Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija šiuo metu rekonstruoja geležinkelio privažiavimus į "Malkų įlankos terminalą". Vietoje buvusių dviejų kelių bus įrengti keturi keliai, prailgės vagonų statymo keliai. Krovinių pralaidumas Malkų įlankos terminalo bendrovėje padidės dvigubai.
Geležinkelių rekonstrukcijos darbus atlieka bendrovė "Plungės Jonis".
Comment
-
Uosto direkcijos lėšomis įgyvendintą projektą 2011-ųjų pavasarį vainikavo geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę atidarymas. Tai svarbi geležinkelio jungtis su uostu bei būsimu Keleivių ir krovinių terminalu.
Projekto metu pailgintas 1985 m. pastatytas viadukas bei radosi naujasis 85 m ilgio ruožas. Kiekvieną viaduką sudarė gelžbetoninių atramų, sijų ir perdangos plokščių konstrukcija. Abiejų viadukų bendras ilgis siekia 170 m. Traukinių eismas jais vyks dviem kryptimis.
Kartu su terminalo krantinių statybos projektu KVJUD numato įrengti ir privažiuojamąjį kelią nuo Baltijos prospekto iki uosto krantinių bei atlikti geležinkelio kelio nr. 15 rekonstrukciją, siekdama užbaigus terminalo statybos darbus sudaryti galimybes efektyviai panaudoti įrengtą infrastruktūros ir suprastruktūros kompleksą.
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz2lJyUUe1c
Comment
-
Geležinkelio kelias nuo Varnėnų g. iki Sulupės g. pripažintas tinkamu naudoti
http://www.portofklaipeda.lt/news/35...inkamu-naudoti
Comment
-
Geležinkelis į 144-ąją krantinę keliauja 4 metus
Krantinė baigta statyti 2010-aisiais, o štai geležinkelio tiesimo į ją darbai iki šiol nebaigti. Tai, be abejo, pristabdė AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO), kuri naudojasi šia krantine ir kuri į jos suprastruktūrą (inžinerinių tinklų, dangų sutvarkymą, 4 ha teritorijos parengimą krovai) investavo 10 mln. Lt, planus. KLASCO ketino dalį krovinių iš uosto šiaurinės dalies perkelti į 144-ąją krantinę. 2013-ųjų sausį ši krantinė dar nebuvo pradėta naudoti. Šiemet sausio pradžioje vykusioje spaudos konferencijoje KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža sakė, jog šia krantine jau naudojamasi, tačiau geležinkelis nesutvarkytas - iškilo problemų dėl iešmo.
Comment
-
Tarp kitų metų LEZ planų – dar viena geležinkelio atkarpa ir Lypkių gatvės tęsinys į miestą, Statybininkų
prospektą. Daugiau išvažiavimo vietų iš LEZ reikia ne vien įmonėms ir jų darbuotojams, bet ir miestiečiams.
Tačiau reikės pasukti galvą, kaip peršokti geležinkelį, o galbūt formuoti tam tikrą ruožą požeminiu tuneliu.
„Vienos gatvės reikėjo šalia sklypų, kuriuos buvo galima išnuomoti. Dabar viename iš jų įsikūrė UAB
„Heidelbergcement Klaipėda“ gamykla, o šalia UAB „Ad Rem Port“ statys naujus sandėliavimo plotus, dabar
vyksta statybų aikštelės paruošiamieji darbai. Šiemet nutiestos dvi geležinkelio atšakos į abu šiuos
sklypus. Kitąmet planuojama nutiesti dar vieną geležinkelio atkarpą“, – kaip infrastruktūros poreikius
diktuoja nuomininkų plėtra, aiškina p. Bakas.
Anot jo, geležinkelio poreikis didėja ir nuomininkai pageidauja sklypų su prieiga prie geležinkelio.
Kitų metų projektams – geležinkelio atkarpai ir išsukimo į Klaipėdą vietai – reikėtų apie 31 mln. Lt, kiek
kainuos gatvės atkarpa į miestą per geležinkelį, dar neaišku, nes nenuspręsta, ar ji bus požeminė, ar
antžeminė.
Comment
-
Projektuojamas naujas geležinkelis, kuris bus nutiestas palei bendrovės „Malkų įlankos terminalas“ krantines. 370 metrų ilgio geležinkelį planuojama įrengti 2015 metais
Comment
-
Neregėta Klaipėda. Centras
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ntras-1250627/
Fotoreportaže yra ir privažiuojamųjų kelių Klaipėdoje, tarp Kauno ir Dubysos gatvių, nuotraukų.
Vagonai į "Perdangą" vežami dažnai, o pusvagoniai iškraunami ilgai nenaudotame privažiuojamajame kelyje.
http://www.maps.lt/map/default.aspx?...id,stops,zebra
Paralelinis kelias prie kito sandėlio jau nuardytas.
Comment
-
Nuardytas atkarpa geležinkelio nuo Artojo gatvės pervažos iki šios vietos :http://www.maps.lt/map/default.aspx?...id,stops,zebra
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKas ten nutiko su peščiūjų viaduku per geležinkelį? Dabar tiksliai nepasakysiu kuriuo , nes net teisme tas reikalas atsidūrė.
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=6845&page=8
Comment
-
Dviašiai vagonai celiuliozės kombinato teritorijoje, Klaipėdoje. 1975 m. A. Stubros foto
http://www.klaipedis.lt/?q=fotoarchy...975CPK_003.jpg
Comment
-
Malkų įlankoje tarp Jūrų perkėlos ir Klaipėdos konteinerių terminalo pastatyta 469 metrų ilgio krantinė, kurios gylis – 11 metrų. Į ją nutiesta 931 m geležinkelio kelių, kurių vertė 1,24 mln. eurų.
Privažiuojamasis kelias nuo Draugystės stoties Perkėlos kelyno.
Comment
-
Pasirodo, BKT ir "Kamineros" krovinių terminalas užsakė parengti projektinius sprendimus, kuriais remiantis vietoje siūlomos naikinti Rusnės gatvės turėtų atsirasti bent trys geležinkelio atšakos į bendrovių teritorijas.
Comment
-
Kam atiteks uosto geležinkeliai?
Dėl Klaipėdos uosto geležinkelių yra tam tikro chaoso – apie pusė jų priklauso Uosto direkcijai, likusi dalis – Lietuvos geležinkeliams ir dar šiek tiek pačioms uosto kompanijoms.
Comment
-
Į 118-ąją, 119-ąją ir 120-ąją krantines - geležinkelio keliai
http://www.ve.lt/naujienos/jura/i-11...eliai-1461010/
Comment
-
Rekonstruojami uosto geležinkeliai
Klaipėdos uoste šiuo metu ne vienoje vietoje vykdomi geležinkelio statybos ir remonto darbai. Prie UAB Malkų įlankos terminalo naudojamos teritorijos yra atvesta nauja 431 m ilgio geležinkelio linija. Darbai, kuriuos atliko UAB "Plungės Jonis", kainavo 378,7 tūkst. eurų. Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, tai kokybiškai ir greitai dirbanti bendrovė.
Jūrų krovinių kompanijos "Bega" naudojamoje teritorijoje nutiesta 818 metrų ilgio nauja geležinkelio linija, vedanti į 67-68 krantinių zoną, ir rekonstruota apie 490 metrų ilgio geležinkelio kelio. Darbų, kuriuos atliko UAB "Vitras-S", vertė - 1, 86 mln. eurų.Pasak jo, direkcijos strateginiame plane numatyta, kiek ir kokių geležinkelio kelių bei kurios įmonės naudojamoje teritorijoje reikia įrengti. Kitais metais yra numatomi įgyvendinti geležinkelio rekonstrukcijos projektai tiek AB Vakarų laivų gamyklos teritorijoje, tiek tame pačiame BKT, tiek Nemuno terminale, projektuojami geležinkelio keliai ir į Klaipėdos konteinerių terminalą, esantį pietinėje uosto dalyje, Centriniame Klaipėdos terminale irgi planuojama nutiesti kelias atšakas iš pietų į šiaurę.
Be to, geležinkelių keliai tvarkomi ir įgyvendinant krantinių rekonstrukcijos projektus. Nemažai geležinkelių kelių rekonstrukcijos numatyta ir ties "Klasco" naudojamomis 10 ir 11 krantinėmis, keli geležinkelio keliai jos teritorijoje jau rekonstruoti. Gauta paraiška ir iš AB "Klaipėdos nafta", UAB Krovinių terminalo teritorijoje jau irgi yra parengtas projektas, laukiama, kol bus priimti tam tikri sprendimai.
Comment
Comment