Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukinių bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Paskaičiuokim protingieji kurmiai.
    QR Level1 kodas, kurį naudoja LTG bilietomatuose; 'numeric' duomenys; 12 skaitmenų. Maksimali L1 talpa šiame režime yra 17 skaitmenų.
    Tad galima naudoti 'H' ECC lygmenį, kuris leidžia atstatyti ik 30% trūkstamos informacijos. Fiziškai pažeistame QR kode turi linkti bent 2 matomi 'target'ai.

    Dabar QR vs NFC / RFID: skaitant vieną sektorių, belaidis sprendimas yra greitesnis. Bet jei norime kažkiek saugumo ir kalbamės su čipu, rašome sektorius ir pan - darbo greitis gerokai sulėtėja. ir sulėtėja taip, kad įrašant 16 sektorių ne kiekvienas naudotojas sulaukia sesijos pabaigos.Taip pat NFC skaitytuvas nedirba pastoviai į eterį, jis poll'ina. Tegu ir 0,5 sek, bet užlaikymas yra.

    Sudėjus visas aplinkybes, QR kodo patikrinimas užims maždaug tiek pat laiko, kiek pokalbis su NFC / RFID.
    Suglamžyti popierių nėra sunku. Kaip ir didelė dalis telefonų ekranų yra gerokai pabraižyti ir jų sąvininkai neketina keisti veikiančio aparato dėl tokių menkniekių.

    Reikia vertinti visą veiksmą. Vienas dalykas kai net nereikia nieko ieškot ir užtenka su visa pinigine takštelt per skaitytuvą. Kitas dalykas kai reikia ieškot popieriaus ar programėlės ir dar žiūrėt kaip nutaikyti.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Suglamžyti popierių nėra sunku. Kaip ir didelė dalis telefonų ekranų yra gerokai pabraižyti ir jų sąvininkai neketina keisti veikiančio aparato dėl tokių menkniekių.

      Reikia vertinti visą veiksmą. Vienas dalykas kai net nereikia nieko ieškot ir užtenka su visa pinigine takštelt per skaitytuvą. Kitas dalykas kai reikia ieškot popieriaus ar programėlės ir dar žiūrėt kaip nutaikyti.
      Žių, aš dar kažkur turiu straipsnį kažkuriame recenzuojamame žurnale apie QR kodų panaudojimą. Kažkiek pamiršau nenaudodamas, bet esminius momentus vis dar pamenu. Ir taip, iš QR Level1 kodo pašalinus vieną optinį target'ą, informacija vis dar patikimai perskaitoma.

      Antras momentas: aš esu daręs ir testavęs NFC kortelių USB skaitytuvus iš off-the-shelf komponentų. Ir pamenu problemas su radio bangoms nelabai laidžiais korpusais, kai deklaruotas ir ore veikiantis 50 mm nuskaitymo atstumas kurpuse susitraukia iki 20 mm, jei pakeliui nėra kitų signalui mažiau laidžių medžiagų.
      O kur dar nuotykiai su kortelių diskriminacija, kai į vienišą "ping" atsako visas choras; skaityti UID'ą dar kažkaip išeina, bet patikimai įrašyti informaciją - deja.

      Comment


        Gražu tik teorijoje, o praktikoje yra visokių niuansų. Kiek tekę susidurti su RFID'ais, niekada nebuvo problemų su nuskaitymu, nebent pats skaitytuvas neveikia, kas VT sistemose, tarkim, metro, neretai būna. Bet tas gali atsitikti ir su QR kodu nuskaitymu, ir netgi su monetiniais (ar tokie kur dar išlikę?) praleidimo vartais... Tuo tarpu su QR ar kitokia optinio atpažinimo sistema dažnai yra problemos, dažnai iš pirmo karto neišeina, reikia taikytis ar kelis kartus bandyti...
        Kaip ir su telefonu, ar bilietu, jį reikia išimti, taip ir su kortele su čipu, ją reikia išimti, o ne laikyti piniginėje ar išorinėje kišenėje. Skaidri įmautė netrukdo.

        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Nereikia sekti pasakų. Pabandykite Maximos savitarnos kasas - QR kodą telefonas nuskaito net nesitaikius. Kokia turi būti "optinės dalies būsena" kad nenuskaityrų barkodo?

        Dar keista kad niekas nekliedi kad "išsigimėlių valdžia verčia paprastus žmones (TM) pirkti smartfonus".
        Subraižyta, užteršta, kas viešo naudojimo sistemose yra normalu. Taip, kaip Maximoje ar kitur PC stovi skaitytuvai, VT negali stovi, nes nepatogu, reikia, kad keleivis kuo greičiau pataikytų su savo QR kodu. Vadinasi, glaus, o po to ir subraižys...
        Paskutinis taisė Al1; 2024.08.02, 08:20.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Žių, aš dar kažkur turiu straipsnį kažkuriame recenzuojamame žurnale apie QR kodų panaudojimą. Kažkiek pamiršau nenaudodamas, bet esminius momentus vis dar pamenu. Ir taip, iš QR Level1 kodo pašalinus vieną optinį target'ą, informacija vis dar patikimai perskaitoma.

          Antras momentas: aš esu daręs ir testavęs NFC kortelių USB skaitytuvus iš off-the-shelf komponentų. Ir pamenu problemas su radio bangoms nelabai laidžiais korpusais, kai deklaruotas ir ore veikiantis 50 mm nuskaitymo atstumas kurpuse susitraukia iki 20 mm, jei pakeliui nėra kitų signalui mažiau laidžių medžiagų.
          O kur dar nuotykiai su kortelių diskriminacija, kai į vienišą "ping" atsako visas choras; skaityti UID'ą dar kažkaip išeina, bet patikimai įrašyti informaciją - deja.
          Nesiginčiju, kad teisingai padaryti RFID yra reikalų. QR n kartų paprasčiau. Bet iš naudotojo perspektyvos gerai padarytas RFID yra melejoną kartų patogiau nei taip pat gerai, kiek leičia technologija, padaryto QR.

          Comment


            „LTG Link“ išbando naujovę: iš anksto perkamas traukinio bilietas kainuos pigiau

            LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius testuoja dinaminę kainodarą. Perkant bilietus iš anksto į konkrečius aštuonis traukinio reisus, keleiviai mokės mažiau. Dinaminė kainodara suteiks keleiviams galimybę keliauti pigiau, o bendrovė galės efektyviau valdyti keleivių srautus, atsižvelgdama į iš anksto planuojamą keleivių skaičių, rašoma bendrovės pranešime.
            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...kainuos-pigiau

            Rugsėjo 1-ai yra reisų Vilnius - Kaunas po 4,80€ antra klase.
            Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.02, 10:40.

            Comment


              Svarbiausia, kad nepradėtų jų žaba dusinti ir kelionės dieną ar prieš išvykimą valandą kaina netaptų 3 kartus didesnė...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Svarbiausia, kad nepradėtų jų žaba dusinti ir kelionės dieną ar prieš išvykimą valandą kaina netaptų 3 kartus didesnė...
                Yra maksimalios kainos per kilometrą reguliavimas ir kol kas ji nėra keliama, ir regis nebuvo kelta gana senai.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Yra maksimalios kainos per kilometrą reguliavimas ir kol kas ji nėra keliama, ir regis nebuvo kelta gana senai.
                  Ne gana seniai, o tiksliau kainu pokytis ( i didesne puse) puse buvo nuo 2022 birzelio ir 2023 metais.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    Ne gana seniai, o tiksliau kainu pokytis ( i didesne puse) puse buvo nuo 2022 birzelio ir 2023 metais.
                    Nebuvo.

                    Bendrovė BNS teigė, jog 19 centų maksimalus tarifas nebuvo peržiūrėtas nuo 2009 metų.
                    https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...oc-662-2279526

                    Comment


                      Buvo . Prasom faktas - 2022 metu brangimas https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...-uz-autobusus/

                      ir 2023 metu brangimas https://www.15min.lt/verslas/naujien...oc-667-2049726
                      ir cia vel LG nori branginti bilietus, nes per daug vaziuojanciu, Keista, kad dar daug kur zmonems vaziuoti reikia...

                      Comment


                        nesuprantat apie ką kalba eina.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          nesuprantat apie ką kalba eina.
                          Pagal tema ,,TRAUKINIU BILIETAI" ir siuo atveju- uzrasai, t.y kaina, - bilieto kaina.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Svarbiausia, kad nepradėtų jų žaba dusinti ir kelionės dieną ar prieš išvykimą valandą kaina netaptų 3 kartus didesnė...
                            Ko gero taip ir bus, deja.

                            Geležinkelių atstovai ruošiasi pamokyti „paskutinės minutės“ keliautojus
                            https://lnk.lt/straipsniai/verslas/g...autojus/266422
                            Šiems bilietai bus brangesni nei tiems, kurie juos perka iš anksto. Tiesa, toks eksperimentas kol kas tik keliaujantiems tarp sostinės ir Kauno. Mat geležinkeliai nori sužinoti, kiek brangesnis bilietas atbaidytų keliauti už didesnę kainą ir priverstų planuoti keliones.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Ko gero taip ir bus, deja.

                              Geležinkelių atstovai ruošiasi pamokyti „paskutinės minutės“ keliautojus
                              https://lnk.lt/straipsniai/verslas/g...autojus/266422
                              Jau įsivaizduoju kaip šį modelį VVT taiko, kol kas tik Pilaitė - Centras maršrutuose. Nori įlipti į autobusą - nusipirk bilietą bent prieš savaitę.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Ko gero taip ir bus, deja.

                                Geležinkelių atstovai ruošiasi pamokyti „paskutinės minutės“ keliautojus
                                https://lnk.lt/straipsniai/verslas/g...autojus/266422
                                Brangesni nei perkant iš anksto gali būti ir tokios pat kainos kaip dabar (nes iš anksto kaina nukris).

                                Koks tikslas to jei Kaunas Vilnius visada vietų užtenka?
                                Dar mažesnius traukinius nori leisti kartais?
                                Tokį dalyką reikia taikyti Vilnius Klaipėda, kad planuoti srautus ir vagonus.

                                Comment


                                  Tegul neužmiršta, kad tarp Vilniaus ir Kauno vis dar pakankamai ir netgi daugiau autobusų kursuoja. Tarp Vilniaus ir Klaipėdos ir taip geležinkeliai nesugeba paimti norinčių važiuoti, tai vietoj to, kad leisti didesnius traukinius, jie žada kelti kainą? Nu čia irgi autobusai važinėja... Tarp Vilniaus ir Šiaulių kiek prasčiau, taip pat tarp Šiaulių ir Klaipėdos alternatyvos autobusais nėra. Vienu žodžiu, kas ten žviegė apie deficitą tarybiniais laikais? Tai va, jis tada buvo sudaromas dirbtinai, lygiai taip pat dabar ir geležinkeliai elgiasi, nors vadovybėje sėdi jauni liberalios laisvos rinkos rankos ekonomikso apologetai... Ir jei tuomet alternatyvos gauti kažką kito ne visada buvo, tai dabar alternatyva konkrečiai važiuoti kitaip yra.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tarp Vilniaus ir Klaipėdos ir taip geležinkeliai nesugeba paimti norinčių važiuoti, tai vietoj to, kad leisti didesnius traukinius, jie žada kelti kainą?
                                    Sveikinu susipažinus su ekonomikos 101.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Ko gero taip ir bus, deja.

                                      Geležinkelių atstovai ruošiasi pamokyti „paskutinės minutės“ keliautojus
                                      https://lnk.lt/straipsniai/verslas/g...autojus/266422
                                      Tiesa sakant tai yra tiesiog modelis kainų kelimui. Atsieit geležinkelių transportas - verslas, o ne socialinė paslauga. Jau taikomas daugumoje ES šalių.

                                      Kitaip tariant - standartiniai tarifai pasilieka, jų kaina dažniausiai beprotiškai didelė (pvz. Vokietijoje - Flexpreis IC ir ICE traukiniams ir Normalpreis - lėtesiems)
                                      Visi kiti bilietai su normaliom kainom - ale nuolaidiniai/akcijiniai r t.t.

                                      Ir visgi vidinis šalies transportas turėtų būti daugiau soc. paslauga, nei verslas.

                                      Comment


                                        Vakarų Europoje geležinkeliu žmonės naudojasi ne 2 proc. kelionių, o bent jau ketvirčiui ar netgi daugiau. Taigi, ten galima su kainomis "žaisti"...
                                        Be to LT skirtumas su V. Europa, kad ir automobilis ten nėra pigus išlaikyti, kaip Lietuvoje, kuri vienintelė šalis ES, neapmokestinanti niekaip nuosavo autotransporto, netaikanti visokių apribojimų miestuose ir parkavimui prie daugiabučių ir pan... Antra, nors ir supogrominti, bet vis dar yra autobusai, kurie apima daugumą traukinių maršrutų, priešingai nei Europoje, kur tik prieš gerą penkmetį atsirado Flixbus ir kiti stambūs autobusų vežėjai... Bet taip ir nepaėmė didelio rinkos segmento...

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Sveikinu susipažinus su ekonomikos 101.
                                          Viešasis transportas yra viešoji paslauga ir neturėtu būti įgyvendinamas pagal rinkos ekonomiką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X