Lyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?
Lyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?
Kol nebus pakeista sena dar rusiška veikianti sistema, o taip pat paleistas bilietų pardavimas internetu nieko nebus.
Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.
Kol nebus pakeista sena dar rusiška veikianti sistema, o taip pat paleistas bilietų pardavimas internetu nieko nebus.
Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.
Visiškas lūzeriškumas.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
O koks skirtumas, kiek bilietų duoda? Svarbu, kad stotyje galima nusipirkti bilietą nuo taško A iki B ir važiavimui su persėdimais. Rusiška sistema Ekspress nėra bloga ar nefunkcionali. Tik pas mus Lietuvoje ji nenaudojama vietiniams bilietų pardavimams, išskyrus traukiniams tarp Vilniaus ir Kauno ir į traukinį Vilnius - Sankt Peterburgas - Vilnius važiavimui Lietuvos teritorijoje.
Skirtumas toks, kad pagal dabartinę LG kainodarą kuo toliau važiuoji tuo km kaina pigesnė, o perkat tarpinius bilietus to paties atsumo kaina gaunasi brangesnė.
Dienos bilietas Nyderladu gelezinkeliu. Pirkti parduotuveje BLOKKER (a-la SENUKAI) 3 tokie bilietai, sumoketa 29.95x3=89.85€. Jei nebutu akcijiniu bilietu sumoketume i Amsterdama ir atgal 23,10x2x2=92,40€, i Rotterdama 24,90x2x2=99,60€, i Den Haag'a 25,10x2x2=100.40€, viso: 292.40€, sutaupyta: 202.55€ (~700Lt).
...buvo dar kuponas pirkti stoties kioske dvi kavas/arbatas ir dvi bulkutes uz 3.5€. Kava kainuoja 2.0€, bulkute - 1.8€. Nuolaida isejo daugiau kaip 50%.
Ką tu čia šnekiiiiii, nereeeeeeeeeeeeeikia nieko čia. Vyskas yr taip yra geraaaaaai, nieko tu nesupraaaaaanti. Lietuviai nepirks tokių bilietų ir išvis kam to reeeeeikia? Eeeeeeee, mėėėėėė...
Lietuvoje traukiniais keliaujančių kontingentas šiek tiek kitoks nei pvz. UK.
Konttingentas įvairesnis, nes daugiau traukinių ir labiau išvystytas tinklas, bet tai nereiškia, kad Lietuvoje neturi būti taikomi šiuolaikiniai rinkodaros ir keleivių aptarnavimo metodai ir viskas liktų taip, kaip buvo Tarybiniais laikais.
Taip, bet išvystytas tinklas ir pačių traukinių greitis bei kokybė vis tik svarbesnis dalykas nei rinkodara ir aptarnavimas, todėl traukiniai Lietuvoje niekada nebus tokie pat populiarūs.
/\ Kartą kilo tokia mintis, kad LG keleiviams, važiuojantiems jų formavimo traukiniais, taikytų lojalumo programas, visai kaip aviakompanijos. Tarkim už kelis litus nusiperki kortelę, kurią pateiki kaskart pirkdamas bilietus. Nuvažiavus kas 1.000km (tarkim 5 kartus iš Vilniaus į Kauną ir tiek pat kartų atgal) gauni papildomą 1% nuolaidą. Štai pvz net nuvykus iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, 'sąskaitoje' turėsi per 700km. Tie, kurie ypač daug važinėja traukiniais, galėtų per kelis mėnesius sukaupti net iki 50% nuolaidą. Praktiškai visada šitaip sukauptus atliekamus pinigus klientas stengiasi vis tiek išleisti pirkdamas tos pačios kompanijos paslaugas, todėl keleivis arba važiuos dar daugiau, arba pirks kitas paslaugas — lankysis vagone-restorane, pirks kavą/arbatą/saldumynus iš palydovės, lankysis stotyje esančiose kavinėse/parduotuvėse. Gal net įsigys LG suvenyrų.
Comment