Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Savanoriškas geležinkelio fanų darbas
Collapse
X
-
Savanoriškas geležinkelio fanų darbas
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąChebra, gal sutariam vieną dalyką - mažiau kalbų daugiau darbų - kiek iš jūsų pasiruošę savo darbu, laisvu laiku ir pinigais prisidėti prie senų riedmenų remonto? Kai galėsite pasakyti taip, mes pasiruošę darytai tai, tada bus galima pašnekėti ir apie matrises. Pakolkas aš matau tik pamokymus.
Aš viso labo minty turėjau tos automotrosės technines galimybes. Tiek ekonomiškumą, tiek 750 mm vėžės plotį. Manau, forumo taisyklėms tuo nenusižengiau.
-
Na gerai - yra Baltarusijoje matrisės AM-1 liekanos, jos kainuoja apie 2000 - 3000 EU. Ar pasiryžęs susimesti ir nupirkti tas liekanas? Ar pasiryžęs ieškoti dalių, jas pirkti, remontuoti ir pilnai atstatyti?
Kaip pavyzdį galiu pateikti estus. Aš nekalbu jau apie tai, kad durpių įmonės nemokamai (!) suteikia jų muziejui seną geležinkelio techniką, tačiau jei dar sugeba gauti iš Estijos geležinkelių gauti pinigų kolekcijos papildymui. Ir žinot ką jie perka ? Šilumvežį iš Lietuvos durpynų ! Latvių geležinkelio fanai sumąstė savo jėgomis prisidėti prie Biržų siauruko remonto. Ar daugiau komentarų bus? Gal aš vis tik turiu teisę taip sakyti - užteks kalbų, o reikia darbų?Paskutinis taisė udrius; 2009.02.08, 09:07.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa gerai - yra Baltarusijoje matrisės AM-1 liekanos, jos kainuoja apie 2000 - 3000 EU. Ar pasiryžęs susimesti ir nupirkti tas liekanas? Ar pasiryžęs ieškoti dalių, jas pirkti, remontuoti ir pilnai atstatyti?
Kaip pavyzdį galiu pateikti estus. Aš nekalbu jau apie tai, kad durpių įmonės nemokamai (!) suteikia jų muziejui seną geležinkelio techniką, tačiau jei dar sugeba gauti iš Estijos geležinkelių gauti pinigų kolekcijos papildymui. Ir žinot ką jie perka ? Šilumvežį iš Lietuvos durpynų ! Latvių geležinkelio fanai sumąstė savo jėgomis prisidėti prie Biržų siauruko remonto. Ar daugiau komentarų bus? Gal aš vis tik turiu teisę taip sakyti - užteks kalbų, o reikia darbų?
Comment
-
Zmones, apimti entuziazmo, gali is tiesu kalnus nuversti, taciau tokiu atveju jau tik liezuviu malti neuztenka.. [/QUOTE]
LT-1,
matai, kad yra nemazai fanu , manau
nesunku butu mestelt minti nuo ko
pradeti visa tai (kritika pasilaikant sau )Paskutinis taisė rakolioux; 2009.02.08, 18:47.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Savanoriškas geležinkelio fanų darbas
Kadnagi jau porą kartų užsiminiau dėl tokios galimybės, tačiau reakcijos nesulaukiau tai dar kartą klausiu - kas norėtų prisidėti savanoriškai prie siauruko išsaugojimo - savo laiku ar darbais? Kalbų metas baigėsi, laikas dirbti...
Taipogi gavau pakvietimą iš anglų - sudalyvauti jaunųjų geležinkelių fanų stovykloje vokietijoje. Pilnas pakvietimas yra čia:
Dear Friends
I attach details of the Fedecrail Youth Camp which is being held in Germany from 31
July to 9 August. Do please read this in case the camp is of interest to any young
people associated with your railway or museum, and forward this email as
appropriate.
NERHT intends to sponsor two or more people from the former Soviet Union or Eastern
Europe who wish to attend the camp. Depending on the circumstances of the
participants we may pay most if not all of the costs involved. We will probably
select two people from the same organisation so that they can travel together to
Germany.
The attachment gives details of the arrangements for the camp. Please read these
carefully.
Applications for sponsorship should be sent to me by not later than 28 March.
Please give me the full names and ages of the applicants and describe their
positions and the activities which they carry out within at your railway or museum.
Laukiu žinių...
Comment
-
Papildau info:
The next FEDECRAIL Youth Camp will take place in Germany from 31 July 2009 to 9 August 2009. Target groups are young people (male/female) who are members of heritage railway societies and who are aged between 15–24 years. As at previous youth camps, English will be the main language of communication.
There will be two headquarters: Darmstadt (www.museumsbahn.de) and Minden (www.vereine.minden.de/mem). In between we will stay at Brohltal (www.vulkan-express.de).
Detalią programą turiu. Paraišką reikia atsiūsti iki 5 balandžio....
Comment
-
"Kalbų metas baigėsi, laikas dirbti..."
Kaip matau, po šių žodžių, nelabai kas norėjo rašyti komentarus
Tiesą pasakius, vakar apmąsčiau, aptariau ir atmečiau galimybę dalyvauti Fedecrail Youth Camp. Ir kalta čia ne krizė, ne trumpas apsisprendimo laikas ir ne "ypatinga" šeimyninė padėtis. Visų pirma, aš nelabai suvokiu, kuo galėčiau prisidėti savanoriškai prie siauruko išsaugojimo. O vykstant į tokį camp'ą manau būtų gerai jau turėti supratimą, patirties ar būtent ten to ir vykti, kad susivokti?
Ir dar: laikais, kai valdžioje sėdi visokios Babkutės su Šampanais ir statomi auksiniai tualetai, savanoriškas darbas yra nevertinamas. Na, bet čia jau reikėtų keltis į politikos skyrių...Paskutinis taisė railman; 2009.03.27, 10:15.
Comment
-
Ir aš panašiai manau - iš pradžių saugokime ir remkime savo geležinkelio paveldą, o tik tada vokiečių. Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai jau jau pradėjo kvėpuoti, bet panašu krizė jį vėl uždusins. O dar norėtųsi atstatyti siaurųjų garvežių eismą ruože Panevėžys - Joniškėlis - Pasvalys - Biržai su atšakomis į Linkuvą, Pakruojį ir t.t.. Ech.................I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąprie lietuvos siauruko tvarkymo stengciaus retkarciais prisideti - jau pradejau kojinen kraut pinigelius, kad "an saliarkos" uztektu, jei kur pavaziuot reiktu.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąmano automobiliukas sliarka varomas, tai taupau pinigus, kad galeciau nors kelis kartus per metus i koki zygi, ar ekspedicija po Lietuva islekt...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNelabai supratau, kuo šitas pranešimas susijęs su šia tema
issaugoti - tai nereiskia, kad tik kalbet. juk galima butu organizuotis ir aptvarkyti koki siauruko ruoza - bent jau krumus iskirst. galima kokia talka surengt, aptvarkyti aplinka siauruko stotelese, siuksles aprankiot. nuo manes iki artimiausio siauruko ruozo - kilometru gal 40 - 50. siulai is kaimyno arkli skolintis?
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąmatyt, nelabai supratai, su kuo susijusi ir sita tema?
issaugoti - tai nereiskia, kad tik kalbet. juk galima butu organizuotis ir aptvarkyti koki siauruko ruoza - bent jau krumus iskirst. galima kokia talka surengt, aptvarkyti aplinka siauruko stotelese, siuksles aprankiot. nuo manes iki artimiausio siauruko ruozo - kilometru gal 40 - 50. siulai is kaimyno arkli skolintis?
Comment
Comment