Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
    Dar pridėkime, kad žaliasis. Rinkos ekonomika yra trukdis, kai siekiama kitokių tikslų nei pelno maksimizavimas, t.y. pagal rinkos ekonomiką yra OK dabar max pelnai, o po to self-correction krizė, bet tai tam tikrais atvejais primena pjovimą šakos, ant kurios pats sėdi.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.
      O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?

      Comment


        Flixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          O kas jums taip sakė? Flixbus? Wizzair'as?
          Taip pasakė bazinis sveikas protas, o flixbus ir panašūs veikėjai daro žalą.

          Comment


            Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
            Paskutinis taisė TIME; 2024.08.10, 10:06.

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą
              Flixbus, wizzair atlieka savo darba - padidina paklausa i patrauklausius marsrutus, didindami konkurencija pagrindini vezeja vercia mazinti kainas (pvz. Prancuzijoje atejus Flixbus, SNCF atidare TGV OUIGO branda, kuris siulo pigesnes keliones traukiniais, kaip konkurencija flixbusui). Bet jie negali buti vienintelis optionas - nacionalines avialinijos turi uztikrinti susisiekima svarbiausiais marsrutais, iskaitant maziau pelningais ir populiariais, o valstybiniai gelezinkeliai/autobusai susisiekima maziau pelningais salies viduje ir aplinkuje). Be situ dvieju daliu neveikia ir rinkos ekonomika/kapitalizmas - be valstybiniu vezeju privatininkai de facto nedalyvauja kapitalizme - jiems nereikia rizikuot, nereikia konkuruot kainomis, nereikia priiminet rizikingu sprendimu, rizikuojant savo pelningumu (kapitalizmo bruozai, kapitalizmas Lietuvoje yra daznai klaidingai suprantamas - tai yra konkurencijos skatinimas, o ne virspelniu nesimas oligopolineje rinkoje, kaip daznai bando ji nupiesti banku lobistai)- patampa savotiskas socializmas kapitalo valdytojams
              Yes, yes, pagaliau kažkas pasakė šiame forume dažnam nepriimtiną tiesą. Valio!

              Comment


                OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  OuiGo buvo dar iki Flixbuso. Bet ne jis konkuravo su Flixbus, o OuiBus. Kurį SNCF 2019 m. pardavė Blablacar'ui. Šiaip, ką galima pasakyti. Realiai šitie "pigūs" autobusai jau visai nebe pigūs, o kai kuriais atvejais kainos siekia traukinių ar netgi viršija jas. Keleivių kontingentais autobusais kitas - keliauja dažniausiai žemiausias socialinis sluoksnis, migrantai, visokie turistai iš trečių šalių ar ES pakraščių...
                  Puiku. Gerai, kad keliauja. Ar pėsčiomis turėtų eiti?

                  Comment


                    Aš tik konstatuoju kaip yra.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Flixbus, Wizzair dirba tik tuose maršrutuose, kur yra pelnas. Kur galima nugriebti grietinėlę... Jei taip darytų visas VT, tai kas būtų? VT turi dirbti tinklo pirincipu, nuostolingi maršrutai turi dengti pelningus, dotacijos būtinos.
                      Mano požiūriu, valstybė ir savivaldybės perka keleivių vežimo paslaugą tam tikrais maršrutai pagal tam tikrą paslaugos kokybės lygį. Sutartis turi būti tokia, kad neužtikrinti kokybės lygio ir maršrutų vežėjui būtų labai brangu.
                      Konkuruoti, ponai. Bet kai savivaldybės yra tai važiuoja ką nori kokiais nori autobusais, o sankcijų pritaikyti neįmanoma, nes taigipinigųnėra, išvienoskišenėsįkitą, kaipmesužkurąmokėsimgavętokiąbaudą ir panašūs marazmai - turim tai, ką turim. Savivaldybės AP transportas apvažiuoja visus kaimus kas dvi savaites. Traukinys su keleiviais stovi kelias valandas tarpstotyje, užėmęs vienintelį kelią į uostą, kaip koks Evergiven.

                      Comment


                        Flixbus ar aviacijos atveju niekas nieko neperka. Veikia laisvai rinkoje.
                        Lietuvoje atvejis ypatingas ir sunkus, ir užleistas, todėl taikyti tai, ką sakai, neišeina. Čia ne vežėjų problema kaip tokių, o valdžios ilgametės politikos VT srityje pasekmės... Nes VT ponai nesinaudoja, tai aplamai sovietinė atgyvena, normalūs žmonės turi važinėti automobiliais, geriau net keliais, kaip "mūsų" švyturyje - Americoje...

                        Comment


                          Nuo šių metų Švedijoje visų traukinių ir autobusų operatorių (viso 50+) bilietus galima įsigyti bendroje sistemoje Samtrafiken (International Union of Railways' OSDM).

                          https://samtrafiken.se

                          Plačiau.: https://www.railway-technology.com/n...blic-transport.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2024.08.15, 23:43.

                          Comment


                            Pakankamai tyliai LTGLink sugrąžina 2€ mokestį bilietą perkant traukinyje. Po kasų uždarymo praėjo maždaug 3 mėnesiai. Keisčiausia tai, kad naujiena paskelbta LTG FB paskyroje. O tuo tarpu LTG Link FB tokios informacijos nebuvo.

                            <..>
                            Nuo lapkričio 4 d. papildomas 2 eurų mokestis perkant bilietus traukinyje nebus taikomas:
                            ◾️pensijos gavėjams;
                            ◾️moksleiviams;
                            ◾️vaikams;
                            ◾️Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo 5 straipsnio 1 dalyje bei 5 straipsnio 2 dalies 1–5 punktuose nurodytiems asmenims;
                            ◾️keleiviams, perkantiems bilietus maršrute Vilnius–Oro uostas–Vilnius;
                            ◾️keleiviams, norintiems iš Vilniaus tą pačią dieną tęsti kelionę, pateikus traukinio Vilnius–Oro uostas–Vilnius bilietą.
                            DUK'e rašo apie mokestį (https://ltglink.lt/d-u-k):
                            Ar visi keleiviai turi mokėti paslaugos mokestį įsigydami bilietą traukinyje?
                            2 Eur paslaugos mokestis yra taikomas visiems keleiviams remiantis Bendrovės patvirtintomis Bendrosiomis keleivių vežimo taisyklėmis, su kuriomis galite susipažinti čia, o su šio mokesčio taikymo išimtimis galima susipažinti čia
                            Papildau. Buvo čia diskusijoje svarstymų ar nesant stotelėje bilietomato bus taikomas mokestis. Panašu, jog visokiose Žeimenos, Pailgio ir pan. stotelės, kur net ir Perlo terminalo nesurasi mokestis bus taikomas perkant traukinyje.
                            Click image for larger version

Name:	ltg.png
Views:	290
Size:	95,9 kB
ID:	2163285

                            Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.11.04, 10:40.

                            Comment


                              Nu va, ir nėra ko pensininkams verkt dėl kasų uždarymo.

                              Comment


                                LTG Link bilietomatai kažkaip kreivai ir nelogiškai suprogramuoti.
                                Kadangi teko pasinaudoti šiek tiek skubant į traukinį (norėjau tiesiog pabandyti bilietomatą, nes visada nusiperku internetu iš telefono), tai perkant bilietą pirmiausia atspausdino kvitą, kurį ir pasiėmiau iš to automato, bei nuėjau. Net neturėjau įtarimo, kad dar reikia pastovėti ir sulaukti kol atspausdins bilietą. Kad bilieto neturiu, paaiškėjo tik traukinyje kai konduktorė pasakė, kad ne aš vienintėlis toks ir tai gana dažnas atvejis.
                                Ir čia man kilo daugiau klausimų. Jeigu tai ne vienetinis atvejis ir LTG Link žino apie tokį dalyką (na nebent konduktoriai nepraneša niekam apie tokias situacijas), kodėl tai po galais nėra sprendžiama? Ar tiesiog tipinis lietuviškas variantas "sueis ir taip"? Nes kiek teko važinėti kitose šalyse traukiniais, niekada nebuvo problemų, nes visada pirmiausia atspausdina bilietą, o ne kažkokį miekam nereikalingą fiskalinį kvitą ant vos ne 6x15 cm popieriaus lapo. Dar kiek pamenu, daug kur paklausia ar reikalingas kvitas, nes neaišku kam jis gali būti reikalingas, jeigu aš jau gaunu bilietą.
                                Taigi bilietomatui kol kas galėčiau parašyti įvertį 2 iš 10.

                                Comment


                                  Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                                  Pakankamai tyliai LTGLink sugrąžina 2€ mokestį bilietą perkant traukinyje. Po kasų uždarymo praėjo maždaug 3 mėnesiai. Keisčiausia tai, kad naujiena paskelbta LTG FB paskyroje. O tuo tarpu LTG Link FB tokios informacijos nebuvo.



                                  DUK'e rašo apie mokestį (https://ltglink.lt/d-u-k):


                                  Papildau. Buvo čia diskusijoje svarstymų ar nesant stotelėje bilietomato bus taikomas mokestis. Panašu, jog visokiose Žeimenos, Pailgio ir pan. stotelės, kur net ir Perlo terminalo nesurasi mokestis bus taikomas perkant traukinyje.
                                  Click image for larger version  Name:	ltg.png Views:	0 Size:	95,9 kB ID:	2163285
                                  Efektyvūs manageriai... O paskui dar bliauna, kodėl žmonės nesinaudoja VT. Tai todėl ir nesinaudoja, nes šitie efektyvūs manageriai nenori žmonių vežti ir daro kliūtis važiuoti. Jokioje normalaus VT šalyje nėra tokio debilizmo. Visos išlaidos už bilietų pardavimą (kaip ir bet kurių kitų prekių) turi būti įtrauktos į bilieto kainą.

                                  Negi sunku įrengti bilietų automatus pačiuose traukiniuose, kurie priimtų ir grynuosius, ir nereikalautų jokių 2 eurų?
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.11.04, 12:00.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Ir čia man kilo daugiau klausimų. Jeigu tai ne vienetinis atvejis ir LTG Link žino apie tokį dalyką (na nebent konduktoriai nepraneša niekam apie tokias situacijas), kodėl tai po galais nėra sprendžiama? .
                                    Todėl kad už sprendimą sumokėta X mln., o pataisymai kainuos 0,X mln. Kažką taisyti = prisipažinti padarius klaidą = mirties nuosprendis.

                                    -

                                    Comment


                                      Koks tikslas įrenginėti bilietų automatus, kurie priimtų grynuosius? Visi turi banko sąskaitas, kas reiškia, kad visi turi ir banko korteles, ar ne? Bilietų automatai su grynųjų pinigų funkcija reiškia visą eilę papildomų veiksmų ir resursų, kurie reikalingi tokių bilietų automatų aptarnavimui.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Koks tikslas įrenginėti bilietų automatus, kurie priimtų grynuosius? Visi turi banko sąskaitas, kas reiškia, kad visi turi ir banko korteles, ar ne? Bilietų automatai su grynųjų pinigų funkcija reiškia visą eilę papildomų veiksmų ir resursų, kurie reikalingi tokių bilietų automatų aptarnavimui.
                                        Todėl, kad grynieji yra legali ir lygiateisė atsiskaitymo priemonė. Nusispjaut, kad reikia išlaidų automatų aptarnavimui. Grynieji turi būti priimami be jokių priemokų, jei nenori automatų, tai konduktoriai be jokio mokesčio turi parduoti. Bilieto pardavimas nėra atskira paslauga, tai yra paslaugos - vežimo integrali dalis. Todėl iš viso didelis klausimas dėl tokio mokesčio teisėtumo. Suprasčiau, jei bilietų pardavimas būtų perleistas kokiam su LTG niekaip nesusijusiam UAB'ui (kaip kad yra su lėktuvų bilietais), bet juk taip nėra.

                                        Negi neatsiras vieną kartą kas užteis LTG? Už diskriminaciją. Taip, taip. Tai būtų precedentams ir kitiems "viarslinykams", o ypač valdiškoms įmonėms nedaryti to, ką padarė geležinkeliai.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.11.04, 18:10.

                                        Comment


                                          Tik grynais - 2000+ Perlo terminalų.
                                          Tik kortele - 33 bilietomatai.

                                          Jo, tikrų tikriausia diskriminacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X