Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kai vairuotojas artėja prie pervažos su užtvara ir mato kad užtvaros pakeltos jis dažniausiai net greičio nemažina - psichologija suveikia kad kelias yra laisvas. O mechanizmas gali tiesiog sugesti (čia apie tai, kam reikalingi pervažų budėtojai).
    O budėtojas irgi gali sugesti arba numirti.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O budėtojas irgi gali sugesti arba numirti.
      Nežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėti
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą
        Nežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėti
        Neteko girdėti, nes UK jų nebūna. Tam yra automatizuotos sistemos.

        Comment


          Parašė spirit Rodyti pranešimą
          Nežinau kaip dažnai UK "sugenda" arba numiršta budėtojai, bet LT apie tai neteko girdėti
          O man Lietuvoje teko girdėti, vienoje judrioje pervažoje su budėtoju nebuvo nuleistas šlagbaumas, tik gerai, jog tada vairuotojai pastebėjo traukinį ir viskas laimingai baigėsi. Tad automatizuotos sistemos tikrai patikimesnės už budėtojus, beto, jei sugenda šlagbaumas, visada yra šviesoforas.
          Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.23, 17:39.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            O man Lietuvoje teko girdėti, vienoje judrioje pervažoje su budėtoju nebuvo nuleistas šlagbaumas, tik gerai, jog tada vairuotojai pastebėjo traukinį ir viskas laimingai baigėsi. Tad automatizuotos sistemos tikrai patikimesnės už budėtojus.
            Užtvaros nusileidžia automatiškai, budėtojas gali jas tik laikinai pakelti esant būtinumui.

            Comment


              Kiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.
                Durnumo demonstravimas yra teigti kad užtvara yra vaistas nuo avarijų pervažose. Tiltas - sutinku, kad sumažina avarijos tikimybę iki beveik nulio.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kiek dar reikia demagogiškų pranešimų prirašinėti? Šlagbaumas padidina pervažos saugumą ir tai yra faktas, kurį neigti yra durnumo demonstravimas.
                  Durnumo demonstravimas tai yra šitas Jūsų rašinėlis. Joks šlagbaumas nepadės nuo budulio eglesio pervažoje, Juk šlagbaumus jie tiesiog apvažiuoja. Kiek skaitau apie žuvusius pervažose, visada pagaloju ačiū Dievui vienu begalviu pasaulyje mažiau. Šioje vietoje man gaila tik sugadintų geležinkelio riedmenų, sustabdytų traukinių, mašinistų patirto streso ir keleivių prarasto laiko..

                  Comment


                    Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
                      Žiopliams tikrai ne vieta už vairo. Nuo tai traukinių tikrai saugo šviesinė ir garsinė signalizacija. O buduliams linkiu spausti gazą iki dugno kai tik pasimato traukinys, ypač keleivinis linijoje Vilnius-Klaipėda, kur greičiai tikrai nemaži...

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Šlagbaumai yra įrengti, ten kur jie reikalingi. Kur nereikalingi - juos ir neįrengia.
                        Nesutinku. Jau seniai jo reikia Baltamiškio pervažoje prie Vievio, kur labai intensyvus eismas, o dėl miško ir reljefo traukinių iš anksto nesimato (tiesa, pastačius Vilniaus vakarinį aplinkkelį automobilių turėjo šiek tiek sumažėti).

                        Comment


                          Taip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip, taip, saugo... Kur nesaugos... Kam iš viso šlagbaumai? Kam budėtojai? Tegul saugo tik signalizacija. Deja, ji nepakankamai saugo. Kam iš viso tie kalneliai prieš perėjas ar iškilios perėjos. Juk debilai ir žiopliai turi būti sutraiškyti ar traiškyti kitus. Ar ne? Kam tie stulpeliai keliuose su atšvaitais? Kam kelių žymėjimas, kam tų juostų paišymas, kam? Juk naudos nėra, nereikia būti žioplais. Jei galima techninėmis priemonėmis sumažinti pavojaus riziką, tai tą ir reikia daryti.
                            Baik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                              Durnumo demonstravimas tai yra šitas Jūsų rašinėlis. Joks šlagbaumas nepadės nuo budulio eglesio pervažoje, Juk šlagbaumus jie tiesiog apvažiuoja. Kiek skaitau apie žuvusius pervažose, visada pagaloju ačiū Dievui vienu begalviu pasaulyje mažiau. Šioje vietoje man gaila tik sugadintų geležinkelio riedmenų, sustabdytų traukinių, mašinistų patirto streso ir keleivių prarasto laiko..
                              Visų pirma tai čia ne budulis buvo, o moteris, kuri dėl nuovargio ar pražiopsojimo signalo įvažiavo į pervažą. Esant šlagbaumui to nebūtų buvę.
                              O kalbant apie budulius tai šlagbaumo nebuvimas padidina tikimybę, kad jis susigundys važiuoti, kaip ir šlagbaumo buvimas ją sumažina ir tai yra savaime suprantamas dalykas.

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Būtent tokiu. Net neabejoju kad 99,99% vairuotojų tokiose pervažose sustoja apsidairyt.
                                Nesuvokiu kaip kažkas gali nesuprasti, kad pražiopsoti tik švieselių signalą yra daug daugiau šansų nei pražiopsoti švieseles bei nuleistą šlagbaumą.

                                Comment


                                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                  Nesutinku. Jau seniai jo reikia Baltamiškio pervažoje prie Vievio, kur labai intensyvus eismas, o dėl miško ir reljefo traukinių iš anksto nesimato (tiesa, pastačius Vilniaus vakarinį aplinkkelį automobilių turėjo šiek tiek sumažėti).
                                  Šita pervaža yra labai mėgstama pateikti ir policijos vaizdeliuose, kaip žmonės nesaugo savo gyvybės. Signalizacija rodo, kad važiuoti negalima, bet kelios mašinos dar lenda, nes traukinio vis dar nesimato. Būtų šlakbaumas - lįstų tik visiškai nevertinantys savo gyvybės.
                                  Šlakbaumas yra geras dalykas žiemą, pačiam teko slyst į pervažą, nes buvo grynas ledas, laimė sustojau metrą iki jos ir nevažiavo traukinys tą akimirką. Šlakbaumas slystantį nedideliu greičiu sustabdys.

                                  Tose kaimo pervažose, kur yra kelios mašinos per dieną ir vos vienas kitas traukinys per savaitę tikrai nėra būtinybės kuo greičiau rengti šlakbaumus, bet pagalvoti apie juos ateityje - kodėl gi ne.

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Baik isterikuot. Tikrai niekas neįrengs šlagbaumų prie kiekvieno kaimo pervažos. Ypač jei per parą kažkokia pervaža pasinaudoja gal tik 10 automobilių.
                                    Kas apie kaimo pervažas iš viso čia ką nors buvo užsiminęs? Pažiūrėk, linija Vilnius - Kaunas. Ypač intensyvaus eismo pervažos Lentvaryje, Palemone ir Amaliuose su šlagbaumais ir budėtojais. Visos kitos - be šlagbaumo. Visos kaimų pervažos šioje linijoje išnaikintos, likusios tik pervažos miesto ribose ir valstybinės reikšmės keliuose. Ir visos jos be šlagbaumų, nors vien pagal geležinkelio linijos eksloatavimo intensyvumą ir automobilių eismo intensyvumą šlagbaumai beveik visose iš tų pervažų tikrai nepakenktų. Taip pat kaip ir kitose linijose su intensyviu eismu kai geležinkelis kertamas ne stačiu kampu ir (ar) yra matomumo apribojimai.

                                    Tik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.24, 08:17.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Durnumo demonstravimas dar kartą kartoju, yra neigimas, kad šlagbaumas neturi jokio efekto. Turi, ir saugumas tik padidėja. Net ir ne kiekvienas kiaulės galva ryšis savo tačkę braižyti į šlagbaumą. Kad neapvažiuotų, šlagbaumas turi būti ilgesnis, ne vieną juostą užtverti. Viskas išsprendžiama ir labai paprastai. Ir ne reikia čia sekti pasakų, kad po traukiniu pervažoje su mašina papuola visiški buduliai. Papuola daugiausiai žiopliai ir nedėmesingi, o šlagbaumas visgi juos apsaugotų.
                                      Kalba eina apie pilnai kelią užtveriančius šlagbaumus. Nuoroda buvo įdėta, kur matėte, kaip tokie atrodo.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tik nereikia pradėti, kad tai brangu. Tai nėra brangu, ar kur kas didesnę naudą duotų nei tai, kad kasmet po kelis kartus LG skuta žolę palei geležinkelį, tam išmesdama tikriausiai šimtus tūkstančių eurų...
                                        Esi didelis geležinkelių specialistas, kad taip teigi?

                                        Comment


                                          Tam nereikia būti specu. Tiesiog akivaizdi šėrykla švogerių firmelėms, kurios ir laimi šienavimo konkursus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X