Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O traukinių palydovai neaiškintų, kad negali įjungti AC, nes "brangu".
    Kondicionieriaus (jeigu jis yra sumontuotas vagone ir techniškai tvarkingas) įjungimas neiššaukia papildomų išlaidų.

    Comment


      Na galėjo langą išmušti jei jau žmogus miršta.

      Antras dalykas - paduotų į teismą, ateitų į protą LG. 30'c karštis nežudo, matyt buvo gerokai daugiau.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Kondicionieriaus (jeigu jis yra sumontuotas vagone ir techniškai tvarkingas) įjungimas neiššaukia papildomų išlaidų.
        Šiaip tai iššaukia, bet net ir tokiu atveju tai neturėtų būti argumentas jo neįjungti.

        Comment


          Ką ten, jau išsigynė LG prieš kameras, jie nekalti, vagone neva 21'C buvo...

          Kas jau kas, bet su temperatūra jų vagonuose tikrai ne kažkas. Ypač pavasarį, kaip dabar, langų neleidžia atidaryti , jie būna užrakinti, o jei atrakinti, tai būtinai atsiras nepatenkintų bumbančių sušalėlių... O pats traukinys pusę dienos prabūna saulėje, paskui važiuoja į peroną žmonių susirinkt.. Viduj nežmoniškas karštis.

          Reikalus pataisė nauji traukiniai, pirmas traukinys tikrai vėdinamas buvo dviaukščiai elektriniai, berods viduje karštą vasaros dieną buvo 22'C - tikra pasaka palyginus su lauko, ir vėliau su perkaitintu dyzeliu kuriais namo tekdavo važiuot...
          kk3

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Na galėjo langą išmušti jei jau žmogus miršta.

            Antras dalykas - paduotų į teismą, ateitų į protą LG. 30'c karštis nežudo, matyt buvo gerokai daugiau.
            +30C karštis be normalios oro cirkuliacijos gali sukelti labai rimtą diskomfortą. Kai kuriems gal tiek tetrūksta iki rimtesnių problemų. Net sėdint kambary/ofise prie kompo, temperatūrai pasiekus kokius +24C, net esant cirkuliacijai, jau kyla diskomfortas ir tenka jungti AC. Temperatūra patalpoje be skersvėjo neturėtų būti aukštesnė, nei +21-22C. Jeigu patalpoje ar vagone, kur normaliai neatidaryti langai ir nesusidaro skersvėjis (ar bent jau gera cirkulaicija), temperatūra siekia +30C ar daugiau, tai yra labai rimta problema tokioje patalpoje esantiems žmonėms ir visiškai tikėtina, kad tai gali sukelti sveikatos problemas.
            Paskutinis taisė John; 2016.05.10, 23:24.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Šiaip tai iššaukia
              Nebent prie išlaidų priskirti kondicionieriaus techninį aptarnavimą.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Nebent prie išlaidų priskirti kondicionieriaus techninį aptarnavimą.
                O iš kur gaunama elektros energija?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O iš kur gaunama elektros energija?
                  Iš povagoninio generatoriaus. Generatorių suka vagono ratai.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Iš povagoninio generatoriaus. Generatorių suka vagono ratai.
                    Nejau negauna elektros iš šilumvežio?

                    O kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Nejau negauna elektros iš šilumvežio?
                      LG eksploatuojami vagonai elektrą apšvietimui gamina patys (galima pasakyti taip). Nuo lokomotyvo galima tiekti elektrą tik šildymo sistemai, bet Vilnius-Klaipėda traukinuose tai nedaro (ne visi turi šilumvežiai tam yra pritaikyti, taip pat infrastruktūra neelektrifikuotuose ruožuose neleidžia).
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      O kur dedama generatoriaus sugeneruota energija, jei ji nepanaudojama? Negi jis nuolat be reikalo sukasi, kai jo generuojamos elektros niekas nenaudoja?
                      Akumuliatorius krauna. O kai pakrautas - tiesiog sukasi (nors elektra, nors ir nedideliais kiekiais, vartojama nuolat - pvz: "arbatinukai" yra elektriniai).

                      Comment


                        Nebuvo ten jokių 35 laipsnių. Tačiau oras sausas, tai ir 25-27 laipsniai yra daug. O širdininkui to pakanka. Yra tekę važiuoti iš Klaipėdos pavasarį, prieš kelis metus. Jau nebešildė. Iš pradžių buvo 25, paskui daėjo iki 27, nors reisas buvo vakarinis. Žodžiu, buvo pragaras. Bet čia dar nieko. Pernai Ukrainoje prisivažinėjau esant didesniam karščiui ir neatidaromiems langams... O naktis Varšuvoje grįžtant iš Ukrainos buvo irgi linksma. Naktį lauke buvo karščiau nei naktiniame VT...
                        Jei ką, yra vagonų šildymo ir ventiliavimo taisyklės. O šiaip tai žmonės turėtų būti aktyvesni - palydovę galima buvo priversti atidaryti langą, prigrasinant, panaudojant jėgą, išdaužiant langą, sustabdant traukinį stop kranu. Ale bijo, kad nubaus. Tai tegul miršta.
                        Šiuo atveju kalta yra tik palydovė. Todėl ją turėtų giminės paduoti į teismą ir nuteisti dėl žmogžudystės. Tai būtų pamoka ir jai, kai instrukcijos ar kt. yra aukščiau už žmogiškumą, ir kitiems palydovams.
                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.11, 08:07.

                        Comment


                          Oras sausas? Gal atvirkščiai, drėgnas?

                          Comment


                            Sausas ir cirkuliacijos nebuvimas. Drėgnas (daugiau komfortiškos normos) jis būti negali, nes nėra drėgmės šaltinio, lauke nelyja ir šilta. O tai, ką išgarina žmonės, nėra daug.

                            Comment


                              Pagegiuose nuvirto traukinys

                              http://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=71654692
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708

                                Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?

                                Comment


                                  Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                  http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=72602708

                                  Kodėl krovininis važiavo per tunelį (per miestą), o ne per užtvanką?
                                  Ne naujiena. Per naktį šia atkarpa išgirstu važiuojant 2-3 prekinius traukinius.

                                  Comment


                                    15 val. 38 min susidūrė traukinys su automobiliu Marijampolės savivaldybėje Nendriniškių kaime.
                                    kk3

                                    Comment


                                      Susidūrimas Giruliuose http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ilis-59-728386

                                      Comment


                                        Vėl...
                                        http://www.15min.lt/m/id/aktualu/nus...inys-59-744072
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Ar gali kas nors priminti, kodėl iki šiol nesugebėta VISOSE pervažose įrengti normalių saugumo priemonių (šlagbaumų)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X