Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąbet nors ir latviskas vagonas, taciau LDZ nuo kitos politikos geriau negyvena.. pritariu auksciau isdestytai nuomonei, apie riedmenu atnaujinima teptuku, tada tikrai jokiu nuostoliu ir vagonu bus daug))
Leiskit paklaust kur musiškius DR1A renovavo? Ne RVR?
Sutinku, kad pas mus padėtis šiandienai yra geriausia (kaip sako rusai geriausia visoje buv. TSRS), na bet nėra tokia beviltiška ir pas kaimynus.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.24, 20:16.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia jau ne man reikia tai adresuoti. Ne aš tai sprendžiu
Kaip tas tiesioginis kelių mokestis tarybiniais laikais buvo renkamas ir administruojamas?
Matyt, rinka jau pakankamai prisotinta. Pasiūla jau atitinka paklausą. Vienintelis efektyvus dalykas, ką dar naujo gali pasiūlyti vežėjai — žema kaina. Tą jie ir daro — Vilnius-Kaunas ir atgal veža tik už 16Lt, o LG tą pačią atkarpą — už 15/17Lt
Be Vilniaus - Kauno marsrutu yra dar labai daug. Ir dazniasiai jie vaziuoja pustusciai. Nors tarp tu miestu autobusai vaziuoja vos kelis kartus per diena. Siulau paanalizuoti tvarkarscius 118.lt ir apsilankyti kokia diena bent geram pusdieniui autobusu stotyje. Dar geriau ne Vilniaus, o kokio Rokiskio ar Silales..Paskutinis taisė Al1; 2010.01.24, 19:53.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąIš kur Jūsų kaip ir Specialisto duomenis apie tik "teptukais atliktą atnaujinimą"? Prieš skleidžiant tokią informaciją siūlyčiau daugiau pasivažinėti traukinukais - Latvijoje tiek elektriniai, tiek dyzeliniai kiek įmanoma daugiau ar mažiau pagal išgales yra renovuoti. Žinoma, naujų riedmenų po kol kas neturi, bet tai tikrai ne renovacija "teptuku". Bus laikas - įsigys už ES lėšas naujus riedmenys tiek Estija, tiek Latvija - apie tai jau buvo rašyta. Esmė, turi ar neturi, o kad būtų ką vežioti tais naujais traukiniais.
Leiskit paklaust kur musiškius DR1A renovavo? Ne RVR?
Sutinku, kad pas mus padėtis šiandienai yra geriausia (kaip sako rusai geriausia visoje buv. TSRS), na bet nėra tokia beviltiška ir pas kaimynus.
vienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąjiems reiktu pradeti nuo krovininiu lokomotyvu atnaujinimo. kiek zinau siandien LV visiskai nera strategijos kaip, kada ir su kuo jie prades atnaujint lokomotyvu parka.. tai kad iki nauju keleiviniu riedmenu jiems dar toloka mano manymu..
vienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..
O dėl naujų keleivinių įsigijimo/ arba gamybos atkūrimo RVR buvo rašyta jų SM svetrainėje (apie tai įdėjau info).Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.24, 23:07.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąvienintelis dalykas kuri as pats kritikuoju pas mus LT - marsrutas Vilnius-Oro uostas, tikrai nereikalingas, o resursus butu galima panaudoti kitaip..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Apskritai tas marasrutas nereikalingas, nes pas mus oro uostas randasi paciame mieste, o ideja paleisti i oro usota traukini paskolinta is megapoliu, kur iki oro uostu ne vienas desimtis kilometru. o taip pat vidutinis statistinis LR pilietis taip retai naudojasi oro liniju paslaugomis ,kad esant butinumui visada galima iki oro uosto leisti sau nuvaziuoti su taksi, draugu, zmona ir t.t.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąApskritai tas marasrutas nereikalingas, nes pas mus oro uostas randasi paciame mieste, o ideja paleisti i oro usota traukini paskolinta is megapoliu, kur iki oro uostu ne vienas desimtis kilometru. o taip pat vidutinis statistinis LR pilietis taip retai naudojasi oro liniju paslaugomis ,kad esant butinumui visada galima iki oro uosto leisti sau nuvaziuoti su taksi, draugu, zmona ir t.t.
Antra, ne visi žmonės gali vairuoti, ne visi išgali mokėti už taxi, ypač išvažiuojant iš oro uosto, nes jame rasi tik viena taxi kompaniją — MARTONAS, tad ir kaina atitinkama
Trečia, jau minėjau, kad iš minėtų stočių (išskyrus stotį) nėra tiesioginio susisiekimo su oro uostu. Pvz. iš Salininkų tiesaus kelio apskritai nėra, tad lengvąją mašina tiesiausiu keliu reikėtų nuvažiuoti ~7km. Taxi įkainis — 1,25Lt + iškvietimas, tad tokia kelionė kainuotų ~10Lt (dienos metu + maža dalis maršruto ne miesto teritorijoje). Motrisė nuvažiuotų per ~5min. ir kaina būtų 2Lt (kaip ir autobuse, jeigu kioske pirkai talonėlį).
Ketvirta, oro uostu naudojasi ne tik statistiniai skraidantys LR piliečiai. Dar pridėkime oro uosto darbuotojus (pats ou ir jame įsikūrę nuomininkai), užsieniečius/turistus, skraidančiųjų palydinčius/sutinkančius asmenis ir t.t..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
pratesus marsruta iki Salininku, turetu padaugeti keleiviu. nes ten link vaziuojantys autobusai ir mikriukai keleiviu trukumu nesiskundzia. o traukiniu butu greiciau (nera kamsciu).Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.25, 03:57.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPirma, oro uostas jau nebe randasi, o jau 60 metų kaip yra
Antra, ne visi žmonės gali vairuoti, ne visi išgali mokėti už taxi, ypač išvažiuojant iš oro uosto, nes jame rasi tik viena taxi kompaniją — MARTONAS, tad ir kaina atitinkama
Trečia, jau minėjau, kad iš minėtų stočių (išskyrus stotį) nėra tiesioginio susisiekimo su oro uostu. Pvz. iš Salininkų tiesaus kelio apskritai nėra, tad lengvąją mašina tiesiausiu keliu reikėtų nuvažiuoti ~7km. Taxi įkainis — 1,25Lt + iškvietimas, tad tokia kelionė kainuotų ~10Lt (dienos metu + maža dalis maršruto ne miesto teritorijoje). Motrisė nuvažiuotų per ~5min. ir kaina būtų 2Lt (kaip ir autobuse, jeigu kioske pirkai talonėlį).
Ketvirta, oro uostu naudojasi ne tik statistiniai skraidantys LR piliečiai. Dar pridėkime oro uosto darbuotojus (pats ou ir jame įsikūrę nuomininkai), užsieniečius/turistus, skraidančiųjų palydinčius/sutinkančius asmenis ir t.t..
p.s. is oro uosto galima iskvieti kita taksi, nebutinai Martona, labai noriai atvaziuoja ir kainos priimtinos
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnu taip jau tragiskai viska apibudinot... jeigu uztenka pinigeliu naudotis oro liniju paslaugom, manau surasit ir 10 lt su taksi nuvaziuot.. o del darbuotoju galiu tik tiek pasakyti, kad tu paciu masinistu i Vaidotus niekas nevezioja, dauguma su nuosavu transportu arba dar kazkaip keliauja i darba, ir niekas del to nenukentejo.. as irgi i darba su nuosavu auto 16 km kasdien vazineju ir dar gyvas del keleivinio eismo pritaikymo kiekvieno zmogaus norams mano nuomone skaitykite auksciau
p.s. is oro uosto galima iskvieti kita taksi, nebutinai Martona, labai noriai atvaziuoja ir kainos priimtinos
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąo del darbuotoju galiu tik tiek pasakyti, kad tu paciu masinistu i Vaidotus niekas nevezioja, dauguma su nuosavu transportu arba dar kazkaip keliauja i darba, ir niekas del to nenukentejo.. as irgi i darba su nuosavu auto 16 km kasdien vazineju ir dar gyvasParašė Carnifex Rodyti pranešimąVežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVežioja Vilnius-Vaidotai-Valčiūnai ir Vilnius-Vaidotai-Stasylos. Aišku, jei jūsų tvarakaraštistas toks gabus, kad nesugeba šitų keleivinių traukinių (kurie stoja ir KIK, ir AIK, ne vienoje Vaidotų stoties vietoje!) pritaikyti prie savo nuosavos įmonės poreikių, kad jie atvažiuotų pamainoms keičiantis, tai...
Ir štai jums savotiškos liberalizacijos pavyzdys, dėl ko kaip minėta, "tvarkaraštistas" nesuderina traukinių, kad pamainoms keičiantis jie važiuotų pro Vaidotų stotį - Keleivių vežimo direkcijos darbuotojai šioje stotyje nedirba, tad jiems nelabai aktualu derinti traukinius prie kitos direkcijos darbuotojų. Ir ta problema buvo ir yra ne tik su Vaidotais.
Comment
-
Parašė kaktusas Rodyti pranešimąJei jau iki smulkmenų aiškintis, tvarkaraštį, o tiksliau eismo grafiką sudaro tam skirtas skyrius, tačiau tą grafiką jis sudaro pagal pateiktas paraiškas, o ne kaip jam į galvą šauna. Kaip keleivių vežimo direkcija pageidauja, taip minėtas skyrius taip ir sudaro tvarkaraštį. Tas pat ir su prekiniais traukiniais (įvairių įmonių, ne tik LG).
Ir štai jums savotiškos liberalizacijos pavyzdys, dėl ko kaip minėta, "tvarkaraštistas" nesuderina traukinių, kad pamainoms keičiantis jie važiuotų pro Vaidotų stotį - Keleivių vežimo direkcijos darbuotojai šioje stotyje nedirba, tad jiems nelabai aktualu derinti traukinius prie kitos direkcijos darbuotojų. Ir ta problema buvo ir yra ne tik su Vaidotais.
Dar kartą priminsiu, gerbiamasai VLRD-1, kad tvarkaraščio sudarymas yra grynai matematinis uždavinys, neturintis nieko bendro su traukinių specifika, kurio daviniai yra tik skaičiai ir nelygybių formos apribojimai. Matematiniai modeliai tvarkaraščiams sudaryti jau seniai sukurti ir plačiai taikomi. Šveicarai sugeba juos panaudoti iki tokio laipsnio, kad traukiniai vienu metu atvažiuoja į stotį ir apsikeičia keleiviais. Į tą laiką LG naudojasi, sprendžiant pagal grafiko kokybę, empiriniais metodais, einančiais iš kartos į kartą, kurie, dėkui Dievui, bent kažkokį grafiką tikrai duoda, tačiau dėl tokios metodikos nei persėdimai organizuojami, nei Klaipėdos traukiniai suderinami taip, kad prasilenktų savo stotyse, o ne Lieplaukėje ar Gaižiūnuose (19 siūlas). Jei 19 traukinys važiuotų kažkur pusvalandžiu vėliau, Gaižiūnų prasilenkimas su 18 atsikeltų į dvikelį tarpstotį Kaišiadorys-Livintai, o Lieplaukės prasilenkimas su 20 atsikeltų į Telšius.
Pažiūrim, kokius traukinius tai paveikia: 2311 (gali pastovėti Vievyje, o ne Lentvaryje), 2610 (turi uždelsti tarp Žeimių ir Jonavos porą minučių, kad 19 spėtų atlaisvinti Jonavos-Gaižiūnų tarpstotį, ir niekas negali logiškai paaiškinti, kodėl jis vienkelis iki pat dabar...), 2612 (gali nestoti Kėdainiuose ir pro 19 pravažiuoti Lukšių-Žeimių tarpstotyje), 2609 (gali duotis aplenkiamas ne Gimbogaloje, o Radviliškyje, kuriame ar taip, ar kitaip stoja, nes reikia), 1532 spėja pasiekti Kužius ir už jų esančią dvigubą liniją, 2618 gali prasilenkti Pavenčiuose, 2620 - Duseikuose, 2622 - Šateikiuose, 1531 aplenktas Kretingoje, 2624 pataiko į dvikelį tarp Kretingalės ir Šlikių. Štai, sutvarkytas 19 siūlas ir praktiškai nepasistūmę visi krovininiai siūlai, skiriasi tik laukimo vietos. Čia su sąlyga, kad jūsų tvarkaraščiuose tarpstočių laikai ne iš oro nužagti.
Comment
-
Dėkui, Tau, Carnifex, už atsakymą - bet manau tai yra beprasmiška - mes girdime tik viena - keleivių vežimas nuostolingas, todėl neverta net vargti kad jis būtų kuo mažiau nuostolingas - mūsų klausimai - galima derinti vietinių autobusų grafikus prie traukinių grafikų - atsakymas - o kam, čia gi savivaldybės reikalas. Galima suderinti traukinių grafikus taip, kad galima persėsti iš vieno į kitą, o kam, kam stengtis dėl vieno keleivio? Galima grafikus suderinti taip, kad LG darbuotojai važiuotų į darbą ne su mašinomis, bet traukiniais, o kam? Negi derinsies prie kiekvienos įmonės darbo grafiko? Ir t.t.t.t. ...Atrodo tokie minimalūs pakeitimai leistų pritraukti šimtus, jei ne tūkstančius keleivių per metus. Tačiau geriau jau išmesti šimtus tūkstančius šitų reklamai per televiziją, nei daryti minimalus namų darbus... Įdomumo dėlei - minutė eterio šalia žinių bloko - 16 000 lt
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVa galų gale kažkas pradėjo į logiškesnę pusę kalbėti, kad kairė mažai žino, ką daro dešinė.
Comment
-
Ir vienas, ir kitas tamstos pateiktas "nežinomasis" yra labai lengvai išreiškiamas tam tikru apribojimu, kad traukinys XXXX gali išvykti iš stoties ne anksčiau kaip po kažkiek minučių po YYYY atvykimo, ar tai būtų kuras, ar tai būtų komandos poilsis, ar trumpa techninė apžiūra, ar... Į tai atsižvelgti trivialu, ir pertraukos priežastis - ne tvarkaraščio sudarytojo reikalas, jam svarbu tik apribojimas minutėmis. Tai, kad lokomotyvų skaičius ribotas, ir jie negali būti visur vienu metu - dar trivialesnis dalykas; visa grafikų sudarymo esmė ir yra, kad reikia paskirstyti ribotus resursus (šiuo atveju, lokomotyvus ir laisvus bėgius) taip, kad jie maksimaliai efektyviai atliktų darbą.
Galų gale, mano mintino eksperimento su grafiku tikslas buvo vaizdžiai parodyti, kad kai kuriuos esamo grafiko trūkumus galima ištaisyti su minimaliais poveikiais likusiam grafikui, tačiau šis optimizavimas nebuvo atliekamas, vadinasi, jūsų propaguojama tvarkaraščių sudarinėtojo neklystamumo idėja neatitinka tikrovės. O juk prisiminkime, kad šių traukinių Vilnius-Klaipėda prioritetas LG sistemoje yra pats didžiausias, ir būtent nuo jų turėtų būti pradėti sudaryti grafikai, kad šiems traukiniams būtų geriausios sąlygos. Matomai, tas prioritetas tik popieriuje.
Comment
Comment