Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.
Na žinoma "picoms išvežioti" geležinkelio transportas nelabai tinka.
Comment
-
griztant prie marcinkoniu linijos keleivinis vezimas galetu buti pelningas ja tuo atveju jei begiai kazkokiu budu vel atsirastu iki druskininku, o tada i druskininkus kazka panasaus i dviaukscio pirma klase ir keleiviu i visus SPA bus pilna. Apie tai kiek tas kainuotu nekalbekim vistiek nerealu, greiciau realu kad linija iki marcinkoniu tyliai tyliai ir nuardys
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai ką, galima suprasti, kad austrų visiškai nepaveikė finansinė-ekonominė krizė! Ar pensininkų pora padengia visas 3 vagonų elektičkos važiavimo sąnaudas?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąResursu sutaupyti yra. Nebutinai reikia naikinti kai kuriuos marsrutus, kai nuostoliams mazinti yra vidiniu rezervu. Kas man gali paaiskinti, kodel kai kuriuose dyzeliniuose traukiniuose du konduktoriai, nors traukinyje vaziuoja apie 50 keleiviu? Taip, piko metu, pavakaryje, pavyzdziui, i Kena tirvagonyje buna apie 150 keleiviu. Tuomet vienas konduktorius nesuspeja patikrinti ir parduoti (o tokiu perkanciu buna bent keli vagone) bilietu. Todel reikia dvieju kondukotoriu. Bet daugelyje kitu dyzeliniu traukiniu, kad ir rytiniu i Turmanta ar Varena - pakaktu vieno konduktoriaus.
Fotoaparatais "ginkluotus" geležinkelio fanus dažnai matau prie Kauno hidrorlektrinės arba Pažaislio miško, aš dažniau patėmiju atskiruose atkarpos Kazlų Rūda-Šeštokai vietose. Ir su gailesčiu žiūriu, kaip vidudienį į Marijampolę, pavakare atgal pravažiuoja 15-20 min. intervalu po du dyzelinuns traukinius.
Toks "traukinių dragas" gavosi nuo 2008m. vasario 1 d. renovacijai uždarius Kauno geležinkelio tunelį.
Iš Kauno 12:35h išvykstantis traukinys iki kazlų Rūdos reikalingas (keleivių būna daug). Toliau važiuojantys keleivai (o tokių būna netiek daug) Kazlų Rūdoje galėtų persėsti į traukinį Vilnius-Šeštokai (palaukti tereiktų 20 minučių), kaip Marijampolėje persėda važiuojantys iš Kauno į Kalvariją (Jungėnus), Šeštokus ir toliau į Lenkiją. Bet iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoja du 20-30 keleivių vežantys traukiniai: 13:16 ir 13:36 h, iš Marijampolės į Kazlų Rūdą - 15:41 ir 15:58h.
Dar 2008m. pavasarį į LG rašiau siūlymą nuo 2008m. gegužės 25 dienos (tvarkaraščio keitimo) dieninį traukinį Kaunas-Marijampolė-Kaunas sutrumpinti iki Kazlų Rūdos arba per tą laiką padaryti du reisus Kaunas-Kazlų Rūda-Kaunas(nes keleivių čia būna), bet efekto jokio (nei atsakymo, nei konkrečių veiksmų). Dabar persėdimą Kazlų Rūdoje kažkiek "apkartintų" šioje stotyje (jos kelyno gale ir stoties pastato viduje) vykstantys darbai... Bet kito traukinio laukiant ~20 minučių jie nepatogumų nesudarytų. Daug nepatogiau dabar rytą traukiniais važiuojant iš Kazlų Rūdos į Vilnių (arba vakarais grįžtant) ir Kaune iš vienos stoties į kitą važiuojant miesto keleiviniu transportu.
Belieka laukti gegužės 31 d. ir "pagyvensim pamatysim..."
P.S.: apie naują tvarkaraštį dar nematyti jokio oficialaus pranešimo, bet tema išsivystė iki gausybės pletkų, kurie dažniausiai ne į temą.
Pastebėjau faktą iš Rusijos.
Prie Kauno HES fotograruoti mėgstamas keleivinis traukinys Nr 147 Maskva Kaliningradas (ir 148 atgal) vasarą važinėja kasdien, rudens-pavasario laikotarpyje vis važinėdavo kas antra diena, o šį pavasarį padarytas kas ketvirta diena. Keleivių sumažėjimą rodo ir iki 10 vagonų sutrumpėjęs greitojo traukinio "Gintaras" sąstatas (anksčiau būdavo 15-16). Aezoniškumas turėtų galioti ir LG keleivinių traukinių tvarkaraštyje, nes keleivių srautai nuo metų laiko priklauso,
Comment
-
Pastaruoju metu bendraudamas su pažįstamais, kurie vienokiais ar kitokiais tikslais važinėja keleiviniais traukiniais, klausiau ar patogus dabartinis keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis jiems.
Ir žinote, pastebėjau, kad šioje srityje vyrauja visiškas individualizmas. Kiekvienas nori tokio traukinių eismo tvarkaraščio, kuris tik jam būtų patogus.
Vienas pažįstamas kaunietis, dirba Vilniuje ir į darbą/iš darbo važinėja traukiniu, ir kai greitieji elektriniai traukiniai pakeliui papildomai pradėjo stoti stotyse, jis tai sulygino su pasaulio pabaiga. Nors ir į darbą nevėluoja ir baigus darbą traukinio laukti netenka.
Kitas panerietis labai nepatenkintas, kad jam patogiu laiku važiuojantis greitasis traukinys nestoja Paneriuose.
Iš visų pokalbių padariau išvadą, kad mums trūksta visuomeniniškumo. Kiekvienam svarbu, kad traukinys važiuotų tik jam patogiu laiku ir sustotų tik ten, kur jam reikia išlipti ar įlipti. Retas kuris pasakė, kad pasikeitus traukinių eismo tvarkaraščiui, prisiderino prie jo ir nemato tame problemos.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPastaruoju metu bendraudamas su pažįstamais, kurie vienokiais ar kitokiais tikslais važinėja keleiviniais traukiniais, klausiau ar patogus dabartinis keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis jiems.
Ir žinote, pastebėjau, kad šioje srityje vyrauja visiškas individualizmas. Kiekvienas nori tokio traukinių eismo tvarkaraščio, kuris tik jam būtų patogus.
Vienas pažįstamas kaunietis, dirba Vilniuje ir į darbą/iš darbo važinėja traukiniu, ir kai greitieji elektriniai traukiniai pakeliui papildomai pradėjo stoti stotyse, jis tai sulygino su pasaulio pabaiga. Nors ir į darbą nevėluoja ir baigus darbą traukinio laukti netenka.
Kitas panerietis labai nepatenkintas, kad jam patogiu laiku važiuojantis greitasis traukinys nestoja Paneriuose.
Iš visų pokalbių padariau išvadą, kad mums trūksta visuomeniniškumo. Kiekvienam svarbu, kad traukinys važiuotų tik jam patogiu laiku ir sustotų tik ten, kur jam reikia išlipti ar įlipti. Retas kuris pasakė, kad pasikeitus traukinių eismo tvarkaraščiui, prisiderino prie jo ir nemato tame problemos.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPastaruoju metu bendraudamas su pažįstamais, kurie vienokiais ar kitokiais tikslais važinėja keleiviniais traukiniais, klausiau ar patogus dabartinis keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis jiems.
Ir žinote, pastebėjau, kad šioje srityje vyrauja visiškas individualizmas. Kiekvienas nori tokio traukinių eismo tvarkaraščio, kuris tik jam būtų patogus.
Vienas pažįstamas kaunietis, dirba Vilniuje ir į darbą/iš darbo važinėja traukiniu, ir kai greitieji elektriniai traukiniai pakeliui papildomai pradėjo stoti stotyse, jis tai sulygino su pasaulio pabaiga. Nors ir į darbą nevėluoja ir baigus darbą traukinio laukti netenka.
Kitas panerietis labai nepatenkintas, kad jam patogiu laiku važiuojantis greitasis traukinys nestoja Paneriuose.
Iš visų pokalbių padariau išvadą, kad mums trūksta visuomeniniškumo. Kiekvienam svarbu, kad traukinys važiuotų tik jam patogiu laiku ir sustotų tik ten, kur jam reikia išlipti ar įlipti. Retas kuris pasakė, kad pasikeitus traukinių eismo tvarkaraščiui, prisiderino prie jo ir nemato tame problemos.
O jau specialistų planuotojų darbas iš atskirų žmonių norų ir poreikių suformuoti prasmingą tvarkaraštį. O pirkėjai balsuoja litais - jeigu perka bilietą ir važiuoja, vadinasi tvarkaraštis tinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPateiksiu kažkiek kitokį pavyzdį.
Fotoaparatais "ginkluotus" geležinkelio fanus dažnai matau prie Kauno hidrorlektrinės arba Pažaislio miško, aš dažniau patėmiju atskiruose atkarpos Kazlų Rūda-Šeštokai vietose. Ir su gailesčiu žiūriu, kaip vidudienį į Marijampolę, pavakare atgal pravažiuoja 15-20 min. intervalu po du dyzelinuns traukinius.
Toks "traukinių dragas" gavosi nuo 2008m. vasario 1 d. renovacijai uždarius Kauno geležinkelio tunelį.
Iš Kauno 12:35h išvykstantis traukinys iki kazlų Rūdos reikalingas (keleivių būna daug). Toliau važiuojantys keleivai (o tokių būna netiek daug) Kazlų Rūdoje galėtų persėsti į traukinį Vilnius-Šeštokai (palaukti tereiktų 20 minučių), kaip Marijampolėje persėda važiuojantys iš Kauno į Kalvariją (Jungėnus), Šeštokus ir toliau į Lenkiją. Bet iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoja du 20-30 keleivių vežantys traukiniai: 13:16 ir 13:36 h, iš Marijampolės į Kazlų Rūdą - 15:41 ir 15:58h.
Dar 2008m. pavasarį į LG rašiau siūlymą nuo 2008m. gegužės 25 dienos (tvarkaraščio keitimo) dieninį traukinį Kaunas-Marijampolė-Kaunas sutrumpinti iki Kazlų Rūdos arba per tą laiką padaryti du reisus Kaunas-Kazlų Rūda-Kaunas(nes keleivių čia būna), bet efekto jokio (nei atsakymo, nei konkrečių veiksmų). Dabar persėdimą Kazlų Rūdoje kažkiek "apkartintų" šioje stotyje (jos kelyno gale ir stoties pastato viduje) vykstantys darbai... Bet kito traukinio laukiant ~20 minučių jie nepatogumų nesudarytų. Daug nepatogiau dabar rytą traukiniais važiuojant iš Kazlų Rūdos į Vilnių (arba vakarais grįžtant) ir Kaune iš vienos stoties į kitą važiuojant miesto keleiviniu transportu.
Belieka laukti gegužės 31 d. ir "pagyvensim pamatysim..."Paskutinis taisė Al1; 2009.04.22, 18:42.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPala pala, jeigu klausi žmogaus, į kur ir kada jam patogu važiuoti, tai žmogus ir atsako, kur jam patogu.
O jau specialistų planuotojų darbas iš atskirų žmonių norų ir poreikių suformuoti prasmingą tvarkaraštį. O pirkėjai balsuoja litais - jeigu perka bilietą ir važiuoja, vadinasi tvarkaraštis tinka
Manau kad, nuo šių metų gegužės 31 d. bus tikrai pasielgta "ūkiškai", kai dalis šiuo metu egzistuojančių maršrutų bus panaikinti, kaip nuostolingi.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGaliu drąsiai teigti, kad "prasmingo" tvarkaraščio praktiškai suformuoti neįmanoma, todėl kad visų potencialių keleivių poreikiai skiriasi. Čia galioja patarlė - "visiems geras nebūsi". Vieni nori, kad traukinys greičiau važiuotų, kiti nori, kad tas greitasis dar ir stotų ten kur jam reikia. Treti nori traukiniu važiuoti vos ne už ačiū.
Manau kad, nuo šių metų gegužės 31 d. bus tikrai pasielgta "ūkiškai", kai dalis šiuo metu egzistuojančių maršrutų bus panaikinti, kaip nuostolingi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGaliu drąsiai teigti, kad "prasmingo" tvarkaraščio praktiškai suformuoti neįmanoma, todėl kad visų potencialių keleivių poreikiai skiriasi. Čia galioja patarlė - "visiems geras nebūsi". Vieni nori, kad traukinys greičiau važiuotų, kiti nori, kad tas greitasis dar ir stotų ten kur jam reikia. Treti nori traukiniu važiuoti vos ne už ačiū.
Manau kad, nuo šių metų gegužės 31 d. bus tikrai pasielgta "ūkiškai", kai dalis šiuo metu egzistuojančių maršrutų bus panaikinti, kaip nuostolingi.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąO gal jau turi kazkokiu naujienu, kokie marsrutai tarp "kandidatu" uzdarymui... ?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąRokiškis-Šiauliai, Šilutė-Klaipėda, Mažeikiai-Radviliškis... Atrodo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąRokiškis-Šiauliai, Šilutė-Klaipėda, Mažeikiai-Radviliškis... Atrodo...
Čia tik pamastymas, nes visuotinai sutariama,kad keleivių vežimas yra nuostolingas, bet ką kalbėti, jei kai kurių traukinių tvarkaraščiai per 10 metų mažai tepasikeitė (pusvalandis ten ar atgal - ne pasikeitimas).
Ir dar - tai kam tada statė naujas stoteles ir peronus ruože Klaipėda - Šilutė, kam tvarkė peronus ruože Kužiai - Mažeikiai. Pinigai, išmesti į balą, jei ten vis tiek niekas nevažinės.Paskutinis taisė 2Pack; 2009.04.20, 23:45.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGaliu 100 proc. garantuoti, kad nutraukus šiuos reisus keleivių srautas dar labiau sumažės ir likusiais maršrutais.
Čia tik pamastymas, nes visuotinai sutariama,kad keleivių vežimas yra nuostolingas, bet ką kalbėti, jei kai kurių traukinių tvarkaraščiai per 10 metų mažai tepasikeitė (pusvalandis ten ar atgal - ne pasikeitimas).
Ir dar - tai kam tada statė naujas stoteles ir peronus ruože Klaipėda - Šilutė, kam tvarkė peronus ruože Kužiai - Mažeikiai. Pinigai, išmesti į balą, jei ten vis tiek niekas nevažinės.
Šiuo metu nemaža dalis geležinkelio linijų formaliai dirba nuostolingai ir yra išlaikomis nedaugelio pagrindinių, pelningų linijų sąskaita. Praeityje Anglijoje yra buvę bandymų radikaliai sutrumpinti geležinkelių tinklą, paliekant tik pelningas linijas. Nelauktai paaškėjo, jog tai padarius žymiai sumažėja „perspektyvių“ linijų teikiamas pelnas, nes „nuostolinga“ periferija tiekia keleivius, kurie, panaikinus greta jų esančią stotį, nustoja naudotis geležinkelio paslaugomis. Pasitaiko, jog panaikinus geležinkelį autobusais nesinaudojama dėl prastesnės paslaugų kokybės. Panaikinus ir autobusus, kai kuriose vietose gali nelikti jokio visuomeninio transporto. Praeityje atliktų geležinkelio tinklo trumpintojų darbai neretai kritikuojami už trumparegiškumą, nenumatant miestų ir miestelių augimo, taigi ir didėjančių poreikių transportui.
Dėl tokių priežasčių mažinti geležinkelių tinklą reikia labai apgalvotai. Nors pats geležinkelis ne visada pelningas, gyventojams jis neretai daug patrauklesnis (greitesnis, patogesnis) už autobusų transportą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment