Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau, būtų tikslinga vakarinį traukinį Kaunas - Šeštokai pakeisti traukiniu Vilnius - Šeštokai. Tokiu būdu atsirastų rytinis Šeštokai - Vilnius vietoj Šeštokai - Kaunas. Ypač tuo apsidžiaugtų Marijampoliečiai. Pvz. dieninis Vilnius - Šeštokai - Vilnius Marijampolėje yra bene populeriausias iš nedaug belikusių traukinių.

    Comment


      Parašė nagi Rodyti pranešimą
      Manau, būtų tikslinga vakarinį traukinį Kaunas - Šeštokai pakeisti traukiniu Vilnius - Šeštokai. Tokiu būdu atsirastų rytinis Šeštokai - Vilnius vietoj Šeštokai - Kaunas. Ypač tuo apsidžiaugtų Marijampoliečiai. Pvz. dieninis Vilnius - Šeštokai - Vilnius Marijampolėje yra bene populeriausias iš nedaug belikusių traukinių.
      1993/1994m. tvarkaraštyje vasarinis traukinys Vilnius-Šeštokai-Alytus buvo. Atgal į Vilnių važiuodavo rytais. Bet tada buvo naktinis Varšuva-Šeštokai-Varšuva (iš Šeštokų į Varšuvą išvažiuodavo 22:35h, iš Varšuvos į Šeštokus atvažiuodavo ~7-8h. (tiksliai neprisimenu).
      Iš Marijampolės ~9:30h išvažiuoti ir į Vilnių 11-11:30h nuvažiuoti buvo kažkiek vėloka, bet dar ne per vėlu, iš Vilniaus į Marijampoolę ~20h sugrįžti - "pats tas"... Tik prisiminimus apkartina siaubingos važiavimo sąlygos - tuo metu į Lenkiją per Šeštokus plūdo įvairaus plauko prekeiviai, į keleivinius traukinius jie krovė ir vežė ką pajėgė, važiuodami vagone girtavo, plūdėsi...
      Kai kam traukinio maršrutas Vilnius-Šeštokai dar dabar primena būtent tai.
      200-2008 m. panašiu laiku į Vilnių rytais ir trim valandom vėliau vakarais važiuodavo tiesioginis traukinys Varšuva-Vilnius-Varšuva (šilumvežis M62 su su 3 lenkiškais miegamaisiais vagonais). Bet bilieto kaina buvo siaubinga, ir iš Marijampolės (taip pat iš Kauno) į Vilnių juo niekas nevažiuodavo.

      Comment


        Parašė nagi Rodyti pranešimą
        Manau, būtų tikslinga vakarinį traukinį Kaunas - Šeštokai pakeisti traukiniu Vilnius - Šeštokai. Tokiu būdu atsirastų rytinis Šeštokai - Vilnius vietoj Šeštokai - Kaunas. Ypač tuo apsidžiaugtų Marijampoliečiai. Pvz. dieninis Vilnius - Šeštokai - Vilnius Marijampolėje yra bene populeriausias iš nedaug belikusių traukinių.
        Va čia tikrai puiki idėja ir pasiūlymas ! Tegul jis ir nebūna greitasis, bet keleivių tikrai būtų.

        Kitas dalykas: jeigu padaryt greituoju (Kaišiadorys, Kaunas, Kazlų Rūda, Marijampolė, Šeštokai) ir paleidus gretimai dabar esančio t.y. pakeitus 18.50 h. Kaunas - Šeštokai
        1.) Po darbo važiuojantys nuo Kauno tikrai rinktųsi šį variantą, kai dauguma Kazlų Rūdą pasiektų bene 20min. greičiau, nei likusiais maršrutais.
        2.) Keleivius iš Kauno, kuriems reik išlipti mažesnėse stotelėse sėkmingai nuvežtų dabar esantis Kaunas - Kybartai 19:25h.
        3.) tam kad "tilptu" i tvarkaraštį Kauno grafiku Vilnius-Šeštokai iš Vilniau turėtų išvykti dabar esančio greitojo 17:25h. laiku, arba 17:38 jeigu padaryti jį lėtuoju.

        Comment


          Sveiki traukiniu ekpertai gal galit pasakyt tvarkarasti kuriuo kursuoja dviauksciai traukiniai KAUNAS-VILNIUS? Kovo 27 Sestadieni.

          Comment


            Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
            Sveiki traukiniu ekpertai gal galit pasakyt tvarkarasti kuriuo kursuoja dviauksciai traukiniai KAUNAS-VILNIUS? Kovo 27 Sestadieni.
            Litrail.lt ziurek tvarkarasciuose

            Comment


              Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
              Litrail.lt ziurek tvarkarasciuose
              Man atrodo kad nerodo tvarkarasciuose kur koks traukinys vaziuoja be to nerodo tvarkarascio, bent jau manm, ismeta atgal i pagrindini puslapi.

              Comment


                Visi greitieji dažniausiai dviaukščiai, bet ne būtinai.
                O tvarkaraščių nerodo Opera.

                Comment


                  Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                  Sveiki traukiniu ekpertai gal galit pasakyt tvarkarasti kuriuo kursuoja dviauksciai traukiniai KAUNAS-VILNIUS? Kovo 27 Sestadieni.
                  Jei atsidarysi tvarkarštį, tai ten yra skiltis "Traukinio Nr." tai dviaukščiai prasideda raidėmis EJ XXX

                  Comment


                    Problema Opera..... Dekui uz issamia info.

                    Comment


                      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                      Problema Opera..... Dekui uz issamia info.
                      Būtent, dar vienas www.litrail.lt minusas - nepritaikymas prie kitų naršyklių, pvz. Opera.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Numatomi keleivinių traukinių eismo tvarkaraščio pakeitimai
                        http://www.kazluruda.lt/?con=naujiena&nr=981
                        Naujo traukinių tvarkaraščio projekto lentelės: http://www.kazluruda.lt/?id=10

                        Comment


                          Tai taip iseina, kad naikinamas paskutinis reisas i Kybartus ir vienintelis traukinys Kaunas - Sestokai. Vietoj ju dvieju vakare vienas traukinys vaziuos iki Kazlu Rudos. Tokiu budu Kybartuose nakvos tik vienas traukinys.
                          O ryte, vietoj is Sestoku vaziuojancio traukinio iki Kazlu Rudos bus leidziamas traukinys, kuris atveztu kelevius i Kauna.
                          Akivaizdu, kad sis tvarkarastis tikriausiai ir bus patvirtintas. Taigi, i Sestokus vaziuos tik vienas traukinys. Marijampole taip pat netenka vienos poros traukiniu - i Kauna ryte ir is Kauno - vakare.
                          Paskutinis taisė Al1; 2010.03.28, 10:42.

                          Comment


                            Tai bus bene labiausiai nukarpyta kryptis.

                            Comment


                              Taip pat gali buti, kad panaikins Vilniaus - Sestoku traukinio sustojimai Jureje. Galbut netgi ir Vincuose, Kalvarijoje...

                              Comment


                                na cia jau absurdas visiskas.. be susisiekimo liks ne tik Sestokai, bet ir Marijampole... turiu omenyje ne be visisko, taciau faktiskai visisko... Gal reikia padaryti kaip kazkada zmones dare pries paskutiniam traukiniui isvykstant is veliau pragaru tapusio Didziasalio - neleisdami jam isvaziuoti anot spaudos "moterys verkdamos norejo gulti ant begiu". Va tokia "akcija" surengus bent demesi gal kazkas atkreiptu.. dar metai, kiti ir liksim su linijom Vilnius-Kaunas ir Klaipeda-Vilnius. Gal dar koks reisas kitas vaziuos i Kybratus ar Ignalina (bet ne toliau, nes ir Dukstas dabar jau tik kaip pretekstas "tyliam" marsruto numarinimui del "nevaziuojanciu keleiviu", kurie nevaziuoja, nes noredami pasiekti Visagina to negali padaryti paprasciausiai del idiotiskai sutrumpinto marsruto... Deja, brangieji, gyvenam idiotu salyje, kad ir koks bebuciau patriotas...

                                Comment


                                  Siemet tikrai gali buti uzdarytas reisas i Silute. Geriausiu atveju paliktas vienas - vakare is Klaipedos, nakvyne Siluteje, o ryte i Klaipeda. Bet tik tarp kitko, kad nebutu tokio didelio smugio. Veliau, netgi rudeni ir ta vieninteli panaikintu... Mazeikiai: ??? Rokiskis - taip pat gali palikti viena pora, kaip kad buvo pries pora metu.
                                  Ant begiu niekas neguls, nes siek tiek kita situacija nei Didziasalyje. Is Kalvarijos i Marijamole daug autobusu ir mikroautobusu: http://www.kalvarija.lt/failai/autobusu_eismo_tvark.pdf
                                  Is Sestoku i Kalvarija, o is Kalvarijosi Marijampole ir toliau su persedimu galima nuvaziuoti autobusais. Is Sestoku i Kalvarija vaziuoja vienas tarpmiestinis (Vilnius - Alytus - Marijampole), is Sestoku 10.38. Galbut ryte pravaziuoja koks priemiestinis Lazdijai - Kalvarija.

                                  Comment


                                    Iš serijos kas būtų jei būtų. Nieko konkretaus dar neturim, o spėliojam.
                                    Gal dar palaukim patikimesnių šaltinių informacijos?

                                    O dėl maršrutų uždarymo kalti mes patys (nereikalaujam bilieto ir t. t.), savivaldybės, ministerija (skirtingai nei Latvijoje nereguliuoja skirtingų VT rūšių, kad viena kitos nedubliuotų; tikriausiai mes labai turtingi), valstybė (neskirdama dotacijų panašiai kaip Estijoje ar Latvijoje) ir be abejonės pati LG (tarkim kainų nelankstumas, kad ir visai neseniai pirkau bilietą 5 dienas prieš kelionę, o 15 proc. nuolaidą pritaikyti pamiršo - taim kam tyčiotis).
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.28, 11:31.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      na cia jau absurdas visiskas.. be susisiekimo liks ne tik Sestokai, bet ir Marijampole... turiu omenyje ne be visisko, taciau faktiskai visisko... Gal reikia padaryti kaip kazkada zmones dare pries paskutiniam traukiniui isvykstant is veliau pragaru tapusio Didziasalio - neleisdami jam isvaziuoti anot spaudos "moterys verkdamos norejo gulti ant begiu". Va tokia "akcija" surengus bent demesi gal kazkas atkreiptu.. dar metai, kiti ir liksim su linijom Vilnius-Kaunas ir Klaipeda-Vilnius. Gal dar koks reisas kitas vaziuos i Kybratus ar Ignalina (bet ne toliau, nes ir Dukstas dabar jau tik kaip pretekstas "tyliam" marsruto numarinimui del "nevaziuojanciu keleiviu", kurie nevaziuoja, nes noredami pasiekti Visagina to negali padaryti paprasciausiai del idiotiskai sutrumpinto marsruto... Deja, brangieji, gyvenam idiotu salyje, kad ir koks bebuciau patriotas...
                                      Gal kaip tik būtų įdiotiška leisti vėjais pinigus traukiniams į tokius mažus miestelius ir kaimus.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Gal kaip tik būtų įdiotiška leisti vėjais pinigus traukiniams į tokius mažus miestelius ir kaimus.
                                        Kadangi dauguma traukinių Lietuvoje vyksta į miestelius (išskyrus Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda), tai pagal šią logiką reikia nuimti visus traukinius.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Kadangi dauguma traukinių Lietuvoje vyksta į miestelius (išskyrus Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda), tai pagal šią logiką reikia nuimti visus traukinius.
                                          Iš esmės taip, na dar galima palikt aišku maršrutus su tokiais miestais kaip Marijampolė.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X