Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukinių bilietai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNufyrins visus pinigus? Kaip? Pakiš iš namų atsineštą kortelių skaitytuvą? Prarasti visus pinigus perkant bilietą kortele? Pensininkui didesnė tikimybė, kad Šimonytė su Kubilium jo pensiją pavogs.
Lauke atvėso, tačiau kai kuriuos vis dar kankina akivaizdus perkaitimas.
Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.Paskutinis taisė ifl; 2024.07.31, 13:22.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, pakiš skaitytuvą. Lygiai kaip į ATM'us buvo įmontuojami "trečiųjų šalių" skaitytuvai.
Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.
O kad tuos senukus apgauti paprasta, tai kaip iš sukčių skambučių, kai paskambina jiems ir sako jūsų anūkas pateko į avariją reik pinigų, o kai atiduoda pinigus atsitokėja: -Pala, pala juk aš anūkų neturiu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, pakiš skaitytuvą. Lygiai kaip į ATM'us buvo įmontuojami "trečiųjų šalių" skaitytuvai.
Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ne, čia jūs darote demagogiją. Lietuvoje slepia mokesčius didžiulė gyventojų dalis (pagal statistiką 22,7 proc. BVP šešėlyje), tarp kurių bus mamos, sėdinčios dekretinėje, pensininkai, norintys gauti kompensacijas už šildymą, studentai, prisiduriantys prie stipendijos, butų šeimininkai, nuomodami būstą be sutarties, apie visokius meistrelius patyliu. Kaip turintis giminių regione galiu pasakyti, kad maždaug pusė oficialiai gyvenančių iš minimalaus atlyginimo turi papildomų pajamų ir taip "prisiduria". Tai masinis reiškinys. Ir sakyti kad visi kurie slepia mokesčius nesinaudoja VT nes gali nusipirkti Bentley, gali tik vabšie nesusigaudantis reiškinyje žmogus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokia ekonomika čia nekvepia. Tai kvepia totalia kontrole. Alio, TOTALIA. Kokia nesisapnavo net didžiausiems diktatoriams.
- 2 patinka
Comment
-
Va, sveikatos apsaugos ministerija perka privatų sveikatos draudimą ministerijos klerkams... Tai čia tie, kurie atsako už valstybinį sektorių, juo nepasitiki, kenkia ir priima tokius sprendimus, kurie tik blogina situaciją. Patys net nesinaudoja tuo, ką kuruoja... Susisiekimo ministerijos klerkai ir pačios LTG klerkai traukiniais irgi seniai nevažinėja, net ir už dyką... Kai tokia situacija šalyje, tai ko norėti, kad kažkas gerinama būtų?Paskutinis taisė Al1; 2024.07.31, 21:50.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVa tokius bilietus išduoda automatas. Popierius ne paprasto kasos aparato, o storesnis ir kietesnis. Kitoje bilieto pusėje jokių užrašų nėra. Taip pat spausdina ant tokio paties popieriaus ir fiskalinį čekį, kuris šiek tiek didesnis už bilietą...
Ir taip, UI bei UX - tragiškas. Tikėkimės per laiką studentai kur nors nuvažiuos ir pamatys kaip projektuojamas ir įgyvendinamas efektyvus UI, pritaikytas keleivių srautams.
Kokio ... reikai sutikti "keleivių ir bagažo vežimo taisyklėmis“? Dabar jas kiekvienas turi privalomai skaityti įsigydas bilietą? Kodėl nereikia niekur pasirašyti perkant bilietą kasoje?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.31, 22:32.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
Bus įrankis kontroliuoti visuomenę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pakoregavus dizainą ir sumažinus tuščios vietos kiekį bei pasikartojančią informaciją, būtų galima sutaupyti apie 20% ilgio. Sudėjus greta kvito ir fiskalinę informaciją, gal bilietas taptų kiek ilgesnis, bet bendroje sumoje būtų sutaupoma apie 50% popieriaus.
Ir taip, UI bei UX - tragiškas. Tikėkimės per laiką studentai kur nors nuvažiuos ir pamatys kaip projektuojamas ir įgyvendinamas efektyvus UI, pritaikytas keleivių srautams.
Kokio ... reikai sutikti "keleivių ir bagažo vežimo taisyklėmis“? Dabar jas kiekvienas turi privalomai skaityti įsigydas bilietą? Kodėl nereikia niekur pasirašyti perkant bilietą kasoje?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Užsieniuose popieriaus dar daugiau, popierius paprastai ne paprastas, o specialus, su "raštu", ir net iš abiejų pusių... Kartais su kokia metalizuota ar spalvota juostele...
Comment
-
Polemika apie LTG Link naujus kioskus ir grynųjų atsisakymą šiandienos Panoramoje: https://www.youtube.com/live/uGtE7fcHCj8?t=1415Paskutinis taisė alga; 2024.07.31, 23:47.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Pfff! Monrealio vienkartinis popierinis Métro bilietas turi NFC čipą! Dabar tai kainuoja centus.
Comment
-
QR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...
Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...Paskutinis taisė Al1; 2024.08.01, 09:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąQR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...
Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąQR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...
Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...
Comment
Comment