nuolaida 15 proc grizimo bilietui suteikiama tik pilnam keliones bilietui ,nuodant tikslu grizimo laika.(tokos LG salygos) nori vaziuoti vaziuot pigiau- konkreciai sakyk, kada vaziuosi. siap akcija jau yra pasenusi,kazka naujai galima organizuoti.
perkant bilieta i konduktoriaus mokestis netaikomas. jei nepirkote veikiancioje bilietu kasoje bilieto. tik tada imamas mokestis 5 lt.
supratau .nepirkai kasose bilieto, tausako suma su 5 litu paslaugos mokesciu. todel sakai, kad suma didele ir pasiulo vaziuoti be bilieto. idomu , o kiek mokejai konduktoriui? visada pirk kasoje ,ten pigiau.kasai nedirbant - 5 litu mokestis neimamas
Įdomu, ar LG planuoja kada nors įvesti lanksčią ir į keleivių poreikius orientuotą kainodarą? Pavyzdžiui, "Šeimos bilietas", kur keliaujant bent 3 šeimos nariams taikoma, tarkim, 30-50% nuolaida? Arba grupinis bilietas, pritaikytas ekskursijoms (trkim, 10+ asmenų taikoma 50% nuolaida)? Atsižvelgiant į šalies ypatumus ir poreikius, galima prigalvoti daugybę gerų schemų. Nekalbant apie tą patį bilietų pirkimą internetu. Juk tokie dalykai galėtų išauginti keleivių srautus kokiais 30-40% į metus (bent jau pradžiai). Būtų sukurta normali keleivių bazė, kuri imtų teikti pirmenybę traukiniui. Negi LG sėdi visiški dalba***ai/specelystai, kurie nieko apie tai nesupranta?
Ne, tikrai neplanuojame. To niekada nebus. Jei kam nepatynka, nesinaudzokyte LG paslaugomys, leiskite mums ramei miegocy darbo vietoje.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai čia vietinis maršrutas galima sakyti nuo oro uosto iki miesto centro. Tas pats kaip būtų nuo Karmėlavos iki Kauno centro Lietuvos mastu.
Norint orientuotis į tarpmiestinių maršrututų kainas, pvz. pigiausias bilietas Milanas-Roma kainuoja apie 300Lt (brangiausias virš 700), vidutinis greitis apie 185km/h (maksimalus 300km/h).
300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
Iš tiesų, regioninių traukinių kainos šiaurinėj Italijos dalyje džiugina. Pernai važiuodamas slidinėti, iš Bergamo į Madonna di Campiglio važiavau traukiniais, vėliau iš Madonna di Campiglio iki Venecijos ir atgal. Kiek skaičiavau, vidutinė vieno kilometro kaina gavosi lygiai tokia pati, kaip ir Lietuvoje. O greitis gerokai didesnis. Tiesa, patys traukiniai labai skiriasi priklausomai nuo maršruto. Vienam maršrute apynaujis, švarus, kitame - gerokai apšiuręs (tikriausiai nenustebinsiu, pasakydamas, kad tame traukinyje bendra odos spalva buvo gerokai tamsesnė, negu kituose
Norint orientuotis į tarpmiestinių maršrututų kainas, pvz. pigiausias bilietas Milanas-Roma kainuoja apie 300Lt (brangiausias virš 700), vidutinis greitis apie 185km/h (maksimalus 300km/h).
Siaip į lėtesnius Intercity įmanoma gauti bilietą už 9 eur nepriklausomai nuo atstumo (tame tarpe labai labai pasistengus ir tarp Romos ir Milano, tik kelionės trukmė bus ne 3 su puse, o šešios-septynios valandos).
300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
Na galima palyginti tuomet maršutą Milanas-Turinas su Kaunas-Vilnius, kelionės atstumas ir trukmė labai panaši, klasė ta pati antra. Pas mus kainuoja 18 Lt, o ten virš 100Lt (pirma klase virš 200Lt), taip, kad skirtumai tikrai dideli.
Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
Na galima palyginti tuomet maršutą Milanas-Turinas su Kaunas-Vilnius, kelionės atstumas ir trukmė labai panaši, klasė ta pati antra. Pas mus kainuoja 18 Lt, o ten virš 100Lt (pirma klase virš 200Lt), taip, kad skirtumai tikrai dideli.
Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
Atstumas šiaip jau pusantro karto didesnis, o ir jokių kainų virš 200 litų nėra - yra nuo 11 eur regioniniu antra klase iki 45 eur už pirmą klasę Eurostaru.
Nereik rašinėt kaip nėra.
Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.
Atstumas šiaip jau pusantro karto didesnis, o ir jokių kainų virš 200 litų nėra - yra nuo 11 eur regioniniu antra klase iki 45 eur už pirmą klasę Eurostaru.
Nereik rašinėt kaip nėra.
Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.
Pagal wikipediją, Milanas-Turinas geležinkelio linijos ilgis 125km, tai skirtumas nedidelis, tiesa, ir važiuoja keliolika min. ilgiau nei Vilnius-Kaunas. O kainas pažiūrėjau iš šio puslapio: https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
Pagal wikipediją, Milanas-Turinas geležinkelio linijos ilgis 125km, tai skirtumas nedidelis, tiesa, ir važiuoja keliolika min. ilgiau nei Vilnius-Kaunas. O kainas pažiūrėjau iš šio puslapio: https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
Comment