Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Reikia priminti, kad pries 20 metu buvo visai kita situacija. Autobusu buvo daug, keleviu taip pat. I darbus zmones vazinejo i rajonu centrus ar stambius miestelius. Autobusai vaziuodavo po kelis kartus per diena visais rajoniniais keliais. Turejau berods 1987 m. LTSR keliu zemelapi, gaila, nebeturiu. Buvo suzymeti keliai su autobusu susisiekimu ir be jo. Tai keliu be autobusu susisiekimo buvo vos kelios atkarpos.
Aiskum, kad autobusai ar kita VT negali vazineti tuscias. VT yra visos ekonomikos dalis, jei regionas ekonomiskai merdi, tai ir VT nereikalingas.
Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Lietuviai yra individualistai. Ir individualizmas tik stipreja. Ir tam itakos turi valdzios sukompromituota valstybe, negalinti uztikrinti zmonems normaliu salygu gyvenimui, veiklai ir kt. Bei itin agresyviai brukamos laisvos rinkos idejos, kurios yra neatsiejamos nuo individualizmo ir netgi egoizmo...
Beje, individualizmas stipreja visose buv. socialistinese salyse.
Kas del automobiliu skaiciaus - individualizmas ir ne kas kita. Geriau su savo lauzu, nei su kitais autobusu ar traukiniu... Is cia ir uzburtas ratas - mazeja VT keleiviu, naikinami marsrutai, VT nebetenkina vis didesnes dalies keleiviu poreikiu... Is kitos puse - o kam tas VT, jei ir taip juo nesinaudojama? Visa tai del valstybines keleivinio transporto politikos nebuvimo.
Comment