Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Savanoriškas geležinkelio fanų darbas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savanoriškas geležinkelio fanų darbas

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
    Chebra, gal sutariam vieną dalyką - mažiau kalbų daugiau darbų - kiek iš jūsų pasiruošę savo darbu, laisvu laiku ir pinigais prisidėti prie senų riedmenų remonto? Kai galėsite pasakyti taip, mes pasiruošę darytai tai, tada bus galima pašnekėti ir apie matrises. Pakolkas aš matau tik pamokymus.

    #2
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Chebra, gal sutariam vieną dalyką - mažiau kalbų daugiau darbų - kiek iš jūsų pasiruošę savo darbu, laisvu laiku ir pinigais prisidėti prie senų riedmenų remonto? Kai galėsite pasakyti taip, mes pasiruošę darytai tai, tada bus galima pašnekėti ir apie matrises. Pakolkas aš matau tik pamokymus.
    Nekalbėti (tylėti, nerašyti) galima. Bet forumas įkurtas ne tam.
    Aš viso labo minty turėjau tos automotrosės technines galimybes. Tiek ekonomiškumą, tiek 750 mm vėžės plotį. Manau, forumo taisyklėms tuo nenusižengiau.

    Comment


      #3
      Na gerai - yra Baltarusijoje matrisės AM-1 liekanos, jos kainuoja apie 2000 - 3000 EU. Ar pasiryžęs susimesti ir nupirkti tas liekanas? Ar pasiryžęs ieškoti dalių, jas pirkti, remontuoti ir pilnai atstatyti?

      Kaip pavyzdį galiu pateikti estus. Aš nekalbu jau apie tai, kad durpių įmonės nemokamai (!) suteikia jų muziejui seną geležinkelio techniką, tačiau jei dar sugeba gauti iš Estijos geležinkelių gauti pinigų kolekcijos papildymui. Ir žinot ką jie perka ? Šilumvežį iš Lietuvos durpynų ! Latvių geležinkelio fanai sumąstė savo jėgomis prisidėti prie Biržų siauruko remonto. Ar daugiau komentarų bus? Gal aš vis tik turiu teisę taip sakyti - užteks kalbų, o reikia darbų?
      Paskutinis taisė udrius; 2009.02.08, 09:07.

      Comment


        #4
        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Na gerai - yra Baltarusijoje matrisės AM-1 liekanos, jos kainuoja apie 2000 - 3000 EU. Ar pasiryžęs susimesti ir nupirkti tas liekanas? Ar pasiryžęs ieškoti dalių, jas pirkti, remontuoti ir pilnai atstatyti?

        Kaip pavyzdį galiu pateikti estus. Aš nekalbu jau apie tai, kad durpių įmonės nemokamai (!) suteikia jų muziejui seną geležinkelio techniką, tačiau jei dar sugeba gauti iš Estijos geležinkelių gauti pinigų kolekcijos papildymui. Ir žinot ką jie perka ? Šilumvežį iš Lietuvos durpynų ! Latvių geležinkelio fanai sumąstė savo jėgomis prisidėti prie Biržų siauruko remonto. Ar daugiau komentarų bus? Gal aš vis tik turiu teisę taip sakyti - užteks kalbų, o reikia darbų?
        As palaikysiu sia minti, nes is tikruju yra nemazai forume tokiu, kurie tik super "patarimais" metosi, kartais neisigilindami i esme . Zmones, apimti entuziazmo, gali is tiesu kalnus nuversti, taciau tokiu atveju jau tik liezuviu malti neuztenka..

        Comment


          #5
          Zmones, apimti entuziazmo, gali is tiesu kalnus nuversti, taciau tokiu atveju jau tik liezuviu malti neuztenka.. [/QUOTE]

          LT-1,
          matai, kad yra nemazai fanu , manau
          nesunku butu mestelt minti nuo ko
          pradeti visa tai (kritika pasilaikant sau )
          Paskutinis taisė rakolioux; 2009.02.08, 18:47.
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            #6
            LT-1,
            matai, kad yra nemazai fanu , manau
            nesunku butu mestelt minti nuo ko
            pradeti visa tai (kritika pasilaikant sau
            Kazin, ar padetu ir kokios mintys, nes mes, lietuviai, dazniausiai viska megstame gauti gatava, tad gelezinkeliai - ne isimtis.

            Comment


              #7
              Savanoriškas geležinkelio fanų darbas

              Kadnagi jau porą kartų užsiminiau dėl tokios galimybės, tačiau reakcijos nesulaukiau tai dar kartą klausiu - kas norėtų prisidėti savanoriškai prie siauruko išsaugojimo - savo laiku ar darbais? Kalbų metas baigėsi, laikas dirbti...

              Taipogi gavau pakvietimą iš anglų - sudalyvauti jaunųjų geležinkelių fanų stovykloje vokietijoje. Pilnas pakvietimas yra čia:

              Dear Friends

              I attach details of the Fedecrail Youth Camp which is being held in Germany from 31
              July to 9 August. Do please read this in case the camp is of interest to any young
              people associated with your railway or museum, and forward this email as
              appropriate.

              NERHT intends to sponsor two or more people from the former Soviet Union or Eastern
              Europe who wish to attend the camp. Depending on the circumstances of the
              participants we may pay most if not all of the costs involved. We will probably
              select two people from the same organisation so that they can travel together to
              Germany.

              The attachment gives details of the arrangements for the camp. Please read these
              carefully.

              Applications for sponsorship should be sent to me by not later than 28 March.
              Please give me the full names and ages of the applicants and describe their
              positions and the activities which they carry out within at your railway or museum.

              Laukiu žinių...

              Comment


                #8
                Papildau info:

                The next FEDECRAIL Youth Camp will take place in Germany from 31 July 2009 to 9 August 2009. Target groups are young people (male/female) who are members of heritage railway societies and who are aged between 15–24 years. As at previous youth camps, English will be the main language of communication.

                There will be two headquarters: Darmstadt (www.museumsbahn.de) and Minden (www.vereine.minden.de/mem). In between we will stay at Brohltal (www.vulkan-express.de).

                Detalią programą turiu. Paraišką reikia atsiūsti iki 5 balandžio....

                Comment


                  #9
                  Abejoju kad kas krizes metu vazuotu... beto laiko mazai duota
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    #10
                    kelionę iš dalies finansuoja. Be to, skrydis galimas i Frankfurt Hahn aerouostą, kur kaina tėra ~300 lt už bilietą pirmyn atgal... Žodžiu, spręskite...

                    Comment


                      #11
                      "Kalbų metas baigėsi, laikas dirbti..."
                      Kaip matau, po šių žodžių, nelabai kas norėjo rašyti komentarus

                      Tiesą pasakius, vakar apmąsčiau, aptariau ir atmečiau galimybę dalyvauti Fedecrail Youth Camp. Ir kalta čia ne krizė, ne trumpas apsisprendimo laikas ir ne "ypatinga" šeimyninė padėtis. Visų pirma, aš nelabai suvokiu, kuo galėčiau prisidėti savanoriškai prie siauruko išsaugojimo. O vykstant į tokį camp'ą manau būtų gerai jau turėti supratimą, patirties ar būtent ten to ir vykti, kad susivokti?

                      Ir dar: laikais, kai valdžioje sėdi visokios Babkutės su Šampanais ir statomi auksiniai tualetai, savanoriškas darbas yra nevertinamas. Na, bet čia jau reikėtų keltis į politikos skyrių...
                      Paskutinis taisė railman; 2009.03.27, 10:15.

                      Comment


                        #12
                        prie lietuvos siauruko tvarkymo stengciaus retkarciais prisideti - jau pradejau kojinen kraut pinigelius, kad "an saliarkos" uztektu, jei kur pavaziuot reiktu.
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #13
                          Ir aš panašiai manau - iš pradžių saugokime ir remkime savo geležinkelio paveldą, o tik tada vokiečių. Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai jau jau pradėjo kvėpuoti, bet panašu krizė jį vėl uždusins. O dar norėtųsi atstatyti siaurųjų garvežių eismą ruože Panevėžys - Joniškėlis - Pasvalys - Biržai su atšakomis į Linkuvą, Pakruojį ir t.t.. Ech.................
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                            prie lietuvos siauruko tvarkymo stengciaus retkarciais prisideti - jau pradejau kojinen kraut pinigelius, kad "an saliarkos" uztektu, jei kur pavaziuot reiktu.
                            Kam saliarka, visi draugiškai stumsim jį.

                            Comment


                              #15
                              mano automobiliukas sliarka varomas, tai taupau pinigus, kad galeciau nors kelis kartus per metus i koki zygi, ar ekspedicija po Lietuva islekt...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #16
                                Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                mano automobiliukas sliarka varomas, tai taupau pinigus, kad galeciau nors kelis kartus per metus i koki zygi, ar ekspedicija po Lietuva islekt...
                                Nelabai supratau, kuo šitas pranešimas susijęs su šia tema
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Nelabai supratau, kuo šitas pranešimas susijęs su šia tema
                                  matyt, nelabai supratai, su kuo susijusi ir sita tema?
                                  issaugoti - tai nereiskia, kad tik kalbet. juk galima butu organizuotis ir aptvarkyti koki siauruko ruoza - bent jau krumus iskirst. galima kokia talka surengt, aptvarkyti aplinka siauruko stotelese, siuksles aprankiot. nuo manes iki artimiausio siauruko ruozo - kilometru gal 40 - 50. siulai is kaimyno arkli skolintis?
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                    matyt, nelabai supratai, su kuo susijusi ir sita tema?
                                    issaugoti - tai nereiskia, kad tik kalbet. juk galima butu organizuotis ir aptvarkyti koki siauruko ruoza - bent jau krumus iskirst. galima kokia talka surengt, aptvarkyti aplinka siauruko stotelese, siuksles aprankiot. nuo manes iki artimiausio siauruko ruozo - kilometru gal 40 - 50. siulai is kaimyno arkli skolintis?
                                    Galbūt man tiesiog koją pakišo tas jo teiginys apie jo automobiliuką
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      #19
                                      o kam priklauso tie siauruko ruozai? pvz jei nusipirkciau siauruko lokomotyva koki ir pradeciau anais vazinet bandyt kas butu? darom prielaida kad pats kelias minimaliai tinkamas vaziavimui

                                      Comment


                                        #20
                                        Oj, ten dabar sudėtinga situacija su nenaudojamais siauruko ruožais. Valdė (gal ir tebevaldo ) LG antrinė įmonė "Gelsita", dėl kurios veiklos "prižiūrint" ruožą dabar teismas pradėjo ieškinį nagrinėti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X