o tvarkarascius sudaro LG ir tiek ar dar nesa kazkur tvirtinti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąĮdomu, iš kurio piršto jie laužė tas apklausas, jei daug kur teigiama kad dabartinis tvarkaraštis yra toli gražu ne geriausias.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPapildysiu, kad rašiau dėl maršruto Vilnius-Marcinkonys. Vienas varėniškis, beje forumietis (dėl visa ko nesakau jo vardo, tegul pats prisipažįsta ), sakė kad JOKIŲ apklausų niekada kiek jis bepamena nebuvo!!! Bet LG juk reikia kažkaip pasiteisinti ir rasti pretekstą...Galėtų padaryt apklausą litrail, bet tikriausiai LG nenori - rezultatai bus ne jų naudai.
Comment
-
apklausos traukinyje neparodo potencialo. jei man patogu, apytiksliai tinka laikas, as vaziuoju traukiniu, o apklausoj rasau, kad man gerai, kaip yra. jei man netinka laikas, persedimai ar dar kazkas, vaziuoju autobusu ar savo transportu, nepakliunu i jokias apklausas ir stai jums rezultatas - gautos 47 anketos, 44 sako, kad gerai, kaip yra, vadinas gerai.... kad dar 500 keleiviu pasirinko kitoki transporta, niekam del to galvos neskaudes.
Comment
-
Persėdimas
Kitas pavyzdys - stotis Kazlų Rūda
16:04h į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį atvyksta dyzelinis traukinys (DR1A) Nr 394 Šeštokai-Marijampolė-Vilnius, o 9 minutėmis anksčiau išvyksta dyzelinis Nr695 į Kybartus. (Beje, 1992m. 695 numeriu važinėjo traukinys Vilnius-Šeštokai).
18:03h į Kazlų Rūdą atvyksta traukinys (dažniausiai automotrisa AR2) iš Marijampolės, o 3 minutėmis anksčiau išvyksta dyzelinis traukinys Nr 697 į Kybartus. Praktiškai šie du traukiniai dažniausiai susitinka dar stoties kelyne, tai persėsti iš vieno į kitą šansų nėra. Nors iš Marijampolės į Bagotąją, Pilviškius, Alksnėnus važiuojančių keleivių būna, nes autobusų eismas iš Marijampolės į šias vietas išvystytas prastai.
Tenka džiaugtis patogiu persėdimu iš traukinio Nr698 Kybartai-Kaunas (į Kazlų Rūdą atvyksta 13:14h) į traukinį Nr.393 Vilnius-Šeštokai (išv. 13:47h), iš traukinio (automotrisos) Nr.684 Marijampolė-Kaunas (į Kazlų Rūdą atvyksta 8:19h) į traukinį Nr691 Kaunas-Kybartai (išv. 8:30h).
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPapildysiu, kad rašiau dėl maršruto Vilnius-Marcinkonys. Vienas varėniškis, beje forumietis (dėl visa ko nesakau jo vardo, tegul pats prisipažįsta ), sakė kad JOKIŲ apklausų niekada kiek jis bepamena nebuvo!!! Bet LG juk reikia kažkaip pasiteisinti ir rasti pretekstą...
Esmė ta, kad KARTAIS apklausos vyksta (ir pačiam jose teko dalyvauti), tačiau kai išvados padaromos apklausus 15-20 žmonių (geriausiu atveju iki 50) viename reise vieną kartą (!), apie jokį tokių tyrimų reprezentatyvumą negali būti nė kalbos.Paskutinis taisė 2Pack; 2010.01.21, 20:04.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa aš taip nesu sakęs
Esmė ta, kad KARTAIS apklausos vyksta (ir pačiam jose teko dalyvauti), tačiau kai išvados padaromos apklausus 15-20 žmonių (geriausiu atveju iki 50) viename reise vieną kartą (!), apie jokį tokių tyrimų reprezentatyvumą negali būti nė kalbos.
Šiaip ar taip, panašią mintį iškėlė forumiečiai. Pasikartosiu: jeigu žmogus jau ir taip važiuoja traukiniu, tai >95proc. tikimybė, kad jis teigs, jog išvykimo/atvykimo laikas jam tinka. Beje, porą kartų ir man teko sudalyvauti VT "apklausoje" — klausėjas klausia ir iškart pats kone atsako į klausimą. Kartą pasakiau, kad ne taip atsakau. Jo replika: Nu bet aš jau taip parašiau...
Šiaip ar taip esmė ta pati — tokios "apklausos" tik dėl kryžiuko yra tas pats kas jokios apklausos. Nes naudos iš to — totalus nulisI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąo tvarkarascius sudaro LG ir tiek ar dar nesa kazkur tvirtinti?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTvarkaraščius tvirtina Valstybinė geležinkelių inspekcija prie Susisiekimo ministerijos.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątaip, jos virsininkas tvirtina... bet is esmes tai absurdas, kazin ar yra VGI specialistu kurie gali patikrinti tvarkarasciu parengimo kokybe? kokia butu Jusu nuomone?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai inspekcija turbūt žiūri "kokybę" ta prasme, kad ant tų pačių bėgių tuo pat metu nebūtų dviejų traukinių, ir panašius techninius dalykus.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimą...ir vis tiek sugeba oficialiai patvirtintame tvarkaraštyje nepastebėti, kaip traukinys, viename lape išvažiavęs į kitame lape esančią liniją, joje nebepasirodo. Yra pavyzdžių
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą"Vaidotų trikampis"?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątaip, jos virsininkas tvirtina... bet is esmes tai absurdas, kazin ar yra VGI specialistu kurie gali patikrinti tvarkarasciu parengimo kokybe? kokia butu Jusu nuomone?
Traukinių eismo grafiko sudarymas labai sudėtingas darbas. Žmonės dirbantys šį darbą turi įvertinti šimtus įvairiausių "plonybių". Turi gerai išmanyti visus dalykus, pradedant nuo geležinkelių infrastruktūros ypatybių ir baigiant lokomotyvų traukos charakteristikomis.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš tikrųjų nėra. Bendraujant su VGI darbuotojais tikrai jaučiamas žemas kompetencijos lygis visuose geležinkelio reikaluose. Inspekcijoje dirba žmonės beveik neturintys jokios praktinės patirties, tad kartais paprastus dalykus jiems labai sunku suvokti.
Traukinių eismo grafiko sudarymas labai sudėtingas darbas. Žmonės dirbantys šį darbą turi įvertinti šimtus įvairiausių "plonybių". Turi gerai išmanyti visus dalykus, pradedant nuo geležinkelių infrastruktūros ypatybių ir baigiant lokomotyvų traukos charakteristikomis.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai buvo ritorinis klausimas is mano puses, bet isitikinau, kad nuomone apie inspekcijos darbuotojus nera isskirtine ... atsimenu atveji klaipedoje, kai VGI inspektoriai depo keliuose tikrino ar persiveda iesmas, vargseliai, gal 5 minutes prie jo stovejo ir aiskinosi tarpusavyje i kokia puse reikia atsvara sukt
Comment
-
Del naujo tvarkarascio paskelbimo turiu gera ideja... Suderinti kiek imanoma daugiau reisu Oro uostas - Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Vilnius - Oro uostas, kad VIENA BILIETA butu galima nusipirkti is karto pradineje stotyje. Taip butu patogu keleiviams, nereiketu sukebi i bileitu kasas (Vilniuje) nusipirkti bilieto ir vel begti i traukini (kai persedimo laikas labai mazas), Galetu buti taikoma nuolaida ( kad butu pigiau, negu perkant bilietus atsirai.).Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment