Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Džiugu, kad išlieka beveik visi traukiniai, koreguojamas maršrutas Klaipėda-Šilutė - yra ir gerų žinių. Tik supratau traukinio Ryga-Vilnius-Gomelis nebus...
    Palauksim kitų metų - esame kantrūs.
    pas brāliukus apie si marsruta taip pat tylu, stebiuosi net jog gavau balandzio pradzioj oficialu rasta is LG, jog toks reisas simet TIKRAI BUS :S

    Comment


      taip pat stebiuosi, kodel iki siol neatidaromas jei ne tarptautinis (kuo jau nieks matyt nebetikim), taciau Siauliu miestui ir apskriciai svarbus priemiestinis marsrutas iki Joniskio. Automatrise Siauliai-Joniskis labai neblogai galetu pasitarnauti Siauliuose dirbantiems gyventojams, ypac jei dar vaziuotu 3-4 kartus per para. ir tikrai butu daugiau logikos, nei oro veziojimas i Oro uosta...

      Comment


        oro uostas - ivaizdis - kaip kokiam sanchajui kur magnetiniai traukiniai kaip lektuvai varineja, tai ir pas mus panasiai uzsimane Nu bet geriau i oro uosta negu isvis i niekur.

        Kiek automotrise ta oro uosto kainuoja?

        Comment


          Kaunas - Klaipėda. Per Kaišiadoris?

          Ar traukiniu dabar kas nors važiuoja iš Kauno į Klaipėdą (persėdant Kaišiadoryse), atrodytų neįtikėtina… Nes kažkiek neįtikėtina važiuoti būdavo tiesioginiu traukiniu, kai jis iš Kauno pajudėdavo į rytus link Palemono. Bet pagaunu gandų, kad užsieniečiai taip į Klaipėdą važiuoja iš Šeštokų: traukinio Nr 394 Šeštokai-Vilnius ir vakarinio Nr 21 laikus Kaišiadoryse skiria 1h 18 min., rytinio Nr 18 Klaipėda-Vilnius ir Nr393 Vilnius-Šeštokai – 1 h 25 min.
          Patogus nuvažiavimas rytą gautųsi kauniečiams: rytą 6:45h iš Petrašiūnų stotelęs (Kaunas 1) išvažiavę dviaukščiu Kaišiadoryse greitojo Nr 17 lauktų tik 13 minučių. Įvertinant atstumą nuo dviaukščio atvykimo kelio (už pėsčiųjų viaduko) ir “klaipėdinio” išvykimo kelio (prie stoties rūmų), laikas neprailgtų. Tik viena “smulkmenėlė”: iš Kauno 6:45h. išvykstantis dviaukštis Nr EJ812 šeštadieniais ir sekmadieniais nevažiuoja (nors savaitgalį kažkur toliau pakeliauti ūpo ir laiko būna daugiausia).
          O iš vakarinio Nr 22 Klaipėda-Vilnius 20:55h Kaišiadoryse išlipus kelionę į Kauną tęsti net specialus traukinys Nr E893 Kaišiadorys-Kaunas yra (išvyksta 21:20h).
          Tai kol kas išlieka tas pats klausimas: ar iš Kauno į Klaipėdą (na nors į Kretingą, Plungę, Telšius) traukiniu per Kaišiadoris važiuojančių būna?

          Comment


            vasara is Sestoku neretai vaziuojantys vokieciu turistai perlipa Kaisiadoryse ir perseda i kita traukini. Tai maciau ne karta. Taip pat ne karta pastebejau is lenkijos puses atvykstancius uzsieniecius, kuriu keliones tikslas - Riga. Ir visi negali suprasti dveiju dalyku:
            1.) kas per akmens amzius, jog nera traukinio is Lietuvos o i Pabaltijo (taip jie vadina) sostine
            2.) vienas traukinys is Europos per diena ?!?!?!? Jie iprate laukti valanda, pora, o cia viso labo vienintelis reisas per para.
            Tai girdet teko ne is vienu lupu, tad kazin, ar sutapimas, ar desningumas

            Comment


              Aišku, gaila ir gėda, kad taip yra. Čia, manau, reikia ir politinės valios, vyriausybių įsikišimo, nes visi matom, kiek LG rūpi keleivių vežimas, net iš čia dalyvaujančiųjų tos firmos darbuotojų pasisakymų.

              Comment


                Aš gal biški ne į temą, bet negaliu nepakomentuoti
                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                jis jau kelis metus pagal greitį atitikdavo greitojo normatyvus (vidutinis greitis > 50km/h).
                Greituoju vadinti traukinį, kurio vidutinis greitis 51 km/h - tikras nesusipratimas.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Aišku, gaila ir gėda, kad taip yra. Čia, manau, reikia ir politinės valios, vyriausybių įsikišimo, nes visi matom, kiek LG rūpi keleivių vežimas, net iš čia dalyvaujančiųjų tos firmos darbuotojų pasisakymų.
                  Vien LG kaltinti nereikia. Ir vien nuo Lietuvos valdzios veiksmu ne viskas priklauso.
                  Siuo atveju vienasale politika ir veiksmai negali buti rezultatyvus.

                  Comment


                    Pagal naują tvarkaraštį iš Vilniaus 12:00h. išvyks keleivinis traukinys Nr 393 į Šeštokus, iš Kybartų 12:05h. – tranzitinis tarptautinis Nr 426 Kaliningradas-Čeliabinskas. Pastarasis Vilnių pasieks 14:28h.
                    Sprendžiant mokyklos laikų uždavinuką apie dviejų priešingomis kryptimis išvažiavusius traukinius, šių apylygiais greičiais važiuojančių traukinių susitikimas lyg ir gautųsi ~13:14h. Tiktai kur?
                    Traukinys Nr 393 iš Palemono išvyks 13:08h, po poros minučių turėtų išeiti iš šios stoties kelyno ir patekti į vienus bėgius link Rokų-Jiesios. Traukinys iš Kybartų per tiek laiko kažin ar iki Palemono kelyno pradžios atvažiuos?... Pagal tą pačią aritmetiką (kiek įvertinus sustojimų kiekio skirtumą) Palemoną pravažiuoti turėtų ~13:25h.
                    Realiausia tikėti, kad traukiniai prasilenkinės Rokuose – stotyje, kur nė vieno tvarkaraštyje sustojimas nenumatytas...
                    Traukinys Nr 426 važiuoja vasarą atskiromis mėnesių dienomis. Iš Kaliningrado išv. ir Vilnių pravažiuoja birželio 18, 27 d., liepos 07,16,25 d.d., rugpjūčio 04, 13, 22 d.
                    Kągi, teks palūkėti birželio 18 dienos, ir jai planuotis kelionę traukiniu Vilnius-Šeštokai. Reikia pro vagono langą pasižvalgyti į Kauno marias, nes rudenį tam šanso tikriausiai neliks...

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Pagal naują tvarkaraštį iš Vilniaus 12:00h. išvyks keleivinis traukinys Nr 393 į Šeštokus, iš Kybartų 12:05h. – tranzitinis tarptautinis Nr 426 Kaliningradas-Čeliabinskas. Pastarasis Vilnių pasieks 14:28h.
                      Sprendžiant mokyklos laikų uždavinuką apie dviejų priešingomis kryptimis išvažiavusius traukinius, šių apylygiais greičiais važiuojančių traukinių susitikimas lyg ir gautųsi ~13:14h. Tiktai kur?
                      Traukinys Nr 393 iš Palemono išvyks 13:08h, po poros minučių turėtų išeiti iš šios stoties kelyno ir patekti į vienus bėgius link Rokų-Jiesios. Traukinys iš Kybartų per tiek laiko kažin ar iki Palemono kelyno pradžios atvažiuos?... Pagal tą pačią aritmetiką (kiek įvertinus sustojimų kiekio skirtumą) Palemoną pravažiuoti turėtų ~13:25h.
                      Realiausia tikėti, kad traukiniai prasilenkinės Rokuose – stotyje, kur nė vieno tvarkaraštyje sustojimas nenumatytas...
                      Traukinys Nr 426 važiuoja vasarą atskiromis mėnesių dienomis. Iš Kaliningrado išv. ir Vilnių pravažiuoja birželio 18, 27 d., liepos 07,16,25 d.d., rugpjūčio 04, 13, 22 d.
                      Kągi, teks palūkėti birželio 18 dienos, ir jai planuotis kelionę traukiniu Vilnius-Šeštokai. Reikia pro vagono langą pasižvalgyti į Kauno marias, nes rudenį tam šanso tikriausiai neliks...
                      Ir puiki proga patofografuoti prasilenkiancius traukinius.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Pagal naują tvarkaraštį iš Vilniaus 12:00h. išvyks keleivinis traukinys Nr 393 į Šeštokus, iš Kybartų 12:05h. – tranzitinis tarptautinis Nr 426 Kaliningradas-Čeliabinskas. Pastarasis Vilnių pasieks 14:28h.
                        Sprendžiant mokyklos laikų uždavinuką apie dviejų priešingomis kryptimis išvažiavusius traukinius, šių apylygiais greičiais važiuojančių traukinių susitikimas lyg ir gautųsi ~13:14h. Tiktai kur?
                        Traukinys Nr 393 iš Palemono išvyks 13:08h, po poros minučių turėtų išeiti iš šios stoties kelyno ir patekti į vienus bėgius link Rokų-Jiesios. Traukinys iš Kybartų per tiek laiko kažin ar iki Palemono kelyno pradžios atvažiuos?... Pagal tą pačią aritmetiką (kiek įvertinus sustojimų kiekio skirtumą) Palemoną pravažiuoti turėtų ~13:25h.
                        Realiausia tikėti, kad traukiniai prasilenkinės Rokuose – stotyje, kur nė vieno tvarkaraštyje sustojimas nenumatytas...
                        Traukinys Nr 426 važiuoja vasarą atskiromis mėnesių dienomis. Iš Kaliningrado išv. ir Vilnių pravažiuoja birželio 18, 27 d., liepos 07,16,25 d.d., rugpjūčio 04, 13, 22 d.
                        Kągi, teks palūkėti birželio 18 dienos, ir jai planuotis kelionę traukiniu Vilnius-Šeštokai. Reikia pro vagono langą pasižvalgyti į Kauno marias, nes rudenį tam šanso tikriausiai neliks...
                        Yra gerokai paprastesnis budas paziureti (nei kad pilstyti i tuscio i kiaura, svarstant, kurgi jie prasilenks ), kur susitiks tie traukiniai. Kazkas yra idejes i sia tema nuoroda i naujaji grafika, o jame puikiai matosi, kad sie traukiniai prasilenks Palemono stotyje.

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Yra gerokai paprastesnis budas paziureti (nei kad pilstyti i tuscio i kiaura, svarstant, kurgi jie prasilenks ), kur susitiks tie traukiniai. Kazkas yra idejes i sia tema nuoroda i naujaji grafika, o jame puikiai matosi, kad sie traukiniai prasilenks Palemono stotyje.
                          Bepigu turint galimybes į tuos grafikus žiūrėti gal būt pusę darbo dienos, kas kita kai kompas neįstengia tuos įmantriai užrakintus grafikus atidaryti ...
                          Kaip ten beskaičiuotum, vis tiek įdomu, kad iki pusiaukelėje tarp Kybartų ir Vilniaus esančios Palemono stoties (93+94 km) traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas skubės, toliau (kiek žinoma, geresniu keliu) "nežinia ką veiks" (iš Kybartų išvyks 12:05h, Palemone atlaisvinęs bėgius 13:08h išsyksiančia traukiniui į Šeštokus Vilniuje bus tik 14:28h)...
                          Dar vienas klausimėlis - tų grafikų taip idealiai laikytis neįmamoma. Bent taip įsitikinau gegužės 19 d. važiuodamas traukiniu Vilnius-Šeštokai.
                          Į Palemoną DR1A atvažiavo pavėlavęs gal 10 minučių. Prieš Rokų stotį ir joje vilkosi "vėžlio tempu" ir prieš išėjimo šviesoforą sustojo. Stovėjo, kol šoniniu stoties keliu pravažiavo įdomus sąstatėlis: šilumvežis M62, kelio matavimo vagonas ir du šilumvežiai TEM2.
                          DR1A vėlavimas pailgėjo...
                          Vėluoti gali ir traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas...

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Bepigu turint galimybes į tuos grafikus žiūrėti gal būt pusę darbo dienos, kas kita kai kompas neįstengia tuos įmantriai užrakintus grafikus atidaryti ...
                            Kaip ten beskaičiuotum, vis tiek įdomu, kad iki pusiaukelėje tarp Kybartų ir Vilniaus esančios Palemono stoties (93+94 km) traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas skubės, toliau (kiek žinoma, geresniu keliu) "nežinia ką veiks" (iš Kybartų išvyks 12:05h, Palemone atlaisvinęs bėgius 13:08h išsyksiančia traukiniui į Šeštokus Vilniuje bus tik 14:28h)...
                            Dar vienas klausimėlis - tų grafikų taip idealiai laikytis neįmamoma. Bent taip įsitikinau gegužės 19 d. važiuodamas traukiniu Vilnius-Šeštokai.
                            Į Palemoną DR1A atvažiavo pavėlavęs gal 10 minučių. Prieš Rokų stotį ir joje vilkosi "vėžlio tempu" ir prieš išėjimo šviesoforą sustojo. Stovėjo, kol šoniniu stoties keliu pravažiavo įdomus sąstatėlis: šilumvežis M62, kelio matavimo vagonas ir du šilumvežiai TEM2.
                            DR1A vėlavimas pailgėjo...
                            Vėluoti gali ir traukinys Kaliningradas-Čeliabinskas...
                            Tiesa pasakius nezinau, per kuria vieta "uzrakintas" tas grafikas O jei kompe neturi programos Adobe reader (kuri yra labai populiari ir siaip turbut visuose kompuose paprastai buna), tada aisku kalba kita..
                            Man pvz si nuoroda puikiausiai atsidaro:
                            http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...das?p_id=33018
                            Ir dar - tas traukinys niekur neskubes, o visu keliu vaziuos panasiu greiciu.
                            Kas del "geresnio" kelio - nuo Kybartu iki Vilniaus tarpstociuose greitis 120km/h (iskyrus Jiesia - Rokus - Palemona), tad kuo ten tas kelias tau geresnis nuo Palemono link Vilniaus - nezinau...
                            Paskutinis taisė LT-1; 2009.05.21, 14:46.

                            Comment


                              Ryga

                              Pakoregavo ir autobusų tvarkaraštį iš Šiaulių į Joniškį. Vakar važiavau iš Vilniaus traukiniu Vilnius-Klaipėda iki Šiaulių, o iš Šiaulių į Joniškį autobuso 20:30 nebeliko - važiuoja tik pirmadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais. Tai teks dabar važinėtis atgal autobusu iš Vilniaus, nes nėra kitaip kaip iš Šiaulių grįžti.
                              Ech kaip gerai būtų buvęs traukinukas į Rygą . Į Mažeikius persėsti vakare tai yra.
                              Įdomu kada sulauksim traukinių susisiekimo su Ryga? Po 10 ar 20 metų ar visai nebus?
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.21, 20:51.

                              Comment


                                Iš Kybartų

                                Iš Kybartų dabar (iki gegužės 30 d.) 12:05 h. Išvyksta dyzelinis traukinys Nr 698 į Kauną. Nuo gegužės 31 d. Jį iš šio grafiko išstumia tokiu pat laiku išvyksiantis tarptautinis Nr 426 Kaliningradas-Čeliabinskas. Nors jis važiuos tik keletą dienų per vasarą, bet kitą traukinį iš seno grafiko išveda – Nr 698 išvyks 12:18 (kai „čeliabinskinis“ bus pravažiavęs Vilkaviškį : nuo Kybartų iki Mauručių kelyje blokuotė pusiauautomatinė). Į Kauną atvyks 13:52h (dabar atskysta 13:37h).
                                Šio Kybartai-Kaunas traukinio tvarkaraščio pakeitimas pastebimiausias iš visų, kurie važiuoja per Kazlų Rūdą (kiti skiriasi mažiau arba nesikeičia visai).
                                Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.22, 12:09.

                                Comment


                                  apie nauja grafika galiu tik pasakyt tiek kad siauliu ruoze jis beveik napakyto pora minuciu neko nedaro... kaikuriuose tarpstociuose laikas yra sumazintas tarpstociu iveikimuj,keliaiviam gal tai ir geriau bet nemanau ar brigadai kuri ir dabar vos sugeba grafiku atvaziuot....

                                  Comment


                                    Greitieji prasilenks Gaižiūnuose

                                    Greitieji traukiniai Nr 19 Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus pagal naują tvarkaraštį išv. 9:00h) ir Nr 18 Klaipėda-Vilnius (į Vilnių atv. 11:08h) susitiks ir prasilenks 10:08 h Gaižiūnuose – stotyje, kurioje nė vienas iš jų nestoja. Nors 19-asis sustojimo (techninio) kažin ar išvengs, nes kaip matyti tvarkaraštyje, – iš Kaišiadorių į Jonavą (30 km) važiuos 28 minutes, kai kiti greitieji – tik 21 minutę).
                                    Nė vienas iš Klaipėdos traukinių nestos Dotnuvoje ir Baisogaloje (kol kas atskiri stoja).

                                    Comment


                                      Gerai, kad nestos Dotnuvoje ir Baisogaloje. Giruliuose sustojimas ne vasaros sezono metu taip pat visiškai nereikalingas.
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2009.05.23, 08:24.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        jo, Baisogaloj zmones jau atprato traukiniu vaziuot. tiek metu nebuvo normalaus susisiekimo su miestas gelezinkeliu, kad net kai eme klaipediskis stot, niekas jau nebeziurejo i tai, kaip i transporta....
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          jo, Baisogaloj zmones jau atprato traukiniu vaziuot. tiek metu nebuvo normalaus susisiekimo su miestas gelezinkeliu, kad net kai eme klaipediskis stot, niekas jau nebeziurejo i tai, kaip i transporta....
                                          Pilnai pritariu - su tais maršrutų naikinimais, bilietų branginimais bei kitų techninių, socialinių, ekonominių, migracinių, demografinių priežasčių buvo prarasti keleiviai.
                                          Kiek pastebėjau karts nuo karto Baisiogaloje būna vienas kitas keleivis.
                                          Reikalai pasitaisys tik tada kai traukiniai kursuos 160 km/h greičiu - tiek priemiestiniai, tiek InterCity. Bet to, deja, reikės labai ilgai laukti - reikia investicijų ir elektrifikuoti liniją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X