Parašė Carnifex
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąžinai, jei combat būtų nesureagavęs į pasakymą "nesąmonės", būtų galima jam paploti katučių už taiklią ir skausmingą ironiją paskutinėje pastraipoje. ir pats, su šiuo cituojamu pasakymu, būtum teisus. deja, combat sureagavo taip, kad ironija pavirto teiginiu - t.y. nesąmone.
O Combat pastebėjimas tikrai skausmingas.
Comment
-
Vyras žuvo po krovininiu traukiniu
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34836735
Traukia tautiečius prie bėgių, nors tu ką...
Comment
-
Parašė sig Rodyti pranešimąVyras žuvo po krovininiu traukiniu
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=34836735
Traukia tautiečius prie bėgių, nors tu ką...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSutinku, kad iš tikrųjų pastaruoju metu aktualizuojamos smulkmenos, kurių gamyboje praktiškai išvengti negalima. Per daug dėmesio skiriama biurokratijai, o ne problemų sprendimui, tačiau jeigu mašinistas įvairiose situacijose žinos kaip kvalifikuotai elgtis, manau, tikrai jo atžvilgiu nebus taikomos drausminio poveikio priemonės. Tenka pripažinti, kad VGI ir didelė dalis Mindaugo gatvės "protų" neturi praktinės patirties, todėl priimant tam tikrus sprendimus iš tikrųjų daroma klaidų.
Comment
-
Pokalbio reglamento nesilaikimas. Pvz. nepasakysi pavardės pakartodamas tekstą. " Mašinistas Pavardenis važiuojam pirmyn" "Supratau"... ir nepasakei pavardės. Žinoma, pokalbių reglamentas pakankamai svarbus dalykas, įtakojantis saugų traukinių eismą, bet kartais per daug perlenkiama lazda. O šiais "kriziniais" laikais, tai valdžiai vienas malonumas bausti ir taip begalo spaudžiamus darbuotojus.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąPokalbio reglamento nesilaikimas. Pvz. nepasakysi pavardės pakartodamas tekstą. " Mašinistas Pavardenis važiuojam pirmyn" "Supratau"... ir nepasakei pavardės. Žinoma, pokalbių reglamentas pakankamai svarbus dalykas, įtakojantis saugų traukinių eismą, bet kartais per daug perlenkiama lazda. O šiais "kriziniais" laikais, tai valdžiai vienas malonumas bausti ir taip begalo spaudžiamus darbuotojus.
uztenka nepasignalizuot pries pervaza ar nuvezti traukini keletu minuciu velau
ar kuro pereikvot ir tarnybini pranesima pamirst parasyt
.....cia kaip tam posakyje : duokit zmogu straipsni rasimDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO gal galima ivardinit koki technini minimalu prasizengima del ko gali buti neismoketa KAD (virsytas greitis ir t.t)
Dažniausiai KAD mažinamas ar neišmokamas remiantis šiais kriterijais: pažeidimo pobūdis, sukelta grėsmė eismo saugai, mašinisto asmeninėmis savybėmis.
Tam, kad mašinistas suprastų pažeidimo esmę ir daugiau jo nekartotų, vieną užtenka tik žodžiu įspėti, o kitam ir papeikimas nepadeda. Viskas priklauso nuo žmogaus (mašinisto) mentaliteto ir charakterio savybių.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąuz tai ir papeikimus dalina ,
uztenka nepasignalizuot pries pervaza ar nuvezti traukini keletu minuciu velau
ar kuro pereikvot ir tarnybini pranesima pamirst parasyt
.....cia kaip tam posakyje : duokit zmogu straipsni rasim
Traukinių eismo tvarkaraštis mašinistui turi būti kaip kunigui maldaknygė, kurio reikalavimus privalu vykdyti. Daugelis mašinistų valdydami traukinius nemato, kad ruože yra dešimtys kitų traukinių (tame tarpe ir keleivinių), kurių eismo tvarkaraščiai labai glaudžiai tarpusavyje susieti. Vieno traukinio vėlavimas labai dažnai tampa kitų traukinių vėlavimo priežastimi.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąuz tai ir papeikimus dalina ,
uztenka nepasignalizuot pries pervaza ar nuvezti traukini keletu minuciu velau
ar kuro pereikvot ir tarnybini pranesima pamirst parasyt
.....cia kaip tam posakyje : duokit zmogu straipsni rasim
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTaip atrodo, kad tai smulkmenos, tačiau jų visuma dažniausiai virsta avarijomis ir katastrofomis. Racionaliai naudoti lokomotyvo trauką ar informuoti tiesioginį vadovą apie svarbius įvykius yra mašinisto pareiga, kurią privalu vykdyti.
Traukinių eismo tvarkaraštis mašinistui turi būti kaip kunigui maldaknygė, kurio reikalavimus privalu vykdyti. Daugelis mašinistų valdydami traukinius nemato, kad ruože yra dešimtys kitų traukinių (tame tarpe ir keleivinių), kurių eismo tvarkaraščiai labai glaudžiai tarpusavyje susieti. Vieno traukinio vėlavimas labai dažnai tampa kitų traukinių vėlavimo priežastimi.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKada paskutini karta Lietuvoje buvo katastrofa del masinisto kaltes?
kuriozai prasidejo kartu su vadinama krize, kai darbuotojus pradejo spaust ir
etatus mazint.
kazkodel esant LG apkrovimui visiems buvo giliai vienodai smulkmenos.
Tiesiog LG valdyba pasipilde DESPOTAIS nezinanciais kaip realizuot save gyvenime.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąNa buvo arti labai skaudzios avarijos prie 1,5m , bet tokie
kuriozai prasidejo kartu su vadinama krize, kai darbuotojus pradejo spaust ir
etatus mazint.
kazkodel esant LG apkrovimui visiems buvo giliai vienodai smulkmenos.
Tiesiog LG valdyba pasipilde DESPOTAIS nezinanciais kaip realizuot save gyvenime.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąMano supratimu, prieš pervažą signalizuojama toli gražu ne budėtojo garbei, o siekiant papildomai įspėti autoeismo dalyvius
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKada paskutini karta Lietuvoje buvo katastrofa del masinisto kaltes?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAčiū dievui, kad katastrofų vis pavyksta išvengti, tačiau avarijų tikrai pakankamai. Ir jų priežastis lemia ne vien mašinisto smulkūs pažeidimai, o visų, su traukinių eismu susijusių darbuotojų, pažeidimų visuma, kuri susidarius tam tikromis aplinkybėms virsta avarijomis.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGerai tarkim nepasignalizuoji pries pervaza budetojui su iskelta geltona veliavele, tai ka jis ima ir skundzia is karto, ar jis privalo pranest apie tai?
jei kyla itarimu budetojai radijo rysiu susisiekia su brigada.
Tik va taisyklese nepamenu kaip turi but elgiamasi
SpecialisteDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąManau, kad kaip kazkas cia jau rase, signalizuojama tam,kad parodyt budetojui,kad lokomotyve dar yra gyvu :-)Parašė TGNN5.5.5. Pervažos turi turėti tipinį grindinį ir prievažas, aptvertas stulpeliais arba turėklais. Pervažų prieigose turi stovėti įspėjamieji ženklai:
iš geležinkelio pusės — signalinis švilptelėjimo ženklas, reikalaujantis, kad lokomotyvo mašinistas duotų garso signalą;
iš automobilių kelio pusės — Kelių eismo taisyklėse numatyti ženklai.
Prieš blogai matomą nereguliuojamąją pervažą iš geležinkelio pusės turi būti pastatytas dar vienas signalinis švilptelėjimo ženklas. Jų pastatymo tvarką nustato geležinkelio valdytojas.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai kas yra avarija? Pvz: Manevravimo metu sulauzoma autosankaba?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment