Kai vairuotojas artėja prie pervažos su užtvara ir mato kad užtvaros pakeltos jis dažniausiai net greičio nemažina - psichologija suveikia kad kelias yra laisvas. O mechanizmas gali tiesiog sugesti (čia apie tai, kam reikalingi pervažų budėtojai).
Nežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėti
O man Lietuvoje teko girdėti, vienoje judrioje pervažoje su budėtoju nebuvo nuleistas šlagbaumas, tik gerai, jog tada vairuotojai pastebėjo traukinį ir viskas laimingai baigėsi. Tad automatizuotos sistemos tikrai patikimesnės už budėtojus, beto, jei sugenda šlagbaumas, visada yra šviesoforas.
O man Lietuvoje teko girdėti, vienoje judrioje pervažoje su budėtoju nebuvo nuleistas šlagbaumas, tik gerai, jog tada vairuotojai pastebėjo traukinį ir viskas laimingai baigėsi. Tad automatizuotos sistemos tikrai patikimesnės už budėtojus.
Užtvaros nusileidžia automatiškai, budėtojas gali jas tik laikinai pakelti esant būtinumui.
Kiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.
Durnumo demonstravimas tai yra šitas Jūsų rašinėlis. Joks šlagbaumas nepadės nuo budulio eglesio pervažoje, Juk šlagbaumus jie tiesiog apvažiuoja. Kiek skaitau apie žuvusius pervažose, visada pagaloju ačiū Dievui vienu begalviu pasaulyje mažiau. Šioje vietoje man gaila tik sugadintų geležinkelio riedmenų, sustabdytų traukinių, mašinistų patirto streso ir keleivių prarasto laiko..
Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Žiopliams tikrai ne vieta už vairo. Nuo tai traukinių tikrai saugo šviesinė ir garsinė signalizacija. O buduliams linkiu spausti gazą iki dugno kai tik pasimato traukinys, ypač keleivinis linijoje Vilnius-Klaipėda, kur greičiai tikrai nemaži...
Šlagbaumai yra įrengti, ten kur jie reikalingi. Kur nereikalingi - juos ir neįrengia.
Nesutinku. Jau seniai jo reikia Baltamiškio pervažoje prie Vievio, kur labai intensyvus eismas, o dėl miško ir reljefo traukinių iš anksto nesimato (tiesa, pastačius Vilniaus vakarinį aplinkkelį automobilių turėjo šiek tiek sumažėti).
Taip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.
Taip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.
Baik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
Durnumo demonstravimas tai yra šitas Jūsų rašinėlis. Joks šlagbaumas nepadės nuo budulio eglesio pervažoje, Juk šlagbaumus jie tiesiog apvažiuoja. Kiek skaitau apie žuvusius pervažose, visada pagaloju ačiū Dievui vienu begalviu pasaulyje mažiau. Šioje vietoje man gaila tik sugadintų geležinkelio riedmenų, sustabdytų traukinių, mašinistų patirto streso ir keleivių prarasto laiko..
Visų pirma tai čia ne budulis buvo, o moteris, kuri dėl nuovargio ar pražiopsojimo signalo įvažiavo į pervažą. Esant šlagbaumui to nebūtų buvę.
O kalbant apie budulius tai šlagbaumo nebuvimas padidina tikimybę, kad jis susigundys važiuoti, kaip ir šlagbaumo buvimas ją sumažina ir tai yra savaime suprantamas dalykas.
Nesutinku. Jau seniai jo reikia Baltamiškio pervažoje prie Vievio, kur labai intensyvus eismas, o dėl miško ir reljefo traukinių iš anksto nesimato (tiesa, pastačius Vilniaus vakarinį aplinkkelį automobilių turėjo šiek tiek sumažėti).
Šita pervaža yra labai mėgstama pateikti ir policijos vaizdeliuose, kaip žmonės nesaugo savo gyvybės. Signalizacija rodo, kad važiuoti negalima, bet kelios mašinos dar lenda, nes traukinio vis dar nesimato. Būtų šlakbaumas - lįstų tik visiškai nevertinantys savo gyvybės.
Šlakbaumas yra geras dalykas žiemą, pačiam teko slyst į pervažą, nes buvo grynas ledas, laimė sustojau metrą iki jos ir nevažiavo traukinys tą akimirką. Šlakbaumas slystantį nedideliu greičiu sustabdys.
Tose kaimo pervažose, kur yra kelios mašinos per dieną ir vos vienas kitas traukinys per savaitę tikrai nėra būtinybės kuo greičiau rengti šlakbaumus, bet pagalvoti apie juos ateityje - kodėl gi ne.
Baik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
Kas apie kaimo pervažas iš viso čia ką nors buvo užsiminęs? Pažiūrėk, linija Vilnius - Kaunas. Ypač intensyvaus eismo pervažos Lentvaryje, Palemone ir Amaliuose su šlagbaumais ir budėtojais. Visos kitos - be šlagbaumo. Visos kaimų pervažos šioje linijoje išnaikintos, likusios tik pervažos miesto ribose ir valstybinės reikšmės keliuose. Ir visos jos be šlagbaumų, nors vien pagal geležinkelio linijos eksloatavimo intensyvumą ir automobilių eismo intensyvumą šlagbaumai beveik visose iš tų pervažų tikrai nepakenktų. Taip pat kaip ir kitose linijose su intensyviu eismu kai geležinkelis kertamas ne stačiu kampu ir (ar) yra matomumo apribojimai.
Tik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...
Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Kalba eina apie pilnai kelią užtveriančius šlagbaumus. Nuoroda buvo įdėta, kur matėte, kaip tokie atrodo.
Tik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...
Esi didelis geležinkelių specialistas, kad taip teigi?
Comment