Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukinių bilietai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?
Comment
-
Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojamsPaskutinis taisė TIME; 2024.08.10, 09:06.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąFlixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
Comment
-
OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFlixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.
Konkuruoti, ponai. Bet kai savivaldybės yra tai važiuoja ką nori kokiais nori autobusais, o sankcijų pritaikyti neįmanoma, nes taigipinigųnėra, išvienoskišenėsįkitą, kaipmesužkurąmokėsimgavętokiąbaudą ir panašūs marazmai - turim tai, ką turim. Savivaldybės AP transportas apvažiuoja visus kaimus kas dvi savaites. Traukinys su keleiviais stovi kelias valandas tarpstotyje, užėmęs vienintelį kelią į uostą, kaip koks Evergiven.
Comment
-
Flixbus ar aviacijos atveju niekas nieko neperka. Veikia laisvai rinkoje.
Lietuvoje atvejis ypatingas ir sunkus, ir užleistas, todėl taikyti tai, ką sakai, neišeina. Čia ne vežėjų problema kaip tokių, o valdžios ilgametės politikos VT srityje pasekmės... Nes VT ponai nesinaudoja, tai aplamai sovietinė atgyvena, normalūs žmonės turi važinėti automobiliais, geriau net keliais, kaip "mūsų" švyturyje - Americoje...
- 2 patinka
Comment
-
Nuo šių metų Švedijoje visų traukinių ir autobusų operatorių (viso 50+) bilietus galima įsigyti bendroje sistemoje Samtrafiken (International Union of Railways' OSDM).
https://samtrafiken.se
Plačiau.: https://www.railway-technology.com/n...blic-transport.Paskutinis taisė Silber418; 2024.08.15, 22:43.
- 5 patinka
Comment
Comment