Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukinių bilietai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?
Comment
-
Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojamsPaskutinis taisė TIME; 2024.08.10, 10:06.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąFlixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
Comment
-
OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFlixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.
Konkuruoti, ponai. Bet kai savivaldybės yra tai važiuoja ką nori kokiais nori autobusais, o sankcijų pritaikyti neįmanoma, nes taigipinigųnėra, išvienoskišenėsįkitą, kaipmesužkurąmokėsimgavętokiąbaudą ir panašūs marazmai - turim tai, ką turim. Savivaldybės AP transportas apvažiuoja visus kaimus kas dvi savaites. Traukinys su keleiviais stovi kelias valandas tarpstotyje, užėmęs vienintelį kelią į uostą, kaip koks Evergiven.
Comment
-
Flixbus ar aviacijos atveju niekas nieko neperka. Veikia laisvai rinkoje.
Lietuvoje atvejis ypatingas ir sunkus, ir užleistas, todėl taikyti tai, ką sakai, neišeina. Čia ne vežėjų problema kaip tokių, o valdžios ilgametės politikos VT srityje pasekmės... Nes VT ponai nesinaudoja, tai aplamai sovietinė atgyvena, normalūs žmonės turi važinėti automobiliais, geriau net keliais, kaip "mūsų" švyturyje - Americoje...
- 2 patinka
Comment
-
Nuo šių metų Švedijoje visų traukinių ir autobusų operatorių (viso 50+) bilietus galima įsigyti bendroje sistemoje Samtrafiken (International Union of Railways' OSDM).
https://samtrafiken.se
Plačiau.: https://www.railway-technology.com/n...blic-transport.Paskutinis taisė Silber418; 2024.08.15, 23:43.
- 5 patinka
Comment
-
Pakankamai tyliai LTGLink sugrąžina 2€ mokestį bilietą perkant traukinyje. Po kasų uždarymo praėjo maždaug 3 mėnesiai. Keisčiausia tai, kad naujiena paskelbta LTG FB paskyroje. O tuo tarpu LTG Link FB tokios informacijos nebuvo.
<..>
Nuo lapkričio 4 d. papildomas 2 eurų mokestis perkant bilietus traukinyje nebus taikomas:
◾️pensijos gavėjams;
◾️moksleiviams;
◾️vaikams;
◾️Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo 5 straipsnio 1 dalyje bei 5 straipsnio 2 dalies 1–5 punktuose nurodytiems asmenims;
◾️keleiviams, perkantiems bilietus maršrute Vilnius–Oro uostas–Vilnius;
◾️keleiviams, norintiems iš Vilniaus tą pačią dieną tęsti kelionę, pateikus traukinio Vilnius–Oro uostas–Vilnius bilietą.
Ar visi keleiviai turi mokėti paslaugos mokestį įsigydami bilietą traukinyje?
2 Eur paslaugos mokestis yra taikomas visiems keleiviams remiantis Bendrovės patvirtintomis Bendrosiomis keleivių vežimo taisyklėmis, su kuriomis galite susipažinti čia, o su šio mokesčio taikymo išimtimis galima susipažinti čia
Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.11.04, 10:40.
- 1 patinka
Comment
-
LTG Link bilietomatai kažkaip kreivai ir nelogiškai suprogramuoti.
Kadangi teko pasinaudoti šiek tiek skubant į traukinį (norėjau tiesiog pabandyti bilietomatą, nes visada nusiperku internetu iš telefono), tai perkant bilietą pirmiausia atspausdino kvitą, kurį ir pasiėmiau iš to automato, bei nuėjau. Net neturėjau įtarimo, kad dar reikia pastovėti ir sulaukti kol atspausdins bilietą. Kad bilieto neturiu, paaiškėjo tik traukinyje kai konduktorė pasakė, kad ne aš vienintėlis toks ir tai gana dažnas atvejis.
Ir čia man kilo daugiau klausimų. Jeigu tai ne vienetinis atvejis ir LTG Link žino apie tokį dalyką (na nebent konduktoriai nepraneša niekam apie tokias situacijas), kodėl tai po galais nėra sprendžiama? Ar tiesiog tipinis lietuviškas variantas "sueis ir taip"? Nes kiek teko važinėti kitose šalyse traukiniais, niekada nebuvo problemų, nes visada pirmiausia atspausdina bilietą, o ne kažkokį miekam nereikalingą fiskalinį kvitą ant vos ne 6x15 cm popieriaus lapo. Dar kiek pamenu, daug kur paklausia ar reikalingas kvitas, nes neaišku kam jis gali būti reikalingas, jeigu aš jau gaunu bilietą.
Taigi bilietomatui kol kas galėčiau parašyti įvertį 2 iš 10.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąPakankamai tyliai LTGLink sugrąžina 2€ mokestį bilietą perkant traukinyje. Po kasų uždarymo praėjo maždaug 3 mėnesiai. Keisčiausia tai, kad naujiena paskelbta LTG FB paskyroje. O tuo tarpu LTG Link FB tokios informacijos nebuvo.
DUK'e rašo apie mokestį (https://ltglink.lt/d-u-k):
Papildau. Buvo čia diskusijoje svarstymų ar nesant stotelėje bilietomato bus taikomas mokestis. Panašu, jog visokiose Žeimenos, Pailgio ir pan. stotelės, kur net ir Perlo terminalo nesurasi mokestis bus taikomas perkant traukinyje.
Negi sunku įrengti bilietų automatus pačiuose traukiniuose, kurie priimtų ir grynuosius, ir nereikalautų jokių 2 eurų?Paskutinis taisė Al1; 2024.11.04, 12:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr čia man kilo daugiau klausimų. Jeigu tai ne vienetinis atvejis ir LTG Link žino apie tokį dalyką (na nebent konduktoriai nepraneša niekam apie tokias situacijas), kodėl tai po galais nėra sprendžiama? .
-
Comment
-
Koks tikslas įrenginėti bilietų automatus, kurie priimtų grynuosius? Visi turi banko sąskaitas, kas reiškia, kad visi turi ir banko korteles, ar ne? Bilietų automatai su grynųjų pinigų funkcija reiškia visą eilę papildomų veiksmų ir resursų, kurie reikalingi tokių bilietų automatų aptarnavimui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks tikslas įrenginėti bilietų automatus, kurie priimtų grynuosius? Visi turi banko sąskaitas, kas reiškia, kad visi turi ir banko korteles, ar ne? Bilietų automatai su grynųjų pinigų funkcija reiškia visą eilę papildomų veiksmų ir resursų, kurie reikalingi tokių bilietų automatų aptarnavimui.
Negi neatsiras vieną kartą kas užteis LTG? Už diskriminaciją. Taip, taip. Tai būtų precedentams ir kitiems "viarslinykams", o ypač valdiškoms įmonėms nedaryti to, ką padarė geležinkeliai.Paskutinis taisė Al1; 2024.11.04, 18:10.
- 3 patinka
Comment
Comment