Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPavažinėju dabr tomis PESA tipo automotrisėmis. Iš tikrųjų, važiavimas panašu kaip troleibusu arba miesto autobusu. Kelionė iš Kauno į kazlų Rūdą dar neprailgsta. O iš Kauno į Marijampolę jau kažkiek nusibosta (Šeštokų DR1A, stojančiu ne kiekvienoje stotelėje, nenusibosta nė kiek). Bet važiuotojų iš Kauno į Marijampolę netiek daug: keleivių "pamaina" keičiasi Kazlų Rūdoje. Tai 620M iš Kauno į Marijampolę važinėti dar gali. Ar gali į Kybartus (ir ypač sekmadienį popiet iš Kybartų), abejonių jau daugiau. Apie tokio keleivinio riedmens netinkamumą iš Kauno į Šiaulius praktiškai nelieka abejonių: didžiausia dalis keleivių važiuoja iš Kauno į Radviliškį arba Šiaulius. Važiuojant iš Šiaulių į Rokiškį, "keleivių pamainos" gal būt keičiasi Panevėžyje, bet apie šį maršrutą nuo didesnių apibendrinimų susilaikau.
Jei sėdynės būtų minkštos ir plačios, tai jose išvis būtų tik apie 60-70 sėdimų vietų. Jos juk ir skirtos regioniniam susisiekimui, kai traukinys stoja beveik kiekvienoje stotelėje. O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimą620M netinkamos dėl kietų sėdynių ar dėl vietų kiekio?
Jei sėdynės būtų minkštos ir plačios, tai jose išvis būtų tik apie 60-70 sėdimų vietų. Jos juk ir skirtos regioniniam susisiekimui, kai traukinys stoja beveik kiekvienoje stotelėje. O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM. O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
Į Marijampolę 6:10h važiuoja trivagonis DR1A, 9:35h (ir tuo pačiu sąstatu į Kybartus) - sukabintos PESA automotrisos, 16:15h į Marijampolę - PESA (ir ta pati 19:36 į Kazlų Rūdą), į Kybartus 7:50h,15:25h ir 13:00h į Šeštokus - trivagoniai DR1A.
P.S.: o XI.16 d. 6:10h iš Kauno į marijampolę išvažiavo jau dvivagonis DR1AM...Paskutinis taisė Vitas; 2012.11.19, 09:47.
Comment
-
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimą620M netinkamos dėl kietų sėdynių ar dėl vietų kiekio?
(...)
O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.
Ir penktadieniais po pietų iš Vilniaus į Kauną traukinių reikia daugiau (keleivių būna daugiau). Gal būt panašiai sekmadienio vakarą iš Kauno į Vilnių...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTai tur būt savaitgalinis maršrutas į Šiaulius būtų geresnis iš Vilniaus, koks buvo iki 2008m. kovo pabaigos (Vilnius-Kaunas-Šiauliai). Tas "minštesnis" traukinys būtų imamas iš bendro parko, kitomis dienomis jį naudojant gal į Turmantą, gal į Marcinkonis... O gal - iš Radviliškio į Klaipėdą arba iš Šiaulių į Rokiškį (į remontą Vilniuje ar po jo taip nuvažiuotų, o ne tuščias)...
Ir penktadieniais po pietų iš Vilniaus į Kauną traukinių reikia daugiau (keleivių būna daugiau). Gal būt panašiai sekmadienio vakarą iš Kauno į Vilnių...
Iš Vilniaus į Šiaulius galima puikiausiai nuvažiuoti Vilnius-Klaipėda traukiniais. Vilnius-Kaunas-Šiauliai matyt ir buvo nuimtas, nes mažokai keleivių buvo.
Dėl važinėjimo tuščiomis, tai kiek teko girdėti, kad anksčiau, buvo kažkokie specialūs reisai, tačiau dėl kažkokių priežasčių atsisakė. Greičiausiai todėl, kad savaitinį grafiką buvo sunku suderinti su būtinybe atlikti remontą ir važiuoti "tuščiomis" yra racionaliau, nei atlikti remontą anksčiau nei reikia.
Comment
-
Šiaip tai labiau reikėtų dieninio traukinio Vilnius Šiauliai (apie 13.30-14.00 val.) ir ankstyvo rytinio Šiauliai - Vilnius (apie 5.45-6.00). Kasdien. Ir tam galėtų būt naudojamas dyzelinis traukinys, kuris stotų tik Radviliškyje, Kėdainiuose, Jonavoje, Kaišiadoryse. Vilniaus - Šiaulių maršrtas turi didelį potencialą, kurio LG daugybę metų nesugeba išnaudoti. Autobusai važiuoja apie 3,5 val., o traukiniu gaunasi netgi greičiau nei su lengvąja - apie 2,5 val..
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai labiau reikėtų dieninio traukinio Vilnius Šiauliai (apie 13.30-14.00 val.) ir ankstyvo rytinio Šiauliai - Vilnius (apie 5.45-6.00). Kasdien. Ir tam galėtų būt naudojamas dyzelinis traukinys, kuris stotų tik Radviliškyje, Kėdainiuose, Jonavoje, Kaišiadoryse. Vilniaus - Šiaulių maršrtas turi didelį potencialą, kurio LG daugybę metų nesugeba išnaudoti. Autobusai važiuoja apie 3,5 val., o traukiniu gaunasi netgi greičiau nei su lengvąja - apie 2,5 val..
Comment
-
Pavasarį iš Vilniaus į Minską važinės nauji traukiniai
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...TTkJPMUpNNQ!!/
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąBeje, ką darys su šiais traukiniais kai liniją elektrifikuos? Perkels į Vilnius-Klaipėda?
Comment
Comment