Lrytas 2021.12.01
Pervažoje vairuotojui iš Rusijos padėjęs pilietis turi daug klausimų atsakingoms tarnyboms
Galėjo įvykti tragedija
Žmogus paskambino į 112 ir pranešė apie Vievio sankryžoje įstrigusį vilkiką. BPC Ir LG "tikslino informaciją apie vietą" ir traukinio mašinistui nebuvo pranešta.
Šį kartą pavyko išvengti nelaimės.
Tačiau kyla klausimas, kokius erdvinio mąstymo neturinčius analfabetus priima į darbą BPC ir galbūt LG.
Kiek pervažų ruože tarp Vilniaus ir Kaišiadorių? Kiek išvis pervažų Lietuvoje, kur važinėja vilkikai?
Negi dispečerinei nepakanka pranešimo, kad kažkas (ČP) atsitiko Vievio pervažoje ar kelyje Nr. 108 Vieviis-Miaisiagala?
Kokie dar gali būti vietos tikslinimai?
Negi streso apimtas žmogus turėjo pranešti, kad nelaimė gali atsitikti 20 km nuo Lentvario, 982 km nuo Maskvos ir tai yra 38+855 km?
O gal dar reikėjo pranešti stabdomų traukinių numerius ir jų mašinistų pavardes su telefono numeriais?
Pervažoje vairuotojui iš Rusijos padėjęs pilietis turi daug klausimų atsakingoms tarnyboms
Galėjo įvykti tragedija
Baisi nelaimė galėjo įvykti praėjusią savaitę, jei ne vilniečio Petro geranoriškumas ir noras padėti Rusijos piliečiui. Vievyje ant geležinkelio pervažos buvo įstrigęs vilkikas su 19 tonų kroviniu. Nors nelaimės ir pavyko išvengti, tačiau vilnietis piktinasi lėtu specialiųjų tarnybų darbu. (...)
Reikėjo tikslinti informaciją
Bendrojo pagalbos centro atstovė V. Juozevičiūtė akcentavo, kad skambutis apie ant pervažos įstrigusį vilkiką buvo gautas lapkričio 22 d. 16 val. 33 min. Jų operatorius išsiaiškino visą informaciją, užpildė ir perdavė elektroninius pranešimus policijai, priešgaisrinėms gelbėjimo pajėgoms ir telefonu paskambino bei informavo „Lietuvos geležinkelius“.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas G. Petrauskas tvirtino, kad dažnai pasitaiko atvejų, kai informaciją perduoda vairuotojai ar kiti su geležinkelių transportu nesusiję asmenys, todėl ją reikia tikslinti, siekiant nustatyti konkrečią incidento vietą. „Tokia pati situacija susidarė ir šiuo atveju – „LTG Infra“ Eismo valdymo centrui buvo pateikta netiksli informacija apie geležinkelio pervažos, kurioje įvyko incidentas, vietą. Ją tikslinant ir dar nespėjus informacijos perduoti traukinį valdančiam mašinistui, šis pastebėjęs kliūtį panaudojo staigųjį stabdymą“
http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...edija-21585798
Reikėjo tikslinti informaciją
Bendrojo pagalbos centro atstovė V. Juozevičiūtė akcentavo, kad skambutis apie ant pervažos įstrigusį vilkiką buvo gautas lapkričio 22 d. 16 val. 33 min. Jų operatorius išsiaiškino visą informaciją, užpildė ir perdavė elektroninius pranešimus policijai, priešgaisrinėms gelbėjimo pajėgoms ir telefonu paskambino bei informavo „Lietuvos geležinkelius“.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas G. Petrauskas tvirtino, kad dažnai pasitaiko atvejų, kai informaciją perduoda vairuotojai ar kiti su geležinkelių transportu nesusiję asmenys, todėl ją reikia tikslinti, siekiant nustatyti konkrečią incidento vietą. „Tokia pati situacija susidarė ir šiuo atveju – „LTG Infra“ Eismo valdymo centrui buvo pateikta netiksli informacija apie geležinkelio pervažos, kurioje įvyko incidentas, vietą. Ją tikslinant ir dar nespėjus informacijos perduoti traukinį valdančiam mašinistui, šis pastebėjęs kliūtį panaudojo staigųjį stabdymą“
http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...edija-21585798
Šį kartą pavyko išvengti nelaimės.
Tačiau kyla klausimas, kokius erdvinio mąstymo neturinčius analfabetus priima į darbą BPC ir galbūt LG.
Kiek pervažų ruože tarp Vilniaus ir Kaišiadorių? Kiek išvis pervažų Lietuvoje, kur važinėja vilkikai?
Negi dispečerinei nepakanka pranešimo, kad kažkas (ČP) atsitiko Vievio pervažoje ar kelyje Nr. 108 Vieviis-Miaisiagala?
Kokie dar gali būti vietos tikslinimai?
Negi streso apimtas žmogus turėjo pranešti, kad nelaimė gali atsitikti 20 km nuo Lentvario, 982 km nuo Maskvos ir tai yra 38+855 km?
O gal dar reikėjo pranešti stabdomų traukinių numerius ir jų mašinistų pavardes su telefono numeriais?
Comment