Kai tuneli atidarys, tai bent jau Vilniaus - Kauno ruoze tvarkarasciai keisis. Todel nezymiai gali keistis ir kitu traukiniu is Vilniaus ar Kauno tvarkarasciai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąGreitu metu turi ženkliai sumažinti maršrutų skaičių, kartu brangs ir bilietų kainos, tada ir tvarkaraščius koreguos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai tuneli atidarys, tai bent jau Vilniaus - Kauno ruoze tvarkarasciai keisis. Todel nezymiai gali keistis ir kitu traukiniu is Vilniaus ar Kauno tvarkarasciai.
Comment
-
Manau, kad keisis. Siaip tai yra trys "lepsusai" is Vilniaus i Kauna:
5.20 greitasis ir 5.28 - stojantis visose stotelese. 5.20 greitasis i Kauna visai nereikalingas. Jis vaziuoja tuscias. Tokiu metu net miesto transportas Vilniuje vos tik pradeda darba ir i stoti pirmasis troleibusas atvyksta berods 5.28 (nuo 09 01 isigalios naujas tvarkarastis - gal keliomis minutemis anksciau ar veliau). Taciau kol kas, matyt, nenorima nakciai palikti Palemone dviaukscio traukinio, todel jis taip ir gainiojamas. Taip pat ir is Kauno, manau, 20.55 nereikalingas greitasis traukinys i Vilniu. Tokiu metus jis tuscias vaziuoja. Atvykes i Kauna vakare, jis galetu nakvoti ir ryte isvykti i Vilniu.
Greitaisis 16.00 ir stojantis visose 16.35, bei greitasis 17.25 ir beveik visose stojantis 17.38. Is Kauno tvarkarastis zymiai geresnis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad keisis. Siaip tai yra trys "lepsusai" is Vilniaus i Kauna:
5.20 greitasis ir 5.28 - stojantis visose stotelese. 5.20 greitasis i Kauna visai nereikalingas. Jis vaziuoja tuscias. Tokiu metu net miesto transportas Vilniuje vos tik pradeda darba ir i stoti pirmasis troleibusas atvyksta berods 5.28 (nuo 09 01 isigalios naujas tvarkarastis - gal keliomis minutemis anksciau ar veliau). Taciau kol kas, matyt, nenorima nakciai palikti Palemone dviaukscio traukinio, todel jis taip ir gainiojamas. Taip pat ir is Kauno, manau, 20.55 nereikalingas greitasis traukinys i Vilniu. Tokiu metus jis tuscias vaziuoja. Atvykes i Kauna vakare, jis galetu nakvoti ir ryte isvykti i Vilniu.
Greitaisis 16.00 ir stojantis visose 16.35, bei greitasis 17.25 ir beveik visose stojantis 17.38. Is Kauno tvarkarastis zymiai geresnis.
Iš Vilniaus 16:35h išvažiavęs lėtasis elektrinis traukinys į Kaunas1 stotį atvyksta 18:12h, po jo už 50 minučių (17:25h) išvažiavęs dviaukštis greitasis beveik pasiveja - Kaunas1 stotyje būna 18:24h., t.y. - tik 12 minučių vėliau.
Žinoma, vienas kitas traukinių tvarkaraščio pakeitimas gal būt praverstų ekonominiais arba keleivių patpogumo interesais, bet ne dėl eismo sąlygų. Rudenį keleivių sumažėja anksti rytą ir vėlai vakarais (didmeisčiuose pavakaroti noro lieka mažiau), tai tikrai verta sutikti dėl atskirų traukinių nereikalinghumo.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVienintelį pakitimą matau tvarkaraščiuose - maršruto Kaunas-Šiauliai atkūrimą. Jis uždarytas ir buvo dėl tunelio remonto.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTvarkaraščiuose jo dar nėra.
Beje, toks Vilnius-Kaunas 1-Šiauliai atspausdintuose tvarkaraščiuse yra.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVienintelį pakitimą matau tvarkaraščiuose - maršruto Kaunas-Šiauliai atkūrimą. Jis uždarytas ir buvo dėl tunelio remonto.
Nes traukinys dar važinėjo visus metus po tunelio uždarymmo (tunelis uždarytas 2008 02 01, maršrutas į Šiaulius panaikintas 2009 03 23). Jam važinėti sutrumpintu maršrutu (apsiribojant stotimi Kaunas1) klūčių nebuvo. Arba buvo tos pačios kaip elektriniams traukiniams.
Ne kartą juo esu nemokamai pasivažinėjęs nuo Kaunas1 stoties iki tunelio prieigų ir atgal (įlipdavau jam tik atvažiavus į Kauans1, išlipdavau į ten sugrįžus). Nors tikslas buvo ne vaikiškas pasivažinėjimas, o pasižvalgyti į remontuojamo tunelio prieigas...
Vakar (penktadienį, rugpjūčio 28 d.) LR laidoje "Lietuvos diena" apie geležinkelius kalbėjęs vienas LG pareigūnas pasakė: mkeleivinių traukinių maršrutų plėtros nenosimato, bus stengiamasi efektyviau išnaudoti esamus, nors galvojama atnaujinti maršrutą Kaunas-Jonava. Dėl šio maršruto tunelio uždarymas kliūtimi buvo (iš Kauno depo traukinį į Kaunas1 paduoti reikia per Jiesią, o tai virš 30 km tuščio važiavimo), maršruto atnaijinimas prie geresnio susisiekimo iš Kauno į Šiaulius tikrai prisidėtų.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKad dyzelinio traukinio maršrutas Vilnius-Kaunas-Šiauliai panaikintas dėl tunelio remonto, sutikti nenorėčiau.
Nes traukinys dar važinėjo visus metus po tunelio uždarymmo (tunelis uždarytas 2008 02 01, maršrutas į Šiaulius panaikintas 2009 03 23). Jam važinėti sutrumpintu maršrutu (apsiribojant stotimi Kaunas1) klūčių nebuvo. Arba buvo tos pačios kaip elektriniams traukiniams.
Ne kartą juo esu nemokamai pasivažinėjęs nuo Kaunas1 stoties iki tunelio prieigų ir atgal (įlipdavau jam tik atvažiavus į Kauans1, išlipdavau į ten sugrįžus). Nors tikslas buvo ne vaikiškas pasivažinėjimas, o pasižvalgyti į remontuojamo tunelio prieigas...
Vakar (penktadienį, rugpjūčio 28 d.) LR laidoje "Lietuvos diena" apie geležinkelius kalbėjęs vienas LG pareigūnas pasakė: mkeleivinių traukinių maršrutų plėtros nenosimato, bus stengiamasi efektyviau išnaudoti esamus, nors galvojama atnaujinti maršrutą Kaunas-Jonava. Dėl šio maršruto tunelio uždarymas kliūtimi buvo (iš Kauno depo traukinį į Kaunas1 paduoti reikia per Jiesią, o tai virš 30 km tuščio važiavimo), maršruto atnaijinimas prie geresnio susisiekimo iš Kauno į Šiaulius tikrai prisidėtų.
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąAš kalbu apie tai, ar atidarius tunelį, nuo rugsėjo 15 d., vėl važiuos traukinys Kaunas - Šiauliai, ar ne?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.02, 14:24.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai tuneli atidarys, tai bent jau Vilniaus - Kauno ruoze tvarkarasciai keisis. Todel nezymiai gali keistis ir kitu traukiniu is Vilniaus ar Kauno tvarkarasciai.
Ką reikėtų keisti, tai pastebėjau vieną dalyką. Kažkurioje temoje buvo nuotraukų ir kažkaip stebėtasi, kad nemažai keleivių būna trauykinyje Kybartai-Kaunas, iš Kybartų išvykstančiame 12:20 h., į Kauną atvykstančiame 13:52 h
Atidarius traukinių eismą tuneliu, prieš šio traukinio atvykimą į Kauną bus kątik "pabėgęs" elektrinis į Vilnių (dabar iš Kaunas1 išvykstantis 13:40 h, kitas dabar (dviaukštis) išvyksta tik po dviejų valandų - 15:40 h). Taip kad tas D1 iš Kybartų išvažiuoti turėtų ~11:45h. į Kauną atvykti ~13:20 h. Vasarą tokiu grafiku jam važinėti neleido atskiromis datomis iš Kybartų 12:05h išvykstantis Rusijos traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas, tai dyzeliukui buvo galimybė išvažiuosi tik anksčiau kaip 11:30h arba 12:20h ir vėliau. Vasara baigėsi, sezoninis traukinys į Čeliabinską važinėti nustojo, daugiau laisvės atsirado dyzeliukui Kybartai-Kaunas. Keleivių iš Kybartų, Vilkaviškio, Pilviškių į Vilnių būna, o tiesioginio traukinio nėra, tai persėdimus Kaune reguliuoti reikia...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPasidairau stočių tvarkaraščiuose, bet kiekvienas vizitas baigiasi be rezultatų...
Ką reikėtų keisti, tai pastebėjau vieną dalyką. Kažkurioje temoje buvo nuotraukų ir kažkaip stebėtasi, kad nemažai keleivių būna trauykinyje Kybartai-Kaunas, iš Kybartų išvykstančiame 12:20 h., į Kauną atvykstančiame 13:52 h
Atidarius traukinių eismą tuneliu, prieš šio traukinio atvykimą į Kauną bus kątik "pabėgęs" elektrinis į Vilnių (dabar iš Kaunas1 išvykstantis 13:40 h, kitas dabar (dviaukštis) išvyksta tik po dviejų valandų - 15:40 h). Taip kad tas D1 iš Kybartų išvažiuoti turėtų ~11:45h. į Kauną atvykti ~13:20 h. Vasarą tokiu grafiku jam važinėti neleido atskiromis datomis iš Kybartų 12:05h išvykstantis Rusijos traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas, tai dyzeliukui buvo galimybė išvažiuosi tik anksčiau kaip 11:30h arba 12:20h ir vėliau. Vasara baigėsi, sezoninis traukinys į Čeliabinską važinėti nustojo, daugiau laisvės atsirado dyzeliukui Kybartai-Kaunas. Keleivių iš Kybartų, Vilkaviškio, Pilviškių į Vilnių būna, o tiesioginio traukinio nėra, tai persėdimus Kaune reguliuoti reikia...Paskutinis taisė statyba; 2009.09.02, 13:20.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad keisis. Siaip tai yra trys "lepsusai" is Vilniaus i Kauna:
...
.
Viename furume skaičiau skaitytojos pastebėjimą, kad ir Lentvario dyzelinis traukinys į Varėną (10:26h) išvažiuoja keturiomis minutėmis anksčiau negu atvažiuoja elektrinis iš Kauno, o kitas į Varėną - tik po pietų...
Tiesą sakant, tuo elektriniu traukiniu vasarą du kartus iš Kauno (išv. 9:10h) į Lentvarį važiuodamas mačiau Lentvario stoties kelyno gale link Senųjų Trakų tą dyzeliuką išvažiuojantį, keleivių atvežančio elektrinio nesulaukiantį...
Iš Kauno į Valkininkus, Varėną, Zervynas, Marcinkonis važiuojančiu keleivių būna. Traukiniu (ir dar dviratį pasiėmus) į Dzūkijos miškus (savo keliukus automobiliais važiuoti draudžiančiais ženklais apsistačiusius) važiuoti geriau negu automobiliu.
Comment
-
Kauno geležinkelio stotyje ir internete www.litrail.lt radau info, kad nuo lapkričio vidurio nustos važinėti baltarusių keleivinis traukinys Gomelis-Minskas-Vilnius-Kaliningradas.
Dabar jis važinėja kas antra diena (Lietuvoje labiau tiktų sakyti "kas antra naktis"), Lietuvoje stoja Kenoje, Vilniuje ir Kybartuose, iki tunelio uždarymo dar stodavo Kaune.
Comment
-
Iki naujo tvarkaraščio lieka 4+ mėnesiai...
Elektrinis traukinys Nr.878 (iš Kauno išvykstantis 9:07h) artėja prie Lentvario, įvažiuoja į stoties kelyną. Ir dešinėje pamati išvažiuojantį dyzelinį į Marcinkonis. Tas pagal galiojantį tvarkaarštį iš Lentvario išv. 10:26h ir elektrinio iš Kauno nesulaukia tik per 4 minutes, o iš Lentvario kitas traukinys Varėnos kryptimi - tik 15:21 h.
Kad Lentvaryje suspėti į išvykstantį 10:26h Vilnius_Marcinkonys, iš Kauno išvažiuoti tektų 7:32 h elektriniu Nr876 (nes 8:22h išvykstantis greitasis Nr 814 Lentvaryje nestoja). Įvažiavimo į Lentvarį scenarijus tas pats: 876-as 8:55h įvažiuoja į stoties kelyną, ir vėl "pabėga" dyzeliukas Vilnius-Varėna.
Kad mažiau Dzūkijos nacionalinio parko lankytojų į šį gamtos kampelę atvyktų ne automobiliais (parko darbuotojos kartą Marcinkonyse apie tokius tokslus pasakojo daug) - LG tur būt nė motais???? Automobilizuotas ten jaučiasi išties nepageidaujamas miškuose rasdamas nemažai keliukų, apstatytų motorinio transporto eismą draudžiančiais ženklais. Uogaujant arba grybaujant prisirišimas prie automobilio kartais yra sunkiau nei prie visuomeneinio transporto: paliktą automobilį turi rasti, o stotelėje neprapulsi kad ir ne toje.
Nieko tragiško, jei vienas traukinys nuo kito "pabėgtų" tokiu metu, kai už nepilnos valandos būtų sulaukiama kito. Bet pusdienį tokioje stotyje kaip Lentvaris laukti...
P.S.: apie panašius 2009/2010m. tvarkaraščio nesuderinimus atskirose stotyse jau laikas kalbėti "visa gerkle" - ne laikas bus, kai 2010/2011m. tvarkaraštis bus baigtas sudaryti.
Comment
-
Tuoj bus galima šitą temą užrakint ir pradėt naują - Naujas 2010/2011 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Man aktualu tik 2 - Šiauliai-Kaunas ir koks nors (gali būti ir su persėdimu) į Rygą. Nebus palauksim dar vienus metus.
Šiaip reikia rašyti pasiūlymus į litrail - tam ta paslauga ir sukurta.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.20, 23:39.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąMan aktualu tik 2 - Šiauliai-Kaunas ir koks nors (gali būti ir su persėdimu) į Rygą. Nebus palauksim dar vienus metus.
Šiaip reikia rašyti pasiūlymus į litrail - tam ta paslauga ir sukurta.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBandžiau, ir ne aš vienas. Visada atsakymas tas pats, šabloniškas: ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis, bet atlikus keleivių apklausą, paaiškėjo, kad geriausias tvarkaraštis — dabar galiojantis; ir pan.
Comment
Comment