Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
    Yra, kai pvz. nėra elektros ar ryšio, tada atsiskaityti nėra kaip. Ar užsienyje nepriima dėl neaiškių priežasčių kortelės ar bankas ją užblokuoja įtaręs neaiškią operaciją. Aišku, tai sudaro kokį 1% visų atsiskaitymų, bet visada piniginėje kažkiek turiu grynų tokiems atvejams.
    Flickr

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
      Nesenai maximoj buvo nulūžęs internetas. Teko kulniuot namo iš stalčiuko pasiimt grynųjų ir eit antrą kartą apsipirkt.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Nufyrins visus pinigus? Kaip? Pakiš iš namų atsineštą kortelių skaitytuvą? Prarasti visus pinigus perkant bilietą kortele? Pensininkui didesnė tikimybė, kad Šimonytė su Kubilium jo pensiją pavogs.
        Lauke atvėso, tačiau kai kuriuos vis dar kankina akivaizdus perkaitimas.
        Taip, pakiš skaitytuvą. Lygiai kaip į ATM'us buvo įmontuojami "trečiųjų šalių" skaitytuvai.

        Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.
        Paskutinis taisė ifl; 2024.07.31, 12:22.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Taip, pakiš skaitytuvą. Lygiai kaip į ATM'us buvo įmontuojami "trečiųjų šalių" skaitytuvai.

          Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.
          -Taip vaikeli imk tu jaunesnis tu geriau supranti...

          O kad tuos senukus apgauti paprasta, tai kaip iš sukčių skambučių, kai paskambina jiems ir sako jūsų anūkas pateko į avariją reik pinigų, o kai atiduoda pinigus atsitokėja: -Pala, pala juk aš anūkų neturiu.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Taip, pakiš skaitytuvą. Lygiai kaip į ATM'us buvo įmontuojami "trečiųjų šalių" skaitytuvai.

            Dėde, dėde, va duokit kortelę, aš jums padėsiu.
            Nu sorry, bet jei žmogus durnas, tai ras būdų kaip atiduot pinigus ir be kortelių. O atidavus cashą dar ir bus gerokai sunkiau atsekti, kas tą vargšą apgavo.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              Ne, čia jūs darote demagogiją. Lietuvoje slepia mokesčius didžiulė gyventojų dalis (pagal statistiką 22,7 proc. BVP šešėlyje), tarp kurių bus mamos, sėdinčios dekretinėje, pensininkai, norintys gauti kompensacijas už šildymą, studentai, prisiduriantys prie stipendijos, butų šeimininkai, nuomodami būstą be sutarties, apie visokius meistrelius patyliu. Kaip turintis giminių regione galiu pasakyti, kad maždaug pusė oficialiai gyvenančių iš minimalaus atlyginimo turi papildomų pajamų ir taip "prisiduria". Tai masinis reiškinys. Ir sakyti kad visi kurie slepia mokesčius nesinaudoja VT nes gali nusipirkti Bentley, gali tik vabšie nesusigaudantis reiškinyje žmogus.
              Nereikia čia manipuliacijų. Ne gyventojai, o darbdaviai. Ir dėl jų gobšumo kai kuriais atvejais "nusikaltimas" perkrenta darbuotojui. Problema ne grynieji, o kad valdžia nenori ir nesugeba normaliai valdyti ekonomikos, o ne tik priiminėti bukus sprendimus, atseit, kaip panacėja nuo visko... Ką, korupcijos nėra? Ką, šimtus tūkstančių ar milijonus šiais laikais kas neša dėžutėje ar maišais grynaisiais? Viskas seniai jau ne grynaisiais... O korupcija egzistuos ir be grynųjų. Ypač ta, taip vadinama buitinė. Natūra bus duodami kyšiai - degtine, cigaretėmis, kava ar netgi seksu...

              Comment


                Su tokia retorika, tuoj prieisim prie “savi šaudė į savus”

                Comment


                  Daugybė emocijų, skambių buzz-wordų ir nulis konkretikos.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
                    Jokia ekonomika čia nekvepia. Tai kvepia totalia kontrole. Alio, TOTALIA. Kokia nesisapnavo net didžiausiems diktatoriams.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Jokia ekonomika čia nekvepia. Tai kvepia totalia kontrole. Alio, TOTALIA. Kokia nesisapnavo net didžiausiems diktatoriams.
                      Painioji šalis.

                      Comment


                        Va, sveikatos apsaugos ministerija perka privatų sveikatos draudimą ministerijos klerkams... Tai čia tie, kurie atsako už valstybinį sektorių, juo nepasitiki, kenkia ir priima tokius sprendimus, kurie tik blogina situaciją. Patys net nesinaudoja tuo, ką kuruoja... Susisiekimo ministerijos klerkai ir pačios LTG klerkai traukiniais irgi seniai nevažinėja, net ir už dyką... Kai tokia situacija šalyje, tai ko norėti, kad kažkas gerinama būtų?
                        Paskutinis taisė Al1; 2024.07.31, 20:50.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Va tokius bilietus išduoda automatas. Popierius ne paprasto kasos aparato, o storesnis ir kietesnis. Kitoje bilieto pusėje jokių užrašų nėra. Taip pat spausdina ant tokio paties popieriaus ir fiskalinį čekį, kuris šiek tiek didesnis už bilietą...
                          Pakoregavus dizainą ir sumažinus tuščios vietos kiekį bei pasikartojančią informaciją, būtų galima sutaupyti apie 20% ilgio. Sudėjus greta kvito ir fiskalinę informaciją, gal bilietas taptų kiek ilgesnis, bet bendroje sumoje būtų sutaupoma apie 50% popieriaus.

                          Ir taip, UI bei UX - tragiškas. Tikėkimės per laiką studentai kur nors nuvažiuos ir pamatys kaip projektuojamas ir įgyvendinamas efektyvus UI, pritaikytas keleivių srautams.
                          Kokio ... reikai sutikti "keleivių ir bagažo vežimo taisyklėmis“? Dabar jas kiekvienas turi privalomai skaityti įsigydas bilietą? Kodėl nereikia niekur pasirašyti perkant bilietą kasoje?
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.31, 21:32.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Atsiskaitymų grynais išvis neturėtų likti. Tam nėra jokios ekonominės ar kitokios logikos ir racionalizacijos.
                            Logiką tokia, kad jei neliks tai bus kaip commie Kanadoje kur už dalyvavimą mitinge uždarys sąskaitas ir neprieisi prie savo pinigų.
                            Bus įrankis kontroliuoti visuomenę.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Pakoregavus dizainą ir sumažinus tuščios vietos kiekį bei pasikartojančią informaciją, būtų galima sutaupyti apie 20% ilgio. Sudėjus greta kvito ir fiskalinę informaciją, gal bilietas taptų kiek ilgesnis, bet bendroje sumoje būtų sutaupoma apie 50% popieriaus.

                              Ir taip, UI bei UX - tragiškas. Tikėkimės per laiką studentai kur nors nuvažiuos ir pamatys kaip projektuojamas ir įgyvendinamas efektyvus UI, pritaikytas keleivių srautams.
                              Kokio ... reikai sutikti "keleivių ir bagažo vežimo taisyklėmis“? Dabar jas kiekvienas turi privalomai skaityti įsigydas bilietą? Kodėl nereikia niekur pasirašyti perkant bilietą kasoje?
                              Užsieniuose popieriaus dar daugiau, popierius paprastai ne paprastas, o specialus, su "raštu", ir net iš abiejų pusių... Kartais su kokia metalizuota ar spalvota juostele... Taip, pamiršau tą nesąmonę - sutikimą taisyklėms. Jo neturi būti. Bet šiaip viskas vyksta automate greitai ir sklandžiai.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Užsieniuose popieriaus dar daugiau, popierius paprastai ne paprastas, o specialus, su "raštu", ir net iš abiejų pusių... Kartais su kokia metalizuota ar spalvota juostele...
                                Pfff! Monrealio vienkartinis popierinis Métro bilietas turi NFC čipą! Dabar tai kainuoja centus.

                                Comment


                                  Polemika apie LTG Link naujus kioskus ir grynųjų atsisakymą šiandienos Panoramoje: https://www.youtube.com/live/uGtE7fcHCj8?t=1415
                                  Paskutinis taisė alga; 2024.07.31, 22:47.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Pfff! Monrealio vienkartinis popierinis Métro bilietas turi NFC čipą! Dabar tai kainuoja centus.
                                    Kaip ir Rygos e-Talons. Šiek tiek gaila, kad jų negalima papildyti, būtų mažiau šiukšlių.

                                    Comment


                                      QR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...

                                      Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.08.01, 08:40.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        QR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...

                                        Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...
                                        Sotus alkano, o jaunas seno neužjaučia...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          QR kodų nuskaitymas trunka ilgiau nei RFID'o. Miestų VT, kur dideli srautai, toks būdas (QR) netinka. Nors LT dabar jau Klaipėdoje ir Vilniuje vienkartiniai bilietai žymimi QR kodu, bet kad jų mažai naudojama, tai nesudaro problemos. Lietuvoje traukinyje bilietas tikrinamas tik vieną kartą ir laikas labai nespaudžia. Ilgiau užtrunka bilietų pardavimas traukinyje ir tai problema. Jei LTG nustos pardavinėti bilietus kasose, ir leis pirkti be antkainio traukiniuose už grynuosius, tai daugumoje traukinių reikės dviejų konduktorių, nes tiesiog vienas nespės tikrinti ir parduoti bilietų. Dalis keleivių važiuos nemokamai. O antram konduktoriui reikės mokėti algą. Gobšus moka dvigubai. Tik blogai, kad LTG atveju ne manageriai ir vadovai iš savo kišenės, bet valstybės sąskaita...

                                          Bet esmė dar viename dalyke. Bet kuriuo atveju, naikinant kasas dar kartą bus išdurti keleiviai Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Nes traukinyje vietos numeruotos, su laisvomis vietomis problema nuolat, todėl įlipus į traukinį nebus vietų sėdėti... Kadangi už grynus dažniausiai perka pensininkai, invalidai, tai jiems dar ir stovėti reikės. Va kaip LTG "rūpinasi" atskirtimi, ją sudarydama, diskriminuodama keleivius pagal negalią, amžių ir turtinę padėtį. LTG managerius ir vadovus už tai reikėtų teisti. Įstatymai numato kelis metus kalėjimo. Deja, visokie žmogteisistai vėl nieko nematys...
                                          Vilnius - Klaipėda maršrute neleidžia važiuoti stovint, teko nekartą tokia situacija matyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X