Regioninių traukinių bilietai parduodami ir kainos rodomos tik iki 2 sav. į priekį.
O dėl atstumo - tiesia linija yra 125 km, o geležinkelis tiesiai neina.
Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
Prieš porą metų kelis kart gastroliavau iš Bergamo į vieną kurortinį miestuką ir atgal. Tiesa ne traukiniu, o "priemiestiniu" autobusu. Atstumas ~50-60km, bilieto kaina buvo berods 3-3,5€. Žodžiu brangu tikrai nepasirodė
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
O nusipirkti bilietą tiesiog stoty šiais laikais jau nebe lygis?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
Sunku paprasčiausiai prisipažinti neteisiu?
Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.
Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.
Siaip į lėtesnius Intercity įmanoma gauti bilietą už 9 eur nepriklausomai nuo atstumo (tame tarpe labai labai pasistengus ir tarp Romos ir Milano, tik kelionės trukmė bus ne 3 su puse, o šešios-septynios valandos).
Ka reiskia labiau pasistengus? Planuot marsruta is keliu jungiamuju regioniniu ar kaip?
Ka reiskia labiau pasistengus? Planuot marsruta is keliu jungiamuju regioniniu ar kaip?
Ne, tiesiog labiau paieškoti - labai mažai tokių bilietų lyginant su norinčiais juos gauti (kituose maršrutuose lengviau). Galbūt išsiaiškinti, kada pasirodo naujos vietos už tokią akcijinę kainą (tam tikromis progomis, sutampančiomis su akcijos pradžia, ar gal reguliariai kažkiek dienų prieš).
Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.
Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.
Tai čia Tu suklydai teigdamas, kad 125km yra tiesi linija, o ne geležinkelio. 2h kelionę lyginti su perpus trumpesne sunkiai išeitų, beto ar tuose regioniniuose traukiniuose yra vienviečių vietų? Taip, kad norint greitai nuvykti ir iš anksto turėti bilietus, reiks pakloti didesnę sumą.
p.s. matau nemažai žinote apie traukinių bilietus ir kainas, kokį galėtumėte rekomenduoti atitinkamą Ispanijos puslapį bilietų pirkimui?
Tai čia Tu suklydai teigdamas, kad 125km yra tiesi linija, o ne geležinkelio. 2h kelionę lyginti su perpus trumpesne sunkiai išeitų, beto ar tuose regioniniuose traukiniuose yra vienviečių vietų? Taip, kad norint greitai nuvykti ir iš anksto turėti bilietus, reiks pakloti didesnę sumą.
125 km yra ir naujos greitojo geležinkelio atkarpos ilgis, ir atstumas tarp šių miestų tiesia linija: pagal http://www.daftlogic.com/projects-ad...calculator.htm tarp Milan, IT ir Turin, IT tiesia linija yra 125.671 km. Atstumas kurį reikia įveikti traukiniui, kad nuvažiuot iš vieno miesto į kitą yra didesnis.
Vienviečių vietų esu matęs, jų viena kita būna priklausomai nuo vagono konfigūracijos.
Kad į gerus traukinius bilietai nėra pigūs - tiesa, bet vėlgi taip dėliojant sąlygas galima pasiekti įvairių rezultatų, pasirodo bilietai po 9 eur yra ir į tuos greitus Eurostar Italia traukinius, tame tarpe ir tarp Turino ir Milano (kaip ir kituose, ilgesniuose maršrutuose), jie parduodami kaip tik iš anksto, taip kad gali ir pasisekt (akcijines kainas beje rodo tik sekančiame pirkimo žingsnyje nei tamstos linkas), vienas pvz. šią minutę http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...pe=&car=0&dc=1.
Sveiki, neseniai buvau apsilankęs Vilniaus geležinkelio stoties informacijos skyriuje. Pasiteiravau terminuoto bilieto Vilnius-Juodšiliai-Vilnius bilieto mėnesiui kainos. Man buvo atsakyta, į vieną pusę 80 LT, į abi puses 150 LT.
Nelabai suprantu logikos, kai vienos kelionės kaina yra 2.60 LT, o pagal LG taisykles:
Perkant visomis mėnesio dienomis galiojantį terminuotą kelionės bilietą vienam mėnesiui – kiekviena kelionė traukiniu kainuoja 55 proc. pigiau nei važiuojant su vienetiniais kelionės bilietais;
Taigi išeina taip:
-Bilietas į vieną pusę: 2.60*30=78. 78-55%= 35.10 LT
-Bilietas į abi puses: (2.60*2)*30=156. 156-55%= 70.20 LT
Taigi gal kas man galėtų pasakyti kodėl infromacijoje pasakyta kaina yra daugiau nei dvigubai didesnė? Ar čia mane bandė apgauti/suklydo?
Sveiki, neseniai buvau apsilankęs Vilniaus geležinkelio stoties informacijos skyriuje. Pasiteiravau terminuoto bilieto Vilnius-Juodšiliai-Vilnius bilieto mėnesiui kainos. Man buvo atsakyta, į vieną pusę 80 LT, į abi puses 150 LT.
Nelabai suprantu logikos, kai vienos kelionės kaina yra 2.60 LT, o pagal LG taisykles:
Citata:
Perkant visomis mėnesio dienomis galiojantį terminuotą kelionės bilietą vienam mėnesiui – kiekviena kelionė traukiniu kainuoja 55 proc. pigiau nei važiuojant su vienetiniais kelionės bilietais;
Taigi išeina taip:
-Bilietas į vieną pusę: 2.60*30=78. 78-55%= 35.10 LT
-Bilietas į abi puses: (2.60*2)*30=156. 156-55%= 70.20 LT
Taigi gal kas man galėtų pasakyti kodėl infromacijoje pasakyta kaina yra daugiau nei dvigubai didesnė? Ar čia mane bandė apgauti/suklydo?
Jeigu žiūrint formaliai į tai, kas parašyta LG taisyklėse, tai galima sakyti, kad taisyklių rengėjas rašydamas "kiekviena kelionė traukiniu kainuoja 55 proc. pigiau nei važiuojant su vienetiniais kelionės bilietais" nepamąstė iki galo
Nors ir nesu su tuom susidūręs, bet įsivaizduoju, kad terminuotas bilietas neturėtų nustatyti kažkokio konkretaus kelionių skaičiaus. Gali su mėnesiniu bilietu važiuoti 10, 20, 30 ar 120 kartų (jeigu nori ryte traukiniu nuvažiuoti į darbą, per pietus grįžti namo pavalgyti, po pietų vėl važiuoti į darbą ir po darbo grįžti namo) priklausomai nuo tavo poreikio. Taigi kai tu perki mėnesinį bilietą LG negali žinoti, kiek vidutiniškai tau kainuos kelionė, ir kiek sutaupysi lyginant su vienetiniais kelionės bilietais
Tai kokia iš viso nauda pirkti mėnesinį, jei jis tik 6 Lt pigesnis (į abi puses)??? O jei važiuosi ne 30 dienų, o 28 d., tai netgi permokėsi. Su vienkartiniais pigiau. Juk tikrai retai kuris važiuoja 3 ar 4 kartus per dieną. Traukinys tai ne miesto VT. Su miesto VT akivaizdi nauda - du kartus kasdien važiuojat susitaupo 10 Lt per mėnesį (jei bilietas 110 Lt). Bet dauguma juk vidutiniškai važiuoja daugiau nei du kartus per dieną.
Gali su mėnesiniu bilietu važiuoti 10, 20, 30 ar 120 kartų (jeigu nori ryte traukiniu nuvažiuoti į darbą, per pietus grįžti namo pavalgyti, po pietų vėl važiuoti į darbą ir po darbo grįžti namo) priklausomai nuo tavo poreikio. Taigi kai tu perki mėnesinį bilietą LG negali žinoti, kiek vidutiniškai tau kainuos kelionė, ir kiek sutaupysi lyginant su vienetiniais kelionės bilietais
Va va, apie tai pagalvojau, bet esmė tame, kad iš Vilniaus į Juodšilius yra tik 3 traukiniai per dieną. Todėl yra fiziškai neįmanoma nuvažiuoti daugiau nei 3 kartus per dieną, (Nebent esi traukinių maniakas ir nesustodamas važinėji pirmyn, atgal)
Taigi, net jei mokėčiau už visus tris bilietus per dieną, vistiek suma būtų trečdaliu mažesnė nei pateikta informacijoje.
Susidaro įspūdis, jog LG nenori vežti keleivių - nenori gauti pelno.
Sveiki, neseniai buvau apsilankęs Vilniaus geležinkelio stoties informacijos skyriuje. Pasiteiravau terminuoto bilieto Vilnius-Juodšiliai-Vilnius bilieto mėnesiui kainos. Man buvo atsakyta, į vieną pusę 80 LT, į abi puses 150 LT.
Kažkas ne taip.
Vilnius - Juodšiliai 11 km.
Vilnius - Lentvaris 18 km, mėnesinis - 110 lt., vienkartinis 3 lt.
LG kainas ne vien tik pagal kilometrus nustato. Lentvaris - populiarus maršrutas, daug keleivių, konkurencija su mikrobais. Todėl kainos mažesnės. Be to 3 Lt tik už 3 klasę, o mėnesinis suteikia galimybę važinėti ir dviaukščiais.
Bet Juodšiliai beveik dvigubai arčiau, o mėnesinis beveik dvigubai brangiau. Ne per didelis skirtumas.
Ir kaina į Lentvarį tokia, kai dviaukščių dar nebuvo.
Beje, II klasė iš Vilniaus į Lentvarį - 4,90.
Biletai į vieną iš kontrabandiškiausių Baltarusijos traukiniu
Tik kažkodėl antras atspausdintas ant baltos bilieto pusės
Jei kas nuspresit kartoti, tai pakeiskit pasą į ružavą geriau
Comment