Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar gali kas nors priminti, kodėl iki šiol nesugebėta VISOSE pervažose įrengti normalių saugumo priemonių (šlagbaumų)?
    Klaipėdoje ir kitur Vakarų Lietuvoje pervažos buvo nuo sovietmečio su šlagbaumais ir budėtojais, kol kokiais maždaug 2000-aisiais nenuoptimizavo iki STOP ženklo. O reikėjo tiesiog automatinius užtvarus palikti/sumontuoti.


    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nes kainuoja ne tik pervažos įrengimas, bet ir priežiūra (tokiose pervažose nuolat turi būti budėtojas). Todėl ir įrenginėja tik ten, kur yra dideli automobilių srautai.
    Kretingoje ir kitur apylinkėse eilė sankryžų su dideliais automobilių srautais.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šlagbaumai yra įrengti, ten kur jie reikalingi. Kur nereikalingi - juos ir neįrengia.
    Pasikeisk parašą. Po šio pranešimo.

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Šlagbaumai nuo žioplų vairuotojų vargu ar apsaugos.
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Durnumo demonstravimas yra teigti kad užtvara yra vaistas nuo avarijų pervažose. Tiltas - sutinku, kad sumažina avarijos tikimybę iki beveik nulio.
    Tai vaistas nuo daugelio atvejų. Kretingos bent keli atvejai, pasibaigę kapinėmis gyvas to įrodymas. Ir ne vienas atvejis kai nebuvo jokio budulizmo.

    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Žiopliams tikrai ne vieta už vairo. Nuo tai traukinių tikrai saugo šviesinė ir garsinė signalizacija. O buduliams linkiu spausti gazą iki dugno kai tik pasimato traukinys, ypač keleivinis linijoje Vilnius-Klaipėda, kur greičiai tikrai nemaži...
    Pasitaiko budulių ir už fūrų vairo. Irgi spausti gazą prieš traukinį Vilnius - Klaipėda?

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Baik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
    Apie kiekvieną kaimo pervažą niekas ir nesako, kolkas. Kalba apie pervažas miestų ribose, ir ar pagrindiniuose keliuose, kur didelis automobilių eismo intensyvumas, nemažas ir traukinių.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Solt Leik Sityje pervažoje nesuveikė šlagbaumas.

      Caught on Video: UTA FrontRunner train crashes into FedEx truck
      http://fox13now.com/2017/01/24/caugh...o-fedex-truck/

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Pasikeisk parašą. Po šio pranešimo.
        Net neketinu, nes aš visada esu teisus.

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Klaipėdoje ir kitur Vakarų Lietuvoje pervažos buvo nuo sovietmečio su šlagbaumais ir budėtojais, kol kokiais maždaug 2000-aisiais nenuoptimizavo iki STOP ženklo. O reikėjo tiesiog automatinius užtvarus palikti/sumontuoti.
          Tais laikais tai atrodė žymiai brangiau ir sudėtingiau. Toks aiškinimas iš šios dienos perspektyvos skamba panašiai kaip, "tai galėjo gi su iphonu padaryt".

          Comment


            Ar Kretingos pervaža tinkamai įrengta?

            Metalinė juosta, tipo apsauginė, galėjo sužeisti keleivį galinėje sėdynėje.
            Kokia jos funkcija? Ar iš viso ji ten reikalinga?

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Net neketinu, nes aš visada esu teisus.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Tais laikais tai atrodė žymiai brangiau ir sudėtingiau. Toks aiškinimas iš šios dienos perspektyvos skamba panašiai kaip, "tai galėjo gi su iphonu padaryt".
                Įdomu kiek metų tokiems užtvarams visokiems? Spėju apvalus jubiliejus jau buvo.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  štai jums REALUS PAVYZDYS LIETUVOJE:

                  http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...nge-zuties.htm

                  šlagbaumas būtų tokią žioplą vairuotoją bent jau sustabdęs...

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Įdomu kiek metų tokiems užtvarams visokiems? Spėju apvalus jubiliejus jau buvo.
                    Iš savo vaikystės prie Kauno-Kaliningrado geležinkelio prisimenu, kad šlagbaumus (iš pradžių - nuleidžiamus ranka sukant rankeną, vėliau juos pakeitusius automatinius) turėjo visos pagrindinių kelių pervažos. Jų nebuvo tik kaimo keliukų pervažose.

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      štai jums REALUS PAVYZDYS LIETUVOJE:

                      http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...nge-zuties.htm

                      šlagbaumas būtų tokią žioplą vairuotoją bent jau sustabdęs...
                      Tai gal tada visose sankryžose taip pat užtvaras montuojame kad niekas neįvažiuotų per raudoną, arba priešpriešinio eismo juostas aatskiriam tvoromis?
                      Taip kad jokių papildomų užtvarų geležinklelio pervažuose įrenginėti nereikia.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Ar Kretingos pervaža tinkamai įrengta?

                        Metalinė juosta, tipo apsauginė, galėjo sužeisti keleivį galinėje sėdynėje.
                        Kokia jos funkcija? Ar iš viso ji ten reikalinga?
                        Ir tie stulpai kam ten reikalingi, ir dar bėgiai - taigi galima už jų užkliūti ir pargriūti... O dabar rimtai. Tie atitvarai iš esmės reikalingi tam, kad koks žioplys nenuklystų šonan ir nepakibtų ant bėgių ir nereiktų stabdyti traukinių eismo, kol jį nuo ten kas nors nutemps, surinks pamestas kardano apsaugas ir dar kokius numuštus šviesoforus atstatys.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Tai gal tada visose sankryžose taip pat užtvaras montuojame kad niekas neįvažiuotų per raudoną, arba priešpriešinio eismo juostas aatskiriam tvoromis?
                          Taip kad jokių papildomų užtvarų geležinklelio pervažuose įrenginėti nereikia.
                          Reikia ten, kur yra dideli automobilių srautai, ten, kur geležinkelio eismas intensyvus, arba kur yra rimtos kliūtys, ribojančios matomumą, o eismas gali būti ir nelabai intensyvus. Kretingos atveju vienareikšmiškai reikia. Jokių priešpriešinio eismo atskyrimų nereikia, pakanka ilgo šlagbaumo ar dviejų šlagbaumų, užtveriančių abi eismo juostas.
                          Yra vienas niuansas, kad pervažas įrenginėja LG ir ji sprendžia, ką įrengti. To neturėtų būti, kelių direkcija ar kiti kelių savininkai turėtų turėti rimtą balsą ir priversti LG įrengti tai, ko reikia saugumo padidinimui ir už LG pinigus, o ne ko nori LG.
                          LG nesubiednės, visoje Lietuvoje apie 20 pervažų gal ir susidarys, kurias reikėtų pertvarkyti. Tai nėra daug, tuo labiau, kad visos tos pervažos ir taip turi automatiką, taigi, belieka prie esamos automatikos prijungti šlagbaumo valdymą ir pastatyti pačius šlagbaumus.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.01.26, 11:00.

                          Comment


                            Tai tokių ir pas mus yra ne viena, bet klausimas kodėl vienose vietose yra, o kitose analogiškose jau ne.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Yra vienas niuansas, kad pervažas įrenginėja LG ir ji sprendžia, ką įrengti. To neturėtų būti, kelių direkcija ar kiti kelių savininkai turėtų turėti rimtą balsą ir priversti LG įrengti tai, ko reikia saugumo padidinimui ir už LG pinigus, o ne ko nori LG.
                              Galima išvis panaikinti visas pervažas (paliekant tik tiltus, tiltų priežiūros naštą perleidžiant kelininkams) ir tada bus užtikrinta absoliuti eismo sauga.

                              Comment


                                Jei tai bus atlikta tik LG sąskaita, tai kodėl gi ne? O jei rimtai, tai nereikia demagogijos.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Solt Leik Sityje pervažoje nesuveikė šlagbaumas
                                  Iš video atrodo, kad ten viskas (šviesoforas, garsinė signalizacija) nesuveikė, ne tik šlagbaumas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Jei tai bus atlikta tik LG sąskaita, tai kodėl gi ne?
                                    LG neturi tam pinigų.
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O jei rimtai, tai nereikia demagogijos.
                                    Tai jeigu nenori demagogijos, kodėl pats rašai apie užtvarų beveik visose pervažose reikalingumą.

                                    Comment


                                      Kur rašiau, kad visose? Per visą Lietuvą ne daugiau 20 tokių pervažų yra. Nebūtina visų vienu metu. LG suras tam pinigų, šlagbaumas ne milijonus kainuoja, o visa automatika iš esmės yra, tik reikia prijungti paties šlagbaumo valdymo automatiką prie esamos pervažos signalizacijos. Šiais laikais tai tik modulis ant DIN bėgio... Gamintojų daug, nebūtina tik Siemens, ADtranz ar Bombardier šerti...

                                      Comment


                                        Kauno muitininkę pervažiavo traukinys
                                        http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/02/1...avo-traukinys/

                                        Comment


                                          Mažeikiuose žuvo artėjančio traukinio signalų neišgirdęs 16-metis
                                          Šaltinis: http://www.15min.lt/n762442

                                          Trečiadienį Mažeikiuose žuvo jaunuolis, kuris artėjančio traukinio signalų negirdėjo, kadangi įžengdamas į perėją klausėsi muzikos, praneša Valstybinė geležinkelio inspekcija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X