Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
Kitas klausimas, is kur nupirkt kokias bent 5-6 elektrines automotrises) Tiesa, jeij jau ziurint i LG ateiti, jos galetu padeti aptarnaujant ir ruoza Vilnius-Kena (galbut net Minskas). Ten ir kontrabandos nepaslepsi, ir tokio dydzio riedmeni su 90-100 keleiviu max. pasienyje patikrintu labai greitai, kas sutrumpintu keliones laika gal dar labiau, nei iki 3h. dabar esantis.
Pamenu, Latvijoje budavo linija, kuomet nuo Tukums elektriniai traukiniai vaziuodavo naudodami akumuliatorius. Idomu, ar musu traukiniams ju nepakaktu prilekt iki Molodecno, kur jau yra elektrine linija ir tuomet testi kelione link Minsko?
P.S. kaip sakoma, o kodel nepasvajoti
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?
Visiškai nereikia taip daryt. Į Marcinkonis (atstumas nuo Vilniaus GS 100km.) darbo dienomis leidžiama motrisė, tai iki Rudiškiu, Valkininkų dar dar pakenčiama, bet poto darosi tikrai nepatogu. Jų kaip ir pagrindinė funkcija aš suprantu kalbant apie Vilniaus regioną tai Vilnius-Kena, Vilnius-Stasylos, Vilnius-Trakai. Šioms atkarpoms savo funkciją jos atlieka manau puikiai. Ir manau tikrai nereikėtu išradinėt dviračio ir leist jas pagrindiniais maršrutais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Be to, nelabai norisi tikėti, kad Baltarusija taip giliai į savo šalį (iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.04, 17:09.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBe to, nelabai norisi tikįti, kad Bartarusija taip giliai į savo šalį(iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąo dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.
Panašiai kaip čekų EJ471 pritaikytas Lietuvai (EJ575) ir Ukrainai (EJ675).
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Comment
Comment