Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes kainuoja ne tik pervažos įrengimas, bet ir priežiūra (tokiose pervažose nuolat turi būti budėtojas). Todėl ir įrenginėja tik ten, kur yra dideli automobilių srautai.
https://www.google.com/maps/@54.8398...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKam tie budėtojai? Daugumoje pervažų su užtvara juk jų nėra. Pvz.:
https://www.google.com/maps/@54.8398...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes kainuoja ne tik pervažos įrengimas, bet ir priežiūra (tokiose pervažose nuolat turi būti budėtojas). Todėl ir įrenginėja tik ten, kur yra dideli automobilių srautai.
Man tai tebėra vienas didžiausių WTF momentų Lietuvoje su tomis pervažomis. Kodėl įrengti tokį paprastą technologinį sprendimą šalyje, kur toks neproporcingai didelis avarijų su trauiniais skaičius, yra misija neįmanoma? Wtf is wrong with you? LG? LKD? Susisiekimo Ministerija? Alio, ar girdit? Dramblys stovi kambaryje, o mes apsimetam, kad jo nėra?Paskutinis taisė John; 2017.01.22, 10:49.
Comment
-
http://www.lakd.lt/files/avariju_sta..._2012-2015.pdf
43 puslapyje yra statistika apie eismo įvykius geležinkelio pervažose. Ar tikrai čia taip jau traukiniai siautėja automobilius traiškydami kaip ponas John norite pavaizduoti?Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąhttp://www.lakd.lt/files/avariju_sta..._2012-2015.pdf
43 puslapyje yra statistika apie eismo įvykius geležinkelio pervažose. Ar tikrai čia taip jau traukiniai siautėja automobilius traiškydami kaip ponas John norite pavaizduoti?
Comment
-
Iš toj analizėj paimtų 4 metų 3 kartus pervažose įvyko po 1 (vieną) įvykį. Nežinau pagal kokią skalę vertinant čia yra "labai nekokia" statistika. Kad ir kokie dideli ir baisūs tie traukiniai atrodytų, skaičiai nemeluoja - pervažos paprasčiausiai nėra didelė problema eismo saugumui. Dėl to normalu, kad prioritetai kitur eina.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąIš toj analizėj paimtų 4 metų 3 kartus pervažose įvyko po 1 (vieną) įvykį. Nežinau pagal kokią skalę vertinant čia yra "labai nekokia" statistika. Kad ir kokie dideli ir baisūs tie traukiniai atrodytų, skaičiai nemeluoja - pervažos paprasčiausiai nėra didelė problema eismo saugumui. Dėl to normalu, kad prioritetai kitur eina.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagal sveiko proto skalę, kur viena nelaimė pervažoje yra viena nelaime per daug. Tuo ir skiriasi civilizuotos šalys nuo skylių. Vienur saugumui teikiamas prioritetas, kitur "prioritetai kitur eina". Rezultatai atitinkami.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPagal sveiko proto skalę, kur viena nelaimė pervažoje yra viena nelaime per daug. Tuo ir skiriasi civilizuotos šalys nuo skylių. Vienur saugumui teikiamas prioritetas, kitur "prioritetai kitur eina". Rezultatai atitinkami.
Matosi, kad tu nieko neišmanai nei apie geležinkelius, nei apie techniką.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.01.22, 17:55.
Comment
-
Gali būti geriau. Kas pasikeitė per 20-25 metus? Automobilių eismo intensyvumas išaugo kartais. Kiek per tą laiką pastatyta viadukų per geležinkelius? Vos keli ir ten, kur traukinių eismas menkas. Seniau didžioji dalis pervažų buvo su šlagbaumais magistralinėse linijose. Kai kuriose iš tų linijų traukinių eismo intensyvumas nesumenko. Bet pervažų su šlagbaumais visoje Lietuvoje galima suskaičiuoti ant dviejų rankų... LG nepajustų išlaidų dar kokioje 10-yje pervažų įrengiant šlagbaumus. Tos pervažos ir taip ten, kur traukinių eismas intensyvus, todėl yra reikiama signalizacija, tereikia tik pastatyti šlagbaumą ir pajungti jo valdymą prie jau esamos signalizacijos. Apie budėtojus nėra ir kalbos. Jų nereikia, ten kur tikrai reikia, jie yra. Bet pervaža su šlagbaumu yra saugesnė nei be jo.
Comment
-
Aš pirmiausiai šlakbaumus siūlyčiau tokiom pervažom, kur traukinį gali kas nors užstoti, kad ir elementarus posūkis. Man labai keista ir Ignalinos pervaža. Stovi ženklas, kad ji yra pavojinga, bet viskas, kas yra - signalai, o prie pat yra stotis, tad ir priežiūra tikrai lengva turi būti.
https://www.google.lt/maps/@55.34347...!6m1!1e1?hl=lt
Traukinių eismas čia nėra stebuklingai didelis, bet ir ne po 1 traukinį per savaitę...
Comment
-
Su tokiu atsainiu požiūriu į saugumą tikriausiai dar ilgai reiks laukti saugumo priemonių ir bus dar daug nelaimių, kurių galima lengvai išvengti. Su automobilių kelių saugumu buvo šiek tiek susiimta tik tada, kai tai pradėjo panašėti į tautos genocidą ir kai pinigus tam skyrė ES. Gana šokiruojanti situacija. Apie šlagbaumus neturėtume čia diskutuoti. Niekas neturėtų diskutuoti. Šiuo metu link visų pervažų turėtų judėti ekipažai, kurie nedelsiant 24 valandas per parą įgyvendintu saugumo priemones. Tegul ir laikinas, iki kol nebus pilnai ir bekompromisiškai įgyvendinti automatizuoti sprendimai. Kažkoks absurdas, kai lyg ir bandom apsimesti civilizuota šalimi, o elgiamės kaip Zimbabvė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąApie šlagbaumus neturėtume čia diskutuoti. Niekas neturėtų diskutuoti.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąŠlagbaumai nuo žioplų vairuotojų vargu ar apsaugos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu šlagbaumas gali neapsaugoti? Nebent rėšies į jį 50km/h greičiu?
Comment
Comment