Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Absurdas kažkoks latviams užleisti, gal dar Vilnius-Klaipėda jiems atiduoti...
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Atleiskit, jei pasirodysiu neprotingas, bet ar neišeitų perkelti šitos problemos į Rusijos pusę, t.y., ar nebūtų galima suderinti taip, kad Rusijos lokomotyvas perima traukinį iš lietuvių Rezeknėje? Ar rusai taip giliai (apie 50 kilometrų) į Europos Sąjungos teritoriją įvažiuoti negali? Priešingu atveju atrodytų visai logiškas sprendimas - ir lietuvių ekipažas pailsėti spėja, ir latviams vaikyti lokomotyvo nereikia.
      Kiek žinau, tai susiję su atsiskaitymo problemomis - nes įvažiavus į svetimos šalies teritoriją reikia mokėti už infrastruktūrą. Siekiant to išvengti , pirma tai pasienio stotys daromos kuo arčiau sienos. Kad nereiketų mokėti už pravažuotus kilometrus, tai šalys sutaria, kad "keisis" kilometrais - kiek kilometrų vienos šalies traukiniai įvažiuoja į kitą šalį, tiek leidžiama įvažiuoti kitai šaliai. Gal tuom ir susiję, kad lietuviai negali važiuoti iki pat Rusijos

      Comment


        Aišku. O kaip tuomet važiuodavo Ryga-Truskavecas ir Ryga-Simferopolis? Kas traukdavo iki Vilniaus? LDZ ar LG iki Rygos, ar keisdavo Radviliškyje.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 20:39.

        Comment


          Jei grafiką turi, tai pasižiūrėk, kur stovėjimas yra 20 -25 min ir bus aisku kur keitimas

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Jei grafiką turi, tai pasižiūrėk, kur stovėjimas yra 20 -25 min ir bus aisku kur keitimas
            Paskutiniųjų 2006-2007 metų grafikų neturiu. O kur turiu 1996/1997 m. rodo tik išvykimą.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 20:44.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Paskutiniųjų 2006-2007 metų grafikų neturiu. O kur turiu 1996/1997 m. rodo tik išvykimą.
              Paskutinius kelis metus LG lokomotyvai rezervu vaziuodavo i Ryga ir atitempdavo LDZ traukinius iki Vilniaus. Nuo Vilniaus juos perimdavo BC lokomotyvai

              Comment


                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                Paskutinius kelis metus LG lokomotyvai rezervu vaziuodavo i Ryga ir atitempdavo LDZ traukinius iki Vilniaus. Nuo Vilniaus juos perimdavo BC lokomotyvai
                Taip ir maniau. Kiek pamenu "parovoz'o" nuotraukose matyti LG lokomotyvai.
                Tai kokia čia problema, kad kurį laiką LDZ patampys Vilnius-S. Peterbrugas iki Vilniaus.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 21:34.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Taip ir maniau. Kiek pamenu "parovoz'o" nuotraukose matyti LG lokomotyvai.
                  Tai kokia čia problema, kad kurį laiką LDZ patampys Vilnius-S. Peterbrugas iki Vilniaus.
                  Problemos nematau ir aš. Kaip jos nėra Lenkijos mašinistams atvedant traukinius iki Šeštokų, Baltarusijos - iš Minsko ir iš Baranovičių į Vilnių.
                  Kiek praeityje esu traukiniu važiavęs iš Kauno arba Jonavos į Vilnių, tai tas pats lokomotyvas traukdavo iki pat Rygos. Mašinistai Radviliškyje arba Šiauliuose nesikeisdavo (ne kartą išlipęs įsitikinau).
                  Traukinį Talinas-Šeštokai-(Varšuva) nuo Rygos iki Kauno taip pat vesdavo LG mašinistai (Kaune keisdavosi).

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Atleiskit, jei pasirodysiu neprotingas, bet ar neišeitų perkelti šitos problemos į Rusijos pusę, t.y., ar nebūtų galima suderinti taip, kad Rusijos lokomotyvas perima traukinį iš lietuvių Rezeknėje? Ar rusai taip giliai (apie 50 kilometrų) į Europos Sąjungos teritoriją įvažiuoti negali? Priešingu atveju atrodytų visai logiškas sprendimas - ir lietuvių ekipažas pailsėti spėja, ir latviams vaikyti lokomotyvo nereikia.
                    Gal tiesiog grafiko taip padaryt neišeina, kad lokomotyvo be vagonų nevaikyti.

                    Comment


                      Į Marijampolę ir Kybartus

                      Akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija kovo 1 d. informavo Kazlų Rūdos savivaldybę, kad šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ peržiūri Kaunas-Šeštokai bei Kaunas-Kybartai traukinių kursavimo maršrutus.

                      http://www.suduvosgidas.lt/index.php...5&new_id=78054

                      Siekdama, kad nebūtų priimti sprendimai, kurie galėtų pabloginti mūsų savivaldybės gyventojų ir svečių naudojimosi viešojo transporto paslaugomis sąlygas, savivaldybė norėtų žinoti gyventojų nuomonę ir pageidavimus dėl traukinių reisų šiais maršrutais.

                      Comment


                        Labai tiketina, kad panaikins traukini 9.47 is Kauno i Kybartus. O ta, isvykstanti 10.00 is Kybartu pavelins iki mazdaug 12 val., kad kompensuotu 12.20 (tas pats is Kauno isvaziuojantis 9.47)vaziavusio traukinio panaikinima. Arba 9.47 sutrumpims iki Kazlu Rudos.
                        Taip pat gali buti, kad paankistins paskutini traukini i Kybartus. I Marijamole ir taip nera ka keisti. Nebent siek tiek laikus pakoreguoti.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Labai tiketina, kad panaikins traukini 9.47 is Kauno i Kybartus. O ta, isvykstanti 10.00 is Kybartu pavelins iki mazdaug 12 val., kad kompensuotu 12.20 (tas pats is Kauno isvaziuojantis 9.47)vaziavusio traukinio panaikinima. Arba 9.47 sutrumpims iki Kazlu Rudos.
                          Taip pat gali buti, kad paankistins paskutini traukini i Kybartus. I Marijamole ir taip nera ka keisti. Nebent siek tiek laikus pakoreguoti.
                          Kiek aš suprantu, tai nori panaikinti vakarinį traukinį Kaunas-Šeštokai ir rytinį Šeštokai-Kaunas.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Kiek aš suprantu, tai nori panaikinti vakarinį traukinį Kaunas-Šeštokai ir rytinį Šeštokai-Kaunas.
                            butu ziauriai negerai... Naudojuosi siuo reisu labai daznai - pakoregavus jo laika, t.y. rytini kiek pavelinus manau ir su keleiviais butu geriau. O dabaar 5 ryto is Sestoku gali vaziuot nebent labai dideli entuziastai i Marijampoles turgu, kurioje islipa 5.45.. o grizt laukia iki 20:00 vakare..

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              butu ziauriai negerai... Naudojuosi siuo reisu labai daznai - pakoregavus jo laika, t.y. rytini kiek pavelinus manau ir su keleiviais butu geriau. O dabaar 5 ryto is Sestoku gali vaziuot nebent labai dideli entuziastai i Marijampoles turgu, kurioje islipa 5.45.. o grizt laukia iki 20:00 vakare..
                              Grizimui yra traukinys Vilnius - Sestokai. Siaip tai galetu nakciai i Sestokus leisti automotrise AR2. Maziau nuostoliu butu.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Grizimui yra traukinys Vilnius - Sestokai. Siaip tai galetu nakciai i Sestokus leisti automotrise AR2. Maziau nuostoliu butu.
                                Jeigu jau automotrise, tai galiam butu pagalvot ir apie ideja pasiekti Alytu. Suderinus grafika su kad ir tuo paciu Vilnius - Sestokai galima butu padaryti tikrai neprasta jungti ir dzukijos sostinei

                                Comment


                                  Linija i Alytu prastos bukles. Be to niekas nevaziuos i Alytu vienu palaikiu traukiniu. Nevaziuos ir trimis. Stotis miesto uzkampyje. Autobusai i Kauna ir Marijampole pustusciai. Tarp Alytaus ir Marijampoles dabar kursuoja tik du tarpmiestiniai (TOKS ir Alytaus "Kautros") ir du priemiestiniai (abu Marijampoles AP), kasdien. Kartais TOKS siuo marsrutu leidzia mikroautobusa, Marijampoles AP taip pat kartais leidzia mikroautobusa.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Linija i Alytu prastos bukles. Be to niekas nevaziuos i Alytu vienu palaikiu traukiniu. Nevaziuos ir trimis. Stotis miesto uzkampyje. Autobusai i Kauna ir Marijampole pustusciai. Tarp Alytaus ir Marijampoles dabar kursuoja tik du tarpmiestiniai (TOKS ir Alytaus "Kautros") ir du priemiestiniai (abu Marijampoles AP), kasdien. Kartais TOKS siuo marsrutu leidzia mikroautobusa, Marijampoles AP taip pat kartais leidzia mikroautobusa.
                                    Patikslinu.
                                    Dabar iš Alytaus į Marijampolę du kartus pro Liudvinavą važiuoja Alytaus "Kautros" autobusas (rytinis reisas iš Alytaus, popietinis - iš Vilniaus, atgal - rytinis į Vilnių, vakarinis iki Alytaus), vieną kartą per Kalvariją Vilniaus "TOKS".
                                    Marijampolės AP autobusai priemiestiniu maršrutu Marijampolė-Igliaukos kryžkelė-Simnas-Alytus jau nevažinėja... Esant tokaii siauacijai, iš Alytaus į Marijampolę važiuoti norisi per Prienus, bet priemiestiniai autobusų maršrutai Prienai-Naujoji Ūta-Marijampolė ir Prienai-Klebiškis-Marijampolė jau tik prisiminimuose. Iš Marijampolės į Vilnių važinėjantys autobusai-ekspresai Prienuose nestoja, stojančių neekspresinių liko keturi reisai.
                                    Taip kad susisiekimui visuomeniniu transportu tarp Alytaus ir Marijampolės jau yra "SOS".
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.15, 12:31.

                                    Comment


                                      Ir gelezinkelis cia jau nebepades. Ziuriu, visuomeninio transporto Lietuvos provincijoje praktiskai nebeliks po keliu metu. Priemiestiniai autobusai ne viename rajone dabar jau neisvaziuoja uz savo savivaldybiu ribu. Tarp kai kuriu gretimu rajonu centru jau nebera tiesioginio susisiekimo ne tik kad priemiestiniais, bet ir tarpmiestiniais autobusais, pavyzdziui, Varena neturi susisiekimo su Salcininkais, Trakais. Net i Alytu, apskrities centra, pirmasis autobusas tik apie 9 val ryto. Paieskojus panasiu pavyzdziu butu galima surasti ir daugiau. Tiketina, kad siu metu pabaigoje ar kitu pradzioje "pasipils" autobusu parku bankrotai...

                                      Comment


                                        Pasvajojimų dėl traukinio į Alytų pamatau netaip mažai, bet sulaukti jokios vilties neįžiūriu. Nes geležinkelis Šeštokai-Alytus beliko kaip privažiuojamasis kelias, o keleiviniai tokiu važiuoti negali (kiek esu forume skaitęs anksčiau)...
                                        Ir tai suprantu ne kartą matęs, kaip prekinis traukinys iš Šeštokų į Alytų (priekyje - M62 su užrašu "keleivinis") išvyksta per raudoną išėjimo šviesoforo signalą...
                                        Ramybės neduoda klausimas dėl keleivinio traukinio Kaunas-Šeštokai-Kaunas važiavimo grafiko, kuris keisis vasaros pradžioje ar dar anksčiau...

                                        Comment


                                          Tiketina, kad sutrumpins, pavyzdziui, iki Marijampoles arba netgi tik iki Kazlu Rudos. Arba panaikins...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X