Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.
Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?
Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
Variantas, manau tikrai butu neblogai - kas pusvalandi aiskus ir konkretus grafikas i ir is Kauno tikrai tiktu keleiviams.
Kitas klausimas, is kur nupirkt kokias bent 5-6 elektrines automotrises) Tiesa, jeij jau ziurint i LG ateiti, jos galetu padeti aptarnaujant ir ruoza Vilnius-Kena (galbut net Minskas). Ten ir kontrabandos nepaslepsi, ir tokio dydzio riedmeni su 90-100 keleiviu max. pasienyje patikrintu labai greitai, kas sutrumpintu keliones laika gal dar labiau, nei iki 3h. dabar esantis.
Pamenu, Latvijoje budavo linija, kuomet nuo Tukums elektriniai traukiniai vaziuodavo naudodami akumuliatorius. Idomu, ar musu traukiniams ju nepakaktu prilekt iki Molodecno, kur jau yra elektrine linija ir tuomet testi kelione link Minsko?
Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?
Visiškai nereikia taip daryt. Į Marcinkonis (atstumas nuo Vilniaus GS 100km.) darbo dienomis leidžiama motrisė, tai iki Rudiškiu, Valkininkų dar dar pakenčiama, bet poto darosi tikrai nepatogu. Jų kaip ir pagrindinė funkcija aš suprantu kalbant apie Vilniaus regioną tai Vilnius-Kena, Vilnius-Stasylos, Vilnius-Trakai. Šioms atkarpoms savo funkciją jos atlieka manau puikiai. Ir manau tikrai nereikėtu išradinėt dviračio ir leist jas pagrindiniais maršrutais.
Niekas šiais laikais nemontuos akumuliatorių. Neapsimoka. Todėl LG ir perka dvivagones PESAS maršrutams į Minską, galbūt net į Rygą. Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
Nežinau, kas čia kažko nežino, bet kiek aš įsitikinau, tai šiuo metu maršrutą Vilnius-Minskas (gal tiksliau - Minskas-Vilnius) aptarnauja Baltarusijos traukiniai - šilumvežis TEP su klasinio tipo vagonais. Vilniaus geležinkelio stotyje tokį Minsko traukinį mačiau ne kartą. Gal dabar kažką pražioplinau, gal kažkas pasikeitė?
Be to, nelabai norisi tikėti, kad Baltarusija taip giliai į savo šalį (iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
Be to, nelabai norisi tikįti, kad Bartarusija taip giliai į savo šalį(iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
Ponas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:
Taigi dar berods 10 metų nepraėjo, kai LG dyzelinis traukinys, važinėjantis į Minską, buvo atšauktas. Rusija tai įsileido GoRail DR1A iki Sankt Peterburgo.
O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Gal jau čia liečia tarpvalstybinius susitarimu, nes dabar maršrutą aptarnauja BČ traukiniai.
O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Kas buvo tai buvo. Anksčiau jis buvo toks pusiau priemiestinis, t.y. stodavo ne vienoje mažesnėje stotyje. Dabar laikai pasikeitė ir žmonės nori važinėti komfortiškai. BČ leidžia sėdimus vagonus ir kartais plackartą, jei neklystu. Tai LG su BČ gali konkuruoti (juk konkurencija šiokia tokia tai bus) tik komfortu, nes kainą visada BČ diktuos.
Comment