Jau buvo daug kartų apie tai kalbėta, kad reikia tik iniciatyvos paleisti daugiau traukinių. Paimkime ruožą Rokiškis-Radviliškis. Traukinys būna apytuštis, nes važiuoja daug kam netinkamu laiku. Ruožas yra ilgas, greitis apribotas, todėl traukinių per dieną turi būti mažiausiai 6, kad būtų sudaryta lankstesnė paslaugų sistema. Turi būti derinimas prie jau esamų traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius, bei Radviliškis-Mažeikiai, uždaromi dubliuojantys autobusų maršrutai. Taip pat nereikia pamiršti ir visuomenės informavimo - jeigu dabar pradeda važiuoti traukinys nauju laiku, išspausdinamas simbolinis pranešimas ir užklijuojamas stotyje blogiausiai matomoje vietoje.
Taigi, nekalbu, kad tie traukiniai pradėtų greitai nešti pelną, bet į nulį (nuostolių nebuvimą, arba bent jau minimalius nuostolius) galima laisvai lygiuotis pasitelkus įvairias priemones. Žmonės visiškai nesistengia ir nenori dirbti, jie gauna stabilų atlyginimą, sėdi šiltame kabinete ir visiškai nesuinteresuoti, kad keleiviams būtų patogu. Maršrutų uždarymas tai nėra išeitis, reikia dėti pastangas, kad pritraukti keleivių. Tebūnie - sumažinti kainas, bet kad tik traukiniai nevažinėtų tušti. Būtent. Autobusų parkai didina pravažiavimo bilietų kainas, bet keleivių mažėja ir "zuikių" sparčiai daugėja. Savaime - smarkiai didėja nuostoliai (padidinus kainas!!!). Ne ten lenkiama, kaip ir visoje Lietuvoje dabar. Užkraunama mokesčiais, bet mokumas mažėja, nuostoliai didėja - lygiai tas pats.
Taigi, mielieji, tokie mano pamąstymai, kad kažkas tiesiog lenkia ne į tą pusę. Visos mūsų valstybėlės laukia bankrotas su tokia politika. Ir jei niekas nepasikeis, būsime nupirkti stiprios Europos valstybės, kuri tikrai pasistengs, kad Lietuva neneštų nuostolių. O potencialas yra labai labai didelis ir jis visiškai neišnaudotas dėka mūsų pačių... Keleivių direkcijos laukia tas pats, kai tik bus reorganizuoti Lietuvos geležinkeliai...
Taigi, nekalbu, kad tie traukiniai pradėtų greitai nešti pelną, bet į nulį (nuostolių nebuvimą, arba bent jau minimalius nuostolius) galima laisvai lygiuotis pasitelkus įvairias priemones. Žmonės visiškai nesistengia ir nenori dirbti, jie gauna stabilų atlyginimą, sėdi šiltame kabinete ir visiškai nesuinteresuoti, kad keleiviams būtų patogu. Maršrutų uždarymas tai nėra išeitis, reikia dėti pastangas, kad pritraukti keleivių. Tebūnie - sumažinti kainas, bet kad tik traukiniai nevažinėtų tušti. Būtent. Autobusų parkai didina pravažiavimo bilietų kainas, bet keleivių mažėja ir "zuikių" sparčiai daugėja. Savaime - smarkiai didėja nuostoliai (padidinus kainas!!!). Ne ten lenkiama, kaip ir visoje Lietuvoje dabar. Užkraunama mokesčiais, bet mokumas mažėja, nuostoliai didėja - lygiai tas pats.
Taigi, mielieji, tokie mano pamąstymai, kad kažkas tiesiog lenkia ne į tą pusę. Visos mūsų valstybėlės laukia bankrotas su tokia politika. Ir jei niekas nepasikeis, būsime nupirkti stiprios Europos valstybės, kuri tikrai pasistengs, kad Lietuva neneštų nuostolių. O potencialas yra labai labai didelis ir jis visiškai neišnaudotas dėka mūsų pačių... Keleivių direkcijos laukia tas pats, kai tik bus reorganizuoti Lietuvos geležinkeliai...
Comment