Šiuo metu vyksta elektros linijos demontavimo darbai, kad galėtų privažiuoti kranas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąPrekinis traukinys važiavo nuo Kauno link Vilniaus, greitis buvo apie 80 km/h.
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąPirminiais spėjimais vagono aširatis užšoko ant bėgio smailės ir nuslydo ties iešmu. Kaip sako kelininkai, jei vagonas būtų pakrautas taip nebūtų atsitikę.
Comment
-
Avarijos ir nelaimės Lietuvos geležinkeliuose
Per porą parų dvi žūtys:
Mažeikiuose traukinys mirtinai sužalojo moterį
Vyrą mirtis užklupo ant bėgių
Comment
-
Absoliučiai juodas penktadienis LG:
Kretingoje Vilnius-Klaipėda G21 "pastūmė" automobilį, žuvo moteris
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=59338919 ;
Kaliningradas-Sankt Peterburgas Vilkaviškio rajone mirtinai sužalojo dar vieną moterį
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...teri-59-242266 ;
o ketvirtadienį Tauragėje ant bėgių prigulė vyras
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=59331673
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąAtvaizdas
Tep70-335 Klaipėdos depe po kraupaus susidūrimo pervažoje Kretingoje.
Šiandien naktį "ligoniais" į Vilnių grįžo.
Traukinio sviesos matesi is toli. Masina pradzioje stovejo prie pervazos, kai traukinys priartejo - metesi per pervaza, sustabdyt nebuvo imanoma...
Comment
-
Gerbiamieji,
kažkada ši tema buvo užrakinta ir pranešimai apie nelaimes buvo išmėtyti po kelias geležinkelio schemas.
Čia susirinkę nemažai žmonių nusimanančių apie geležinkelius ir turintys galimybę į nelaimes pažvelgti iš vidaus. Atrodo, yra visos galimybės dalintis informacija.
Lietuva - labai išsilavinusi šalis ir Anos Kareninos gerbėjų tikrai netrūksta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas norės nusižudyti, tas ras būdų tai padaryti. Reikalas tas, kad pervažose be užtvardų žiopliai ir debilai visiškai nepaiso ženklų ir lenda po traukiniu. Tokius užtvaras bent sulaikytų.
Problema naujuosiuose pervažų šviesoforuose: jų šviesos nesimato iš šono (pvz., yra vietų, kur iš šalutinio „išlendi“ į pagrindinį, o šviesoforas yra veik ne pačiame sankryžos kampe), pervažos garsinis signalizavimas, esant automobilyje, nesigirdi taip pat. Tik atsidarius duris, įtemptai klausantis ir žinant, kad turi veikti garsinė signalizacija, girdisi kažkoks „kauk .....kaukt....“. Bet jei automobilyje bus įjungtas radijas, kad ir negarsiai, bus kalbamasi tarpusavyje arba šiaip koks triukšmo fonas, pervažos garsinę signalizaciją išgirsti jokių šansų. Čirškiantis skambutis pervažose buvo daug geriau.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Na kad nelabai tokių vietų teko pravažiuoti, dažniausiai apie pervažą pradeda įspėti ženklai dar keli šimtai metrų iki jos, na, o vėliau jau seka ir ryškus įspėjantis šviesoforas. O signalas taip pat lengviau girdimas. Taip pat ir privalomas apsidairymas į abi puses, kuomet traukinį dažniausiai kad ir toli, bet pamatai. Na, bet tam tikromis aplinkybėmis problemų gal ir gali iškilti, bet turi susidėti daug aplinkybių (ženklų ir šviesoforo nepastebėjimas, garsi kompanija ar radijas ir pan.) Šlagbaumų įrengimas būtų geras sprendimas, bet jis daug kainuotų, o kas panaudoja geležinkelį kaip paskutinę stotelę gyvenime, to nesustabdys ir šlagbaumas..
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas norės nusižudyti, tas ras būdų tai padaryti. Reikalas tas, kad pervažose be užtvardų žiopliai ir debilai visiškai nepaiso ženklų ir lenda po traukiniu. Tokius užtvaras bent sulaikytų.
Comment
-
Na va, dar vienas nelaimingas nutikimas- Kretingoje Klaipėda-Radviliškis "prignybė" dviratininką...
Feisbukistams prieinami vaizdai: https://www.facebook.com/media/set/?...3261780&type=1
Comment
-
Marijampolėje traukinys apie 150 metrų stūmė ant bėgių sustojusį „Saab“, per avariją sužalotos dvi moterys
Nuotraukuose matomas DR1AMv-283-1.
Comment
Comment