Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sutaupyta ant grynųjų inkasacijos iš stočių, bet likus 10-15 min. iki traukinio tikrai niekas nebėgios ieškodamas perlo terminalo, prie kurio dar teks ir eilę atstovėti. Tai bus masiškai perkama pačiame traukinyje.
    Pamenu kai per pandemiją irgi nepardavinėjo už grynyu, tai važiuodavo tiesiog be bilietų.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.07.28, 09:46.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Niekas nieko nedraudžia. Neturi galimybės nusipirkti bilietomate, perki traukinyje arba parduotuvėje pakeliui į stotį.

      Huracan'ai nepriima grynųjų jau 6 metus ir "neprisižaidžia".
      https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ezada-78611639

      O vatniko blėniai apie "globalistinių marazmų apsirijusius veikėjus" primena psichozės paūmėjimą.
      Kas tie huracanai? Ir kiek paslaugų huracanai teikia tose vietovėse kur planuiojami ltg automatai?
      Gaila, kad pas mus ne tokia teisinė valstybė kaip JAV, nes dabar jau sėdėčiau aprūpintas iki gyvenimo pabaigos huracano sąskaita. Nes precedentas tiesme jau buvo ir išaiškinimas, kad niekas negali žmogaus versti būti banko klientu irgi yra.
      Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.07.28, 09:52.

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

        Kas tie huracanai? Ir kiek paslaugų huracanai teikia tose vietovėse kur planuiojami ltg automatai?
        Gaila, kad pas mus ne tokia teisinė valstybė kaip JAV, nes dabar jau sėdėčiau aprūpintas iki gyvenimo pabaigos huracano sąskaita. Nes precedentas tiesme jau buvo ir išaiškinimas, kad niekas negali žmogaus versti būti banko klientu irgi yra.
        Kaip tik gerai, kad mūsų teisinė sistema neleidžia pasipelnyti tokiems "tiesos ieškotojams".

        Pateiktas ECB išaiškinimas šiuo atveju irgi nieko vertas. Grynųjų niekas LTG neuždraudė, nenori/nemoki bilieto nusipirkti bilietomate, perki traukinyje.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Pateiktas ECB išaiškinimas šiuo atveju irgi nieko vertas. Grynųjų niekas LTG neuždraudė, nenori/nemoki bilieto nusipirkti bilietomate, perki traukinyje.
          Čia dar kalba apie tai, kad gali apmokestinti pirkimą grynais (dar svarsto).

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Kaip tik gerai, kad mūsų teisinė sistema neleidžia pasipelnyti tokiems "tiesos ieškotojams".

            Pateiktas ECB išaiškinimas šiuo atveju irgi nieko vertas. Grynųjų niekas LTG neuždraudė, nenori/nemoki bilieto nusipirkti bilietomate, perki traukinyje.
            Tai taip ir bus perkama traukinyje. O kadangi lgt labai socialiai jautrūs nes priklauso nuo dotacijų ir yra soc. paslaugų tiekėjai, tai mokestis už pirkimą traukinyje bus panaikintas iš stočių kur yra automatai. Nes rinkėjai to pareikalaus. Ir darbo konduktoriams padaugės. Ir nors taisyklėse nurodyta, kad turi pats nueiti pas konduktorių nusipirkti bilieto, bet taip nieks nesielgia. Nes kontrolė labai reta.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              mielas kolega, akivaizdu, kad iš Vilniaus kabinetų atrodo viskas puikiai ir gražiai. Tačiau o bet .... bene 90 proc. stočių ir stotelių neturi šalia jokių narvesenų ir perlų, dar blogiau , minėti taškai yra 1 km ar tolimesniu atstumu, o kai kur ir išvis jų nėra.
              Stotys, kuriose dar veikia kasos (kai kuriose jau gali būti uždarytos, nes pagal LTG Link straipsnį, kasos likusios 12 miestų):
              • Ignalina - 100 metrų iki terminalo
              • Kaišiadorys - 225 metrai iki terminalo
              • Kaunas - 400 metrų iki terminalo
              • Kazlų Rūda - 140 metrų iki terminalo
              • Klaipėda - 250 metrų iki terminalo
              • Lentvaris - 60 metrų iki terminalo
              • Marijampolė - 400 metrų iki terminalo
              • Naujoji Vilnia - 100 metrų iki terminalo
              • Šiauliai - 130 metrų iki terminalo
              • Švenčionėliai - 130 metrų iki terminalo
              • Telšiai - 75 metrai iki terminalo
              • Varėna - 150 metrų iki terminalo
              • Vilnius - terminalas stotyje
              • Visaginas - 1,5km iki terminalo
              Tai greičiau bene 90% stočių, kuriose buvo likusios kasos, turi šalia perlo terminalus, o ne atvirkščiai Taip pat, pagal dabartines taisykles turėtų nebelikti 2 eurų priemokos perkant traukinyje - džiugi žinia tiems, kurie į stotį atvyksta paskutinę minutę bei nespėja į kasą.
              Atsižvelgiant į tai, kad Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose lieka informacijos centrai, ten tikrai galėjo likti ir kasos. Tačiau laikyti du ar daugiau kasininkų etatus Švenčionėliuose ar Ignalinoje yra tikras resursų švaistymas.

              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Akivaizdu, kad automatai galėjo būti ir su grynų pinigų funkcija, tokia kaip Vokietijoje, pagaliau galėjo ir kasininkėms pasiūlyti teikti daugiau paslaugų - tame tarpe ir Perlo paslaugas. Ar nueita to keliu? NE.
              Galėjo, tačiau daugumoje atvejų stotyse lankosi ne pati geriausia publika. Tai padidintų tikimybę, kad bilietomatus būtų bandoma laužyti ir plėšti, mažesnėse stotyse reikėtų papildomai samdyti apsaugą. Inkasacijos taip pat kainuoja.
              Palikus kasininkus ir davus jiems po terminalą niekas nepasikeistų, 80% laiko jie tiesiog sėdėtų, niekas neitų į stotį mokėti mokesčių ar pirkti Teleloto bilietukų.

              Comment


                Šiaip didžiuosiuose miestuose tie Perlo terminalai galėtų viduje esančiose kavinėse/užkandinėse pačioje stotyje. Aišku kolkas tik Vilniuje tas įmanoma, bet su laiku manau kitur bet kokiu tai atsiras bent Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuos. Kitas dalykas kaip kompromisą, vietoj 2eur komisinio, padaryt 1eur, tai manau nebaisus čia apiplėšimas. Beje, lengvatininkams, man rodos komisinis ir nėra taikomas dabar?

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Šiaip didžiuosiuose miestuose tie Perlo terminalai galėtų viduje esančiose kavinėse/užkandinėse pačioje stotyje. Aišku kolkas tik Vilniuje tas įmanoma, bet su laiku manau kitur bet kokiu tai atsiras bent Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuos. Kitas dalykas kaip kompromisą, vietoj 2eur komisinio, padaryt 1eur, tai manau nebaisus čia apiplėšimas. Beje, lengvatininkams, man rodos komisinis ir nėra taikomas dabar?
                  Taip, netaikomas. Dabartiniai 2 eur taikomi tik tada, jei išvykimo stotyje yra kasa ir ji dirba. Tam, kad apmokestinti visais atvejais, reikėtų keisti taisykles.

                  Comment


                    Turėjau omeny, lengvatininkam netaikomas bet kokiu atveju. Esu matęs, kaip greta keleivei konduktorė sakė, kad neįgaliesiems bet kokiu atveju netaikom 2eur komisinio, net jei važiuoji iš Vilniaus.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Niekas nieko nedraudžia. Neturi galimybės nusipirkti bilietomate, perki traukinyje arba parduotuvėje pakeliui į stotį.

                      Huracan'ai nepriima grynųjų jau 6 metus ir "neprisižaidžia".
                      https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ezada-78611639

                      O vatniko blėniai apie "globalistinių marazmų apsirijusius veikėjus" primena psichozės paūmėjimą.
                      Traukinyje turbūt bus antkainis, jei stotyje yra automatas. Kaip dabar iš stočių su kasomis.
                      Neprisižaidžia, nes tai privati firma ir dar kažkokia kavinė... Be jų galima pragyventi. O transportas reikalingesnė paslauga. Be to pastaruoju laiku valdžios institucijos labai mėgsta nieko nematyti, kai reikia, o kai nereikia, imituoja aktyvią veiklą... Todėl tai nieko neįrodo. Turint omenyje ultraliberalų ultraglobalistinį LT valdžios kursą, tai tik patvirtina, kodėl tokie dalykai vyksta ir institucijos tyli šikną suraukusios.

                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Taip, pigiau. 100€/mėn palaikymo mokestis ir 7% komisinis nuo vieno bilieto. Sutartyje skaičiuota 300k bilietų 24 mėn laikotarpiui, sutarties vertė 29k. Vieną kasininką išlaikyt kainuotų panašiai, nėra ką kalbėti apie kelis ar dar daugiau.
                      Gal ir pigiau, bet kaina ne taip vertinama. Kasos akivaizdžiai parduoda daugiau bilietų. Terminalai ne pakeliui ir kodėl keleivis turi ieškoti kažkokio tai PC visai ne pakeliui, užuot ėjus tiesiai į stotį ir ten nusipirkus bilietą prieš kelionę, o ne iš anksto ar kažkur kitame miesto gale...

                      Tarkim terminaluose net nebus parduodama sutartų 300 tūkstančių bilietų. Tipo, pinigai susitaupė... Aha... O keleiviai prarasti arba priversti pirkti kaip jiems nėra patogu (internetu), ar automate kortele...

                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Stotys, kuriose dar veikia kasos (kai kuriose jau gali būti uždarytos, nes pagal LTG Link straipsnį, kasos likusios 12 miestų):
                      • Ignalina - 100 metrų iki terminalo
                      • Kaišiadorys - 225 metrai iki terminalo
                      • Kaunas - 400 metrų iki terminalo
                      • Kazlų Rūda - 140 metrų iki terminalo
                      • Klaipėda - 250 metrų iki terminalo
                      • Lentvaris - 60 metrų iki terminalo
                      • Marijampolė - 400 metrų iki terminalo
                      • Naujoji Vilnia - 100 metrų iki terminalo
                      • Šiauliai - 130 metrų iki terminalo
                      • Švenčionėliai - 130 metrų iki terminalo
                      • Telšiai - 75 metrai iki terminalo
                      • Varėna - 150 metrų iki terminalo
                      • Vilnius - terminalas stotyje
                      • Visaginas - 1,5km iki terminalo
                      Tai greičiau bene 90% stočių, kuriose buvo likusios kasos, turi šalia perlo terminalus, o ne atvirkščiai ​ Taip pat, pagal dabartines taisykles turėtų nebelikti 2 eurų priemokos perkant traukinyje - džiugi žinia tiems, kurie į stotį atvyksta paskutinę minutę bei nespėja į kasą.
                      Atsižvelgiant į tai, kad Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose lieka informacijos centrai, ten tikrai galėjo likti ir kasos. Tačiau laikyti du ar daugiau kasininkų etatus Švenčionėliuose ar Ignalinoje yra tikras resursų švaistymas.


                      Galėjo, tačiau daugumoje atvejų stotyse lankosi ne pati geriausia publika. Tai padidintų tikimybę, kad bilietomatus būtų bandoma laužyti ir plėšti, mažesnėse stotyse reikėtų papildomai samdyti apsaugą. Inkasacijos taip pat kainuoja.
                      Palikus kasininkus ir davus jiems po terminalą niekas nepasikeistų, 80% laiko jie tiesiog sėdėtų, niekas neitų į stotį mokėti mokesčių ar pirkti Teleloto bilietukų.
                      Kas čia per LTG kliedesiai? Kur Ignalinos stotyje 100 metrų iki terminalo? Toje maisto prekių parduotuvėje šalia stoties? Kur Kaišiadoryse. Dėl Kaišiadorių klausimas dar vienas. Automatas tikriausiai stoties salėje. O traukiniai stoja perone, kuris už 200 metrų... Kodėl automato nepadarė salėje tiems, kam vykti iš 1 perono, ir perone, iš kurio dauguma kaišiadoriečių vyksta į Kauną ar Vilnių? Ten, kur geležinkeliai vystomi normaliai, automatai statomi ne tik stoties salėse, bet ir požeminiuose tuneliuose, peronuose...

                      Tai dabar žmogui, kuris traukiniu važiuoja retai ,ar tiems patiems užsieniečiams reikės ieškoti kažkokios komorkės su terminalu, o ne įprastos kasos?

                      O jei žada panaiknti antkainius perkant traukinyje, tai iš didžiųjų stočių esant daug keleivių ir juos apibilietuojant traukinyje, bus prarandami pinigai - tiesiog konduktorius nespės prieiti iki keleivio, jei jis važiuoja 1 ar netgi 2 stoteles, ir jis išlips, kur jam reikia, pravažiavęs nemokamai. Arba priėjęs konduktorius parduos bilietą nuo kitos artimiausios stoties, stotelės, o ne nuo tos, iš kurios vyksta keleivis. Keleiviui kaip ir pigiau, bet LTG praranda pinigus. Be to iškreipiama statistika, bus galima motyvuoti maršrutų naikinimą ar sutrumpinimą...
                      Būtent dėl kasų nebuvimo ir kad suspėtų visus apibilietuoti, patikrinti, kai kuriais maršrutais net ir priemiestiniame traukinyje kartais važiuoja du konduktoriai... Ekonomija?​

                      Kiek keleivių traukiniai prarado kai Plungėje panaikino kasą? Tuo tarpu autobusų stoties kasa veikia geležinkelio stoties kasos vietoje.. Nors keleivių autobusais ten kažin ar daugiau už traukiniu. Į priemiestinius autobusus bilietų neparduoda, o tarpmiestinių ten tik keli per dieną ir tai ne pačios Plungės AP. O ar negalėjo LTG primokėti Plungės AP už traukinio bilietų pardavimą? Pastatyti kasos aparatą šalia autobusų kasos aparato ir apmokyti dirbti...
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.07.28, 12:17.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Turint omenyje ultraliberalų ultraglobalistinį LT valdžios kursą, tai tik patvirtina, kodėl tokie dalykai vyksta ir institucijos tyli šikną suraukusios.


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tarkim terminaluose net nebus parduodama sutartų 300 tūkstančių bilietų. Tipo, pinigai susitaupė... Aha... O keleiviai prarasti arba priversti pirkti kaip jiems nėra patogu (internetu), ar automate kortele...
                        Arba traukinyje, kaip ir dabar ženkli dalis daro.
                        Kadangi visi daugiausiai akcentuoja senjorus, kaip jiems nepatogu ir t.t., tai nepamirškim, kad didelė dalis jų važiuoja ne spontaniškai, o iš anksto susiplanavę (pas gydytoją kaip pvz). Tad be problemų apsipirkinėdami savo parduotuvėje galės iš anksto įsigyti ir traukinio bilietą. O jei kelionė bus Klaipėdos traukiniu, nereikės pergyventi, ar tikrai bus vietos, ar specialiai dėl to vykti į stotį įsigyti bilietą iš anksto, kuri 99% atvejų bus toliau nei artimiausias terminalas.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Kas čia per LTG kliedesiai? Kur Ignalinos stotyje 100 metrų iki terminalo? Toje maisto prekių parduotuvėje šalia stoties? Kur Kaišiadoryse. Dėl Kaišiadorių klausimas dar vienas. Automatas tikriausiai stoties salėje. O traukiniai stoja perone, kuris už 200 metrų... Kodėl automato nepadarė salėje tiems, kam vykti iš 1 perono, ir perone, iš kurio dauguma kaišiadoriečių vyksta į Kauną ar Vilnių? Ten, kur geležinkeliai vystomi normaliai, automatai statomi ne tik stoties salėse, bet ir požeminiuose tuneliuose, peronuose...
                          Ne LTG, o mano palyginimas esamos kasos vietos su terminalų žemėlapiu. Taip, Ignalinoje terminalas maisto prekių parduotuvėje. Kaišiadoryse - Aibė, Vytauto Didžiojo g. 35.
                          Dėl automatų vietos, plėtra ar perkėlimas tikrai turėtų būti įmanomas. Reikia tik elektros ir interneto įvado. Galbūt jei būtų pasikreipimų LTG persvarstytų vietą(-as).

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O jei žada panaiknti antkainius perkant traukinyje, tai iš didžiųjų stočių esant daug keleivių ir juos apibilietuojant traukinyje, bus prarandami pinigai - tiesiog konduktorius nespės prieiti iki keleivio, jei jis važiuoja 1 ar netgi 2 stoteles, ir jis išlips, kur jam reikia, pravažiavęs nemokamai. Arba priėjęs konduktorius parduos bilietą nuo kitos artimiausios stoties, stotelės, o ne nuo tos, iš kurios vyksta keleivis. Keleiviui kaip ir pigiau, bet LTG praranda pinigus. Be to iškreipiama statistika, bus galima motyvuoti maršrutų naikinimą ar sutrumpinimą...
                          Būtent dėl kasų nebuvimo ir kad suspėtų visus apibilietuoti, patikrinti, kai kuriais maršrutais net ir priemiestiniame traukinyje kartais važiuoja du konduktoriai... Ekonomija?​
                          Taip, keturiose pagrindinėse stotyse kasos turėtų likti.

                          Comment


                            Išlieka dar klausimas. O kitose stotelėse automatų statyti nežada? Jei žada, kaip tada su mokesčiu perkant traukinyje? Nes šalia daugelio stotelių jokių perlo terminalų su žiburiu nerasi. Beje kokį komisinį ima terminalas? Ar ten bilietas parduodamas be komisinio?

                            Comment


                              Terminalo komisinį prisiima LTG, keleiviui kaina tokia pati, kaip ir visur. Dėl bilietomatų plėtros kol kas kalbų nebuvo.
                              Bet kuriuo atveju, dar net nėra priimto sprendimo taikyti mokestį traukiniuose, jei stotyje yra bilietomatas.

                              Comment


                                Bet tai kaip suprantu pagrindinėse stotyse, kur lieka info centrai, kartu tame centre bus ir bilietų kasa, kur liks galimybė nusipirkti bilietus grynais?

                                Comment


                                  Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                  Bet tai kaip suprantu pagrindinėse stotyse, kur lieka info centrai, kartu tame centre bus ir bilietų kasa, kur liks galimybė nusipirkti bilietus grynais?
                                  1./ nebus kasu niekur. tose stotyse bus gelbetojai, kas nemoka isigyti bilietu savrankiskai. 2 / Kodel keleiviai privalomai tures atlikti bilietu kasininko funkcijas.

                                  Comment


                                    Beje,o kaip su rytiniais traukiniais jeigu perlo terminalas darbą pradeda tik nuo 9 ryto? Arba dar puikiau atbėga žmogelis prie terminalo, o ten laikrodukas uždėtas "būsiu už 45 min." (dažnai matau tokį vaizdą). Ir sekmadieniais terminalai nedirba. Dar tiesa yra knygyne, bet ten irgi sekmadienį ir pirmadienį nedirba.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Beje,o kaip su rytiniais traukiniais jeigu perlo terminalas darbą pradeda tik nuo 9 ryto? Arba dar puikiau atbėga žmogelis prie terminalo, o ten laikrodukas uždėtas "būsiu už 45 min." (dažnai matau tokį vaizdą). Ir sekmadieniais terminalai nedirba. Dar tiesa yra knygyne, bet ten irgi sekmadienį ir pirmadienį nedirba.
                                      Ir dabar kasos toli gražu nedirbdavo pagal kiekvieno traukinio išvykimą (neskaitant didžiųjų miestų)

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Ir dabar kasos toli gražu nedirbdavo pagal kiekvieno traukinio išvykimą (neskaitant didžiųjų miestų)
                                        Taip, bet tada traukinyje bilietai buvo parduodami be antkainio. Bet kaip ltg kontroliuos terminalų darbo laiką?
                                        Gausis įdomi situacija, gali grynais nusipirkti bilietą be antkainio, nes terminalai dar nedirba, bet kortele tik su antkainiu, nes buvo bilietomatas ))).
                                        Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.07.28, 21:00.

                                        Comment


                                          Kasų darbo laiką žino. Tiksliau žino, kad šitame konkrečiame traukinyje, kuriame šiandien konduktorius dirba, tokiose tai stotyse kasos nedirba, traukinio pravažiavimo pro stotį metu.

                                          Mane stebina tai, kad Lietuvoje bilietai vis dar parduodami tik į konkrečius traukinius. Kai užsienyje paprastai bilietas į priemiestinius ar regioninius traukinius be numeruotų vietų galioja visą parą be pririšimo prie konkretaus traukinio. Seniau buvo suprantama, kad parduodant bilietus į konkrečius traukinius, sudaroma keleivių srauto statistika. Dabar gi visi bilietai turi QR kodus ir jie nuskaitomi, taip kad statistika yra surenkama.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.07.28, 21:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X