Privažiuojamieji keliai iš Klaipėdos stoties
Dalis Klaipėdos stoties matosi kairiajame apatiniame kampe. Vaizde dar nėra Šiaurės prospekto, bet gerai matoma Liepų gatvė, tiltas per Dangę prie "fanierkos". Privažiuojamasis kelias į šią pramoninę zoną prasideda Kretingos gatvės pusėje. Prie pat stoties yra trumpa atšaka į muitinės sandėlius, jos nepažymėjau.
Mėlyna spalva pažymėtas naujasis geležinkelio viadukas per Šiaurės prospektą.
Ruda spalva pažymėtas kelias nusuka link "Pajūrio medienos" ir buv. 1-osios gelžbetonio konstrukcijų gamyklos ( dabar UAB "Mūsų statyba"?).
Šviesiai žalia irgi į tą gelžbetonį.
Tamsiai žalia pažymėtas kelias (kerta Liepų gatvę) į "Klaipėdos medieną" ("fanierką").
Raudonai pažymėta nuardyta atšakėlė į "fanierkos" katilinę. Šita katilinė jau nenaudojama, anksčiau mazutą čia veždavo.
Geltona spalva pažymėti nuardyti keliai į buvusią Žemės ūkio technikos bazę, per ją būdavo pristatomi vagonai su akmens anglimi į kietojo kuro bazę, arba kuro kontorą. Kuro kontoros kelias irgi nuardytas ir pažymėtas storesne rudona linija.
Trumpas žydras punktyras (prie geltonos dvigubos lonijos pabaigos) žymi seniai, gal 25 ar daugiau metų užasfaltuotą pervažą. Iš vaikystės pamenu, kad ten nebuvo aklakelio prizmės, ir bėgiai už tvoros dingdavo po šaligatvio asfaltu. Greičiausiai buvo aklakelis manevrams, nes sklypą už gatvės pamenu tik kaip žvyruotą apleistą aikštelę.
Turbūt kaip kompesacija už nuardytus kelius į buv. Žemės ūkio technikos bazės teritoriją buvo nutiesti nauji keliai, tik ženkliai trumpesni. Jie pažymėti oranžine spalva.
Privačių lokomotyvų šioje pramoninėje zonoje nėra ir turbūt niekada nebuvo. Objektus aptarnauja Klaipėdos stoties ČME3. "Fanierkoje" geležinkelio krano būta.
Dalis Klaipėdos stoties matosi kairiajame apatiniame kampe. Vaizde dar nėra Šiaurės prospekto, bet gerai matoma Liepų gatvė, tiltas per Dangę prie "fanierkos". Privažiuojamasis kelias į šią pramoninę zoną prasideda Kretingos gatvės pusėje. Prie pat stoties yra trumpa atšaka į muitinės sandėlius, jos nepažymėjau.
Mėlyna spalva pažymėtas naujasis geležinkelio viadukas per Šiaurės prospektą.
Ruda spalva pažymėtas kelias nusuka link "Pajūrio medienos" ir buv. 1-osios gelžbetonio konstrukcijų gamyklos ( dabar UAB "Mūsų statyba"?).
Šviesiai žalia irgi į tą gelžbetonį.
Tamsiai žalia pažymėtas kelias (kerta Liepų gatvę) į "Klaipėdos medieną" ("fanierką").
Raudonai pažymėta nuardyta atšakėlė į "fanierkos" katilinę. Šita katilinė jau nenaudojama, anksčiau mazutą čia veždavo.
Geltona spalva pažymėti nuardyti keliai į buvusią Žemės ūkio technikos bazę, per ją būdavo pristatomi vagonai su akmens anglimi į kietojo kuro bazę, arba kuro kontorą. Kuro kontoros kelias irgi nuardytas ir pažymėtas storesne rudona linija.
Trumpas žydras punktyras (prie geltonos dvigubos lonijos pabaigos) žymi seniai, gal 25 ar daugiau metų užasfaltuotą pervažą. Iš vaikystės pamenu, kad ten nebuvo aklakelio prizmės, ir bėgiai už tvoros dingdavo po šaligatvio asfaltu. Greičiausiai buvo aklakelis manevrams, nes sklypą už gatvės pamenu tik kaip žvyruotą apleistą aikštelę.
Turbūt kaip kompesacija už nuardytus kelius į buv. Žemės ūkio technikos bazės teritoriją buvo nutiesti nauji keliai, tik ženkliai trumpesni. Jie pažymėti oranžine spalva.
Privačių lokomotyvų šioje pramoninėje zonoje nėra ir turbūt niekada nebuvo. Objektus aptarnauja Klaipėdos stoties ČME3. "Fanierkoje" geležinkelio krano būta.
Comment