
Keliai sueina į vieną.
Vaizdas atgal.
Kelias suka į katilinę.
Dar kartą atgal.
Einu link katilinės. Kelias nenaudojamas.
Katilinės geležinkelio vartai. Atšaka teritorijoje neilga ir baigiasi aklikeliu.
Paskutinis taisė Al1; 2016.12.06, 20:05.
Comment
-
Privažiuojamasis kelias Nr. 3 (kaip pažymėta ortofotonuotraukoje). Vėl ta pati nuotrauka, kaip ir 194 pranešimo pradžioje. Vaizdas Klaipėdos link. Dabar eisiu privažiuojamaisiais keliais, kurie yra kairėje magistralinės linijos pusėje.
Kiek paėjus, vaizdas atgal, Rimkų link.
Dar paėjus pirmyn.
Kiek paėjus pirmyn. Kelias išsišakoja. Kairėn suka kelias, pažymėtas Nr. 3, o tiesiai eina kelias Nr. 4.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Einu kairiuoju kelius (Nr. 3).
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus pirmyn. Matosi, kad kelias naudojamas, nes bėgiai blizga.
Dar paėjus pirmyn.
Vaizdas atgal.
Toliau einu pirmyn. Išsišakojimas.
Dar kiek paėjus. Dešinysis kelias yra trumpiausias. Kairysis nenaudojamas, o viduriniame stovėjo platformos su konteineriais.
Paskutinis taisė Al1; 2016.12.06, 20:13.
Comment
-
Vėl pakartosiu nuotrauką, kur 3 ir 4 keliai išsiskiria.
Kiek paėjus 4uoju keliu, vaizdas atgal, Rimkų link.
Ir pirmyn. Dešinėje matosi atšaka į "Mestillą".
Ties "Mestilla" ir cisternomis, nuo magistralinio kelio privažiuojamojo kelio Nr. 4 link.
Privažiuojamasis kelias Nr. 4. nuo magistralinio kelio ties tilteliu per Kretainį.
Ant privažiuojamojo kelio Nr. 4 ties tilteliu per Kretainį. Vaizdas į šiaurę.
Kiek paėjus. Kelias išsišakoja.
Ten pat, vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn. Keliai įeina į įmonės teritoriją ir joje baigiasi.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.06, 20:22.
Comment
Comment