Absurdas kažkoks latviams užleisti, gal dar Vilnius-Klaipėda jiems atiduoti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAtleiskit, jei pasirodysiu neprotingas, bet ar neišeitų perkelti šitos problemos į Rusijos pusę, t.y., ar nebūtų galima suderinti taip, kad Rusijos lokomotyvas perima traukinį iš lietuvių Rezeknėje? Ar rusai taip giliai (apie 50 kilometrų) į Europos Sąjungos teritoriją įvažiuoti negali? Priešingu atveju atrodytų visai logiškas sprendimas - ir lietuvių ekipažas pailsėti spėja, ir latviams vaikyti lokomotyvo nereikia.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąJei grafiką turi, tai pasižiūrėk, kur stovėjimas yra 20 -25 min ir bus aisku kur keitimasPaskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 20:44.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPaskutiniųjų 2006-2007 metų grafikų neturiu. O kur turiu 1996/1997 m. rodo tik išvykimą.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąPaskutinius kelis metus LG lokomotyvai rezervu vaziuodavo i Ryga ir atitempdavo LDZ traukinius iki Vilniaus. Nuo Vilniaus juos perimdavo BC lokomotyvai
Tai kokia čia problema, kad kurį laiką LDZ patampys Vilnius-S. Peterbrugas iki Vilniaus.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 21:34.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTaip ir maniau. Kiek pamenu "parovoz'o" nuotraukose matyti LG lokomotyvai.
Tai kokia čia problema, kad kurį laiką LDZ patampys Vilnius-S. Peterbrugas iki Vilniaus.
Kiek praeityje esu traukiniu važiavęs iš Kauno arba Jonavos į Vilnių, tai tas pats lokomotyvas traukdavo iki pat Rygos. Mašinistai Radviliškyje arba Šiauliuose nesikeisdavo (ne kartą išlipęs įsitikinau).
Traukinį Talinas-Šeštokai-(Varšuva) nuo Rygos iki Kauno taip pat vesdavo LG mašinistai (Kaune keisdavosi).
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAtleiskit, jei pasirodysiu neprotingas, bet ar neišeitų perkelti šitos problemos į Rusijos pusę, t.y., ar nebūtų galima suderinti taip, kad Rusijos lokomotyvas perima traukinį iš lietuvių Rezeknėje? Ar rusai taip giliai (apie 50 kilometrų) į Europos Sąjungos teritoriją įvažiuoti negali? Priešingu atveju atrodytų visai logiškas sprendimas - ir lietuvių ekipažas pailsėti spėja, ir latviams vaikyti lokomotyvo nereikia.
Comment
-
Į Marijampolę ir Kybartus
Akcinės bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija kovo 1 d. informavo Kazlų Rūdos savivaldybę, kad šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ peržiūri Kaunas-Šeštokai bei Kaunas-Kybartai traukinių kursavimo maršrutus.
http://www.suduvosgidas.lt/index.php...5&new_id=78054
Siekdama, kad nebūtų priimti sprendimai, kurie galėtų pabloginti mūsų savivaldybės gyventojų ir svečių naudojimosi viešojo transporto paslaugomis sąlygas, savivaldybė norėtų žinoti gyventojų nuomonę ir pageidavimus dėl traukinių reisų šiais maršrutais.
Comment
-
Labai tiketina, kad panaikins traukini 9.47 is Kauno i Kybartus. O ta, isvykstanti 10.00 is Kybartu pavelins iki mazdaug 12 val., kad kompensuotu 12.20 (tas pats is Kauno isvaziuojantis 9.47)vaziavusio traukinio panaikinima. Arba 9.47 sutrumpims iki Kazlu Rudos.
Taip pat gali buti, kad paankistins paskutini traukini i Kybartus. I Marijamole ir taip nera ka keisti. Nebent siek tiek laikus pakoreguoti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai tiketina, kad panaikins traukini 9.47 is Kauno i Kybartus. O ta, isvykstanti 10.00 is Kybartu pavelins iki mazdaug 12 val., kad kompensuotu 12.20 (tas pats is Kauno isvaziuojantis 9.47)vaziavusio traukinio panaikinima. Arba 9.47 sutrumpims iki Kazlu Rudos.
Taip pat gali buti, kad paankistins paskutini traukini i Kybartus. I Marijamole ir taip nera ka keisti. Nebent siek tiek laikus pakoreguoti.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek aš suprantu, tai nori panaikinti vakarinį traukinį Kaunas-Šeštokai ir rytinį Šeštokai-Kaunas.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąbutu ziauriai negerai... Naudojuosi siuo reisu labai daznai - pakoregavus jo laika, t.y. rytini kiek pavelinus manau ir su keleiviais butu geriau. O dabaar 5 ryto is Sestoku gali vaziuot nebent labai dideli entuziastai i Marijampoles turgu, kurioje islipa 5.45.. o grizt laukia iki 20:00 vakare..
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrizimui yra traukinys Vilnius - Sestokai. Siaip tai galetu nakciai i Sestokus leisti automotrise AR2. Maziau nuostoliu butu.
Comment
-
Linija i Alytu prastos bukles. Be to niekas nevaziuos i Alytu vienu palaikiu traukiniu. Nevaziuos ir trimis. Stotis miesto uzkampyje. Autobusai i Kauna ir Marijampole pustusciai. Tarp Alytaus ir Marijampoles dabar kursuoja tik du tarpmiestiniai (TOKS ir Alytaus "Kautros") ir du priemiestiniai (abu Marijampoles AP), kasdien. Kartais TOKS siuo marsrutu leidzia mikroautobusa, Marijampoles AP taip pat kartais leidzia mikroautobusa.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLinija i Alytu prastos bukles. Be to niekas nevaziuos i Alytu vienu palaikiu traukiniu. Nevaziuos ir trimis. Stotis miesto uzkampyje. Autobusai i Kauna ir Marijampole pustusciai. Tarp Alytaus ir Marijampoles dabar kursuoja tik du tarpmiestiniai (TOKS ir Alytaus "Kautros") ir du priemiestiniai (abu Marijampoles AP), kasdien. Kartais TOKS siuo marsrutu leidzia mikroautobusa, Marijampoles AP taip pat kartais leidzia mikroautobusa.
Dabar iš Alytaus į Marijampolę du kartus pro Liudvinavą važiuoja Alytaus "Kautros" autobusas (rytinis reisas iš Alytaus, popietinis - iš Vilniaus, atgal - rytinis į Vilnių, vakarinis iki Alytaus), vieną kartą per Kalvariją Vilniaus "TOKS".
Marijampolės AP autobusai priemiestiniu maršrutu Marijampolė-Igliaukos kryžkelė-Simnas-Alytus jau nevažinėja... Esant tokaii siauacijai, iš Alytaus į Marijampolę važiuoti norisi per Prienus, bet priemiestiniai autobusų maršrutai Prienai-Naujoji Ūta-Marijampolė ir Prienai-Klebiškis-Marijampolė jau tik prisiminimuose. Iš Marijampolės į Vilnių važinėjantys autobusai-ekspresai Prienuose nestoja, stojančių neekspresinių liko keturi reisai.
Taip kad susisiekimui visuomeniniu transportu tarp Alytaus ir Marijampolės jau yra "SOS".Paskutinis taisė Vitas; 2010.03.15, 12:31.
Comment
-
Ir gelezinkelis cia jau nebepades. Ziuriu, visuomeninio transporto Lietuvos provincijoje praktiskai nebeliks po keliu metu. Priemiestiniai autobusai ne viename rajone dabar jau neisvaziuoja uz savo savivaldybiu ribu. Tarp kai kuriu gretimu rajonu centru jau nebera tiesioginio susisiekimo ne tik kad priemiestiniais, bet ir tarpmiestiniais autobusais, pavyzdziui, Varena neturi susisiekimo su Salcininkais, Trakais. Net i Alytu, apskrities centra, pirmasis autobusas tik apie 9 val ryto. Paieskojus panasiu pavyzdziu butu galima surasti ir daugiau. Tiketina, kad siu metu pabaigoje ar kitu pradzioje "pasipils" autobusu parku bankrotai...
Comment
-
Pasvajojimų dėl traukinio į Alytų pamatau netaip mažai, bet sulaukti jokios vilties neįžiūriu. Nes geležinkelis Šeštokai-Alytus beliko kaip privažiuojamasis kelias, o keleiviniai tokiu važiuoti negali (kiek esu forume skaitęs anksčiau)...
Ir tai suprantu ne kartą matęs, kaip prekinis traukinys iš Šeštokų į Alytų (priekyje - M62 su užrašu "keleivinis") išvyksta per raudoną išėjimo šviesoforo signalą...
Ramybės neduoda klausimas dėl keleivinio traukinio Kaunas-Šeštokai-Kaunas važiavimo grafiko, kuris keisis vasaros pradžioje ar dar anksčiau...
Comment
Comment