Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Gal ir nerimtai atsakysiu, bet visgi. Mediniai pabėgiai paprastai būna prisigėrę visokių tepalų ir labai tinka panaudoti kaip kurą. Esu matęs, kaip panaudotus plieninius bėgius deda į namų armatūrą, ypač statant balkonus, rečiau tiltus, tvoreles.
    Tikrai nerimtai pasakiai....

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      O tai kas dengia dabar? Valstybė arba savivaldybės, kaip ir yra visoje Europoje. Galiu tik pakartoti - neišradinėkime dviračio!

      Esu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.
      Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13. Priežastis: Paistalai

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Esu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.
        Galvok ką nori. Traukiniais išvažinėjau visą Vokietiją skersai išilgai, todėl šį tą žinau.
        Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Esu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.
          Vietinės linijas dotuoja savivaldybės.
          Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
            Tikrai nerimtai pasakiai....
            O aš pasakysiu, kad rimtai pasakė.

            Comment


              Beje, kažkas dėl darbuotojų skaičiaus (400) ruože Lentvaris - Marcinkonys "žiauriai" perlenkė. Šiandien specialiai pasidomėjau... Per visą ruožą susidaro tik apie 50 žmonių.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Esu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.
                savo akim Austrijoje mačiau tokią liniją išvingiuota per kaimus. o ir važiuodami autobusu aplenkėm 3 vagonų električką, kurioje matėsi porą pensininkų.
                Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Resursu sutaupyti yra. Nebutinai reikia naikinti kai kuriuos marsrutus, kai nuostoliams mazinti yra vidiniu rezervu. Kas man gali paaiskinti, kodel kai kuriuose dyzeliniuose traukiniuose du konduktoriai, nors traukinyje vaziuoja apie 50 keleiviu? Taip, piko metu, pavakaryje, pavyzdziui, i Kena tirvagonyje buna apie 150 keleiviu. Tuomet vienas konduktorius nesuspeja patikrinti ir parduoti (o tokiu perkanciu buna bent keli vagone) bilietu. Todel reikia dvieju kondukotoriu. Bet daugelyje kitu dyzeliniu traukiniu, kad ir rytiniu i Turmanta ar Varena - pakaktu vieno konduktoriaus.

                  Comment


                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                    savo akim Austrijoje mačiau tokią liniją išvingiuota per kaimus. o ir važiuodami autobusu aplenkėm 3 vagonų električką, kurioje matėsi porą pensininkų.
                    Tai ką, galima suprasti, kad austrų visiškai nepaveikė finansinė-ekonominė krizė! Ar pensininkų pora padengia visas 3 vagonų elektičkos važiavimo sąnaudas?

                    Comment


                      Panevėžys

                      Panevėžys save tituluoja "mažuoju dimiesčiu". Tačiau tai greitai atrodys ironiška, nes pagal naują traukinių sąrašą šiame mieste visai nebeliks keleivinių traukinių. Koks tai didmiestis be keleivinių traukinių?
                      Vilniuje LG "piarus" dažnai padaro ir tai yra gerai.
                      Ar Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės nė kiek nepasistengė, kad būtų išsaugoti esami traukinių maršrutai ir net esamas maršrutas Rokiškis-Šiauliai būtų pratęstas iki Klaipėdos?
                      Šis klausimas būtų skirtas tiems, kas turi daugiau informacijos.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.16, 21:36.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Beje, kažkas dėl darbuotojų skaičiaus (400) ruože Lentvaris - Marcinkonys "žiauriai" perlenkė. Šiandien specialiai pasidomėjau... Per visą ruožą susidaro tik apie 50 žmonių.

                        Vis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Vis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
                          Kaip nėra? Kas prižiūri ir remontuoja kelius, tiltus, stato kelių ženklus (jie nepigiai kainuoja), kas pjauna žolę ir t.t.
                          Ir beje didelių kiekių krovinius ir keleivius (kai traukinio sąstatas didelis - iki 20 vagonų) yra pervežti pigiau kelis kartus pigiau nei auto transportu - tą patvirtins kiekvienas iš LG.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.16, 19:09.

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Vis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
                            Tai galima investuoti kelias dešimtis ar kokį šimtą milijonų pinigų ir sumažinti darbuotojų skaičių. Bet ar tokia suma šitai linijai dabartiniu metu yra prioritetas?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Vis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
                              O man atrodo, ponas, kad tu labai stipriai meluoji. Aptarnaujančio personalo susidaro dar daugiau. Jei imant vien pagrindines magistrales, logistikos centrus, kelių priežiūros įmones, įvairias smulkesnes periferines įmones, o taip pat kelių policiją, valstybinę kelių transporto inspekciją (tachografų patikra), ir be abejo vairuotojus, kurių prireikia smarkiai daugiau nei traukinių mašinistų.
                              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:18.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Panevėžys save tituluoja "mažuoju didmiesčiu". Tačiau tai greitai atrodys ironiška, nes pagal naują traukinių sąrašą šiame mieste visai nebeliks keleivinių traukinių. Koks tai didmiestis be keleivinių traukinių?
                                Ar Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės nė kiek nepasistengė, kad būtų išsaugoti esami traukinių maršrutai ir net esamas maršrutas Rokiškis-Šiauliai būtų pratęstas iki Klaipėdos?
                                Šis klausimas būtų skirtas tiems, kas turi daugiau informacijos.
                                Dėl tvarkaraščio Tamsta esate pasiutusiai teisus. Panevėžio savivaldybė "varo" ant apskrities, o apskritis aiškina, kad remia siauruką ir daugiau atliekamų lėšų nėra. O šiaip nereikia visko suversti vien Panevėžiui - traukiniu suinteresuotos ir Radviliškio, Kupiškio bei Rokiškio savivaldybės.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Kaip nėra? Kas prižiūri ir remontuoja kelius, tiltus, stato kelių ženklus (jie nepigiai kainuoja), kas pjauna žolę ir t.t.
                                  Ir beje didelių kiekių krovinius ir keleivius (kai traukinio sąstatas didelis - iki 20 vagonų) yra pervežti pigiau kelis kartus pigiau nei auto transportu - tą patvirtins kiekvienas iš LG.
                                  Pigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    O man atrodo, ponas, kad tu labai stipriai meluoji. Aptarnaujančio personalo susidaro dar daugiau. Jei imant vien pagrindines magistrales, logistikos centrus, kelių priežiūros įmones, įvairias smulkesnes periferines įmones, o taip pat kelių policiją, valstybinę kelių transporto inspekciją (tachografų patikra), ir be abejo vairuotojus, kurių prireikia smarkiai daugiau nei traukinių mašinistų.

                                    As sakiau aptarnaujancio personalo. Sitai pats kazkaip praleidai pro ausis. Masinistai nera aptarnaujantis personalas kaip ir vairuotojai.policija ir transporto inspekcija taip pat nera keliu aptarnaujantis personalas, kaip logistikos centrai irgi. Cia gali priskaiciuoti tik kelininkus ir juos beje reiketu dalinti is visu keliu km olgio ,o ne tik pagrindiniu magistraliu. Taip kad labai jau subjektyviai bandai skaiciuoti.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Pigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.
                                      Laivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.
                                      Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        As sakiau aptarnaujancio personalo. Sitai pats kazkaip praleidai pro ausis. Masinistai nera aptarnaujantis personalas kaip ir vairuotojai.policija ir transporto inspekcija taip pat nera keliu aptarnaujantis personalas, kaip logistikos centrai irgi. Cia gali priskaiciuoti tik kelininkus ir juos beje reiketu dalinti is visu keliu km olgio ,o ne tik pagrindiniu magistraliu. Taip kad labai jau subjektyviai bandai skaiciuoti.
                                        Jei imti geležinkelio kelininkus, jų nebūtų labai daug. O į geležinkelio ruožo aptarnaujantį personalą įskaičiuojami ne tik kelininkai, bet ir visi stočių darbuotojai, todėl ir paėmiau logistikos centrus kaip palyginimą.

                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Laivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.
                                        Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
                                        Pritariu. Krovinys ne keleivis, gali ir palaukti. O kad "fūromis" nugabenti tokį patį kiekį kaip traukiniu, užtruks ir laiko daugiau ir kainuos brangiau ir t.t...

                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Pigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.
                                        Pateik konkrečius skaičius, tada patikėsiu.
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:58.

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Laivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.
                                          Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
                                          Dar pamiršai "Akmenės cemento" produkciją, grūdus iš Lietuvos kaimų ir Ukrainos ir t.t.
                                          Jei viską vežtų automobiliais į Klaipėdos uostą susidarytų 10-20 km kamščių eilės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X