Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kaip sustabdyti traukinį, jei žmogus staiga iššoka? Policijai ilgai terliotis nėra ko. Jei ji atvyko greitai, tai ilgai neužtrunka, nes viskas aišku - visada kaltas pėstytis.

    Comment


      #62
      Prieš einant per bėgius reikia įsiklausyt ar nesigirdi, ar nesimato traukinys ir t.t., be to ką taip ilgai daryt ant bėgių?

      Comment


        #63
        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        ar nebuvo galima šviesiu paros metu sustabdyti 3 vagonų dyzeliuką (ne 6000 tonų krovininį sąstatą), kad išgelbėti moterį?
        O kam gelbėti tai, ko išgelbėti neįmanoma? Manau, kad ta moteris taip stengėsi (ir pavyko) nusižudyti. Pats pagalvok — ką veikti suaugusiam blaiviam žmogui ant naudojamų bėgių???
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
          Įvertinant tai, kad tokie atvejai nėra reti (neseniai buvo Baltarusijoje, virš 50 karvių), kyla klausimas, ar karvės yra tokios "tūpos", bebaimės, kad visiškai nesitraukia nuo bėgių? Mačiau vieną video, kad karvė stovi priekiu į artėjantį traukinį, mato jį, bet vistiek nesitraukia.
          Šiaip jau karvės gan smarkiai trumparegės ir tai, kad jos žiūri į traukinį dar nereiškia, kad jį mato.
          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            #65
            Parašė Hitas
            Ginčytini faktai. Nieks nesužinos ko ji ten ėjo. Ar ėjo žudytis ar ką... bet visi pranešimai apie nelaimę jau netinka šiai temai.
            O kuriai temai tinka? Profilinė tema gi uždaryta.
            Beje, iš kur žinote, kad ji ant bėgių užsibuvo ilgai (kiek ilgai)? (rašėte tai keliuose savo pranešimuose).

            Comment


              #66
              Parašė zn76 Rodyti pranešimą
              Šiaip kažkur forumuose skaičiau, kad mašinistai realiai stabdo tik po to, kai jau partrenkė žmogų. Pažodžiui buvo parašyta taip: pagal instrukciją turi būti "pamatei žmogų - signalas - avarinis stabdymas - smūgis", o praktiškai būna "pamatei žmogų - signalas - smūgis - avarinis stabdymas".
              Kažkurioje instrukcijų buvo, kad stabdyti reikia likus 300 m (berods) iki žmogaus. Bet taip niekas nedaro. Pagrindinė priežastis – kaip vėliau mašinistas pasiaiškins, kodėl stabdė, o jei dar į kalniuką, į kurį gal net nepajudės, jei sustos (prekiniu traukiniu)? O žmogus, tuo tarpu, paskutinę akimirką gali ir pasitraukti.
              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

              Comment


                #67
                Parašė Carnifex
                Gal didžiosiomis raidėmis ir paryškintai parašyti? EITI ŽUDYTIS.
                Bet va žmonių mąstymas nusižudyti: visalaiką po traukiniu arba kilpa, nieko orginalaus nesugalvoja, pradeda užp***i

                P.S. Jeigu jau žudaisi, tai kitam nekenk

                P.P.S. žmonių psichologija yra tokia: reikia, kad tave prisimintu visi, bet nepagalvoja, kad po traukiniu palindus tave prisimins ne ilgiau negu savaitę ir už tai paminklų nepastatys

                P.P.P.S. Jeigu kam įdomu, tai sovietinio modelio žmonių psichologija: palikti kažką, kad visi jį/ją prisimintų, priemonės nesvarbu, o kad paminklų jiems nestatyti, jiems nerūpi
                Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.05, 23:11.
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  #68
                  Kokia čia avarija buvo? Gal kas nors žinot?
                  1975 m. Balandis. D1-204

                  Tas pats


                  O čia turbūt prieš avariją...? 1975 m. balandis:

                  Šaltinis http://gallery.balticrailpics.net

                  Comment


                    #69
                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    Kokia čia avarija buvo? Gal kas nors žinot?
                    Žąslių geležinkelio stotyje trenkėsi į cisterną. Didžiausia ir baisiausia geležinkelio avarija Lietuvoje, žuvo apie 20 žmonių
                    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.10.16, 21:11.
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      #70
                      Ar tikrai tas? nes nesimato gaisro požymių...

                      Comment


                        #71
                        Bet iš 'galvos' juk nieko neliko, galėjo ir į cisterną trenkis. O gal yra kur nors plačiau aprašyta?

                        Comment


                          #72
                          http://gallery.balticrailpics.net po nuotraukomis parašyta, kad avarija buvo Gryvoje.

                          Comment


                            #73
                            Plačiau yra tik kažkurioje H. Vaitiekūno laidoje apie tą avariją, rodė ją kažkur tarp 1998-2003 m.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              #74
                              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                              Bet iš 'galvos' juk nieko neliko, galėjo ir į cisterną trenkis. O gal yra kur nors plačiau aprašyta?
                              http://www.miestai.net/forumas/showp...73&postcount=2

                              Comment


                                #75
                                Nu rimtai, negi Jūs angliškai neskaitote :

                                Vilnius, after an accident in Griva, Latvia

                                http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=38&pos=32

                                Įdomiausia, kad maps.google.com Griva rodo prie Zilupės, ant kelio į Rusiją... O mano Latvijos kelių atlasas rodo, kad tai stotis netoli Daugpilio...

                                Comment


                                  #76
                                  Apie Žaslių avariją.
                                  Mirties traukinys "Vilnius–Kaunas"

                                  Comment


                                    #77
                                    Tai buvo tragedija, kuri atskleidė šių dyzelinių traukinių trūkumus.

                                    Comment


                                      #78
                                      Tada dar nebuvo elektrčkų...

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Tai buvo tragedija, kuri atskleidė šių dyzelinių traukinių trūkumus.
                                        Kokius turi omenyje?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Kokius turi omenyje?
                                          Pavyzdžiui, labai stori stiklai, kuriuos lemiamą akimirką buvo sunku išmušti. Tokį argumentą esu išgirdęs išgyvenusijų pasakojimuose jau minėtoje H.Vaitekūno laidoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X