Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Atnaujinama „Draugystės“ geležinkelio stotis
    Iki 2012 metų bus beveik dvigubai iki vieno kilometro prailginti vagonų kaupimo keliai. Tai daroma tam, kad būtų priimami ilgesni sąstatai, kurie vienu metu gabentų 6000 tonų krovinių. Dabar geležinkelio sąstatai vienu kartu atgabena iki 4000 tonų krovinių.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-stotis-302786

    Yra ir dabar tie 6000...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #82
      Parengtas Klaipėdos geležinkelio stoties Pauosčio kelyno specialiojo plano projektas
      Viešas svarstymas:

      Su parengtu specialiojo plano projektu galima susipažinti nuo 2010 m. spalio 25 d. planavimo organizatoriaus ir specialiojo plano projekto rengėjo patalpose nurodytais adresais.

      Parengto projekto vieša ekspozicija vyks nuo 2010 m. spalio 25 d. iki 2010 m. lapkričio 24 d. Klaipėdos geležinkelio stoties laukiamojoje salėje adresu Priestočio g. 1, Klaipėda ir Girulių bibliotekoje – bendruomenės namuose adresu Šlaito g. 10a, Giruliai.

      Viešasis susirinkimas įvyks 2010 m. lapkričio 24 d. 16.00 val. Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose adresu Liepų g. 11, Klaipėda (Didžiojoje salėje III a.).
      http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...AE746164617373
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #83
        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
        cia dar nuo tarybiniu laiku? kad nieks uzsienin nepaspruktu?
        Taip.

        Uosto tarybos posėdyje nuspręsta prie geležinkelininkų siūlymų pridėti reikalavimą rengti techninę užduotį dėl elektros centralizacijos darbų jūrų krovos kmpanijos "Bega" teritorijoje. Be to, nutarta geležinkelininkų pasiūlymus svarstyti artimiausiame Klaipėdos valstybino jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje.
        http://www.ve.lt/naujienos/jura/gele...taisos-512271/
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #84
          2010-11-29, 08:56
          Aplink Klaipėdos uostą – nauji geležinkeliai

          Geležinkelių išplėtimas aplink uostą suteiks galimybę jau 2015 metais krauti daugiau nei 50 mln. tonų krovinių.

          http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...nkeliai-314094
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #85
            2011-01-03, 14:30

            Pauosčio stoties plėtra: uostas, miestas ar miškas?

            Vis aktualiau iškyla klausimas, ar bus kertama dalis Girulių miško tam, kad būtų galima patogiau ir daugiau krovinių geležinkeliais nugabenti į uosto šiaurinės dalies bendroves ir sumažėtų krovininių vagonų srautas Klaipėdos geležinkelio stotyje.
            „Pauosčio geležinkelio stoties plėtimo projekte matau tik pliusus. Problema yra tai, kad miškai septynių kilometrų pajūrio zonoje yra šventesni nei kitur. Todėl ir atsiranda tam tikri apsidraudimai“, - dėstė Klaipėdos miesto savivaldybės Urbanistinės plėtros departamento vadovas Kastytis Macijauskas.
            Jis turbūt apsimeta nežinantis to šventumo priežasties. Dėl tam tikrų priežasčių...

            Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio nuomone, su uosto veikla susietų geležinkelių plėtra yra ypač svarbi, tačiau rizika nepanaudoti Europos Sąjungos fondų lėšų būtų nepateisinama.

            „Kol kas Europos Sąjungos fondų pinigų panaudojimo tempai transporto sektoriuje manęs netenkina. Tiek iš Lietuvos geležinkelių, tiek iš Uosto direkcijos reikalausiu, kad pasivytų fondų lėšų panaudojimo grafikus“, - griežtai teigė E.Masiulis.
            Kaip kokio seno raugo nomenklatūrininko komentaras, svarbu įsisavinti. Kas kur ir kaip jau ne taip svarbu.

            Iš Pauosčio geležinkelio stoties galėtų kroviniai patekti ir į Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) terminalus. Dabar jie vežami iš Klaipėdos geležinkelio stoties – teršiamas miestas, keliamas triukšmas.
            Kokia jau ten tarša iš kelių šilumvežių.

            Praplatinus Pauosčio geležinkelio stotį, joje nuolat galėtų dirbti du šilumvežiai, kurie temptų vagonus su kroviniais tiek į KLASCO, tiek į naftos terminalus.
            Tai jau dabar nuolat minimalus skaičius yra du šilumvežiai.

            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-323596/psl-2
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #86
              2011-02-12, 10:00
              Investuojama į Pauosčio kelyną

              Šiame etape planuojama iškirsti apie 13,7 hektaro miško, kuris yra priskiriamas antros grupės rekreaciniams miškams.Pauosčio kelyno rekonstrukcijos specialųjį planą parengė bendrovė “Sweco Lietuva” kartu su Vokietijos geležinkelių inžinerijos įmone “Eisenbahn und Bauplanungs GmbH Erfurt”, su kuria “Lietuvos geležinkeliai” 2009 vasarį pasirašė 2,899 mln. litų vertės Pauosčio kelyno rekonstrukcijos projektavimo sutartį.
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-kelyna-331817
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #87
                2011-04-01, 15:49
                Už beveik 38 mln. litų bus rekonstruojamas Rimkų kelynas

                Konkurso nugalėtojos turės parengti projekto dokumentus, rekonstruoti esamus 6,179 km kelius bei juos prailginti 1,564 km, tam panaudojant esamus ir klojant naujus iešmus, rekonstruoti du keleivių peronus (38,9 m ir 120 m).

                Taip pat turės būti pastatytas triukšmo mažinimo užtvaras, rekonstruoti prožektoriniai apšvietimo bokštai, sutvarkytos bei įrengtos lietaus ir drenažo sistemos, pertvarkytos automatikos, ryšių ir elektros bei įrengtos elektrinės iešmų šildymo sistemos.
                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...kelynas-342407

                Pasiruošta rekonstruoti geležinkelius Rimkuose
                http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...mkuose-569144/
                Paskutinis taisė Eimantas; 2011.04.02, 09:08.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #88
                  Tai ant pervažos dabar ne tik manevrai vyks, bet ir vagonai stovės

                  Comment


                    #89
                    2011-04-14, 09:30
                    Atidaromas Klaipėdos keleivių terminalui svarbus viadukas
                    Rekonstrukcijos metu greta senojo geležinkelio viaduko buvo pastatyta nauja viaduko dalis, ant jos įrengtas antras geležinkelio kelias, iš viso naujai nutiesta bei rekonstruota apie kilometras geležinkelio kelių. Nuo šiol viaduku traukiniai galės važiuoti dviem kryptimis.

                    Praplėsti viaduką buvo itin svarbu dėl didėjančio krovinių srauto, turinčio pasiekti pietinėje uosto dalyje dirbančias krovos kompanijas. Dėl nepakankamo geležinkelio pralaidumo buvo sudėtinga šias įmones laiku aprūpinti vagonais, atvežti ir išvežti krovinius. Rekonstruotu viaduku bus galima pervežti daugiau krovinių, pagerės traukinių eismo sąlygos ir sauga.
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...iadukas-345309

                    Daugeliui žinomas viadukas prie antrosios perkėlos.

                    Atidaromas atnaujintas geležinkelio viadukas

                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...adukas-573909/
                    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.04.14, 10:26.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #90
                      2011-05-11, 18:00
                      Ruošiamasi rekonstruoti Klaipėdos geležinkelio stotį

                      Valstybės valdomi "Lietuvos geležinkeliai" su konkursą laimėjusiu konsorciumu vasario pabaigoje pasirašė 4,054 mln. litų vertės projektavimo ir projekto įgyvendinimo priežiūros sutartį, pranešė "Valstybės žinios".

                      idėjant krovinių pervežimo apimtims Klaipėdos geležinkelio stotyje, kuri aptarnauja ir keleivius, būtina rekonstruoti kelyną, įrengti garsą slopinančias sienutes, kurios apsaugotų gyventojus nuo traukinių keliamo triukšmo.
                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...o-stoti-351252
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #91
                        O stoties pastato nerekonstruos? Būtų gerai, jei atstatytų nugriautą senojo stoties pastato dalį, kurios vietoje dabar tik pamatai... Dar ir pirmojo perono stogelį...

                        Comment


                          #92
                          Naujojoje stotyje yra atliktas remontas ir būklė normali. Senasis pastatas nepriklauso geležinkeliams ir jų reikmėms visiškai nenaudojamas. O to nugriauto sparno išties trūksta, klausimas kada ir kokio velnio jį griauti reikėjo...
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #93
                            Gaila...

                            Comment


                              #94
                              Ieškoma rangovų plėsti kelių infrastruktūrą į Klaipėdos LEZ
                              Konkursas yra dviejų dalių - pirmosios laimėtojas suprojektuos ir išasfaltuos pietinės teritorijos Švepelių gatvę, antrosios - projetuos ir ties geležinkelio atšaką nuo "Gelstos" geležinkelio atšakos Klaipėdoje į pramonės parką, pranešė "Valstybės žinios".
                              Rekonstruojamos gatvės ilgis siekia 1 kilometrą, o geležinkelio atšakos, kuria per metus bus pervežama 320 tonų krovinių, - 0,77 kilometro.
                              http://www.fez.lt/index.php/naujienos/naujienos/263
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #95
                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą


                                Raudona spalva pažymėtas 2007-ųjų metų pavasarį nurinktas privažiuojamasis kelias į "Zagotzerno", paskutiniu metu teritorija priklausė "Kretingos grūdams", o dabar ten sustabdytas projektas "Malūnų kalvos kvartalas" (tą kitą pavadinimą ranka nekyla rašyti). Ši teritorija šalia Jono kalnelio, teritorijos ribose pažymėti du keliai raudona spalva. Mėlyna spalva pažymėta vieta, kurioje matydavau iškraunamas statybines medžiagas iš vieno kito dengtojo vagono, o sirbant "Trinyčių" fabrikui matyt buvo kraunama žaliava ir produkcija, nes šalia gelžkelio yra buvę fabriko sandėliai.
                                Prieškariu privažiuojamieji keliai siekė Dangės krantinę maždaug iki tos vietos, kurioje prišvartuotas "Meridianas".
                                Salotine spalva pažymėta dar anksčiau nuardyta atšaka į AB "Klaipėdos baldai", nuardyta greičiausiai 10-ojo dešimtmečio pabaigoje, neužfiksavau atmintyje to reikalo. Pervaža Joniškės gatvėje buvo su dvejais geležinkelio keliais.
                                Geltonai pažymėtoje atkarpoje, kaip matyti kažkurioje prieškarinėje nuotraukoje, būta kelyno, bent trijų kelių.

                                Manevriniai Klaipėdos stoties garvežiai ir šilumvežiai su vagonais skirtais klientams aptariamoje zonoje pervažiuodavo geležinkelio tiltą per Dangę ir įvažiuodavo į privažiuojamuosius kelius link Tilžės gatvės, pakeitus važiavimo kryptį, vagonais pirmyn, važiuodavo į pramoninę zoną. Paskutinieji čia važinėjo ČME3.
                                Buvusi "Zagotzerno" teritorija. Buvo du keliai, dar liko kairiojo kelio rampa.
                                2011 06 30





                                Kitas kelias už medžių eilės buvo, taip pat prie sandėlių.

                                Už nugaros buvo iešmas, o priekyje buvusi pervaža Gluosnių skersgatvyje ir vartai į teritoriją.



                                Kelias nuardytas 2007 metų gegužės mėnesį.
                                Paskutinis taisė Eimantas; 2011.07.04, 00:53.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Klaipėdos geležinkelio mazgas leis pervežti daugiau krovinių
                                  2011.07.07 10:40
                                  15min.lt


                                  „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį dėl centralizuoto traukinių eismo valdymo ir kontrolės sistemos įdiegimo Draugystės geležinkelio stoties Nemuno kelyne, esančiame Klaipėdos uoste.

                                  Projektavimo, statybos ir įrangos darbus atliks inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“. Tikimasi, kad įgyvendinus projektą bus sudarytos sąlygos padidinti uosto krovinių srautus bei pagerinti Klaipėdos uosto sąveiką su geležinkelių ir kelių transportu.

                                  „Nemuno kelyno ir naujai statomo antrojo kelio elektrinė centralizacija (EC) prisidės prie Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumo didinimo. 2010 metais Lietuvos geležinkeliais buvo vežta 48,06 mln. tonų krovinių, tad planuojamas 5 mln. tonų padidėjimas, įvykdžius Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus, prisidėtų prie bendro krovinių vežimų pajėgumo didinimo visos Lietuvos mastu“, – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ projekto vadovas Egidijus Blekaitis.

                                  Klaipėdos uostas, skirtingai nei konkuruojantys Rytinės Baltijos uostai neturi galimybių plėsti savo teritorijos, todėl Klaipėdos geležinkelio mazgo konkurencingumo didinimas turėtų būti vykdomas intensyvinant esamos teritorijos panaudojimą, tobulinant jo infrastruktūrą ir diegiant efektyvias technologijas.

                                  „Įrengiant elektrinės centralizacijos sistemą naujame antrajame geležinkelio kelyje ir Nemuno kelyne, diegsime automatizuotą geležinkelių eismo valdymo sistemą. Taip pat bus įrengtos telekomunikacijų ir elektros teikimo sistemos, vaizdo stebėjimo, apsaugos ir gaisro signalizacijos sistemos, padarytos sąsajos su esamais Draugystės geležinkelio stoties eismo valdymo įrenginiais“, – sakė UAB „Fima“ geležinkelių eismo valdymo sprendimų departamento direktorius Vaidas Venskus.

                                  Įgyvendinus numatytus Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus, infrastruktūros techniniai ir technologiniai parametrai leis patenkinti augančią krovinių vežimo paklausą Klaipėdos jūrų uoste. Taip pat tai sudarys sąlygas efektyviau panaudoti turimą transporto potencialą.

                                  Projekto darbus numatoma baigti 2014 metų rugsėjo mėnesį. Projektą planuojama finansuoti Europos Sąjungos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis.

                                  Comment


                                    #97
                                    „Hidrostatyba” gavo 46 mln. Lt vertės užsakymą [/B]
                                    BNS
                                    2011 liepos mėn. 7 d. 08:00


                                    Gargždų statybos bendrovės "Hidrostatyba" ir valstybės valdomų "Lietuvos geležinkelių" antrinė įmonės Geležinkelio tiesimo centro konsorciumas už 45,706 mln. litų (su PVM) rekonstruos Klaipėdos Rimkų stoties kelyną.

                                    "Lietuvos geležinkeliai" pranešė, kad birželio 10 dieną su konkurso laimėtoja "Hidrostatyba" pasirašė tokios vertės sutartį. Konkurso rezultatams pritarė Transporto investicijų direkcija, skirstanti Europos europinę paramą infrastruktūros projektams.

                                    BNS žiniomis, konkurse taip pat dalyvavo didžiausia Lietuvoje kelių ir tiltų statybos bendrovė "Kauno tiltai", pasiūliusi 48,267 mln. litų kainą, bei "Panevėžio keliai", darbus ketinusi atlikti už 47,323 mln. litų.

                                    Konkurso laimėtojas per dvejus metus turės parengti projekto dokumentus, rekonstruoti 6,2 kilometro ilgio kelius bei juos prailginti 1,6 kilometro, rekonstruoti du keleivių peronus. Taip pat turės būti pastatytas triukšmo mažinimo užtvaras, rekonstruoti apšvietimo bokštai, sutvarkytos bei įrengtos lietaus ir drenažo sistemos, pertvarkytos automatikos, ryšių ir elektros bei įrengtos elektrinės iešmų šildymo sistemos.

                                    Įgyvendindami Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtrą, "Lietuvos geležinkeliai" siekia pagerinti krovinių vežimą geležinkeliais jūrų uoste.

                                    "Lietuvos geležinkeliai" Rimkų stoties kelyno rekonstrukcijai prašo 32,478 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramos, kuri skiriama pagal 2007-2013 metų ES struktūrinės paramos Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę "Krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūros plėtra Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste".

                                    BNS

                                    Comment


                                      #98
                                      Uostininkams verkiant prireikė geležinkelio dvikelio

                                      Dar 2005-aisiais susisiekimo ministras patvirtino Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros programą. Be kita ko, ji numato ir tai, kad nuo "Draugystės" geležinkelio stoties į pietinę Klaipėdos uosto dalį turi būti nutiestas geležinkelio dvikelis. Tačiau iki šiol šis programos punktas nepradėtas vykdyti. Kol kas pietinėje uosto dalyje rekonstruotas tik geležinkelio viadukas per Varnėnų gatvę, nutiestas 202 geležinkelio kelio fragmentas, kuris dar nėra naudojamas, ir viskas.

                                      Krovos kompanijoms nerimą kelia dabartinė 201 ir 202 geležinkelio kelių plėtra, nes joms reikia dviejų lygiaverčių geležinkelio kelių, sujungiančių "Draugystės" geležinkelio stotį su Klaipėdos uosto pietine dalimi. Krovos kompanijų atstovai mano, kad 201 kelias, vienintelis jungiamasis kelias, atsidūręs UAB Birių krovinių terminalo (BKT) nuomojamoje teritorijoje, tarnaus šios kompanijos technologiniam vagonų manevravimui, o tai prieštarauja dvikelio koncepcijai.
                                      http://www.ve.lt/naujienos/jura/uost...ikelio-614091/
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #99
                                        2011.08.17
                                        “Hidrostatyba” su partneriais už 29 mln. litų turėtų išplėsti Klaipėdos geležinkelio mazgą
                                        http://www.gelsistemos.lt/hidrostaty...inkelio-mazga/
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Pajudėjo keleivių terminalo suprastruktūros reikalai
                                          Bus statomas kelių aukštų keleivių aptarnavimo pastatas su 78 m ilgio galerija, sandėlis sausiems kroviniams su buitinėmis patalpomis, kuriose įsikurs terminalo darbininkai, turėsiantis geležinkelio rampą, kontrolės postas ir kt.
                                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/paju...ikalai-642433/

                                          Šioje teritorijoje ir dabar yra viena atšaka, atvežamas kuras laivams. Greta esanti nuardyta, bet dar matosi aklakelio prizmė bei likę vartai tvoroje.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X