Man tai atrodo, kad klausimų net nmeturėtų kilti kodėl nuomuojamės
bet nors ir latviskas vagonas, taciau LDZ nuo kitos politikos geriau negyvena.. pritariu auksciau isdestytai nuomonei, apie riedmenu atnaujinima teptuku, tada tikrai jokiu nuostoliu ir vagonu bus daug))
bet nors ir latviskas vagonas, taciau LDZ nuo kitos politikos geriau negyvena.. pritariu auksciau isdestytai nuomonei, apie riedmenu atnaujinima teptuku, tada tikrai jokiu nuostoliu ir vagonu bus daug))
Iš kur Jūsų kaip ir Specialisto duomenis apie tik "teptukais atliktą atnaujinimą"? Prieš skleidžiant tokią informaciją siūlyčiau daugiau pasivažinėti traukinukais - Latvijoje tiek elektriniai, tiek dyzeliniai kiek įmanoma daugiau ar mažiau pagal išgales yra renovuoti. Žinoma, naujų riedmenų po kol kas neturi, bet tai tikrai ne renovacija "teptuku". Bus laikas - įsigys už ES lėšas naujus riedmenys tiek Estija, tiek Latvija - apie tai jau buvo rašyta. Esmė, turi ar neturi, o kad būtų ką vežioti tais naujais traukiniais.
Leiskit paklaust kur musiškius DR1A renovavo? Ne RVR?
Sutinku, kad pas mus padėtis šiandienai yra geriausia (kaip sako rusai geriausia visoje buv. TSRS), na bet nėra tokia beviltiška ir pas kaimynus.
Palaukit, o tai Ldz električkos faneriniais suolais, tai jau daugiau nei teptukinis atnaujinimas? Tas pats DR1 "Dinaburga" - kėdės pakeistos ir tiek, net langai seni.
Čia jau ne man reikia tai adresuoti. Ne aš tai sprendžiu
Kaip tas tiesioginis kelių mokestis tarybiniais laikais buvo renkamas ir administruojamas?
Matyt, rinka jau pakankamai prisotinta. Pasiūla jau atitinka paklausą. Vienintelis efektyvus dalykas, ką dar naujo gali pasiūlyti vežėjai — žema kaina. Tą jie ir daro — Vilnius-Kaunas ir atgal veža tik už 16Lt, o LG tą pačią atkarpą — už 15/17Lt
Mokestis buvo mokamas karta per metus. Mokama buvo bankuose, del pasto - nezinau. Stai lentele is 1987 m. KET priedo. Iki priimant naujas taisykles, mokesciai irgi buvo. Lenteleje pateikti tik dazniausiai naudojamu TP mokesciu tarifai. Jei palyginus tu laiku atlyginimus ir mokescius uz TP, tai dabar reiketu uz automobili moketi minimum apie 300 Lt...
Be Vilniaus - Kauno marsrutu yra dar labai daug. Ir dazniasiai jie vaziuoja pustusciai. Nors tarp tu miestu autobusai vaziuoja vos kelis kartus per diena. Siulau paanalizuoti tvarkarscius 118.lt ir apsilankyti kokia diena bent geram pusdieniui autobusu stotyje. Dar geriau ne Vilniaus, o kokio Rokiskio ar Silales..
Iš kur Jūsų kaip ir Specialisto duomenis apie tik "teptukais atliktą atnaujinimą"? Prieš skleidžiant tokią informaciją siūlyčiau daugiau pasivažinėti traukinukais - Latvijoje tiek elektriniai, tiek dyzeliniai kiek įmanoma daugiau ar mažiau pagal išgales yra renovuoti. Žinoma, naujų riedmenų po kol kas neturi, bet tai tikrai ne renovacija "teptuku". Bus laikas - įsigys už ES lėšas naujus riedmenys tiek Estija, tiek Latvija - apie tai jau buvo rašyta. Esmė, turi ar neturi, o kad būtų ką vežioti tais naujais traukiniais.
Leiskit paklaust kur musiškius DR1A renovavo? Ne RVR?
Sutinku, kad pas mus padėtis šiandienai yra geriausia (kaip sako rusai geriausia visoje buv. TSRS), na bet nėra tokia beviltiška ir pas kaimynus.
jiems reiktu pradeti nuo krovininiu lokomotyvu atnaujinimo. kiek zinau siandien LV visiskai nera strategijos kaip, kada ir su kuo jie prades atnaujint lokomotyvu parka.. tai kad iki nauju keleiviniu riedmenu jiems dar toloka mano manymu..
vienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..
jiems reiktu pradeti nuo krovininiu lokomotyvu atnaujinimo. kiek zinau siandien LV visiskai nera strategijos kaip, kada ir su kuo jie prades atnaujint lokomotyvu parka.. tai kad iki nauju keleiviniu riedmenu jiems dar toloka mano manymu..
vienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..
Dėl lokomotyvų esate teisus kaip ir dėl maršruto Vilnius-Oro uostas. Čia dauguma laužo ietis, kad šis maršrutas nesuderintas su Kaunas-Vilnius, tačiau kiek pastebėjau Vilniaus GS tai šiuo traukinuku važiuoja vos keletas keleivių. Geriau tą motrisę atiduotų į Kauną ir paleistų maršrutu Kaunas-Šiauliai ar kur kitur.
O dėl naujų keleivinių įsigijimo/ arba gamybos atkūrimo RVR buvo rašyta jų SM svetrainėje (apie tai įdėjau info).
vienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..
Visiškai sutinku, kad šis maršrutas nereikalingas toks, koks jis yra dabar. Dar prieš metus šiame forume rašiau siūlymą, kad jis turėtų būti išplėstas iki Naujoji Vilnia-Pavilnys-Stotis-Oro uostas-Salininkai. Apie tai dar 2008m. spalio mėn. buvo užsiminęs tuometinis susisiekimo ministras A. Butkevičius; deja, tai liko tik žodžiais. Juk nėra tiesioginio susisiekimo iki oro uosto nei iš Naujosios Vilnios, nei iš Pavilnio, nei iš Salininkų. Man pačiam teko patirti "kaip faina" sekmadienį, esant +7C ir pučiam žiauriai stipriam rytų vėjui laukti autobuso ir su didžiuliu lagaminu baladotis persėdant. Beje, Salininkuose jau yra aikštelė (prie pervažos į oro uosto pusę), joje prieš kelis metus dar iki motrisės paleidimo iškirto kelis medžius ir visus krūmus.
Apskritai tas marasrutas nereikalingas, nes pas mus oro uostas randasi paciame mieste, o ideja paleisti i oro usota traukini paskolinta is megapoliu, kur iki oro uostu ne vienas desimtis kilometru. o taip pat vidutinis statistinis LR pilietis taip retai naudojasi oro liniju paslaugomis ,kad esant butinumui visada galima iki oro uosto leisti sau nuvaziuoti su taksi, draugu, zmona ir t.t.
Apskritai tas marasrutas nereikalingas, nes pas mus oro uostas randasi paciame mieste, o ideja paleisti i oro usota traukini paskolinta is megapoliu, kur iki oro uostu ne vienas desimtis kilometru. o taip pat vidutinis statistinis LR pilietis taip retai naudojasi oro liniju paslaugomis ,kad esant butinumui visada galima iki oro uosto leisti sau nuvaziuoti su taksi, draugu, zmona ir t.t.
Pirma, oro uostas jau nebe randasi, o jau 60 metų kaip yra
Antra, ne visi žmonės gali vairuoti, ne visi išgali mokėti už taxi, ypač išvažiuojant iš oro uosto, nes jame rasi tik viena taxi kompaniją — MARTONAS, tad ir kaina atitinkama
Trečia, jau minėjau, kad iš minėtų stočių (išskyrus stotį) nėra tiesioginio susisiekimo su oro uostu. Pvz. iš Salininkų tiesaus kelio apskritai nėra, tad lengvąją mašina tiesiausiu keliu reikėtų nuvažiuoti ~7km. Taxi įkainis — 1,25Lt + iškvietimas, tad tokia kelionė kainuotų ~10Lt (dienos metu + maža dalis maršruto ne miesto teritorijoje). Motrisė nuvažiuotų per ~5min. ir kaina būtų 2Lt (kaip ir autobuse, jeigu kioske pirkai talonėlį).
Ketvirta, oro uostu naudojasi ne tik statistiniai skraidantys LR piliečiai. Dar pridėkime oro uosto darbuotojus (pats ou ir jame įsikūrę nuomininkai), užsieniečius/turistus, skraidančiųjų palydinčius/sutinkančius asmenis ir t.t..
Keleivių srautas iš Salininkų ir Naujosios Vilnios į Oro uostą net tokiam keleivinių traukinių gerbėjui kaip aš atrodo toks keliantis šypseną, kad... Manau, kad yra ir geresnių vietų pritaikyti motrisei, nei gainiojimas tuščios į kalną ir nuo kalno.
pratesus marsruta iki Salininku, turetu padaugeti keleiviu. nes ten link vaziuojantys autobusai ir mikriukai keleiviu trukumu nesiskundzia. o traukiniu butu greiciau (nera kamsciu).
Pirma, oro uostas jau nebe randasi, o jau 60 metų kaip yra
Antra, ne visi žmonės gali vairuoti, ne visi išgali mokėti už taxi, ypač išvažiuojant iš oro uosto, nes jame rasi tik viena taxi kompaniją — MARTONAS, tad ir kaina atitinkama
Trečia, jau minėjau, kad iš minėtų stočių (išskyrus stotį) nėra tiesioginio susisiekimo su oro uostu. Pvz. iš Salininkų tiesaus kelio apskritai nėra, tad lengvąją mašina tiesiausiu keliu reikėtų nuvažiuoti ~7km. Taxi įkainis — 1,25Lt + iškvietimas, tad tokia kelionė kainuotų ~10Lt (dienos metu + maža dalis maršruto ne miesto teritorijoje). Motrisė nuvažiuotų per ~5min. ir kaina būtų 2Lt (kaip ir autobuse, jeigu kioske pirkai talonėlį).
Ketvirta, oro uostu naudojasi ne tik statistiniai skraidantys LR piliečiai. Dar pridėkime oro uosto darbuotojus (pats ou ir jame įsikūrę nuomininkai), užsieniečius/turistus, skraidančiųjų palydinčius/sutinkančius asmenis ir t.t..
nu taip jau tragiskai viska apibudinot... jeigu uztenka pinigeliu naudotis oro liniju paslaugom, manau surasit ir 10 lt su taksi nuvaziuot.. o del darbuotoju galiu tik tiek pasakyti, kad tu paciu masinistu i Vaidotus niekas nevezioja, dauguma su nuosavu transportu arba dar kazkaip keliauja i darba, ir niekas del to nenukentejo.. as irgi i darba su nuosavu auto 16 km kasdien vazineju ir dar gyvas del keleivinio eismo pritaikymo kiekvieno zmogaus norams mano nuomone skaitykite auksciau
p.s. is oro uosto galima iskvieti kita taksi, nebutinai Martona, labai noriai atvaziuoja ir kainos priimtinos
nu taip jau tragiskai viska apibudinot... jeigu uztenka pinigeliu naudotis oro liniju paslaugom, manau surasit ir 10 lt su taksi nuvaziuot.. o del darbuotoju galiu tik tiek pasakyti, kad tu paciu masinistu i Vaidotus niekas nevezioja, dauguma su nuosavu transportu arba dar kazkaip keliauja i darba, ir niekas del to nenukentejo.. as irgi i darba su nuosavu auto 16 km kasdien vazineju ir dar gyvas del keleivinio eismo pritaikymo kiekvieno zmogaus norams mano nuomone skaitykite auksciau
p.s. is oro uosto galima iskvieti kita taksi, nebutinai Martona, labai noriai atvaziuoja ir kainos priimtinos
Vežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
o del darbuotoju galiu tik tiek pasakyti, kad tu paciu masinistu i Vaidotus niekas nevezioja, dauguma su nuosavu transportu arba dar kazkaip keliauja i darba, ir niekas del to nenukentejo.. as irgi i darba su nuosavu auto 16 km kasdien vazineju ir dar gyvas
Vežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
Gerai Carnifex apibūdino — su tokiu požiūriu į keleivius visai Lietuvai belieka persėsti į privačius automobilius arba taxi ir pamiršti keleivinius traukinius Jie pasmerkti nuostoliams
Vežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
tai turbut Jums reikia uzimti to "tvarkarastisto" pareigas, pries tai padirbejus traukiniu derintoju, manevriniu tvarkdariu ir t.t. o kas liecia imones darbuotoju poreikiu patenkinimo, tai neimanoma prie kiekvienos stoteles paduoti traukini lygiai pries darba, kaip ir po darbo, kaip ir del keliu keleiviu norinciu is kauno nuvaziuoti iki traku...
Vežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
Jei jau iki smulkmenų aiškintis, tvarkaraštį, o tiksliau eismo grafiką sudaro tam skirtas skyrius, tačiau tą grafiką jis sudaro pagal pateiktas paraiškas, o ne kaip jam į galvą šauna. Kaip keleivių vežimo direkcija pageidauja, taip minėtas skyrius taip ir sudaro tvarkaraštį. Tas pat ir su prekiniais traukiniais (įvairių įmonių, ne tik LG).
Ir štai jums savotiškos liberalizacijos pavyzdys, dėl ko kaip minėta, "tvarkaraštistas" nesuderina traukinių, kad pamainoms keičiantis jie važiuotų pro Vaidotų stotį - Keleivių vežimo direkcijos darbuotojai šioje stotyje nedirba, tad jiems nelabai aktualu derinti traukinius prie kitos direkcijos darbuotojų. Ir ta problema buvo ir yra ne tik su Vaidotais.
Jei jau iki smulkmenų aiškintis, tvarkaraštį, o tiksliau eismo grafiką sudaro tam skirtas skyrius, tačiau tą grafiką jis sudaro pagal pateiktas paraiškas, o ne kaip jam į galvą šauna. Kaip keleivių vežimo direkcija pageidauja, taip minėtas skyrius taip ir sudaro tvarkaraštį. Tas pat ir su prekiniais traukiniais (įvairių įmonių, ne tik LG).
Ir štai jums savotiškos liberalizacijos pavyzdys, dėl ko kaip minėta, "tvarkaraštistas" nesuderina traukinių, kad pamainoms keičiantis jie važiuotų pro Vaidotų stotį - Keleivių vežimo direkcijos darbuotojai šioje stotyje nedirba, tad jiems nelabai aktualu derinti traukinius prie kitos direkcijos darbuotojų. Ir ta problema buvo ir yra ne tik su Vaidotais.
Va galų gale kažkas pradėjo į logiškesnę pusę kalbėti, kad kairė mažai žino, ką daro dešinė.
Dar kartą priminsiu, gerbiamasai VLRD-1, kad tvarkaraščio sudarymas yra grynai matematinis uždavinys, neturintis nieko bendro su traukinių specifika, kurio daviniai yra tik skaičiai ir nelygybių formos apribojimai. Matematiniai modeliai tvarkaraščiams sudaryti jau seniai sukurti ir plačiai taikomi. Šveicarai sugeba juos panaudoti iki tokio laipsnio, kad traukiniai vienu metu atvažiuoja į stotį ir apsikeičia keleiviais. Į tą laiką LG naudojasi, sprendžiant pagal grafiko kokybę, empiriniais metodais, einančiais iš kartos į kartą, kurie, dėkui Dievui, bent kažkokį grafiką tikrai duoda, tačiau dėl tokios metodikos nei persėdimai organizuojami, nei Klaipėdos traukiniai suderinami taip, kad prasilenktų savo stotyse, o ne Lieplaukėje ar Gaižiūnuose (19 siūlas). Jei 19 traukinys važiuotų kažkur pusvalandžiu vėliau, Gaižiūnų prasilenkimas su 18 atsikeltų į dvikelį tarpstotį Kaišiadorys-Livintai, o Lieplaukės prasilenkimas su 20 atsikeltų į Telšius.
Pažiūrim, kokius traukinius tai paveikia: 2311 (gali pastovėti Vievyje, o ne Lentvaryje), 2610 (turi uždelsti tarp Žeimių ir Jonavos porą minučių, kad 19 spėtų atlaisvinti Jonavos-Gaižiūnų tarpstotį, ir niekas negali logiškai paaiškinti, kodėl jis vienkelis iki pat dabar...), 2612 (gali nestoti Kėdainiuose ir pro 19 pravažiuoti Lukšių-Žeimių tarpstotyje), 2609 (gali duotis aplenkiamas ne Gimbogaloje, o Radviliškyje, kuriame ar taip, ar kitaip stoja, nes reikia), 1532 spėja pasiekti Kužius ir už jų esančią dvigubą liniją, 2618 gali prasilenkti Pavenčiuose, 2620 - Duseikuose, 2622 - Šateikiuose, 1531 aplenktas Kretingoje, 2624 pataiko į dvikelį tarp Kretingalės ir Šlikių. Štai, sutvarkytas 19 siūlas ir praktiškai nepasistūmę visi krovininiai siūlai, skiriasi tik laukimo vietos. Čia su sąlyga, kad jūsų tvarkaraščiuose tarpstočių laikai ne iš oro nužagti.
Dėkui, Tau, Carnifex, už atsakymą - bet manau tai yra beprasmiška - mes girdime tik viena - keleivių vežimas nuostolingas, todėl neverta net vargti kad jis būtų kuo mažiau nuostolingas - mūsų klausimai - galima derinti vietinių autobusų grafikus prie traukinių grafikų - atsakymas - o kam, čia gi savivaldybės reikalas. Galima suderinti traukinių grafikus taip, kad galima persėsti iš vieno į kitą, o kam, kam stengtis dėl vieno keleivio? Galima grafikus suderinti taip, kad LG darbuotojai važiuotų į darbą ne su mašinomis, bet traukiniais, o kam? Negi derinsies prie kiekvienos įmonės darbo grafiko? Ir t.t.t.t. ...Atrodo tokie minimalūs pakeitimai leistų pritraukti šimtus, jei ne tūkstančius keleivių per metus. Tačiau geriau jau išmesti šimtus tūkstančius šitų reklamai per televiziją, nei daryti minimalus namų darbus... Įdomumo dėlei - minutė eterio šalia žinių bloko - 16 000 lt
Va galų gale kažkas pradėjo į logiškesnę pusę kalbėti, kad kairė mažai žino, ką daro dešinė.
Skaičiuoti tai moki, tačiau pamiršai dar keletą nežinomųjų. Šiuo metu LG turi ribotą skaičių lokomotyvų, kurie per parą turi traukti po keltą traukinių ir, į kurių kuro talpas dyzelino reikia įpilti bei periodiškai tarp kelionių techninę patikrą atlikti. Taip pat pamiršai, kad traukinius valdantiems mašinistams tarp kelionių privalu nustatytą valandų skaičių pailsėti. Dar galėčiau pateikti dešimtis "nežinomųjų", kurie taip pat vertinami sudarant traukinių eismo grafiką. Grafiko sudarymas, tai ne tik "siūlų" sudėliojimas paskaičiavus traukinių važiavimo laiką tarpstočiais. Ir ta "kaktusiuko" minėta "paraiškėlė" ilgą laiką derinama, apsvarstomos visos techninės galimybės bei kiek įmanoma atsižvelgiama į keleivių norus. Ir tik po to ji pateikiama traukinių eismo grafikui sudaryti.
Ir vienas, ir kitas tamstos pateiktas "nežinomasis" yra labai lengvai išreiškiamas tam tikru apribojimu, kad traukinys XXXX gali išvykti iš stoties ne anksčiau kaip po kažkiek minučių po YYYY atvykimo, ar tai būtų kuras, ar tai būtų komandos poilsis, ar trumpa techninė apžiūra, ar... Į tai atsižvelgti trivialu, ir pertraukos priežastis - ne tvarkaraščio sudarytojo reikalas, jam svarbu tik apribojimas minutėmis. Tai, kad lokomotyvų skaičius ribotas, ir jie negali būti visur vienu metu - dar trivialesnis dalykas; visa grafikų sudarymo esmė ir yra, kad reikia paskirstyti ribotus resursus (šiuo atveju, lokomotyvus ir laisvus bėgius) taip, kad jie maksimaliai efektyviai atliktų darbą.
Galų gale, mano mintino eksperimento su grafiku tikslas buvo vaizdžiai parodyti, kad kai kuriuos esamo grafiko trūkumus galima ištaisyti su minimaliais poveikiais likusiam grafikui, tačiau šis optimizavimas nebuvo atliekamas, vadinasi, jūsų propaguojama tvarkaraščių sudarinėtojo neklystamumo idėja neatitinka tikrovės. O juk prisiminkime, kad šių traukinių Vilnius-Klaipėda prioritetas LG sistemoje yra pats didžiausias, ir būtent nuo jų turėtų būti pradėti sudaryti grafikai, kad šiems traukiniams būtų geriausios sąlygos. Matomai, tas prioritetas tik popieriuje.
Comment