Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    turbut LG virsunej nera is Panevezio ar Rokiskio kilusiu zmoniu.
    Kad ir yra, bet kas iš to. Juk - NUOSTOLINGA.

    Comment


      Girdejau, kad ir tarptautinius traukinius i Sankt Peterburga ir Maskva zadama leisti kas antra diena.

      Comment


        Kiek tenka matyti, traukiniu į Sankt Peterburgą važiuoja itin nedaug keleivių...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Girdejau, kad ir tarptautinius traukinius i Sankt Peterburga ir Maskva zadama leisti kas antra diena.
          Buvo kalbų net ir "Jantar" leisti kas antrą dieną, nors jis kursuoja kiekvieną dieną jau apie 60 metų.

          Comment


            Man rodos Jantar net tvarkaraštis tiek pat laiko nepasikeitęs, jei tikėsim mano seneliu.

            Comment


              "Jantar" - Rusijos traukinys. Na, vasara gal i nemazins, bent jau Rusijos gelezinkeliai. Visgi atostogu metas.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Kiek tenka matyti, traukiniu į Sankt Peterburgą važiuoja itin nedaug keleivių...
                Taip nesakyčiau. Neseniai buvau Sankt Peterburge. Bilietus į ten ir atgal traukiniu įsigijau prieš tris savaites ir jau tuo metu visos plackartinės vietos apačioje buvo išpirktos. Teko važiuoti viršuje. Du plackartiniai ir vienas bendras vagonai abiejomis kryptimis buvo pilnutėliai. Nutarus vagone-restorane pavakarieniaut (apie 23 val.), dar teko apie 15 min. laukti kol radau kur prisėsti.
                Daug keleivių išlipdavo ir įlipdavo pakeliui, RF teritorijoje (Pskove ir kitur).

                Tiesa, nekokį įspūdį paliko traukinių važiavimo greičiai RF teritorija. Nežinau dėl kokių priežasčių, tačiau traukinys į ten ir atgal neišvystydavo didesnio, kaip 60 km/h greičio. Vidutiniškai važiavo apie 30-40 km/h greičiu.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Taip nesakyčiau. Neseniai buvau Sankt Peterburge. Bilietus į ten ir atgal traukiniu įsigijau prieš tris savaites ir jau tuo metu visos plackartinės vietos apačioje buvo išpirktos. Teko važiuoti viršuje. Du plackartiniai ir vienas bendras vagonai abiejomis kryptimis buvo pilnutėliai. Nutarus vagone-restorane pavakarieniaut (apie 23 val.), dar teko apie 15 min. laukti kol radau kur prisėsti.
                  Daug keleivių išlipdavo ir įlipdavo pakeliui, RF teritorijoje (Pskove ir kitur).

                  Tiesa, nekokį įspūdį paliko traukinių važiavimo greičiai RF teritorija. Nežinau dėl kokių priežasčių, tačiau traukinys į ten ir atgal neišvystydavo didesnio, kaip 60 km/h greičio. Vidutiniškai važiavo apie 30-40 km/h greičiu.
                  Bet jei anksčiau į Sankt Peterburgą važiuodavo bent 7-10 vagonų, tai dabar tenka matyti vos 5...

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Bet jei anksčiau į Sankt Peterburgą važiuodavo bent 7-10 vagonų, tai dabar tenka matyti vos 5...
                    Į ten ir atgal traukinio sąstatą sudarė 7 vagonai. Aš važiavau vagone Nr.9.
                    Tiesa ankščiau traukinys Vilnius-Sankt Peterburgas važiuodavo kas antrą dieną.

                    Comment


                      Du traukiniai vienas kitą "vejasi" į Marijampolę

                      Kaip jau rašiau ne vienoje temoje (nors ir rašyti nereikėtų), kol renovuojamas Kauno tunelis tol keleivinis traukinys Vilnius-Šeštokai Kauną apvažiuoja apylanka per Kauno HES, Rokus ir dėl to pravestas papildomas traukinys Kaunas-Marijampolė.
                      Taip nuo Jiesios stoties greitesnis DR1A iš Vilniaus pradeda "vytis" maždaug pusvalandžiu anksčiau šią mazginę stotį pravažiavusį ir visose stotelėse stojantį D1.
                      Ne kartą pabandžiau į Kauno į Kazlų Rūdą važiuoti vienu ir persėsti į kitą. Šitokio važiavimo įdomumas padidėjo nuo gegužės 31 d. įsigaliojus naujam tvarkaraščiui ir nuo birželio pradžios kai kuriems žiemos sezone kas antra diena važinėjusiems Rusijos traukiniams pradėjus važinėti kasdien.
                      Iš Kauno 12:44h išvažiavęs D1 (DR1A ir RA2 jau galima pamiršti) Kaunas- Marijampolė iš Kazlų Rūdos išvyksta 13:25 h., iš Vilniaus 12:00h DR1A Vilnius-Šeštokai - 13:47h. Atvažiavus vienu laukti kito tenka nedaug, o pagal naują tvarkaraštį per tą laiką (~13:40h) dar pravažiuoja RŽD traukinys Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, pagal vasaros sezono tvarką jau važinėjantis kasdien.
                      Pagal ankstesnį tvarkaraštį traukinys į Sankt.Peterburgą per Kazlų Rūdą pvavažiuodavo ką tik išvažiavus DR1A į Šeštokus. Kartais šie traukiniai susitikdavo vakariniame stoties gale ant Žemaitės gatvės pervažos.
                      Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.13, 14:57.

                      Comment


                        Ryga-Gomelis

                        Šiandien Jelgavos geležinkelio stotyje, prie kasos, mačiau Latvijos tarptautinių traukinių grafiką. Ir jame buvo nurodytas toks mistinis traukinys Nr. 137-138 Ryga-Gomelis per Meitenę, Joniškį, Vilnių. Parašyta, kad kursuos atskiru nurodymu.
                        Taip pat parašyta, kad su šiuo traukiniu važiuos tiesioginiai vagonai Ryga-Odesa ir Ryga-Adleris. Žr.: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=230
                        Įdomu kodėl pas mus nėra tokios informacijos?
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.14, 21:14.

                        Comment


                          Kaunas-Šiauliai

                          Gal kas nors žinote ar ruošiamasi pabaigus tunelio remontą atkurti keleivinių traukinių susisiekimą Šiauliai-Kaunas-Šiauliai? Pradžiai tiktų ir automotrisė priderinta Šiauliuose prie Mažeikiai-Šiauliai ir Klaipėda-Vilnius ryte link Kauno ir vakarop atgal į Šiaulius. Arba blogiausiu atveju automotrisė Jonava-Kaunas priderinta prie Klaipėda-Vilnius ir Vilnius-Klaipėda - kaip kad buvo anksčiau.
                          Būtų fantastika jei dar šis maršrutas būtų patęstas iki Joniškio - atsibodo važinėtis autobusais. Reikalui esant būtų pakoreguotas ir autobusų tvarkaraštis - panaikinti dubliuojantys maršrutai.
                          Beje Mažeikių traukinys pasiteisino - vakar ryte Šiauliuose išlipo nemažai keleivių, kurių 20 (kaip ir aš) važiavo toliau traukiniu Klaipėda-Vilnius.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.19, 18:31.

                          Comment


                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Gal kas nors žinote ar ruošiamasi pabaigus tunelio remontą atkurti keleivinių traukinių susisiekimą Šiauliai-Kaunas-Šiauliai? Pradžiai tiktų ir automotrisė priderinta Šiauliuose prie Mažeikiai-Šiauliai ir Klaipėda-Vilnius ryte link Kauno ir vakarop atgal į Šiaulius.
                            Būtų fantastika jei dar šis maršrutas būtų patęstas iki Joniškio - atsibodo važinėtis autobusais. Reikalui esant būtų pakoreguotas ir autobusų tvarkaraštis - panaikinti dubliuojantys maršrutai.
                            Beje Mažeikių traukinys pasiteisino - vakar ryte Šiauliuose išlipo nemažai keleivių, kurių 20 (kaip ir aš) važiavo toliau traukiniu Klaipėda-Vilnius.
                            Kazin. Jo nereikejo naikinti. Tikrai pats tuo isitikinau sia ziema net 3 kartus. Tik reikejo pakoreguoti tvarkarasti. Penktadieniais i Kauna, is Vilniaus ir Kauno i Siaulius budavo nemazai keleiviu. Grizdavo i Vilniu jis beveik tuscias. Cia ir buvo problema, kuria galejo isspresti papsrastai - traukinys galejo stoveti iki sekmadienio Radviliskyje. O masinista ir konduktore butu galejusi grizti i Vilniu vakariniu traukiniu is Klaipedos. Sekmadieniais is Vilniaus i Siaulius juo mazai kas vaziuodavo. Todel stovejimas iki sekmadienio Radviliskyje butu buves iseitimi is padeties. Sekmadieniais isvykima is Siauliu reikejo ankstinti pora valandu. Nes pagal sena tvarkarasti jis isvykdavo apie 50 min. anksciau nei Klaipeda - Vilnius. Aisku, koki traukini rinkdavosi keleiviai. O isvykdamas apie 16 val. jis galejo surinkti keleiviu ne tik i Kauna.

                            Siaip tai manau, kad jei ne krize, butu buve galima pagalvoti ir apie 4 traukini (dyzelini) Vilnius - Siauliai - Vilnius (galbut per Kauna, galbut - tiesioginis) po pietu isvykstanti tiek is Vilniaus, tiek is Siauliu.

                            Comment


                              Kur galima gauti nauja LG grafiką kaip lentelę į internete?


                              Norėčiau sužinoti tvarkaraštis specialusis turistinis traukinys maršrutu Kętrzyn - Brestas - Vilnius - Klaipėda - Ryga - Talinas - Sankt Peterburgas - Minske? Ji turėtų pradėti judėti ´manau 19-20 liepa, tačiau aš nesu įsitikinęs.

                              Tuo pačiu traukiniu vyko 2008 m. tą patį tvarkaraštį, kuris, kai ją pamačiau 2008?
                              Paskutinis taisė 2m62um; 2009.07.17, 21:01.

                              Comment


                                Specialusis turistinis traukinys atvyks į Rygą 23.07.2009 ~8:50

                                http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

                                Comment


                                  Parašė 2m62um Rodyti pranešimą
                                  Specialusis turistinis traukinys atvyks į Rygą 23.07.2009 ~8:50

                                  http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
                                  na tai yra turistinis - negrafikinis traukinys, panasus vaziavo i/is Klaipedos krasta pries 3is savaites kazkur (vagonams nakvojant Siauliuose, Radviliskio depe atejes radau stovinti TEP70 )
                                  grafika galetu "nutekint " manau forumietis RAW gal?
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Ale ne sitas? http://www.lernidee.de/58-1-RT8-RR11...mberTrain.html

                                    Parasyta, jog sis turistinis traukinys pradeda kelione Liepos 17d. ir baigsis 31d. Marsrutas : Berlin – Gdansk – Malbork – Masuria – Vilnius – Klaipeda – Curonian Spit – Riga – Tallinn – St. Petersburg – Minsk – Poznan - Berlin. 5 Keliones diena bus Lietuvoje.
                                    Paskutinis taisė ivanivanov; 2009.07.18, 19:30.
                                    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                    Comment


                                      Curonian Spit neturi gelezinkelio.

                                      Comment


                                        Į kuršių neriją turistai numetami autobusu. Šiaip tai šnekėjau ir ne kartą, kad būtų galima pakeisti maršrutą bent jau po baltijos šalis, tačiau deja deja...

                                        Comment


                                          Gal kas žinot kada planuojami nauji tvarkaraščio duomenys? Ar jis bus keičiamas tik pavasario metu gegužės pabaigoje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X