man tai keista kaip dar joks railfanas nesutiko mergaitei padet, ja pasitinkant ir i teisinga perona nuvedant, nors net ji pati sito praso
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukinių bilietai
Collapse
X
-
Parašė dancii Rodyti pranešimąna stengsiuos, labai Aciu :]!
man tai keista kaip dar joks railfanas nesutiko mergaitei padet, ja pasitinkant ir i teisinga perona nuvedant, nors net ji pati sito praso
Comment
-
Lyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąLyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?
Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.
Comment
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąnežinau, kaip dėl Kaunas-Ignalina, bet draugė jau praeitą vasarą važiavo Vilnius-Mažeikiai su vienu bilietu.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.10, 05:35.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKol nebus pakeista sena dar rusiška veikianti sistema, o taip pat paleistas bilietų pardavimas internetu nieko nebus.
Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
O koks skirtumas, kiek bilietų duoda? Svarbu, kad stotyje galima nusipirkti bilietą nuo taško A iki B ir važiavimui su persėdimais. Rusiška sistema Ekspress nėra bloga ar nefunkcionali. Tik pas mus Lietuvoje ji nenaudojama vietiniams bilietų pardavimams, išskyrus traukiniams tarp Vilniaus ir Kauno ir į traukinį Vilnius - Sankt Peterburgas - Vilnius važiavimui Lietuvos teritorijoje.
Comment
-
/\ Ar tuo metu buvo tiesioginis maršrutas (be persėdimų)?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dienos bilietas Nyderladu gelezinkeliu. Pirkti parduotuveje BLOKKER (a-la SENUKAI) 3 tokie bilietai, sumoketa 29.95x3=89.85€. Jei nebutu akcijiniu bilietu sumoketume i Amsterdama ir atgal 23,10x2x2=92,40€, i Rotterdama 24,90x2x2=99,60€, i Den Haag'a 25,10x2x2=100.40€, viso: 292.40€, sutaupyta: 202.55€ (~700Lt).Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Vokas, kuriame BLOKKER parduoda NS dienos bilietus:
Voko kita puse su bilieto nudojimo salygom:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Voke apart bilieto ir sios korteles:
...buvo dar kuponas pirkti stoties kioske dvi kavas/arbatas ir dvi bulkutes uz 3.5€. Kava kainuoja 2.0€, bulkute - 1.8€. Nuolaida isejo daugiau kaip 50%.
Va, ko truksta LG!Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnKonttingentas įvairesnis, nes daugiau traukinių ir labiau išvystytas tinklas, bet tai nereiškia, kad Lietuvoje neturi būti taikomi šiuolaikiniai rinkodaros ir keleivių aptarnavimo metodai ir viskas liktų taip, kaip buvo Tarybiniais laikais.
Comment
-
/\ Kartą kilo tokia mintis, kad LG keleiviams, važiuojantiems jų formavimo traukiniais, taikytų lojalumo programas, visai kaip aviakompanijos. Tarkim už kelis litus nusiperki kortelę, kurią pateiki kaskart pirkdamas bilietus. Nuvažiavus kas 1.000km (tarkim 5 kartus iš Vilniaus į Kauną ir tiek pat kartų atgal) gauni papildomą 1% nuolaidą. Štai pvz net nuvykus iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, 'sąskaitoje' turėsi per 700km. Tie, kurie ypač daug važinėja traukiniais, galėtų per kelis mėnesius sukaupti net iki 50% nuolaidą. Praktiškai visada šitaip sukauptus atliekamus pinigus klientas stengiasi vis tiek išleisti pirkdamas tos pačios kompanijos paslaugas, todėl keleivis arba važiuos dar daugiau, arba pirks kitas paslaugas — lankysis vagone-restorane, pirks kavą/arbatą/saldumynus iš palydovės, lankysis stotyje esančiose kavinėse/parduotuvėse. Gal net įsigys LG suvenyrų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment