Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKondicionieriaus (jeigu jis yra sumontuotas vagone ir techniškai tvarkingas) įjungimas neiššaukia papildomų išlaidų.
Comment
-
Ką ten, jau išsigynė LG prieš kameras, jie nekalti, vagone neva 21'C buvo...
Kas jau kas, bet su temperatūra jų vagonuose tikrai ne kažkas. Ypač pavasarį, kaip dabar, langų neleidžia atidaryti , jie būna užrakinti, o jei atrakinti, tai būtinai atsiras nepatenkintų bumbančių sušalėlių... O pats traukinys pusę dienos prabūna saulėje, paskui važiuoja į peroną žmonių susirinkt.. Viduj nežmoniškas karštis.
Reikalus pataisė nauji traukiniai, pirmas traukinys tikrai vėdinamas buvo dviaukščiai elektriniai, berods viduje karštą vasaros dieną buvo 22'C - tikra pasaka palyginus su lauko, ir vėliau su perkaitintu dyzeliu kuriais namo tekdavo važiuot...kk3
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa galėjo langą išmušti jei jau žmogus miršta.
Antras dalykas - paduotų į teismą, ateitų į protą LG. 30'c karštis nežudo, matyt buvo gerokai daugiau.Paskutinis taisė John; 2016.05.10, 23:24.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai iššaukia
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNebent prie išlaidų priskirti kondicionieriaus techninį aptarnavimą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO iš kur gaunama elektros energija?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš povagoninio generatoriaus. Generatorių suka vagono ratai.
O kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNejau negauna elektros iš šilumvežio?
Parašė John Rodyti pranešimąO kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?
Comment
-
Nebuvo ten jokių 35 laipsnių. Tačiau oras sausas, tai ir 25-27 laipsniai yra daug. O širdininkui to pakanka. Yra tekę važiuoti iš Klaipėdos pavasarį, prieš kelis metus. Jau nebešildė. Iš pradžių buvo 25, paskui daėjo iki 27, nors reisas buvo vakarinis. Žodžiu, buvo pragaras. Bet čia dar nieko. Pernai Ukrainoje prisivažinėjau esant didesniam karščiui ir neatidaromiems langams... O naktis Varšuvoje grįžtant iš Ukrainos buvo irgi linksma. Naktį lauke buvo karščiau nei naktiniame VT...
Jei ką, yra vagonų šildymo ir ventiliavimo taisyklės. O šiaip tai žmonės turėtų būti aktyvesni - palydovę galima buvo priversti atidaryti langą, prigrasinant, panaudojant jėgą, išdaužiant langą, sustabdant traukinį stop kranu. Ale bijo, kad nubaus. Tai tegul miršta.
Šiuo atveju kalta yra tik palydovė. Todėl ją turėtų giminės paduoti į teismą ir nuteisti dėl žmogžudystės. Tai būtų pamoka ir jai, kai instrukcijos ar kt. yra aukščiau už žmogiškumą, ir kitiems palydovams.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 08:07.
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708
Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708
Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?
Comment
Comment