Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kodel vietoj anglimi kurenamu peciu nesumontavus dujiniu? Arba skystu kuru kurenamu? Anglimi apsildomi vagonai - tai XIX a.
    Nesupratau, prie ko čia anglys traukinyje Vilnius-Klaipėda (nebent čia ironija)? O šiaip į mano klausimą dėl vagonų šildymo jau atsakė Vytautas_LT.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Nesupratau, prie ko čia anglys traukinyje Vilnius-Klaipėda (nebent čia ironija)? O šiaip į mano klausimą dėl vagonų šildymo jau atsakė Vytautas_LT.
      Vagonu sildymas yra archaiskas. Palydvams turbut papildomai mokama uz kuriko darba rudens/pavasario metu. O gal ne? Tuo tarpu dujinis ar skysto kuro katilas pilnai automatinis. Tereikia ijungti, nustatyti temperatura ir viskas. Nenuostabu, kad vagonai daznai buna persildomi - iki 27-28 laipsniu. Nes anglimi kurenami katilai nevaldomi. Kodel modernizuojant vagonus, nebuvo pakeista kuro rusis? Tai nera brangu, juolab, kad katilas turbut ir taip buna keiciamas. Galbut papildomai kainuotu tik tokiu vagonu sertifikavimas (jei jo reiketu siuo atveju). Taip, pereiti prie elektrinio sildymo sudetinga ir brangu, nes tam nepritaikyta visa LG infrastruktura ir seni TEP60.
      Siaip tai nukrypau nuo temos. Taciau visa tai susiveda i vidiniu resursu taupyma ir keleiviniu traukiniu nuostolingumo mazinima.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Arba judu manęs nesupratote, arba aš judviejų. Kalbu ne apie važiavimą į/iš darbo, o važiavimą nedarbo metu. Pavyzdžiui, atostogų metu.
        pavydas bamba griaužia? mano nuomone tai yra normali darbuotojų skatinimo programa. kitur irgi panašių dalykų pasitaiko. taip žinau atveju, kai firmos tiesiog ima ir nuperka savo darbuotojams kelialapius atostogoms. maitina nemokamai. galų gale duoda tarnybinį automobilį ir pro pirštus žiūri, kad važinėja ne tik darbo reikalais bet ir savaitgaliais. apmoka telefono išlaidas. taip sutinku, kad ne kiekviena įmonė sau tai gali leisti, tačiau .... visgi tai yra normalus darbuotojo skatinimas.
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          pavydas bamba griaužia? mano nuomone tai yra normali darbuotojų skatinimo programa. kitur irgi panašių dalykų pasitaiko. taip žinau atveju, kai firmos tiesiog ima ir nuperka savo darbuotojams kelialapius atostogoms. maitina nemokamai. galų gale duoda tarnybinį automobilį ir pro pirštus žiūri, kad važinėja ne tik darbo reikalais bet ir savaitgaliais. apmoka telefono išlaidas. taip sutinku, kad ne kiekviena įmonė sau tai gali leisti, tačiau .... visgi tai yra normalus darbuotojo skatinimas.
          Prie ko čia pavydas? Privačios firmos daro ir tegul toliau daro ko nori, nes tai jų pinigai ir jų reikalas ką su jais daryti. Gi valstybinės įmonės privalo teikti ataskaitas valstybei, t.y. visiems mokesčių mokėtojams — kaip jos racionaliai naudoja savo turtą, tuo pačiu ir išlaidas. Vat pagal tokį mąstymo šabloną ir gauname rezultatą, kad Seimo kanceliarijos darbuotojai ne darbo metu tarnybiniais automobiliais šunis vežioja. Tąkart išsiaiškino, kitąkart neišsiaiškins, o už šiuos jų malonumus būk malonus, pilieti, sumokėk, nors tau dėl to šuns nei šilta nei šalta. Panašu, kad po sovietmečio mes taip įpratome prie lengvatų, nuolaidų ar net privilegijų, kad net tokie kaip aesde stebisi kaip jų gali nebūti...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            pavydas bamba griaužia? mano nuomone tai yra normali darbuotojų skatinimo programa. kitur irgi panašių dalykų pasitaiko. taip žinau atveju, kai firmos tiesiog ima ir nuperka savo darbuotojams kelialapius atostogoms. maitina nemokamai. galų gale duoda tarnybinį automobilį ir pro pirštus žiūri, kad važinėja ne tik darbo reikalais bet ir savaitgaliais. apmoka telefono išlaidas. taip sutinku, kad ne kiekviena įmonė sau tai gali leisti, tačiau .... visgi tai yra normalus darbuotojo skatinimas.
            Ir kiek jau tokiu metu tokių firmų yra ? Aš labai abejoju, ar ekonominio nuosmukio laikotarpiu darbuotojams perkami kelialapiai, leidžiama neribotai skabinti.

            Dėl to, kad "tai normalus darbuotojų skatinimas" - klasimas retorinis - o darbo našumas atitinka tą skatinimą?

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Prie ko čia pavydas? Privačios firmos daro ir tegul toliau daro ko nori, nes tai jų pinigai ir jų reikalas ką su jais daryti. Gi valstybinės įmonės privalo teikti ataskaitas valstybei, t.y. visiems mokesčių mokėtojams — kaip jos racionaliai naudoja savo turtą, tuo pačiu ir išlaidas. Vat pagal tokį mąstymo šabloną ir gauname rezultatą, kad Seimo kanceliarijos darbuotojai ne darbo metu tarnybiniais automobiliais šunis vežioja. Tąkart išsiaiškino, kitąkart neišsiaiškins, o už šiuos jų malonumus būk malonus, pilieti, sumokėk, nors tau dėl to šuns nei šilta nei šalta. Panašu, kad po sovietmečio mes taip įpratome prie lengvatų, nuolaidų ar net privilegijų, kad net tokie kaip aesde stebisi kaip jų gali nebūti...
              Nekainuoja nieko papildomai tas nemokamas vežimas! Pasikartosiu: koks skirtumas ar vagone sėdi vienas ar keli darbuotojai ar nesėdi? Kur tu čia išlaidas matai? Traukinys ar su jais ar be jų taip pat važiuoja.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                beje, jau kelinta karta vaziuojant Marijampoles / Traku plentu ties Aukstaisiais Paneriais matau labai inirtingai remontuojama gelezinkelio tilta virs kelio. Gal kas nors zino kame reikalas? O kas jeigu netycia "itin pelningas marsrutas" is ir i "Oro uosta" butu pakeistas atsaka i Grigiskes? Irengus laikina nedidele stotele manau vaziuojanciu sia kryptimi butu ne ka maziau, nei kasdien vykstanciu kad ir i Lentvari, o ir automatrise galetu dziaugtis turedama didesni ir tinkamesni apkrovima

                Comment


                  Galiu drąsiai teigti, kad 90 proc. LG darbuotojų nemokamo važiavimo traukiniais sudaro tik vykimas iš darbo ir į darbą arba darbo reikalais.

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    beje, jau kelinta karta vaziuojant Marijampoles / Traku plentu ties Aukstaisiais Paneriais matau labai inirtingai remontuojama gelezinkelio tilta virs kelio. Gal kas nors zino kame reikalas? O kas jeigu netycia "itin pelningas marsrutas" is ir i "Oro uosta" butu pakeistas atsaka i Grigiskes? Irengus laikina nedidele stotele manau vaziuojanciu sia kryptimi butu ne ka maziau, nei kasdien vykstanciu kad ir i Lentvari, o ir automatrise galetu dziaugtis turedama didesni ir tinkamesni apkrovima
                    Fantastika. Tai yra privažiuojamojo kelio statusą turintis geležinkelis, kuriuo į ir iš gamyklų keliauja kroviniai į Panerių stotį, o iš ten - toliau. Įsivaizduoji, kiek reiktų darbo, kad privažiuojamasis kelias taptų viešuoju ir tik tam, kad juo važinėtų viena automatrisė?

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Ir kiek jau tokiu metu tokių firmų yra ? Aš labai abejoju, ar ekonominio nuosmukio laikotarpiu darbuotojams perkami kelialapiai, leidžiama neribotai skabinti.

                      Dėl to, kad "tai normalus darbuotojų skatinimas" - klasimas retorinis - o darbo našumas atitinka tą skatinimą?
                      Tokius paskatinimo būdus kaip tarnybinis automobilis, nemokami vakarėliai, tarnybinis telefonas ir pan., naudoja Lietuvoje įmonės. Tiek kelionių agentūros, tiek transporto įmonės, tiek valstybinės institucijos. Tokia paskata skatina darbuotoją į įmonę, kurioje dirba, žiūrėti pagarbiau, darbuotojas pajaučia, kad jis yra reikalingas, gauna pelnytą dėmesį, pasitikėjimą. Darbuotojas gavęs tokias "dovanas" įvertinamas ir padidėja tikimybė, kad jis dirbs atsakingiau, našiau, geriau sutars su kolektyvu, jo nuomonė apie darbdavį bus geresnė. Tai labai svarbu, nes darbuotojas dirba ne tik, kad dirbtų ir gautų pinigus, bet jis susigyvena su ta įmone ir tampa jos dalimi. Tai ypač naudinga įmonėse, kur darbas yra biure, kur reikia būti kūrybiškam ir teikti idėjas, bet tuo pačiu slegia monotonija dėl tos pačios aplinkos.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Galiu drąsiai teigti, kad 90 proc. LG darbuotojų nemokamo važiavimo traukiniais sudaro tik vykimas iš darbo ir į darbą arba darbo reikalais.
                        Darbuotojai darbo metu tiek atsivažinėja, kad laisvu laiku jau nebesinori
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                          beje, jau kelinta karta vaziuojant Marijampoles / Traku plentu ties Aukstaisiais Paneriais matau labai inirtingai remontuojama gelezinkelio tilta virs kelio. Gal kas nors zino kame reikalas? O kas jeigu netycia "itin pelningas marsrutas" is ir i "Oro uosta" butu pakeistas atsaka i Grigiskes? Irengus laikina nedidele stotele manau vaziuojanciu sia kryptimi butu ne ka maziau, nei kasdien vykstanciu kad ir i Lentvari, o ir automatrise galetu dziaugtis turedama didesni ir tinkamesni apkrovima
                          Paprasčiausiai kapitalinis nusidėvėjusio viaduko remontas.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Fantastika. Tai yra privažiuojamojo kelio statusą turintis geležinkelis, kuriuo į ir iš gamyklų keliauja kroviniai į Panerių stotį, o iš ten - toliau. Įsivaizduoji, kiek reiktų darbo, kad privažiuojamasis kelias taptų viešuoju ir tik tam, kad juo važinėtų viena automatrisė?
                            o kodel negalima kartais pasvajoti is fantastikos srities Juk kartais butent taip ir gimsta nerealios, bet veliau igyvendinamos idejos bei atradimai. Aisku ne siuo atveju, bet

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Nekainuoja nieko papildomai tas nemokamas vežimas! Pasikartosiu: koks skirtumas ar vagone sėdi vienas ar keli darbuotojai ar nesėdi? Kur tu čia išlaidas matai? Traukinys ar su jais ar be jų taip pat važiuoja.
                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Tokius paskatinimo būdus kaip tarnybinis automobilis, nemokami vakarėliai, tarnybinis telefonas ir pan., naudoja Lietuvoje įmonės. Tiek kelionių agentūros, tiek transporto įmonės, tiek valstybinės institucijos. Tokia paskata skatina darbuotoją į įmonę, kurioje dirba, žiūrėti pagarbiau, darbuotojas pajaučia, kad jis yra reikalingas, gauna pelnytą dėmesį, pasitikėjimą. Darbuotojas gavęs tokias "dovanas" įvertinamas ir padidėja tikimybė, kad jis dirbs atsakingiau, našiau, geriau sutars su kolektyvu, jo nuomonė apie darbdavį bus geresnė. Tai labai svarbu, nes darbuotojas dirba ne tik, kad dirbtų ir gautų pinigus, bet jis susigyvena su ta įmone ir tampa jos dalimi. Tai ypač naudinga įmonėse, kur darbas yra biure, kur reikia būti kūrybiškam ir teikti idėjas, bet tuo pačiu slegia monotonija dėl tos pačios aplinkos.
                              Tamstos keliate tas pačias jau išsakytas problemas arba užduodate tuos pačius klausimus, į kuriuos aš jau atsakiau ankstesniuose pranešimuose.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Prie ko čia pavydas? Privačios firmos daro ir tegul toliau daro ko nori, nes tai jų pinigai ir jų reikalas ką su jais daryti. Gi valstybinės įmonės privalo teikti ataskaitas valstybei, t.y. visiems mokesčių mokėtojams — kaip jos racionaliai naudoja savo turtą, tuo pačiu ir išlaidas. Vat pagal tokį mąstymo šabloną ir gauname rezultatą, kad Seimo kanceliarijos darbuotojai ne darbo metu tarnybiniais automobiliais šunis vežioja. Tąkart išsiaiškino, kitąkart neišsiaiškins, o už šiuos jų malonumus būk malonus, pilieti, sumokėk, nors tau dėl to šuns nei šilta nei šalta. Panašu, kad po sovietmečio mes taip įpratome prie lengvatų, nuolaidų ar net privilegijų, kad net tokie kaip aesde stebisi kaip jų gali nebūti...
                                tarp meilės ir neapykantos vienas žingsnis. nuo privilegijų iki skatinimo taip pat nedaug eiti. tačiau yra kaip yra.

                                gal būt kada nors ateityje, kai paaugsi, įgausi kokio vadovaujančio darbo patirties ir suprasi, kad pinigai dar ne viskas. kad geriausia investicija yra žmogus, ir kad gali mokėti savo darbuotojui dešimtis ar šimtus tūkstančių ir neturėti lojalių darbuotojų. o gali mokėti minimumą ir turėti vieningą ilgus metus kartu efektyviai dirbantį kolektyvą.

                                P.S. LG per atostogas traukiniais važinėja, ne vadovaujantis personalas, o tie paprasti eiliniai darbininkai. vadovams su mašinom daug greičiau ir patogiau važiuoti. ir manau, kad tarp administracijos darbuotojų tikrai rastum nemažai nei karto nevažiavusiu traukiniu
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                  tarp meilės ir neapykantos vienas žingsnis. nuo privilegijų iki skatinimo taip pat nedaug eiti. tačiau yra kaip yra.

                                  gal būt kada nors ateityje, kai paaugsi, įgausi kokio vadovaujančio darbo patirties ir suprasi, kad pinigai dar ne viskas. kad geriausia investicija yra žmogus, ir kad gali mokėti savo darbuotojui dešimtis ar šimtus tūkstančių ir neturėti lojalių darbuotojų. o gali mokėti minimumą ir turėti vieningą ilgus metus kartu efektyviai dirbantį kolektyvą.

                                  P.S. LG per atostogas traukiniais važinėja, ne vadovaujantis personalas, o tie paprasti eiliniai darbininkai. vadovams su mašinom daug greičiau ir patogiau važiuoti. ir manau, kad tarp administracijos darbuotojų tikrai rastum nemažai nei karto nevažiavusiu traukiniu
                                  Va čia jau Tamstai randu kur pritarti, ypač pirmąjam sakiniui O bent jau iš dalies vadovaujamą darbą (ne pačioj piramidės viršūnėj) jau dirbu 5 metai. Iki tol man vadovavo. Galiu atsakyti: daug labiau darbuotoją veikia kasdieninis pagyrimas, ypač kai tai daroma viešai, nei patyliukais kartą į metus išmokama premija. O kas dėl LG administracijos (jei tai tiesa), tai pabandytų koks ROVER kad ir padalinio viršininkas nusipirkti tarkim KIA visureigį į žvejybą važinėt... Bet jie tokių loxų į darbą nepriima.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    o gali mokėti minimumą ir turėti vieningą ilgus metus kartu efektyviai dirbantį kolektyvą.
                                    Kategoriškai su tuo nesutinku. Rask man žmogų, kuris 10 metų dirbtų už minimumą! Jei tas darbas ir būtų mano pašaukimas, tačiau, atleisk, tikrai ten nesėdėčiau visą gyvenimą, gaudamas minimumą.
                                    Čia ir yra Lietuvos problema - eiliniai darbininkai "ant popieriaus" gauna grašius, numeta jiems papildomai kokį centą kitą (dovanų koponą ar baliuką padaro), o tie patenkinti ir toliau dirba. Čia nieko nepakeisi. Lietuva - vidutinybių kraštas. Jei toks nebūtume ir žmonės kovotų daugiau už save, nenusileistų, manau turėtume aukštesnį ekonomikos ir pragyvenimo lygį negu turime.
                                    Ir tik nepradėkime pasakoti pasakų, kaip Lietuvoje darbdaviai vertina darbuotojus - tokių yra vienetai.

                                    O DABAR - grįžkime prie temos.

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      ...
                                      O DABAR - grįžkime prie temos.
                                      Tikrai taip.
                                      Nes tokioje ilgoje temoje nieko konkretaus dar neparašyta į temą. Rašydami kažką atidžiau pažiūrėkime į kitas forumo šeimininkų suregztas naujas temas ir įdėmiau pagalvokime, kuriai labiau tiktų sumanyta žinutė.
                                      Vakar ir užvakar pasidairiau keliose stotyse, tai jokių tvarkaraščio naujienų paskelbta neradau. Paklaustos kasininkės taip pat neatsakė nieko.
                                      Vasaros pradžioje tvarkaraščių keitimus stebiu daug metų. Ir ne kartą pasitaikė atvejų, kad kelias savaites iki keitimo dienos būdavo skelbta vienaip, o paskutinę dieną nutikdavo kitaip. Pavyzdys - vakarinis maršrutas Kaunas-Šeštokai / rytinis Šeštokai-Kaunas norėta sutrumpinti iki Marijampolės, bet sumanymo atsisakyta (žinoma, kažkas atsisakyti privertė) paskutiniu momentu... Kažkaip tai panašiai buvo nutikę su rytiniais reisais maršrutu iš Kybartų į Kauną.
                                      Kol nėra nieko konkretaus į temą, gal šioje temoje nerašykime nieko.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Kategoriškai su tuo nesutinku. Rask man žmogų, kuris 10 metų dirbtų už minimumą! Jei tas darbas ir būtų mano pašaukimas, tačiau, atleisk, tikrai ten nesėdėčiau visą gyvenimą, gaudamas minimumą.
                                        Čia ir yra Lietuvos problema - eiliniai darbininkai "ant popieriaus" gauna grašius, numeta jiems papildomai kokį centą kitą (dovanų koponą ar baliuką padaro), o tie patenkinti ir toliau dirba. Čia nieko nepakeisi. Lietuva - vidutinybių kraštas. Jei toks nebūtume ir žmonės kovotų daugiau už save, nenusileistų, manau turėtume aukštesnį ekonomikos ir pragyvenimo lygį negu turime.
                                        Ir tik nepradėkime pasakoti pasakų, kaip Lietuvoje darbdaviai vertina darbuotojus - tokių yra vienetai.

                                        O DABAR - grįžkime prie temos.
                                        Tikrai, dalis žmonių yra pinigų vergai. Kas daugiau moka tam ir parsiduoda. LG tokių karjeristų taip pat yra nemažai.
                                        Tokie stengiasi kuo mažiau dirbti ir kuo didesnį atlyginimą gauti. Tačiau yra žmonių, kurie darbą geležinkelyje įsivaizduoja ne kaip darbo jėgos pardavimą, bet kaip gyvenimo būdą. Ir tokiems, atlyginimo dydis nėra prioritetas.

                                        Iš savo patirties galiu pasakyti, jeigu paprastą darbininką, kad ir už menką, bet sąžiningai atliktą darbą pagirsi, įvertinsi, tikrai jam tai bus didžiausia paskata visada savo darbą dirbti tik gerai. O už padarytą pažeidimą, ar blogą darbą ir skirsi sąžiningą baudą, prieš tai paaiškinęs ką jis daro blogai, tikrai jis netaps tavo priešu.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Tikrai taip.
                                          Nes tokioje ilgoje temoje nieko konkretaus dar neparašyta į temą. Rašydami kažką atidžiau pažiūrėkime į kitas forumo šeimininkų suregztas naujas temas ir įdėmiau pagalvokime, kuriai labiau tiktų sumanyta žinutė.
                                          Vakar ir užvakar pasidairiau keliose stotyse, tai jokių tvarkaraščio naujienų paskelbta neradau. Paklaustos kasininkės taip pat neatsakė nieko.
                                          Vasaros pradžioje tvarkaraščių keitimus stebiu daug metų. Ir ne kartą pasitaikė atvejų, kad kelias savaites iki keitimo dienos būdavo skelbta vienaip, o paskutinę dieną nutikdavo kitaip. Pavyzdys - vakarinis maršrutas Kaunas-Šeštokai / rytinis Šeštokai-Kaunas norėta sutrumpinti iki Marijampolės, bet sumanymo atsisakyta (žinoma, kažkas atsisakyti privertė) paskutiniu momentu... Kažkaip tai panašiai buvo nutikę su rytiniais reisais maršrutu iš Kybartų į Kauną.
                                          Kol nėra nieko konkretaus į temą, gal šioje temoje nerašykime nieko.
                                          Sutinku, kad mes nukrypome ne į temą. Ši tema buvo sukurta per anksti, nes dar niekur nėra patikimų duomenų apie naujus 2009/2010 m. traukinių maršrutus. O tai disukutuojame apie tą patį - nėra "žibalo" naujoms diskusijoms.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.24, 22:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X