Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukinių bilietai
Collapse
X
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąva cia jau paradoksas... atstumas - tas pats, sustojimu skaicius tarp stoteliu - TAS PATS, kaina - DVIGUBA....
Comment
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąIr plius abu traukiniai buvo dviaukščiai.
Comment
-
Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąNetikėtai atradau pora bilietų iš 2008 metų. Palyginus, kaina pakilo ne per daugiausiai - vos pora litų.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąTaip ir nesupratau. Ar važiuojant pirma klase traukiniu galios lengvata, tarkim studentui ar pensininkui?
Comment
-
2. Lengvatos, nustatytos šio straipsnio 1 dalies 1 ir 2 punktuose, teikiamos važiuojant tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais, vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais, keleiviniais traukiniais (2 ir 3 klasės sėdimuose vagonuose, kai keleivio kelionės pradinė ir galinė stotys yra Lietuvos Respublikos teritorijoje) bei reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais.
http://www.vilniausviesasistransport...iams/lengvatos
Comment
-
Labai nusivyliau.... Galvojau nukeliausiu iki Miuncgeno traukiniu is Vilniaus (aisku daug persedimu ir pan.), bet galvojau pakeliausiu. Deja marsruto net neismete.... O teko vaziuoti iki Berlyno is Vilniaus. Sestokuose persedimas, Varsuvoj persedimas. Dabar tokio kaip marsruto nebera. Vokietijos DB ismete, kad tektu vaziuoti per Ukraina ))
Comment
-
Pastarosiomis savaitėmis konduktoriai retsykiais bilietus tikrina šiuolaikiškai - su skeneriu. Dažnai kodas nusiskaito tik po kelių bandymų, o jeigu per jį bilietas dar buvo ir perlenktas... O absurdiškiausia tai, kad nuskenavus/patikrinus bilietą, keleiviui dar atspausdinamas patikrinimo kvitas. Kam to?
Galėtų ir į miesto autobusą/troleibusą įlipus, pažymėjus savo el. bilietą atsispausdinti tai patvirtinantis kvitas. )
Comment
-
Įdėsiu šiek tiek labiau egzotiškų bilietų. Iš Kinijos.
Nuotraukoje du bilietai:
Shanghai Hongqiao - Beijingnan (Šanchajaus Hongqiao - Pekino Pietinė)
Shenzhenbei - Shanghai Hongqiao (Šendženo Šiaurinė - Šanchajaus Hongqiao)
Bilietų dydis ISO/IEC 7810 ID-1 (t.y., kaip standartinės kreditinės kortelės). Toks pats standartas dažniausiai naudojamas UK geležinkeliuose.
Nors informacija ant bilieto pateikiama tik kinietiškais rašmenimis (išskyrus pradinės ir galutinės stočių pavadinimus, kurie užrašyti dar ir lotyniškais rašmenimis pagal Pinyin sistemą), bet ir nesuprantant rašmenų, nesunku iššifruoti informaciją, kuri parašyta ant bilieto:
- Datą ir laiką
- Maršruto numerį
- Vagono ir sėdimos vietos numerį
- Kainą
- Pirmas bilietas (G2) yra antros klasės, o antras (D2282) yra pirmos klasės.
- Perkant bilietą būtina pateikti asmens dokumentą (pasą arba ID kortelę), ant bilieto atspausdinamas vardas ir dalis paso numerio.
- Bilietus galima pirkti stoties kasoje, iš automatų, esančių stotyse (veikia tik su RFID chip'ą turinčia kinietiška ID kortele arba pasu) arba per internetą (bilietą reikia atsiimti kasoje arba iš automato stotyje). Normalaus bilietų pirkimo per internetą (kur tiesiog atsispausdinamas kodas, su kuriuo galima tiesiog sėsti į traukinį), kaip suprantu, nėra, nors bilietų sistemos techninės galimybės tam nekelia jokių kliūčių.
Raidė prie maršruto numerio (šiuo atveju G2 ir D2282) reiškia traukinio tipą: G arba D. Be šitų dviejų dar gali būti C, K, T Z ir kai kurie kiti. Pagrindinis rodiklis, apsprendžiantis traukinio tipą, yra greitis ir sustojimų skaičius. Nuo greičiausio G iki lėčiausio K (berods).
G (Gaotie) traukinio tipas reiškia greičiausią HSR traukinių rūšį, kurie beveik visada yra brangiausi už km ir vidutiniškai greičiausi su mažiausiai sustojimų. Didžiausias komercinio serviso greitis 300-310km/h. Naudojami riedmenys pritaikyti 350-380km/h komerciniam greičiui.
D (Dongche) yra antras geriausias ir greičiausias traukinių tipas kinietiškų traukinių hierarchijoje. Serviso lygio ir kokybės prasme niekuo nesiskiria nuo G traukinių ir naudoja panašaus lygio HSR riedmenis, skirtus 200-250km/h greičiams) bet yra lėtesni ir paprastai su daugiau sustojimų, negu G traukiniai. Maksimalus komercinio serviso greitis gali būti nuo 160 iki 250km/h. Bet dažniausiai 200km/h.
Šiaip dėl sportinio intereso paskaičiuosiu, kiek kainavo važiavimas už 1 km abiem atvejais:
G2: ¥553 (249Lt) už 1303km = ¥0.42 (0.19Lt) už 1km (antra klasė)
D2282: ¥593.5 (267Lt) už 1654km = ¥0.36 (0.16Lt) už 1km (pirma klasė)
Galima pabandyti paskaičiuoti, kiek su tokiomis bilietų kainomis už km kainuotų, pavyzdžiui, Vilnius-Kaunas.Paskutinis taisė John; 2014.11.23, 23:55.
Comment
Comment