Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO budėtojas irgi gali sugesti arba numirti.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėti
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėtiPaskutinis taisė Lettered; 2017.01.23, 17:39.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO man Lietuvoje teko girdėti, vienoje judrioje pervažoje su budėtoju nebuvo nuleistas šlagbaumas, tik gerai, jog tada vairuotojai pastebėjo traukinį ir viskas laimingai baigėsi. Tad automatizuotos sistemos tikrai patikimesnės už budėtojus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.
Comment
-
Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDurnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠlagbaumai yra įrengti, ten kur jie reikalingi. Kur nereikalingi - juos ir neįrengia.
Comment
-
Taip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąDurnumo demonstravimas tai yra šitas Jūsų rašinėlis. Joks šlagbaumas nepadės nuo budulio eglesio pervažoje, Juk šlagbaumus jie tiesiog apvažiuoja. Kiek skaitau apie žuvusius pervažose, visada pagaloju ačiū Dievui vienu begalviu pasaulyje mažiau. Šioje vietoje man gaila tik sugadintų geležinkelio riedmenų, sustabdytų traukinių, mašinistų patirto streso ir keleivių prarasto laiko..
O kalbant apie budulius tai šlagbaumo nebuvimas padidina tikimybę, kad jis susigundys važiuoti, kaip ir šlagbaumo buvimas ją sumažina ir tai yra savaime suprantamas dalykas.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBūtent tokiu. Net neabejoju kad 99,99% vairuotojų tokiose pervažose sustoja apsidairyt.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąNesutinku. Jau seniai jo reikia Baltamiškio pervažoje prie Vievio, kur labai intensyvus eismas, o dėl miško ir reljefo traukinių iš anksto nesimato (tiesa, pastačius Vilniaus vakarinį aplinkkelį automobilių turėjo šiek tiek sumažėti).
Šlakbaumas yra geras dalykas žiemą, pačiam teko slyst į pervažą, nes buvo grynas ledas, laimė sustojau metrą iki jos ir nevažiavo traukinys tą akimirką. Šlakbaumas slystantį nedideliu greičiu sustabdys.
Tose kaimo pervažose, kur yra kelios mašinos per dieną ir vos vienas kitas traukinys per savaitę tikrai nėra būtinybės kuo greičiau rengti šlakbaumus, bet pagalvoti apie juos ateityje - kodėl gi ne.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBaik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
Tik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...Paskutinis taisė Al1; 2017.01.24, 08:17.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDurnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...
Comment
Comment