Vizualizacija ir lieka tik vizualizacija. LG 630M turės naujo dizaino priekį. T.y. tokį, kokį turi Baltarusijos geležinkelių automotrisės. Perkamos 3 vnt., visų jų tikrai į Minską nereikės. Todėl likę važinės į Klaipėdą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą tu čia svaigsti, kad likę važinės į Klaipėdą. Nebūk labai jau tikras, kad likę važinės į Klaipėdą, gal LG visai ką kitą padarys nespręsk iš anksto!Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąKą tu čia svaigsti, kad likę važinės į Klaipėdą. Nebūk labai jau tikras, kad likę važinės į Klaipėdą, gal LG visai ką kitą padarys nespręsk iš anksto!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kur jie važinės? 3 vnt. marštutui į Minską nereikia. Be to LG paleis tik vieną traukinį per dieną. Aišku, būtų tiesiog fantastika, jei paleistų traukinį į Rygą.
O va dėl Rygos pirma reikėtų sugalvot kodėl kas nors rinktųsi važiuoti traukiniu, o ne dabartiniais autobusais.kaip?
Comment
-
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąTai čia tas naujas pesos 630M dizainas?
teko vaziuot Grodno - Bialystok elektricka - patikekit, geriausiu atveju jei bus kaip ten - 3 menesiai or neliks ne vieno sveiko varztelio...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJei patikra bus pradinėse stotyse, tai turbūt nebus laiko slėpimui.
Grodno irgi - dviguba patikra pradineje stotyje, o prie mano akiu sugebejo pajudejus ir ja praejus sugebejo iki smulkiausiu varzteliu lenku elektricka per 20min. isrinkt ir atgal susukt..
gaila, nenufotografavau, bet jei kas butu pamates - gyva mane papjove butu..
Jei realiai - jauciausi kaip filme tik pabaiga nekokia - sugebejo 2 is 3 vagonu po to pasienieciai traukini 2-ms valandoms uzlaike issukiot ir iskratyt - po sio "remonto" elektricka atrode kaip po karo: nukare sujungimai, varztu beveik ner, atsisukusios ir atsiknojusios vagono lempos ir t.t.
Comment
-
Niekam nereikės slapčia fotografuoti ir bijoti dėl to būti papjautam
PESA 630 M – tai 140 vietų traukinys, galintis važiuoti 140 km per val. greičiu. Jame bus įrengta vaizdo stebėjimo sistema, oro kondicionieriai, patogios sėdynės, elektriniai keltuvai, skirti žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose įkelti, vakuuminiai tualetai.
Comment
-
Parašė Muzungus Rodyti pranešimąPESA bus dvivagonė, tad po konduktorių kiekviename vagone ir jokio varžtų sukinėjimo.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKokia proga čia šitaip?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai jau porą metų pirmas rytinis į Trakus DR1A.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąElektriniame per daug vagonų. Todėl kai kuriais (3) reisais ir motrisė važinėja.
Comment
Comment