Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
    Dar pridėkime, kad žaliasis. Rinkos ekonomika yra trukdis, kai siekiama kitokių tikslų nei pelno maksimizavimas, t.y. pagal rinkos ekonomiką yra OK dabar max pelnai, o po to self-correction krizė, bet tai tam tikrais atvejais primena pjovimą šakos, ant kurios pats sėdi.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
      O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?

      Comment


        Flixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?
          Taip pasakė bazinis sveikas protas, o flixbus ir panašūs veikėjai daro žalą.

          Comment


            Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
            Paskutinis taisė TIME; 2024.08.10, 09:06.

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą
              Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
              Yes, yes, pagaliau kažkas pasakė šiame forume dažnam nepriimtiną tiesą. Valio!

              Comment


                OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
                  Puiku. Gerai, kad keliauja. Ar pėsčiomis turėtų eiti?

                  Comment


                    Aš tik konstatuoju kaip yra.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Flixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.
                      Mano požiūriu, valstybė ir savivaldybės perka keleivių vežimo paslaugą tam tikrais maršrutai pagal tam tikrą paslaugos kokybės lygį. Sutartis turi būti tokia, kad neužtikrinti kokybės lygio ir maršrutų vežėjui būtų labai brangu.
                      Konkuruoti, ponai. Bet kai savivaldybės yra tai važiuoja ką nori kokiais nori autobusais, o sankcijų pritaikyti neįmanoma, nes taigipinigųnėra, išvienoskišenėsįkitą, kaipmesužkurąmokėsimgavętokiąbaudą ir panašūs marazmai - turim tai, ką turim. Savivaldybės AP transportas apvažiuoja visus kaimus kas dvi savaites. Traukinys su keleiviais stovi kelias valandas tarpstotyje, užėmęs vienintelį kelią į uostą, kaip koks Evergiven.

                      Comment


                        Flixbus ar aviacijos atveju niekas nieko neperka. Veikia laisvai rinkoje.
                        Lietuvoje atvejis ypatingas ir sunkus, ir užleistas, todėl taikyti tai, ką sakai, neišeina. Čia ne vežėjų problema kaip tokių, o valdžios ilgametės politikos VT srityje pasekmės... Nes VT ponai nesinaudoja, tai aplamai sovietinė atgyvena, normalūs žmonės turi važinėti automobiliais, geriau net keliais, kaip "mūsų" švyturyje - Americoje...

                        Comment


                          Nuo šių metų Švedijoje visų traukinių ir autobusų operatorių (viso 50+) bilietus galima įsigyti bendroje sistemoje Samtrafiken (International Union of Railways' OSDM).

                          https://samtrafiken.se

                          Plačiau.: https://www.railway-technology.com/n...blic-transport.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2024.08.15, 22:43.

                          Comment

                          Working...
                          X