Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ir dar - nepamirskite, kad tie zmones dirba pamainomis. taip, kad kas 200m po gelezinkelieti - nepamatysit...
    P.S. statyba statybom, o kur rast supratinga motorista udriaus drezinos motorui?

    Ir ka gi jie daro dirbdami pamainomis??? Budi manau,kad tik labai nedaug specialistu(visokie dispeceriai ir pan) ,o visi kiti dirba tik dienos metu. Be to paaiskink man toki dalyka. Automatine pervaza,stovi budele ir joje sedi zmogenas. Velniam jis ten reikalingas??? Slagbaumas nusileidzia automatiskai,o jei kokia masina istrigtu ant pervazos,tai tas jo mojavimas traukiniui su veliavele nieko nepadetu. Nes manau,kad masinistas greiciau is toli pastebes pacia masina pervazoje ,o tik gerokai velaiu sugebes iziureti jo maza veliavele,kai sustoti vis tiek jau nebus jokios galimybes. Tai del ko ten istisai sedi tas budetojas????

    Comment


      #82
      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Ir ka gi jie daro dirbdami pamainomis??? Budi manau,kad tik labai nedaug specialistu(visokie dispeceriai ir pan) ,o visi kiti dirba tik dienos metu. Be to paaiskink man toki dalyka. Automatine pervaza,stovi budele ir joje sedi zmogenas. Velniam jis ten reikalingas??? Slagbaumas nusileidzia automatiskai,o jei kokia masina istrigtu ant pervazos,tai tas jo mojavimas traukiniui su veliavele nieko nepadetu. Nes manau,kad masinistas greiciau is toli pastebes pacia masina pervazoje ,o tik gerokai velaiu sugebes iziureti jo maza veliavele,kai sustoti vis tiek jau nebus jokios galimybes. Tai del ko ten istisai sedi tas budetojas????
      Nepyk, bet kalbi visiškus vėjus! Sakyti tokias dalykus, kad liniją išardyti, o bėgius - į metalo laužą.
      Tai gal negimdykim vaikų, nes gimdymo skyrius išlaikyti nuostolinga??? Gal uždarykim visas mokyklas, nes jų išlaikymas reikalauja milžiniškų valstybės biudžeto lėšų? Nutraukim visus priemiestinius autobusų maršrutus, nes jie nuostolingi. O tada tai bus ekonominė logika.
      Jei kas bent kiek mokėsi ekonomikos, tai turėtų žinoti, kad tobulos konkurencinės rinkos sąlygos yra neįmanomos.
      Paskutinis taisė 2Pack; 2009.04.13, 14:22.

      Comment


        #83
        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Nepyk, bet kalbi visiškus vėjus! Sakyti tokias dalykus, kad liniją išardyti, o bėgius - į metalo laužą.
        Tai gal negimdykim vaikų, nes gimdymo skyrius išlaikyti nuostolinga??? Gal uždarykim visas mokyklas, nes jų išlaikymas reikalauja milžiniškų valstybės biudžeto lėšų? Nutraukim visus priemiestinius autobusų maršrutus, nes jie nuostolingi. O tada tai bus ekonominė logika.
        Jei kas bent kiek mokėsi ekonomikos, tai turėtų žinoti, kad tobulos konkurencinės rinkos sąlygos yra neįmanomos.

        O tai kas pagal tave tada turetu apmoketi tuos marsrutus,kurie yra nuostolingi??

        Comment


          #84
          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          O tai kas pagal tave tada turetu apmoketi tuos marsrutus,kurie yra nuostolingi??
          Arba valstybe, arba verslas.

          Comment


            #85
            Beprasmės diskusijos

            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Arba valstybe, arba verslas.
            Kaip ir auto kelius - keliai tiesioginio pelno neneša, o geležinkelius išlaiko tranzitas.
            Tad manau tolesnė diskusija šiuo klausimu yra beprasmė.

            Comment


              #86
              Parašė a_p Rodyti pranešimą
              Reiktu nepamirst apie ka kalba.

              Viena yra pilnavertis visa para veikiantis didelio apkrovimo gelezinkelio ruozas su 100% serviso garantija ir visai kas kitka koki nors miesteliuksti aptarnaujanti atsaka.

              Jei pirmu atveju reikalingi priziuretojai, virsininkai, budetojai etc, visa tai 24h per para 7 dienas per savate, tai kokio nors didziasalio atkarpai viso to nereikia.

              Net ir stociu personalo nereikia, nes kiema gali pasluot ir mobili brigada vazinejanti is stoties i stoti.

              Nesant dideliam eismui net ir visokias begiu komutacijas galima visiskai supaprastinti. O jei jau kas suges, tai eisma galima sau leisti tiesiog sustabdyti kol atvyks mobili brigada.
              Prasom recepta, kaip galima supaprastinti "begiu komutacijas" Jei pasirodys tinkamas, tikrai nunesiu i infrstrukturos direkcija, jei pasiteisins, dar ir autorini honorara gausi

              Comment


                #87
                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                kokio nors didziasalio atkarpai viso to nereikia.
                Pas mane toks nekuklus klausimas. Apie koki Didziasali kalba eina? Man biski su geografija nesueina galai.

                Comment


                  #88
                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Pas mane toks nekuklus klausimas. Apie koki Didziasali kalba eina? Man biski su geografija nesueina galai.
                  Bent jau as "Didziasali" siuo atveju pavartojau kaip bendra visokiu "neapsimokanciu" ir del to naikinamu gelezinkelio atkarpu pavyzdi.

                  Comment


                    #89
                    Parašė LT-1
                    Jei butu tik ekonominiai skaiciavimai, nei vienas zmogenas seniausiai nesedetu pervazose. LG tokiu zmogenu (jei lyginti kiek ju buvo pries desimtmeti) jau likusi tik labai maza dalis.
                    Kaip sako per discovery kanala - "zadumaites"
                    P.S.
                    Ir nerasinekit nesamoniu
                    Tai gal apsispreskim apie ka diskusijos: apie LG vykdoma socialine savo darbuotoju islaikymo programa ar apie keliu naikinima del to kad "neapsimoka" ir "400 zmoniu aptarnauja 100km nereiksmingo kelio".

                    Comment


                      #90
                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Pas mane toks nekuklus klausimas. Apie koki Didziasali kalba eina? Man biski su geografija nesueina galai.
                      Eina kalba apier Didziasali, i kuri buvo vykstama atsaka nuo Pabrades. Taciau ta atsaka uzdaryta labai jau seniai, tad galima ja pamirsti, nes tikrai nebus atidaryta vel (kaip ir atsaka i Druskininkus). Nebent kazkada Vyriausybe uzsimotu placiai, ir nutiestu naujas trasas, neinancias i savo salies mietus per kitos valstyves teritorijas (ypac ne ES nares). Taciau tokie grandioziniai projektai (isskyrus Railbaltika, del kurios irgi mase klaustuku) Lietuvelei negresia dar labai ilgai

                      Comment


                        #91
                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Prasom recepta, kaip galima supaprastinti "begiu komutacijas" Jei pasirodys tinkamas, tikrai nunesiu i infrstrukturos direkcija, jei pasiteisins, dar ir autorini honorara gausi
                        Uz tokius pasiulymus niekas honoraru nedalina, nes jie akivaizdus, tai paciai direkcijai taip pat.

                        Jei prisimeni, diskusija uzvire apie neapsimokanciu keliu naikinima, juos bugtai labai brangu islaikyt. Ir isvardyti simtai pareigunu pradedant stociu virsininkais baigiant budetojais ir valytojom.
                        As tenorejau pasakyti kad menkai naudojamai atsakai visa tai ne(be-)reikalinga.
                        Pvz ta pati komutacija paprastai egzistuoja tam kad padidinti liniju pralaiduma, leisti traukiniams prasilenkti ir t.t.. Sumazejus srautui jos paprasciausiai nebereikia. Reiskia ne(be-)reikia ir ja aptarnaujanciu zmoniu, pvz jei tuose begiuose fiziskai randasi tik vienas traukinys.

                        Comment


                          #92
                          Parašė LT-1
                          Apie kokia socialine islaikymo politika cia kalbi? Ir isvis nelabai supratau, ka norejai pasakyti..
                          Socialine politika turejau omeny tavo pasakytus zodzius:
                          "Jei butu tik ekonominiai skaiciavimai, nei vienas zmogenas seniausiai nesedetu pervazose"

                          Comment


                            #93
                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Socialine politika turejau omeny tavo pasakytus zodzius:
                            "Jei butu tik ekonominiai skaiciavimai, nei vienas zmogenas seniausiai nesedetu pervazose"
                            Cia as beje turejau omenyje eismo sauguma, o ne darbuotoju islaikyma tik tam, kad jie sedetu. Daznai tu "zmogenu" panaikinti neleidzia kitos institucijos, nors LG juos su mielu noru panaikintu.

                            Comment


                              #94
                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Eina kalba apier Didziasali, i kuri buvo vykstama atsaka nuo Pabrades.
                              Dabar aisku, radau ji:


                              akis.mii.lt

                              Comment


                                #95
                                Čia gal ta atšaka kuri nueina link Baltarusijos nuo Pabradės?
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  Čia gal ta atšaka kuri nueina link Baltarusijos nuo Pabradės?
                                  Taip: Pabradė - Pavoverė - Zalavas - Lentupis - Adutiškis - Didžiasalis.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #97
                                    Na, jei pradėjome šnekėti apie tai, tuomet paklausiu. Kokia nauda yra išardyti nenaudojamą geležinkelį? Juk už ardymo darbus taip pat reikia mokėti. O bėgiai ar tinkami panaudoti kur nors kitur?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      O tai kas pagal tave tada turetu apmoketi tuos marsrutus,kurie yra nuostolingi??
                                      O tai kas dengia dabar? Valstybė arba savivaldybės, kaip ir yra visoje Europoje. Galiu tik pakartoti - neišradinėkime dviračio!

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Na, jei pradėjome šnekėti apie tai, tuomet paklausiu. Kokia nauda yra išardyti nenaudojamą geležinkelį? Juk už ardymo darbus taip pat reikia mokėti. O bėgiai ar tinkami panaudoti kur nors kitur?
                                        Manau niekur tik į metalo laužą.. Bet kokia nauda jau reikia klausti tų, kurie duoda įsakymą naikinti geležinkelio atšaką ar atkarpą.
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Kokia nauda yra išardyti nenaudojamą geležinkelį? O bėgiai ar tinkami panaudoti kur nors kitur?
                                          Gal ir nerimtai atsakysiu, bet visgi. Mediniai pabėgiai paprastai būna prisigėrę visokių tepalų ir labai tinka panaudoti kaip kurą. Esu matęs, kaip panaudotus plieninius bėgius deda į namų armatūrą, ypač statant balkonus, rečiau tiltus, tvoreles.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X