Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    man tai keista kaip dar joks railfanas nesutiko mergaitei padet, ja pasitinkant ir i teisinga perona nuvedant, nors net ji pati sito praso

    Comment


      #62
      Parašė dancii Rodyti pranešimą
      na stengsiuos, labai Aciu :]!
      Ir neprarask budrumo. Kelionė atrodo paprasta, bet klastinga ir pilna pavojų.

      man tai keista kaip dar joks railfanas nesutiko mergaitei padet, ja pasitinkant ir i teisinga perona nuvedant, nors net ji pati sito praso
      Trūksta nuotraukos. Jeigu būtų teisinga nuotrauka, gal palydėtų nuo pat Šiaulių arba Joniškio.

      Comment


        #63
        Lyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?

        Comment


          #64
          Parašė r08n Rodyti pranešimą
          Lyg ir klausiau kažkada, bet padėtis kartais keičiasi, tai paklausiu dar kartą: ar numatoma kada nors netolimoje ateityje (šiame amžiuje) įvesti jungiamuosius bilietus, t.y., kad būtų galima gauti vieną bilietą, kuris galiotų važiuojant su persėdimais nuo pradinio iki galutinio taško? Pvz., Kaunas -- Ignalina per Vilnių. O gal jau tokia galimybė yra?
          Kol nebus pakeista sena dar rusiška veikianti sistema, o taip pat paleistas bilietų pardavimas internetu nieko nebus.
          Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.

          Comment


            #65
            nežinau, kaip dėl Kaunas-Ignalina, bet draugė jau praeitą vasarą važiavo Vilnius-Mažeikiai su vienu bilietu.

            Comment


              #66
              Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
              nežinau, kaip dėl Kaunas-Ignalina, bet draugė jau praeitą vasarą važiavo Vilnius-Mažeikiai su vienu bilietu.
              Tikrai ne. Duoda 2 bilietus. Kai važiavau iš Šiaulių į Belystoką pernai davė net 4 į vieną pusę (1 - lenkiškam traukiniui už vietos rezervaciją).
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.10, 05:35.

              Comment


                #67
                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Kol nebus pakeista sena dar rusiška veikianti sistema, o taip pat paleistas bilietų pardavimas internetu nieko nebus.
                Kažkas buvo bandyta daryti - pinigai išleisti, niekas nesuveikė, ir rezultate teko grįžti prie senos sistemos.
                Visiškas lūzeriškumas.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  #68
                  O kur duoda tik vieną bilietą?
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    #69
                    O koks skirtumas, kiek bilietų duoda? Svarbu, kad stotyje galima nusipirkti bilietą nuo taško A iki B ir važiavimui su persėdimais. Rusiška sistema Ekspress nėra bloga ar nefunkcionali. Tik pas mus Lietuvoje ji nenaudojama vietiniams bilietų pardavimams, išskyrus traukiniams tarp Vilniaus ir Kauno ir į traukinį Vilnius - Sankt Peterburgas - Vilnius važiavimui Lietuvos teritorijoje.

                    Comment


                      #70
                      Skirtumas toks, kad pagal dabartinę LG kainodarą kuo toliau važiuoji tuo km kaina pigesnė, o perkat tarpinius bilietus to paties atsumo kaina gaunasi brangesnė.

                      Comment


                        #71
                        Keletas 1930 m. bilietų pirktų Joniškio GS.




                        Vilnius-Klaipėda 1958 m.


                        1-ojo ir 3-ojo formatas - gerokai padidinti
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.18, 21:55.

                        Comment


                          #72
                          Traukinio bilietas maždaug apie 1980 -1981 m., maršrutas Panevėžys - Telšiai.



                          Comment


                            #73
                            /\ Ar tuo metu buvo tiesioginis maršrutas (be persėdimų)?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #74
                              Maskva - Kaliningradas per Klaipėdą.

                              Comment


                                #75


                                Dienos bilietas Nyderladu gelezinkeliu. Pirkti parduotuveje BLOKKER (a-la SENUKAI) 3 tokie bilietai, sumoketa 29.95x3=89.85€. Jei nebutu akcijiniu bilietu sumoketume i Amsterdama ir atgal 23,10x2x2=92,40€, i Rotterdama 24,90x2x2=99,60€, i Den Haag'a 25,10x2x2=100.40€, viso: 292.40€, sutaupyta: 202.55€ (~700Lt).
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #76
                                  Vokas, kuriame BLOKKER parduoda NS dienos bilietus:



                                  Voko kita puse su bilieto nudojimo salygom:

                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #77
                                    Voke apart bilieto ir sios korteles:



                                    ...buvo dar kuponas pirkti stoties kioske dvi kavas/arbatas ir dvi bulkutes uz 3.5€. Kava kainuoja 2.0€, bulkute - 1.8€. Nuolaida isejo daugiau kaip 50%.

                                    Va, ko truksta LG!
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė John

                                      Ką tu čia šnekiiiiii, nereeeeeeeeeeeeeikia nieko čia. Vyskas yr taip yra geraaaaaai, nieko tu nesupraaaaaanti. Lietuviai nepirks tokių bilietų ir išvis kam to reeeeeikia? Eeeeeeee, mėėėėėė...

                                      Lietuvoje traukiniais keliaujančių kontingentas šiek tiek kitoks nei pvz. UK.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė John
                                        Konttingentas įvairesnis, nes daugiau traukinių ir labiau išvystytas tinklas, bet tai nereiškia, kad Lietuvoje neturi būti taikomi šiuolaikiniai rinkodaros ir keleivių aptarnavimo metodai ir viskas liktų taip, kaip buvo Tarybiniais laikais.
                                        Taip, bet išvystytas tinklas ir pačių traukinių greitis bei kokybė vis tik svarbesnis dalykas nei rinkodara ir aptarnavimas, todėl traukiniai Lietuvoje niekada nebus tokie pat populiarūs.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          #80
                                          /\ Kartą kilo tokia mintis, kad LG keleiviams, važiuojantiems jų formavimo traukiniais, taikytų lojalumo programas, visai kaip aviakompanijos. Tarkim už kelis litus nusiperki kortelę, kurią pateiki kaskart pirkdamas bilietus. Nuvažiavus kas 1.000km (tarkim 5 kartus iš Vilniaus į Kauną ir tiek pat kartų atgal) gauni papildomą 1% nuolaidą. Štai pvz net nuvykus iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, 'sąskaitoje' turėsi per 700km. Tie, kurie ypač daug važinėja traukiniais, galėtų per kelis mėnesius sukaupti net iki 50% nuolaidą. Praktiškai visada šitaip sukauptus atliekamus pinigus klientas stengiasi vis tiek išleisti pirkdamas tos pačios kompanijos paslaugas, todėl keleivis arba važiuos dar daugiau, arba pirks kitas paslaugas — lankysis vagone-restorane, pirks kavą/arbatą/saldumynus iš palydovės, lankysis stotyje esančiose kavinėse/parduotuvėse. Gal net įsigys LG suvenyrų.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X