Kai kurie mūsų veiksmai irgi nelabai broliški. Kol pešimės kaip maži vaikai ne tik, kad neturėsim maršruto Ryga-Vilnius (Ryga-Gomelis 2009 m. sužlugdė Lietuvos pusė), bet ir uždarys Vilnius-S. Peterburgas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKai kurie mūsų veiksmai irgi nelabai broliški. Kol pešimės kaip maži vaikai ne tik, kad neturėsim maršruto Ryga-Vilnius (Ryga-Gomelis 2009 m. sužlugdė Lietuvos pusė), bet ir uždarys Vilnius-S. Peterburgas.
na paziuresim kuo baigsis derybos tarp LG ir LDZ
Comment
-
Prisiminiau dar vieną dalyką. LDZ turi tam tikrų planų - kai estai artimiausiu metu atidarys Koidulos mazgo stotį svarsto galimybę paleisti Ryga-S. Peterburgas senuoju maršrutu per Valgą, Voru, Pečiory. Kelias gerokai sutrumpėja (http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=427). Gaunasi papildoma jungtis su esamais traukiniais Tallinn-Valga.
Apie tai jau rašiau temoje "Geležinkeliai Latvijoje" (http://www.miestai.net/forumas/showt...195#post406195).
Tad visai logikška, kad Pytalovo-Rėzeknės-Daugpilio ruože palikti 1 Tep'ą, kuris dirbtų aptarnaujant mūsų maršrutą tik apie 6-7 val. į parą (už likusias valandas juk niekas nemoka) yra per didelė prabanga. Daugpilio ruože daugiau keleivinių nėra. Nors kita vertus, ir dabartiniu atveju šilumvežį naudoja tik mūsiškis traukinys ir LDZ krypties keitimas nieko bendro neturi.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.17, 21:25.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna as asmeniskai nesutinku, kad geriau tegul broliai latviai veza is vilniaus, toks elgesys ir spaudimas is ju puses, kad atiduoti peti jiems tikrai nera broliskas.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąas manau, kad i sita klausima reikia ziureti is LG puses. nes tikrai marsrutas nenuostolingas, todel ji uzleist kaimynams nelogiska.
na paziuresim kuo baigsis derybos tarp LG ir LDZI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNematau priezasciu, kodel reiketu atiduoti.
todėl, kad latviškas traukinys vis tiek yra geriau negu jokio traukinio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąEch, ir vėl verčiate mane kartotis:
todėl, kad latviškas traukinys vis tiek yra geriau negu jokio traukinio.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPatikslinsiu vežėjas išlieka LG, tik sąstato traukimo paslauga būtų perkama iž LDZ. Čia neina kalba apie latvišką traukinį.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodel latviai nenori leisti LG lokomotyvo iki Pytalovo? Galu gale, jei jiems neapsimoka laikyti TEP'o, gi gali naudoti M62...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, aisku, latviai nori kuo labiau isnaudoti saso gelezinkeliuose savo traukos riedmenis. Taciau kam tuomet siulyti vaziuoti traukiniui kas antra diena? Kartojuosi, negi jie neturi Daugpilyje M62?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąman atrodo, kad pasiulymas leisti traukini kas antra diena tai bandymas spausti LG uzleisti vieta jiems (nes kaip rasoma auksciau, vis tiek kazkokias pajams liks LG is infrastrukturos mokescio, bilietu ir t.t.). o del M62 naudojimo keleiviniam eismui LV tai as nezinau, atrodo kad jie nebenaudoja ir musu M62K neileidzia i savo teritorija. Pritariu variantui, kad LG lokomotyvas vaziuotu iki Pytalovo, bet turbut pagal laika brigadai neiseitu i viena puse nuvaziuot, juk pasieny ilgai stovet reikia.
Bet mūsiškio tikrai per LV niekas neleis. Specialistas rašė lyg kažkokių sertifikatų neatitinkam (kuom nelabai tikiu).Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.17, 21:38.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLaiko pakaktų Pytalove. Atvyksta 01:00, atgal į Vilnių išvyksta 03:34.
Bet mūsiškio tikrai per LV niekas neleis. Specialistas rašė lyg kažkokių sertifikatų neatitinkam (kuom nelabai tikiu).
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna tai tik 2,5 h poilsiui, o kelione i viena puse apie 6 val. tai neiseina niekaip
Juk pigiau leist papildomus mašinistus nei dar 1 lokomotyvą.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.17, 21:58.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąO atvažiuojant tarkim papildomas mašinistas/ai negali ilsėtis traukinyje lygiai kaip ir atvažiavę ilsėtis grįžtant? Taisyklės neleidžia?
Juk pigiau leist papildomus mašinistus nei dar 1 lokomotyvą.
Comment
-
Atleiskit, jei pasirodysiu neprotingas, bet ar neišeitų perkelti šitos problemos į Rusijos pusę, t.y., ar nebūtų galima suderinti taip, kad Rusijos lokomotyvas perima traukinį iš lietuvių Rezeknėje? Ar rusai taip giliai (apie 50 kilometrų) į Europos Sąjungos teritoriją įvažiuoti negali? Priešingu atveju atrodytų visai logiškas sprendimas - ir lietuvių ekipažas pailsėti spėja, ir latviams vaikyti lokomotyvo nereikia.
Comment
Comment